CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dj. març 28, 2013 8:08 am

Niekochana ha escrit:
Sunn2013 ha escrit:Nosotros probamos la tapa del ou ecològic pero no nos gustó mucho, sabía mucho a jamón, estaba muy salada!

Los calamarcets tampoco me parecieron "nada del otro mundo", pero creo que los prefiero a una crema, por ejemplo. El dau de bacallà no lo probamos porque me parece mu poca cantidad, y lo que queremos poner es una tapa que simule un primer plato. El ou ecològic por cantidad era perfecto. Eso sí, que sirvan los calamarcets en sartén no nos gustó mucho, para una tapa en el jardín sí, pero para servirlo en el salón preferimos un recipiente más fino.

De carnes probaron (yo no como carne que no sea pollo o lomo) la ternera y el xai, y aunque los dos gustaron, la ternera se ve que tenía una salsa algo agridulce que no les acabó de convencer. Al xai no le pusieron pegas, jaja.

La copita de mango les encantó a todos y el pastel que la familia probó era el de nata y fresitas, pero no les chifló, estaba bueno pero no encantó. Por eso nos dijeron que ya nos los volverían a dejar probar todos otra vez.

Pienso que en el tastet se nos quedaron cortos pedir sólo 2 platos de cada y sólo un pastel. Me arrepiento de no haber pedido más cosas para probar porque nos quedamos con muchas dudas.

De tapas también pusimos más de una pega: no nos gustó la yuca, ni aquello que iba en el bote de "especies", los mejillones los hace mucho mejor mi suegra, los calamarcets encebollats más de lo mismo... Nos gustaron mucho más las tapas del día de la jornada de los novios (papas arrugás, dados de salmón, vieiras, mini bocado de cansalada y formatge).

Luego los vinos y cavas tampoco le gustaron a mi suegro... así que tendremos que buscar alguno que le guste y ver si Can Ribas nos lo puede conseguir.

En resumen, muy a pesar salí un poco desilusionada, pensé que no iba a tener ninguna duda con la comida, pero es que no fui solo yo que soy muy tiquis miquis, sino que nuestros padres también pusieron muchas pegas. Sé que con Can Ribas lo podremos arreglar, pero igualmente pensé que todo sería perfecto des del primer momento, igual que el sitio que nos cautiva siempre que vamos.

Ah, y otra cosa, ¿vistéis el carro donde sirven el pastel? ¿Os gusta? Es un carro de madera con unas bombillas arriba... Preguntaré a ver si tienes más opciones.

Besitos.


A nosotros nos pasó más de lo mismo... los vinos no gustaron, los aperitivos eran 'raros', el como estaban cocinados los platos tanto a mis padres como a mis suegros no les gustó...en fin, todos salimos desilusionados.
Hemos cambiado alguna cosa, pero no me atrevo a cambiar mucha cosa por si se piensan que somos unos maniáticos...en fin

No tengas miedo de cambiar nada!!! Yo voy a cambiar todo lo que no me parezca bien y cuando lo he hablado con ellos no ponen ninguna pega! No te quedes con algo que no te convenza del todo! No van a pensar nada, de verdad!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dj. març 28, 2013 9:58 am

Niekochana ha escrit:
Sunn2013 ha escrit:Nosotros probamos la tapa del ou ecològic pero no nos gustó mucho, sabía mucho a jamón, estaba muy salada!

Los calamarcets tampoco me parecieron "nada del otro mundo", pero creo que los prefiero a una crema, por ejemplo. El dau de bacallà no lo probamos porque me parece mu poca cantidad, y lo que queremos poner es una tapa que simule un primer plato. El ou ecològic por cantidad era perfecto. Eso sí, que sirvan los calamarcets en sartén no nos gustó mucho, para una tapa en el jardín sí, pero para servirlo en el salón preferimos un recipiente más fino.

De carnes probaron (yo no como carne que no sea pollo o lomo) la ternera y el xai, y aunque los dos gustaron, la ternera se ve que tenía una salsa algo agridulce que no les acabó de convencer. Al xai no le pusieron pegas, jaja.

La copita de mango les encantó a todos y el pastel que la familia probó era el de nata y fresitas, pero no les chifló, estaba bueno pero no encantó. Por eso nos dijeron que ya nos los volverían a dejar probar todos otra vez.

Pienso que en el tastet se nos quedaron cortos pedir sólo 2 platos de cada y sólo un pastel. Me arrepiento de no haber pedido más cosas para probar porque nos quedamos con muchas dudas.

De tapas también pusimos más de una pega: no nos gustó la yuca, ni aquello que iba en el bote de "especies", los mejillones los hace mucho mejor mi suegra, los calamarcets encebollats más de lo mismo... Nos gustaron mucho más las tapas del día de la jornada de los novios (papas arrugás, dados de salmón, vieiras, mini bocado de cansalada y formatge).

Luego los vinos y cavas tampoco le gustaron a mi suegro... así que tendremos que buscar alguno que le guste y ver si Can Ribas nos lo puede conseguir.

En resumen, muy a pesar salí un poco desilusionada, pensé que no iba a tener ninguna duda con la comida, pero es que no fui solo yo que soy muy tiquis miquis, sino que nuestros padres también pusieron muchas pegas. Sé que con Can Ribas lo podremos arreglar, pero igualmente pensé que todo sería perfecto des del primer momento, igual que el sitio que nos cautiva siempre que vamos.

Ah, y otra cosa, ¿vistéis el carro donde sirven el pastel? ¿Os gusta? Es un carro de madera con unas bombillas arriba... Preguntaré a ver si tienes más opciones.

Besitos.


A nosotros nos pasó más de lo mismo... los vinos no gustaron, los aperitivos eran 'raros', el como estaban cocinados los platos tanto a mis padres como a mis suegros no les gustó...en fin, todos salimos desilusionados.
Hemos cambiado alguna cosa, pero no me atrevo a cambiar mucha cosa por si se piensan que somos unos maniáticos...en fin


Opino igual que Sweety, hay que cambiar todo lo que no convenza, yo voy a hacerlo!!! Además ellos deben estar acostumbrados, con los precios que pagamos es normal que la gente exija cambios y otras propuestas. Hablándolo normal seguro que nadie piensa nada raro.
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: armoner » dc. abr. 17, 2013 3:37 pm

Hola!
Soc nova i em caso l'octubre d'aquest any, 2013, a Can Ribas. Sabeu si hi ha algun forum específic o en aquest mateix?
Gràcies!
armoner
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. abr. 17, 2013 3:31 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: mire_ia » dc. abr. 17, 2013 8:46 pm

armoner ha escrit:Hola!
Soc nova i em caso l'octubre d'aquest any, 2013, a Can Ribas. Sabeu si hi ha algun forum específic o en aquest mateix?
Gràcies!


Hola Armoner!! benvinguda *.-o-o.* *.-o-o.* enhorabona per la elecció i si, aquest es el post de nuvis can ribas així que pots comentar i preguntar per aquí tooot el que vulguis!! ja has escrit en el post de les dates 2013?? si ho fas et posaran a la llista oficial! :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: armoner » dj. abr. 18, 2013 10:23 am

Hola Armoner!! benvinguda *.-o-o.* *.-o-o.* enhorabona per la elecció i si, aquest es el post de nuvis can ribas així que pots comentar i preguntar per aquí tooot el que vulguis!! ja has escrit en el post de les dates 2013?? si ho fas et posaran a la llista oficial! :-)ok:


Jajaja, gràcies!! Encara no ho he fet, no. Què és això de la llista oficial??
armoner
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. abr. 17, 2013 3:31 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: mire_ia » dg. abr. 28, 2013 8:32 pm

Armoner has d escriture en el primer post (fechas) el día i on et cases i et posaran a la llista oficial :-)ok:
Can riberenques 2013 teniu el post abandonat!!!! ::brr:: jajaja
Tinc un dubte, x les ceremonies a can ribas, es pot tirar arros, confeti... O hi ha limitacions?? T ho posen ells o ho has de portar tu??? :-/
Merci!!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dl. abr. 29, 2013 8:48 am

Mireia tens tota la raó!!! Però suposo que com que ja no tenim dubtes... jajajaja!
Respecte a això que preguntes, es pot tirar arròs i pètals... Confeti crec que no. Tampoc canons de pètals, ni petards... Ells reparteixen arròs i pètals, però sempre falta pels què estan a darrere...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: mire_ia » dl. abr. 29, 2013 2:32 pm

-sweety- ha escrit:Mireia tens tota la raó!!! Però suposo que com que ja no tenim dubtes... jajajaja!
Respecte a això que preguntes, es pot tirar arròs i pètals... Confeti crec que no. Tampoc canons de pètals, ni petards... Ells reparteixen arròs i pètals, però sempre falta pels què estan a darrere...


Confettis nooo??? :-( m ho podeu confirmar??? Joooo...
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dl. abr. 29, 2013 2:37 pm

mire_ia ha escrit:
-sweety- ha escrit:Mireia tens tota la raó!!! Però suposo que com que ja no tenim dubtes... jajajaja!
Respecte a això que preguntes, es pot tirar arròs i pètals... Confeti crec que no. Tampoc canons de pètals, ni petards... Ells reparteixen arròs i pètals, però sempre falta pels què estan a darrere...


Confettis nooo??? :-( m ho podeu confirmar??? Joooo...

T'ho puc confirmar el dia 11 de maig que vaig a fer el tancament de menú...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: mire_ia » dl. abr. 29, 2013 9:56 pm

-sweety- ha escrit:
mire_ia ha escrit:
-sweety- ha escrit:Mireia tens tota la raó!!! Però suposo que com que ja no tenim dubtes... jajajaja!
Respecte a això que preguntes, es pot tirar arròs i pètals... Confeti crec que no. Tampoc canons de pètals, ni petards... Ells reparteixen arròs i pètals, però sempre falta pels què estan a darrere...


Confettis nooo??? :-( m ho podeu confirmar??? Joooo...

T'ho puc confirmar el dia 11 de maig que vaig a fer el tancament de menú...


Gracies guapíssima!! :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Arya 2014 » dt. abr. 30, 2013 12:56 pm

Confettis nooo??? :-( m ho podeu confirmar??? Joooo...[/quote]
T'ho puc confirmar el dia 11 de maig que vaig a fer el tancament de menú...[/quote]

Gracies guapíssima!! :-)ok:[/quote]


Mireia!!! Què et passa amb el confeti?? :-)0(-: Si no es pot tirar a la ceremònia bé et podrien rebre al sopar amb confeti!!!

Fora conyes que sé que si et fa molta il·Lusió ben bé és una p****a! No et desanimis que segur que es podrà!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dt. abr. 30, 2013 6:17 pm

Hola noies!

Tinc dubtes sobre la cerimònia que fan Can Ribas, a veure si hem podeu ajudar:
- Quant dura la cerimònia? I d'aquesta estona, quant temps està parlant el senyor Bonamussa? (no sé si s'ecriu així).
- Quantes persones poden parlar/participar en la cerimònia? És que ja hi ha gent que m'està dient que volen parlar, però com que no tinc ni idea com funciona... :-/
- Si ja tinc l'expedient matrimonial, quan l'haig de portar a Bigues i Riells (em caso el 23 d'agost), i haig d'anar a l'ajuntament o al registre civil?

Ai noies, estic ben perduda amb aquest tema!
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dt. abr. 30, 2013 8:02 pm

Pilux ha escrit:Hola noies!

Tinc dubtes sobre la cerimònia que fan Can Ribas, a veure si hem podeu ajudar:
- Quant dura la cerimònia? I d'aquesta estona, quant temps està parlant el senyor Bonamussa? (no sé si s'ecriu així).
- Quantes persones poden parlar/participar en la cerimònia? És que ja hi ha gent que m'està dient que volen parlar, però com que no tinc ni idea com funciona... :-/
- Si ja tinc l'expedient matrimonial, quan l'haig de portar a Bigues i Riells (em caso el 23 d'agost), i haig d'anar a l'ajuntament o al registre civil?

Ai noies, estic ben perduda amb aquest tema!

Guapi!
- La cerimònia dura uns 20 minuts quan no parla ningú. Ell no sé quanta estona està parlant, però va per feina... Llegeix només un text curtet del Profeta (és xulo) i fa una petita introducció, lo dels drets i deures, lo del profeta i els vots...
- La quantitat de persones que poden participar no ho sé... hauries de parlar-ho amb ell, pero jo he vist parlar a 2 o 3 persones separades eh?
- L'expedient el pots portar quan vulguis, a mí m'ha dit que amb 15 dies abans del casament en té prou! I has d'anar al registre civil.
Si tens més dubtes ja saps! :-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dv. maig 03, 2013 6:17 pm

-sweety- ha escrit:
Pilux ha escrit:Hola noies!

Tinc dubtes sobre la cerimònia que fan Can Ribas, a veure si hem podeu ajudar:
- Quant dura la cerimònia? I d'aquesta estona, quant temps està parlant el senyor Bonamussa? (no sé si s'ecriu així).
- Quantes persones poden parlar/participar en la cerimònia? És que ja hi ha gent que m'està dient que volen parlar, però com que no tinc ni idea com funciona... :-/
- Si ja tinc l'expedient matrimonial, quan l'haig de portar a Bigues i Riells (em caso el 23 d'agost), i haig d'anar a l'ajuntament o al registre civil?

Ai noies, estic ben perduda amb aquest tema!

Guapi!
- La cerimònia dura uns 20 minuts quan no parla ningú. Ell no sé quanta estona està parlant, però va per feina... Llegeix només un text curtet del Profeta (és xulo) i fa una petita introducció, lo dels drets i deures, lo del profeta i els vots...
- La quantitat de persones que poden participar no ho sé... hauries de parlar-ho amb ell, pero jo he vist parlar a 2 o 3 persones separades eh?
- L'expedient el pots portar quan vulguis, a mí m'ha dit que amb 15 dies abans del casament en té prou! I has d'anar al registre civil.
Si tens més dubtes ja saps! :-)ok:



Gràcies per la informació!!!!! :-)ok:
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Deb254 » ds. maig 18, 2013 10:22 pm

-sweety- ha escrit:
mire_ia ha escrit:
-sweety- ha escrit:Mireia tens tota la raó!!! Però suposo que com que ja no tenim dubtes... jajajaja!
Respecte a això que preguntes, es pot tirar arròs i pètals... Confeti crec que no. Tampoc canons de pètals, ni petards... Ells reparteixen arròs i pètals, però sempre falta pels què estan a darrere...


Confettis nooo??? :-( m ho podeu confirmar??? Joooo...

T'ho puc confirmar el dia 11 de maig que vaig a fer el tancament de menú...


Com ha anat el tancament de menú?? Quins plats heu tastat?
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dt. maig 28, 2013 1:26 pm

Deb254 ha escrit:
mire_ia ha escrit:
-sweety- ha escrit:Mireia tens tota la raó!!! Però suposo que com que ja no tenim dubtes... jajajaja!
Respecte a això que preguntes, es pot tirar arròs i pètals... Confeti crec que no. Tampoc canons de pètals, ni petards... Ells reparteixen arròs i pètals, però sempre falta pels què estan a darrere...


Confettis nooo??? :-( m ho podeu confirmar??? Joooo...



Com ha anat el tancament de menú?? Quins plats heu tastat?

El tancament va anar molt be!!! Els plats no els vam tastar perquè ja ho haviem fet al febrer, pero deu n'hi do tot el què vam parlar!!! Per cert, confirmat: NO CONFETIS, NI CANONS DE PÈTALS NI RES QUE NO SIGUI NATURAL! :--(
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Arya 2014 » dt. maig 28, 2013 2:13 pm

Que són cànons de petals?? :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Deb254 » dt. maig 28, 2013 2:43 pm

Com ha anat el tancament de menú?? Quins plats heu tastat?[/quote]
El tancament va anar molt be!!! Els plats no els vam tastar perquè ja ho haviem fet al febrer, pero deu n'hi do tot el què vam parlar!!! Per cert, confirmat: NO CONFETIS, NI CANONS DE PÈTALS NI RES QUE NO SIGUI NATURAL! :--([/quote]


Et queda menys d' un mes, oleeeeee!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Deb254 » dt. maig 28, 2013 2:44 pm

Et queda menys d' un mes, oleeeeee!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dt. maig 28, 2013 4:49 pm

Arya 2014 ha escrit:Que són cànons de petals?? :-)0(-:

Uns tubs q venen q disparen com confeti en forma de petal...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron