Vestit!!!

Ja ha arribat el dia!!

Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dv. set. 26, 2014 3:32 pm

Hola què tal???

Noies, ahir vaig anar per primer cop a mirar-me el vestit de núvia! Quina sort vaig tenir de trobar-me amb unes professionals com la copa d'un pi! >.-<:

Vaig anar al costat de casa meva, a Novias Victoria, a Viladecans. Allà s'han comprar gairebé tota la meva família el vestit de núvia i jo hi confiaba bastant des del principi! -|-)

La cosa va anar meravellosa!!!! Quan em vaig veure amb vestit posat, tota de blanc i amb la cara radiant d'emoció... no vaig poder estar-me'n d'aguantarme les llàgrimes! Va ser totalment emocionant!!! :··;..: A les que ja ho heu viscut, m'enteneu, oi? :-)

Vaig emprovar-me com uns 20 vestits. Vam estar gairebé 3 hores totes tres (la meva mare, una amiga i jo!) I quan vaig emprobar-me el MEU vestit, ho vaig notar 100%!! Em feia cosa de mirar-me i tot perquè estaba super nerviosa i emocionada!!! :-))

Total, que crec que ja tinc el meu vestit!!!!! :-)0(-:

Aquest finde m'ho acabaré de rumiar i la setmana que ve concertaré cita per veure-ho de nou i si estic segura: encarregar-lo!!!!!!!!!!!! >.-<:

A algú més li ha passat??? Sort a totes!!!! *.-o-o.*
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dv. set. 26, 2014 5:20 pm

Ostres quina sort has tingut!
De preu que tal a novias victoria? Quines cases treballen?
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dv. set. 26, 2014 7:31 pm

Treballen amb rosa clarà, tenen vestits de Aire, Luna novias i Alma novias, la Sposa, St. Patrick... i altres sense marca crec que també!!

Jo estic molt contenta :)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Sílvia85 » ds. set. 27, 2014 10:41 am

Hola! Jo encara no he començat a mirar vestit!!!! Ma mare no para d'insistir que hauríem de començar ja (està molt il·lusionada). Quines botigues recomaneu? Jo havia pensat per començar per Pronovias i Aire. M'agradaria també mirar Rosa Clarà, però tothom em diu que és molt car!!!!!! És cert??? És més car que les altres que he anomenat????
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » ds. set. 27, 2014 11:47 am

Sílvia, Rosa Clarà té tres marques... Aire,que si es caret (gairebé tots son de 1700€ amunt) , i Luna Novias i Alma novias, que son mes econòmics (ronden dels 1000 als 15000/1600€) i son preciosos!!!!

El que m'ha agradat a mi es de Luna Novias :P
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Sílvia85 » ds. set. 27, 2014 12:07 pm

Moltes gràcies per la informació Nàyade! Veig que anava una mica perduda!!!!!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » ds. set. 27, 2014 1:36 pm

Sílvia85 ha escrit:Moltes gràcies per la informació Nàyade! Veig que anava una mica perduda!!!!!

De res!!! Qualsevol cosa ja em diràs!! Quan et cases??
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Sílvia85 » ds. set. 27, 2014 2:29 pm

El dia 8 d'agost! Veig que tu a l'abril!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » ds. set. 27, 2014 3:40 pm

Sílvia85 ha escrit:El dia 8 d'agost! Veig que tu a l'abril!

Ahhh vale, tens temps encara!!

Jo m'he possat ja perquè m'han dit que triguen 4 mesos en portar-te la teva talla!!! I només em quedaran 3 mesos per retocar-me'l!!

És un procés maquíssim, no m'ho havia imaginat que seria tan guay!! Ánims!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » ds. set. 27, 2014 8:44 pm

Lo que comenteu de aire i luna novias son marques del grup de rosa clara. Pero a banda daixo tens les botigues de rosa clara alla tenen crec dues coleccions la seva primera diguessim q es la cara cap baixa de 2000 i et deixen fer cualsevol canvi al vestit inclus canviar un cos o faldilla sencerm i la twoo q es mes barata a mi em va enamorar un de la twoo i eren 1600
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 29, 2014 2:41 pm

Si alai13 tens raó! :-)ok:

De totes maneres, he estat mirant aquests dies les fotos que tinc al mòvil i no estic convençuda al 100%, així que ara a les 17h quan obrin la botiga em passaré i demaré hora de nou per emprovar-me més vestits =0-0-)

Com ja tinc un preferit, podré mirar a veure si trobo un de més bonic encara (està difícil eh!! *.O.-O* ).

Animeu-vos a comentar quan hi aneu vosaltres també!!!

Jo he passat d'anar a les grans marques directamente (Rosa Clarà, Pronovias, etc) perquè trobo que hi ha massa gent i no et poden dedicar tot el temps que realment et mereixes. En canvi a les botigues de tota la vida, tenen les mateixes marques i t'atenen el temps que fagi falta... a mi això em val més que qualsevol altra cosa.

M'han parlar d'una botiga de Molins de Rei que està molt bé en quant a preus i varietat, però en canvi t'atenen malament, amb presses i amb moltíssim estrès... una amiga se'l va comprar aquí i diu que li sortia el vestit unos 200€ més barat... jo prefereixo pagar-los (encara que sigui una pasta) i sentir-me atesa i no estar histèrica dels nervis per no saber si m'ho arreclaran a temps o si es impossible agafar hora perquè està a rebentar... :star::

En fi... reflexions que faig jo!!!

Sort a totes!!!! :mu::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: yesido » dl. set. 29, 2014 3:09 pm

Hola noies!!

Jo fa un temps ja que tinc el vestit.
Em va donar el rampell i alee!!
Vaig anar a pronovias de Terrassa, tot i que m'agafa lluny de casa, estic molt acostumada a anar pel vallès perque tinc la feina a prop.
El tracte es impressionant, no trobareu ni la meitat de gent que a Barcelona, vaig quedar molt contenta.
yesido
 
Entrades: 18
Membre des de: dj. set. 04, 2014 4:34 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 29, 2014 5:51 pm

Que bé yesido!!! :) Me nalegro molt!!! Dubte millor fugir dels llocs a petar de gent que ni tatenen bé ni res.

Jo he nat aquesta tarda i he demanat hora un altre cop a Viladecans pel dijous a les 17h!! Estic desitjant tornar!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dc. oct. 01, 2014 8:45 pm

Jo tinc hora la setmana vinen a ursula escoriza que men han oarlat molt be. Pero potser miro aquesta botiga a la que vas de viladecans es? Em cau aprop doncs saps adreça?
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 02, 2014 12:19 pm

alai13 ha escrit:Jo tinc hora la setmana vinen a ursula escoriza que men han oarlat molt be. Pero potser miro aquesta botiga a la que vas de viladecans es? Em cau aprop doncs saps adreça?

Hola!!

Aquesta de Ursula Escoriza també m'ho van dir! Deu estar prou bé, ja ens explicarás! :-)

Novias Victoria està al carrer San Marià, num 84, a Viladecans. Jo visc al costat (Rambla Modolell) així que m'és molt cómode anar-hi :-)0(-:

Sort a totes!!!! Aquesta tarda a veure si ja encarrego el vestit!!!! :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 02, 2014 10:32 pm

Com ha anat Nayade? Tens ja vestit??
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 03, 2014 11:18 am

alai13 ha escrit:Com ha anat Nayade? Tens ja vestit??

Doncs estic bastant decepcionada d'ahir... :-(

Primer, que no em va poder atendre la mateixa noia, quan diuen que sempre es queden amb la mateixa... però no em van avisar que la "meva" noia anava de matí aquesta setmana, va ser un fallo d'ells...

La que em va atendre no ho va fer gens malament, però ni punt de comparació amb l'altre, aquesta era més freda, s'en va anar unes quantes vegades deixant-me allà amb un vestit que no m'agrada, i a sobre em va dir que clar, que l'estil que a mí m'agrada aquest any no hi ha gaire cosa, perquè es porta molt tipus sirena super arrapat fins al genoll i a mi això no m'agrada gens :.0.-0.:

Total, que em vaig tornar a provar el "meu" vestit que em va agradar des de la primera vegada, i si, m'agrada moltíssim i em pega, però esperaba que hi hagués més vestits que em quedessin bé...

Per exemple, vaig probar-me el model LEMAL de Luna novias, i es preciós, m'encanta, pero es un 2 peces, primer et posen com un "camisón" de seda, i després la part de dalt... a mi personalment no m'agrada gens que fossin dos peces, i que a sobre no em pugui posar sostenidor perquè es veuria per l'esquena, m'he de posar "cacerolas", que es com un hueco pels pits, pero res més... això son pegues que per mi son importants i el vaig descartar. La meva mare enamorada del vestit i jo, pues que vols que et digui, si no es perfecte no ho vull :t:t:

En fi... la questió es que m'han de trucar la setmana que ve quan li vinguin més encarrecs dels tipus que a mi m'agraden... veurem si trobo algo, si veig que no, m'agafo el que em va agradar desde el principi i "cest fini"... :mu::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dv. oct. 03, 2014 3:05 pm

A mi magraden bastant pomposos jijiji i no tan com un estil sirena arrapat fins a genoll pero si q el cos no sigui nomes fins a cintura sino q marqui una mica mes aball de cadera
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 03, 2014 4:51 pm

alai13 ha escrit:A mi magraden bastant pomposos jijiji i no tan com un estil sirena arrapat fins a genoll pero si q el cos no sigui nomes fins a cintura sino q marqui una mica mes aball de cadera

A mi magraden de sirena pero només que s'arrapi fins a la cadera, no més avall... i els d'ara son sirena literals, que la faldilla sembla una cua i tot de lo petita que és... i massa marcada no em trobo a gust...

Si mires el model LEMAL que et dic, es l'estil que m'agrada de forma... veiem si tenim sort...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dv. oct. 03, 2014 5:57 pm

A mi tambe arrapat fins a cadera m'agrada, pero despres m'agrada amb molt volum de faldilla que soc molt alta i prima i sense volum em veig com un pal.
Ja he xafardejat el model que dius es molt maco, i dius que no nhi ha aquest any? D'aquest estil diria que n'he vist molts!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants