Reduïm de 100 a 25 ?? :::

Novetats i notícies de GuiaNupcial.com

Quin mínim de missatges trobes correcte per poder penjar fotos/veure cròniques i més ..

L’enquesta ha acabat el dc. gen. 08, 2014 7:50 pm

25 missatges
2
9%
50 missatges
1
5%
75 missatges
1
5%
100 missatges
18
82%
 
Vots totals : 22

Reduïm de 100 a 25 ?? :::

EntradaAutor: Toni » dl. des. 23, 2013 12:41 pm

Bones Família, Bon Nadal, neu:-D
Bé.. doncs fem un canvi, reduïm de 100 a 25 els missatges necessaris per ser un Usuari Participatiu i poder veure fotos i accedir a les cròniques.. ??
Les anomenades "xarxes socials" fan mal i la participació al fòrum no és tant alta com abans i pensem que d'aquesta forma hi hauran més usuaris participatius amb més funcionalitats al fòrum.
Us sembla bé?
He afegit un enquesta al post, podeu votar i comentar el vostre vot.

Salutacions i bones festes !!!!
xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: gisa » dl. des. 23, 2013 5:12 pm

Ueee! Visca!! Podré veure fotos abans d'arribar a la meva data de casament!! neujor:-) neujor:-)
Això, a veure si la gent s'anima a xerrar, que jo per aquí faig monòlegs... *.O.-O* *.O.-O* Suposo que com que vinc del Socpetit i allà som totes unes cotorres :..: :..: , jajaja!
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: zatara » dj. des. 26, 2013 5:50 pm

Oh, llàstima, que ja m'hagi casat!

Vaig descobrir el fòrum poc abans de casar-me i ara només i entro de tant en tant. Però, igualment, crec que és una bona idea pels nous usuaris.

::014::
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Merigreti » dv. gen. 03, 2014 2:50 pm

Pues a mi 25 me parecen muy pocos, más que nada porque aquí la gente pone cosas personales y sorpresas que prepara para su boda, antes al ser 100 sms era más dificil que cualquiera pudiera entrar en tu cuenta atrás y chafardear, y si encima da la casualidad que entra alguien que es invitado en tu boda ya es todo un chasco si lo descubre todo. :-( Pienso que 25 sms se consiguen muy fácil, como mínimo pondria 50 o 75. És mi humilde opinión! No me gustaría que todo lo que estoy preparando con cariño para el gran día se supiera y pudiera enterarse la gente fácilmente.
Imatge
Avatar de l’usuari
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Laurafh » dv. gen. 03, 2014 2:57 pm

Yo también estoy con Meri! Entiendo que para los usuarios nuevos les vaya mejor, pero a la vez estamos mas expuestas a que alguien conocido pueda ver lo que estamos haciendo y que el factor sorpresa se vaya al traste.... Espero que puedan hacer algo! Un besitooo
Imatge
Avatar de l’usuari
Laurafh
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Sisu2014 » dv. gen. 03, 2014 3:28 pm

A mi tampoco me ha parecido una " buena noticia" la reducción. Me da sensación de estar más expuestos a miradas de gente que no esté tan interesada y que no haya aportado tanto al foro... a mi me cohíbe a contar ahora determinadas cosas... una pena!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: rieta » dv. gen. 03, 2014 4:40 pm

Estoy con mis compañeras. Me parece bien q se reduzca el número de mensajes xo 25 me parecen demasiado pocos. En su día las q llegamos a 100 mensajes lo hicimos con toda la ilusión x poder leer lo q otras compañeras habían preparado o estaban preparando y es una lástima q las q nos siguen no puedan disfrutar de lo mismo x no llenar las CA con toda la información necesaria x miedo a q nos podamos encontrar con cualquier conocido x el foro y con solo 25 mensajes pueda leer todo.
A lo mejor somos un poco paranoicas xo es la sensación q tenemos.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Arimar » dv. gen. 03, 2014 4:50 pm

Yo también opino que 25 son muy pocos. Estoy de acuerdo con las compañeras, que la gente que simplemente quiere chafardear, lo va a tener muy fácil, con mas mensajes nos aseguramos de que quien sigue el,foro es porque realmente le interesa y le aporta. Quizás 100 sea excesivo, pero 25 me parecen muy pocos.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: cristina2014 » dv. gen. 03, 2014 4:52 pm

Yo también creo que el filtro de los 100sms favorecia que la gente que tenia interés llegara, muchas lo hemos logrado y lo hemos hecho con mucha ilusión, creo que esto puede frenar un poco los detalles en las ca... Todo es valorar subir unos cuantos los sms necesarios para proteger esa información. I que no se pierda el espiritu del foro ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: silvia86 » dv. gen. 03, 2014 5:24 pm

Opino como las chicas. 25 mensajes me parecen pocos.. Creo que los 100 ayudaban a disuadir a las personas que podían entrar para " cotillear" y ahora siendo tan pocos te preocupa poner segun que cosas.

Espero que por lo menos puedan ser unos poquitos más!

Saludos,
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: CrisyJuanan » dv. gen. 03, 2014 7:03 pm

Hola, yo opino igual que las compañeras... creo que con 100 estaba bien porque las que realmente nos interesaba lo logremos participando activamente en el foro ... con solo 25 mensajes estamos expuestas a que cualquiera pueda acceder a los detalles de nuestros preparativos y la verdad a mi tambien me tira bastante para atras a la hora de compartir los detalles... :-/
Espero que se pueda solucionar...
Un saludo
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Eia » dv. gen. 03, 2014 9:07 pm

Bones!! Jo estic totalment d'acord amb les últimes opinions...arribar a 25 es fa amb molta fàcilitat, i vulguis que no, la barrera dels 100 ens servia per fer cribatge de qui pot entrar a veure CA's per agafar ideas i compartir experiencies amb altres núvies o bé per pura tafanejeria de com anira la meva veïna, companya de feina, cosina, ....etc,...
Ja de per si, sempre fa "apurillo" publicar coses i vivencies personals en el món d'internet, però al garantir-te que sols ho podrán veure certes persones que estiguin relacionades amb auqest "món", ho penjes amb seguretat!
Vaja, si finalment es redueix a 25, almenys jo, hauré de treure fotografies de la meva CA.
Salutacions!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Toni » dt. gen. 07, 2014 7:52 pm

He afegit un enquesta al post, podeu votar i comentar el vostre vot.
En tots els casos sempre es contempla un mínim d'un mes d'antiguitat, d'aquesta forma si algun voyeur o algun troll vol escriure molts missatges de forma ràpida només per veure fotos, marxarà en veure que necessita un mes d'antiguitat.

Fins ara i bon any!! ::014::
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Mary2014 » dt. gen. 07, 2014 9:14 pm

Totalmente de acuerdo con el resto de chicas...creo que 25 mensajes son poquitos, y que haya cierta dificultad para acceder al otro lado del foro ofrece seguridad para expresarnos más abiertamente!
Avatar de l’usuari
Mary2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: ds. feb. 09, 2013 12:10 am

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: mire_ia » dt. gen. 07, 2014 9:19 pm

Toni gràcies per escoltarnos i proposar una encuesta, jo soc de la opinió que 100 missatges no costen tant quan estas motivat i que ens protegeixen molt mes que 25! Vinga aviam com acaba la cosa... *.-o-o.* *.-o-o.*
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Cristina_BCN » dt. gen. 07, 2014 11:00 pm

Jo també penso qie 25 és massa poc... com mínim 75, si no qualsevol tafaner pot esbrinar detalls i preparatius molt especials... ara talla explicar segons qué... :-/
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Vero198428 » dc. gen. 08, 2014 11:57 am

Hola!! mi opinion es que 25 o 50 son pocos. No me a costado mucho superar los 75 mensajes y los que me quedan por mandar, asi que yo estaria entre los 75 o los 100.

un abrazo
Imatge
Vero198428
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 10:57 am

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: zatara » dj. gen. 09, 2014 8:49 am

Hola!

Està molt bé l'enquesta, però sincerament trobo un pèl absurd haver d'assolir un mínim de 100 missatges i que alhora hi hagi posts dedicats explícitament a arribar a aquest nombre (és només una reflexió). Per altra banda, també podeu mirar-ho en sentit positiu i segurament hi haurà més participació i us podreu relacionar amb més núvies, si el mínim és més baix, ja que no tothom prepara el seu casament amb tanta antel·lació.

Com dic, només és la meva opinió, que no veig gaires problemes, però potser és perquè no m'imagino els meus convidats tan interessats en saber coses del meu casament abans d'hora.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: gisa » ds. gen. 11, 2014 12:43 am

Hola noies... llegint les vostres opinions m'he quedat una mica parada, la veritat, perquè jo, que sí que em vaig alegrar per la notícia, no entrava només per xafardejar, sinó per agafar idees i beneficiar-me d'experiències de qui ja ha passat per allò que ara estic preparant amb tanta il.lusió... Potser sí que passar de 100 a només 25 missatges és massa reducció, però com diu la companya, s'accepta que algú escrigui missatges xorres o mil missatges seguits per arribar als 100, cosa que també em sembla absurd! Des del meu punt de vista de novata, el que m'he trobat és que moltes vegades parlava en alguns posts i ningú deia res, ja que imagino que les més habituals del fòrum ja parleu en altres posts del que requereixen els 100 missatges, i això no motiva gaire... Jo vinc del Socpetit, on cada dia es xerra molt i m'ha sobtat! En fi, que ningú s'ho prengui malalament, jo no vaig alegrar-me de la notícia per poder fer la cotilla, sinó que ho vaig veure com una oportunitat per aprofundir en els temes i per poder conèixer a més noies, però bé, es farà el que creieu millor...
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Reduïm de 100 a 25 :::

EntradaAutor: Merigreti » ds. gen. 11, 2014 2:01 am

gisa ha escrit:Hola noies... llegint les vostres opinions m'he quedat una mica parada, la veritat, perquè jo, que sí que em vaig alegrar per la notícia, no entrava només per xafardejar, sinó per agafar idees i beneficiar-me d'experiències de qui ja ha passat per allò que ara estic preparant amb tanta il.lusió... Potser sí que passar de 100 a només 25 missatges és massa reducció, però com diu la companya, s'accepta que algú escrigui missatges xorres o mil missatges seguits per arribar als 100, cosa que també em sembla absurd! Des del meu punt de vista de novata, el que m'he trobat és que moltes vegades parlava en alguns posts i ningú deia res, ja que imagino que les més habituals del fòrum ja parleu en altres posts del que requereixen els 100 missatges, i això no motiva gaire... Jo vinc del Socpetit, on cada dia es xerra molt i m'ha sobtat! En fi, que ningú s'ho prengui malalament, jo no vaig alegrar-me de la notícia per poder fer la cotilla, sinó que ho vaig veure com una oportunitat per aprofundir en els temes i per poder conèixer a més noies, però bé, es farà el que creieu millor...


Hola gisa, no se si no se'ns ha entès bé, no ens queixem de la gent que entri al fòrum per buscar idees, per informar-se, per descobrir coses i poder compartir-ne amb les altres, això es pel que hem entrat totes nosaltres.

Totes les que estem reivindicant que es pugi una mica el nombre de missatges per veure els comptes enrere es per tal que no sigui tan fàcil d’accedir-hi, 25sms els pot escriure qualsevol i en poc temps, i amb 100 ens assegurem que només la gent que estigui realment interessada serà la que no li faci res haver d’escriure’ls. Volem que pugin el nombre de sms no per res, sinó perquè d’aquesta manera la nostra identitat, si no volem que se’ns reconegui amb tanta facilitat (per si entra algú que doni la casualitat que és convidat al teu casament, doncs no fa gràcia que descobreixi tot el que portes tan de temps preparant), no se si m’explico bé. És a dir, que si ets una núvia que tens ganes d’agafar idees, crec que no et farà res haver d’arribar a 100sms per poder veure més coses, que no es res més que els comptes enrere de cadascuna, penso que hi ha molts posts i temes en els que ja sense tenir els 100sms pots anar descobrint i trobant coses interessants, inclús per anar escrivint i sumant missatges, i segur que sense que te n’adonis arribaries als 100sms com hem fet la majoria.
Volem salvaguardar les nostres idees més “íntimes” de cadascuna, en el sentit que cadascuna en el seu compte enrere explica coses més personals, llavors ens agradaria que estigués visible per només la gent que estigui disposada i interessada realment en el fòrum, no per la gent que vulgui entrar a fer el tafaner com pot ser algú que no es casi o ves a saber. Espero haver-te aclarit una mica.

Imagino que a totes les núvies ens agrada molt que vagin entrant de noves, ja que d’aquesta manera són moltes més idees que podem anar compartint. *.O.-O*
Imatge
Avatar de l’usuari
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

Següent

Torna a: Info

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
cron