VIATGE DE NOCES!

Ja ha arribat el dia!!

VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Sílvia85 » dg. set. 14, 2014 8:55 pm

Hola gent! He decidit crear un nou fòrum per començar a parlar sobre els viatges de noces! Teniu ja alguna destinació clara???
A nosaltres ens encanteria fer Nova York-Mèxic, però no sé si es dispararà massa el preu... De totes maneres mirarem diferents opcions!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: yesido » dl. set. 15, 2014 1:24 pm

Nosaltres volem veure bé Nova York, i faríem alguna excursió a Washington!
yesido
 
Entrades: 18
Membre des de: dj. set. 04, 2014 4:34 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: cirstina » dl. set. 15, 2014 4:54 pm

Hola,
Nosotros estamos pensado en NY y algún destino mas pero no sabemos aun, hemos de mirar precios!! Mexico hemos estado este verano asi que lo descartamos haber que se nos ocurre!!
cirstina
 
Entrades: 1
Membre des de: dl. set. 15, 2014 4:49 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dc. set. 17, 2014 7:21 pm

Hola!!

Jo estic en el mateix punt... no sé si anarme'n a Riviera Maya, amb moltes excursions i visites vàries, i al final del viatge gaudir de platja i de tot inclòs =0-0-) ...
També ens apassiona Escòcia i ens diuen que al Maig es quan fa millor temps, fer un gran recorregut... però es clar... també volem un parell de dies d'estar tirats a hamaques i gaudint al màxim de relax, i si agafem Escòcia es molt car com per també agafar alguna isla grega... no sé, no sabem què fer :-/

Consells?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: alai13 » dj. set. 25, 2014 12:38 am

Uff el viatge es el que mes por em fa! Massa destins que magradaria anar!
A mi magradaria un suuuuper tour que visitis moltes coses pero aixo acaba suposant agafar molts vols i al meu futur M no li fa gracia aixo. I ell voldria patagonia i a mi la veritat no ho veig clar.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Sílvia85 » ds. set. 27, 2014 10:46 am

A nosaltres, com vaig dir, ens agradaria anar a Nova York i Riviera Maya, però al meu futur marit (sona estrany això de marit, jejeje) li agradaria anar a Bali! La veritat és que ha de ser bonic, però són un munt d'hores de vol i mai no hem viatjat tan lluny!
També ens han dit que ens mirem Tailàndia que és preciós (pel que veig últimament totes les parelles que conec que s'han casat han anat a Tailàndia o Japó).

No sabem què fer!!!!! Ens agraden també massa destins!!!!!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: alai13 » ds. set. 27, 2014 8:52 pm

Bali tambe magrada... i tens rao ultimament tailandia sona molt als viatges de noces!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 28, 2014 8:35 am

Tema Tailàndia està molt de moda, però jo crec que si es el primer viatge a aquella zona, millor deixar-hoper una altra ocasió. Vaig llegir en un altre fòrum que deia una noia que la gent no es pensa que hi ha moltíssima pobresa i que mentres tu estàs a un hotel de luxe mires per la finestra i veus la gent morint-se de gana... és un xoc una mica bèstia i potser per viatge de nuvis no es massa agradable veure això (paraules de la noia).

Jo trobo que ha de ser preciós pero no m'atrau gens, prefereixo anar a un lloc més segur i estar gaudint al 100% sense pensar aquestes coses.

Seguim sense saber on anar-hi,per això... :/
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: SamTR488 » dl. oct. 06, 2014 3:46 pm

L'any passat vam fer california i las vegas (costa oest) i es un viatge tremendo! El faria de viatge de noces i el combinaria amb una illa de per alla (alguna de hawai potser...)

Nosaltres de moment no sabem on anar, començarem a mirar ara al novembre...
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 06, 2014 5:50 pm

A nosaltres personalment no ens agradala idea de NY així que al menys la descartem... i tampoc tenim un presupost super ampli per gastar :-/

Seguim sense saber que fer...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 07, 2014 3:47 pm

El tema del viatge és un dels que més ilu em fa però crec que més ens costarà de decidir. Sort que encara falta molt, aniré mirant quines idees doneu, a veure si m'inspiro.

Dels llocs que heu comentat, conec diversos nuvis que han anat a Nova York últimament i altres a Bali. A mi NY em va agradar molt i sempre es pot combinar amb alguna escapada: Niagara Falls, ciutats del voltant, etc. Però la veritat és que potser em quedaria amb la costa oest, tal com comenta la SamTR488. San Francisco em va encantar quan hi vaig estar, els poblets de costa eren preciosos, Las Vegas és molt divertit i em vaig quedar amb les ganes de fer el combinat amb Hawaii. Riviera Maya també és una bona opció perquè et permet fer turimse però també el relax amb la parella. És un lloc que em va agradar molt en el seu moment.

Ara, de cara a viatge de noces m'agradaria també una opció que m'ofereixi turisme i relax però encara no hem mirat gaire res. De Bali me n'han parlat molt bé però tinc la sensació que seria massa platja, no ho sé. I de Tailàndia un parell d'amics diferents coincideixen amb que és massa turístic i et sents bastant atabalat, o sigui que també ho descartaria. Al Japó hi he estat amb la meva parella aquest estiu i us ho recomano, sempre i quan no sigui època de calor. No és gens agradable estar tot suat des que surts de l'hotel, no gaudeixes igual de les visites i en el nostre cas zero relax. Això sí, tot és muntar-te una ruta que et convençi i com a país és molt bonic, una cultura diferent i el menjar boníssim.

Espero haver ajudat...
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: alai13 » dt. oct. 07, 2014 5:48 pm

ostres lolins has viatjat molt! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 07, 2014 7:23 pm

La veritat és que bastant... Tot el que estalvio ho inverteixo en viatges ::[]:-]]

Aniré mirant idees vostres, a veure què se m'acut...
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 07, 2014 7:49 pm

lolins ens va genial el que ens has explicat!!! :-)ok:

Jo de moment opto per Riviera Maia. Em fa ràbia la gent que opina sobre el viatge de noces... al treball tothom se'n va a Japó, Maldives, NY, Bali... Tots son viatjassos i me n'alegro per ells, pero jo vaig dir Riviera Maia i gairebé em peguen :-( Dient que a aquest lloc podem anar en qualsevol altre moment, que el viatge de noces és especial... :-/

No sé que fer... el meu nuvi no és gaire viatger i no vol estar més de 10 dies o així, i només tenim 15 dies... es una caca :--(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: alai13 » dc. oct. 08, 2014 1:29 pm

Nayade tu ni cas! Ruvera maya es un viatje molt xulo hi han moltes excursions xules a fer! Si les contractes alla et sortira millor de preu i super recomanable!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dc. oct. 08, 2014 2:48 pm

Estic amb l'alai13! Tu Náyade passa. Rivera Maya és un viatge ideal pels dies que tindreu de permís. Pots visitar piràmides, fer snorkel per veure el corall, alguna de les ciutats i després... platja i relax! I sí, les excursions agafa-les un cop allà (no a l'hotel sinó a alguna de les agències de Playa del Carmen) o encara millor, agafa't un taxi que us farà la ruta que vulgueu i molt més barat. Tant jo com una amiga que hi ha estat aquest estiu vam fer això, demanar a recepció de l'hotel un taxista que ens fes de xofer "particular" i va ser baratíssim i molt recomanable: simpàtic, feia recomanacions, horari i ruta flexibles...

Justament penso que altres dels viatges que comentes potser no serien per 15 dies. Al Japó vaig ser-hi 15 dies aquest estiu i no donava gens de temps pel relax, així que noia... Fes cas de la primera idea que és una molt bona pensada!!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 08, 2014 10:54 pm

Moltes gràcies a les dues!! :-)ok:

La veritat es que a Riviera ho tenim tot: cultura, relax a les platges i un país diferent. A més no surt mega-car i per 15 dies està prou bé! Nosaltres no hem viatjat gairebé res i aixó ja ens sembla un paradís!!

Sobre les excursions, a mi em van dir el contrari, que ho deixés tot tancadet abans de marxar cap allà perque es una mica perillós aixó de buscar-se la vida allà... :-/

Ja preguntare!! Mil gràcies de nou!!! :-))
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Sílvia85 » dj. oct. 09, 2014 4:16 pm

Hola Nàyade! Jo he estat visitant agències pel viatge i totes m'han dit que a Riviera Maya millor agafar les excursions des de l'hotel d'allà perquè surt molt més barat! Tot està controlat perquè són excursions molt organitzades! El que recomanen és NO llogar un cotxe i anar sol.

Com a tu, hem hagut de descartar molts llocs pel preu elevat i també em diuen que Riviera Maya està molt a prop per anar de viatge de nuvis, però a mi m'és igual! Cadascú sap com va la seva economia!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: SamTR488 » dj. oct. 09, 2014 5:36 pm

Nàyade Riviera Maya és genial!! la gent q digui el q vulgui, q la q tornarà moreneta seràs tu hahahah ;)
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dj. oct. 09, 2014 7:40 pm

Hola Nàyade! Jo he estat visitant agències pel viatge i totes m'han dit que a Riviera Maya millor agafar les excursions des de l'hotel d'allà perquè surt molt més barat! Tot està controlat perquè són excursions molt organitzades! El que recomanen és NO llogar un cotxe i anar sol.


Oi tant que és segur. Com comentava, nosaltres vam "contractar" un taxista a través de l'hotel per fer les excursions al nostre aire i érem 4 noies. L'altra gent que conec que hi han anat en parella també han acabat fent com nosaltres o agafant les excursions a les agències de Playa del Carmen. El que no seria recomanable és agafar un taxi qualsevol pel carrer però sí els que gestiona l'hotel.

Sílvia 85, no facis cas de la gent tampoc! És un viatge molt complet, variat i no excessivament car, així que endavant :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron