SORPRESAS AL NOVIO

un gran any!

Re: SORPRESAS AL NOVIO

EntradaAutor: AliciayMarc » dc. nov. 27, 2013 10:35 am

Entonces, habia pensado, pedirle a Jordi Alba, si podria conseguirme una camiseta del barça firmada por la plantilla...
Haber que sale.... Jajjaa
Mi gran dia... 21 de junio del 2.014
AliciayMarc
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 10, 2013 11:41 pm

Re: SORPRESAS AL NOVIO

EntradaAutor: Cristina_BCN » dt. des. 03, 2013 10:45 pm

Alicia en serio?? Si lo consiguieras sería genial!! yo creo que ya que te pones podrías pedirle unas cuantas y nos las revendes :hmm:: me encantaría poder regalarle eso... pero es imposible sin contactos. Eia, jo vaig buscar pel web del barça però no vaig trobar res... si averigües algo m'ho dius!! >.-<:
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: SORPRESAS AL NOVIO

EntradaAutor: Madelyn » dt. gen. 14, 2014 8:23 am

Pensé que si podía conseguir mi plantilla camiseta azulgrana http://www.camisetaespn.com ordenó ...... que iba a encontrar algo bueno
Madelyn
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 8:12 am

Re: SORPRESAS AL NOVIO

EntradaAutor: gisa » ds. feb. 15, 2014 9:42 am

Ostres, no hi havia pensat amb una sorpresa al nuvi... :t:t: :t:t: M'apunto idees, però m'agrada això d'anar a comprar un bon esmorzar... li podria portar al lllit, jejeje! Ja que ell a mi segur que no m'ho fa, que és tan poc romàntic, jijiji! :-))
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: SORPRESAS AL NOVIO

EntradaAutor: Agasshi » dl. feb. 17, 2014 9:27 am

Jo fa un temps que m'estic mirant de regalar-li uns gemelos (no tinc ni idea de com es diu en català xD) per la camisa, perquè el Germán és SUPER FAN de Star Wars i un dia em vaig trobar aquests i aquests buscant per internet.

La idea seria donar-li a la seva mare i que se'ls trobi quan vagi a vestir-se!! No és una mega sorpresa, però sé que li faria il·lusió :P
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: SORPRESAS AL NOVIO

EntradaAutor: gisa » dt. feb. 18, 2014 9:54 pm

Ooohhh Agasshi! És un petit detall, però amb molt de significat... segur que li molarà!! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: SORPRESAS AL NOVIO

EntradaAutor: urismene86 » dc. feb. 19, 2014 2:09 pm

Hola guapa! Qualsevol cosa que li facis li farà il.lusió! Jo pel dia del casament li faré lliurar una carta a través de la seva mare. A més, he contractat un home que toca la gaita pel moment d'arribar al restaurant, ja que vam anar un any a Escòcia, i la música li va encantar... sempre m'ho recorda! Espero que li agradi i que tot surti bé!
urismene86
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: SORPRESAS AL NOVIO

EntradaAutor: Tomy » dl. maig 26, 2014 5:56 pm

Doncs jo havia pensat de regalar-li un rellotge. Li encanten i se que li fliparia!! Havia pensat en que li doni la fotògrafa o algú, el dia del casament, amb una nota que digui “Avui tens una cita” o alguna cosa així!.
El que passa és que tinc dos problemes:
- Com li agraden tant, es coneix els models i les marques...i si li regalo un que no li agrada molt? Que hagués preferit un altre?
- Igual li va gran, o ho faig escorçar i llavors li va petit...
No sé si és un regal massa arriscat!!
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants