CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Bunyolet » dl. feb. 18, 2013 12:29 pm

-sweety- ha escrit:
Bunyolet ha escrit:Hola noies!!!
Jo vaig anar l'any passat al casament d'una companya de feina i va ser genial!! El lloc és preciós i el menjar és deliciós!!!! Bona tria!
Per cert, sabeu que Can Ribas de Montbui estarà el 17 de març fent un portes obertes a Vilassar de Mar per la Floristería Navarro que fa un showroom? doncs si, faran rams en directe, passarel.la de nuvis (això de moment està a l'aire segons m'han dit), sortejos, vindran fotògrafs, maquilladora, i Can Ribas hi serà, jo hi aniré!

Que dius!!! Que guay!! >.-<: I això on es farà a Vilassar o a Can Ribas? Que vols dir amb que Can Ribas hi serà?



Hola Sweety!
Es farà a Vilassar de Mar, a una nau que tenen Flors Navarro on es farà rams en directe, em van dir que intentarien fer una passarel.la de nuvis i allà exposarien els rams i a part vindrien uns quants restaurants entre ells Can Ribes, on podriem fer un tastet, fotògraf, maquilladora, DJ, lloguer de cotxes, invitacions, etc....l'entrada és gratuíta però has de portar l'entrada i la pots trobar a la floristeria navarro i si no et va bé, envia'm un privat perquè t'ho puguin enviar.
Bunyolet
 
Entrades: 26
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 5:58 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dl. feb. 25, 2013 7:18 am

Bunyolet ha escrit:
-sweety- ha escrit:
Bunyolet ha escrit:Hola noies!!!
Jo vaig anar l'any passat al casament d'una companya de feina i va ser genial!! El lloc és preciós i el menjar és deliciós!!!! Bona tria!
Per cert, sabeu que Can Ribas de Montbui estarà el 17 de març fent un portes obertes a Vilassar de Mar per la Floristería Navarro que fa un showroom? doncs si, faran rams en directe, passarel.la de nuvis (això de moment està a l'aire segons m'han dit), sortejos, vindran fotògrafs, maquilladora, i Can Ribas hi serà, jo hi aniré!

Que dius!!! Que guay!! >.-<: I això on es farà a Vilassar o a Can Ribas? Que vols dir amb que Can Ribas hi serà?



Hola Sweety!
Es farà a Vilassar de Mar, a una nau que tenen Flors Navarro on es farà rams en directe, em van dir que intentarien fer una passarel.la de nuvis i allà exposarien els rams i a part vindrien uns quants restaurants entre ells Can Ribes, on podriem fer un tastet, fotògraf, maquilladora, DJ, lloguer de cotxes, invitacions, etc....l'entrada és gratuíta però has de portar l'entrada i la pots trobar a la floristeria navarro i si no et va bé, envia'm un privat perquè t'ho puguin enviar.

Moltes gràcies!!! Quan pugui t'envio el meu mail!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dl. feb. 25, 2013 7:21 am

Hola guapis!!!
Este finde he tenido el tastet en Can Ribas!! Que decir... ESPECTACULAR! La atención un 10, la comida un 10 y el sitio ya lo sabéis... otro 10!!! *.O.-O* Después de "vivir" tantos tastets de las chicas de 2012, por fin ha llegado el mío! Casi no me lo podía creer... Ahora esta semana decidiremos que platos ponemos en el menú! Las que ya lo habéis hecho que habéis elegido?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: mire_ia » dl. feb. 25, 2013 4:09 pm

petitacampaneta ha escrit:
Conchitin ha escrit:Quin fotògraf heu escollit?
Nosaltres encara estem dubtant.
Suposo que aquest cap de setmana els veurem tots!
Quines ganes!


Jo vaig triar Alphelia i genial! Un 10!


Ostres que bé que diguis això!! nosaltres hem triat Alphelia també!!!! :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Noe-- » dt. feb. 26, 2013 1:23 am

-sweety- ha escrit:Hola guapis!!!
Este finde he tenido el tastet en Can Ribas!! Que decir... ESPECTACULAR! La atención un 10, la comida un 10 y el sitio ya lo sabéis... otro 10!!! *.O.-O* Después de "vivir" tantos tastets de las chicas de 2012, por fin ha llegado el mío! Casi no me lo podía creer... Ahora esta semana decidiremos que platos ponemos en el menú! Las que ya lo habéis hecho que habéis elegido?


Yujuu!! Wapi!! Que no nos habías explicado nada y por fin leo que fue genial!! Me alegro mucho. Estaba nevado? Habéis decidido ya los platos? Entre cuáles estáis? Besitos!!!
Noemi.
Avatar de l’usuari
Noe--
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. feb. 26, 2013 12:39 pm

Noieeeesss!!!!

Tema 1:
Jo también vaig tenir el tastet aquest diumenge, però el meu era en format cocktail, ja que no volem aperitiu més banquet, ho volem més informal, tot a fora! va ser genial, tot molt bo, i com que feia fred es va fer a dins, concretament al saló de les Oliveres, el de fusta. Farem un parell de canvis, canviarem un parell de plats que no ens van motivar per uns altres.

Els postres els presenten com un buffet, idea genial, hi posen pastisset en format individual, macaroons, varies coses més i xuxes, canviaré les xuxes per alguna altra cosa, pq, en el moment del ball volem posar una Candy Bar (que ara ja ofereixen, sino ho portava tot jo, m'han de dir el preu i llavors valoro)!

Tema 2:
No tenim encara fotògraf, i ara m'hi estic posant, estic buscant per preu i per tipus de fotografia, i no em vull gastar masses diners, els que tinc a la llista se'm disparen una mica, i m'agradaria saber si n'han afegit en la carta d'aquest any, ho sabeu???????? i si, pel contrari, ja no cobren en concepte de minutes si en porteu un, ho sabeu, us ho cobren???

Merxi guapis!!!!!
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dt. feb. 26, 2013 1:40 pm

Qué emoción leeros que fue tan bien el Tastet!!!

Tengo alguna preguntilla, a ver si me la podéis responder:

- Tuvistéis que pagar los platos de los padres? Cuánto es? Pudistéis negociarlo antes por tlf o en el mismo momento???

- Ponen un plato de cada a cada persona o son para compartir???

- El día del Tastet también veis las diferentes mantelerías y centros de mesa??? Se escoge algo ese día????
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. feb. 26, 2013 3:34 pm

Sunn2013 ha escrit:Qué emoción leeros que fue tan bien el Tastet!!!

Tengo alguna preguntilla, a ver si me la podéis responder:

- Tuvistéis que pagar los platos de los padres? Cuánto es? Pudistéis negociarlo antes por tlf o en el mismo momento???

- Ponen un plato de cada a cada persona o son para compartir???

- El día del Tastet también veis las diferentes mantelerías y centros de mesa??? Se escoge algo ese día????


Te respondo, pero ten en cuenta que mi boda será cocktail, es decir, que no entramos en el salón para comer en plato formato banquete.

- Yo, en mi caso no pagué por el tastet de los padres, pero pq yo lo negocié al principio de reservar en Can Ribas, así que nose si ahora lo podríais negociar (el precio era de 50€).

- En Cocktail, nos sentaron en una mesa y nos iban sirviendo los platos, en el medio para compartir, si queríamos más no había problema, los pedíamos sin ningún problema. Supongo que en formato banquete será igual, lo unico que los primeros serán los platos de aperitivo compartidos y después supongo que os lo traen individual (corregidme si no es así las que lo habéis tenido ya). Respeto a la bebida íbamos probando los que tienen, ibamos pidiendo los distintos vinos.

- El día de mi Tastet todos los centros eran iguales, bonitos y sencillos pero no los mencionan, y tampoco la mantelería.
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. feb. 26, 2013 3:43 pm

Per cert, penjo una foto del dia del tastet. És del centre de taula que hi havia, i, a més, van posar un cartellet dels nostres noms. En altres taules vaig veure que també hi havia una foto dels nuvis, que la van fer el dia de la prova dels nuvis, a la que nosaltres no hi vam estar per un malentès,......aiiiinnsssssss

Aquí la teniu:
Tastet.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: mire_ia » dt. feb. 26, 2013 5:50 pm

MMM_M3 ha escrit:Noieeeesss!!!!

Tema 1:
Jo también vaig tenir el tastet aquest diumenge, però el meu era en format cocktail, ja que no volem aperitiu més banquet, ho volem més informal, tot a fora! va ser genial, tot molt bo, i com que feia fred es va fer a dins, concretament al saló de les Oliveres, el de fusta. Farem un parell de canvis, canviarem un parell de plats que no ens van motivar per uns altres.

Els postres els presenten com un buffet, idea genial, hi posen pastisset en format individual, macaroons, varies coses més i xuxes, canviaré les xuxes per alguna altra cosa, pq, en el moment del ball volem posar una Candy Bar (que ara ja ofereixen, sino ho portava tot jo, m'han de dir el preu i llavors valoro)!

Tema 2:
No tenim encara fotògraf, i ara m'hi estic posant, estic buscant per preu i per tipus de fotografia, i no em vull gastar masses diners, els que tinc a la llista se'm disparen una mica, i m'agradaria saber si n'han afegit en la carta d'aquest any, ho sabeu???????? i si, pel contrari, ja no cobren en concepte de minutes si en porteu un, ho sabeu, us ho cobren???

Merxi guapis!!!!!


Hola guapa!!! jo seré una núvia Can Ribas 2014!! quina emoció!! :··;..:

Quan vem estar a Can Ribas ens van explicar això del fotògraf, ara les minutes estan incloses però si vols un fotògraf que no estigui a la llista has de pagar un cànon de 300eur més el que menjin (uns 70 x cap). Nosaltre vem punxar una mica amb el tema i em va semblar bastant innegociable... : sgra : aixi que possiblement agafarem alphelia.

Comenteu molt que m'encanta seguir aquest post.. a mi encara em queda tant... *:-)**
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. feb. 26, 2013 9:21 pm

mire_ia ha escrit:
MMM_M3 ha escrit:Noieeeesss!!!!

Tema 1:
Jo también vaig tenir el tastet aquest diumenge, però el meu era en format cocktail, ja que no volem aperitiu més banquet, ho volem més informal, tot a fora! va ser genial, tot molt bo, i com que feia fred es va fer a dins, concretament al saló de les Oliveres, el de fusta. Farem un parell de canvis, canviarem un parell de plats que no ens van motivar per uns altres.

Els postres els presenten com un buffet, idea genial, hi posen pastisset en format individual, macaroons, varies coses més i xuxes, canviaré les xuxes per alguna altra cosa, pq, en el moment del ball volem posar una Candy Bar (que ara ja ofereixen, sino ho portava tot jo, m'han de dir el preu i llavors valoro)!

Tema 2:
No tenim encara fotògraf, i ara m'hi estic posant, estic buscant per preu i per tipus de fotografia, i no em vull gastar masses diners, els que tinc a la llista se'm disparen una mica, i m'agradaria saber si n'han afegit en la carta d'aquest any, ho sabeu???????? i si, pel contrari, ja no cobren en concepte de minutes si en porteu un, ho sabeu, us ho cobren???

Merxi guapis!!!!!


Hola guapa!!! jo seré una núvia Can Ribas 2014!! quina emoció!! :··;..:

Quan vem estar a Can Ribas ens van explicar això del fotògraf, ara les minutes estan incloses però si vols un fotògraf que no estigui a la llista has de pagar un cànon de 300eur més el que menjin (uns 70 x cap). Nosaltre vem punxar una mica amb el tema i em va semblar bastant innegociable... : sgra : aixi que possiblement agafarem alphelia.

Comenteu molt que m'encanta seguir aquest post.. a mi encara em queda tant... *:-)**


Buf, és que em reventa haver de pagar 300€ més!

Tens el llistat dels fotògrafs que et donen amb els extres? ho pregunto pq jo tinc el llistat que em van donar l'any passat, però no se si per aquest n'han afegit algun!

I enhorabona per la teva boda, ja aniràs veient com van les bodes d'aquest any, així vas agafant idees!
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: mire_ia » dt. feb. 26, 2013 10:46 pm

MMM_M3 ha escrit:
mire_ia ha escrit:
MMM_M3 ha escrit:Noieeeesss!!!!

Tema 1:
Jo también vaig tenir el tastet aquest diumenge, però el meu era en format cocktail, ja que no volem aperitiu més banquet, ho volem més informal, tot a fora! va ser genial, tot molt bo, i com que feia fred es va fer a dins, concretament al saló de les Oliveres, el de fusta. Farem un parell de canvis, canviarem un parell de plats que no ens van motivar per uns altres.

Els postres els presenten com un buffet, idea genial, hi posen pastisset en format individual, macaroons, varies coses més i xuxes, canviaré les xuxes per alguna altra cosa, pq, en el moment del ball volem posar una Candy Bar (que ara ja ofereixen, sino ho portava tot jo, m'han de dir el preu i llavors valoro)!

Tema 2:
No tenim encara fotògraf, i ara m'hi estic posant, estic buscant per preu i per tipus de fotografia, i no em vull gastar masses diners, els que tinc a la llista se'm disparen una mica, i m'agradaria saber si n'han afegit en la carta d'aquest any, ho sabeu???????? i si, pel contrari, ja no cobren en concepte de minutes si en porteu un, ho sabeu, us ho cobren???

Merxi guapis!!!!!


Hola guapa!!! jo seré una núvia Can Ribas 2014!! quina emoció!! :··;..:

Quan vem estar a Can Ribas ens van explicar això del fotògraf, ara les minutes estan incloses però si vols un fotògraf que no estigui a la llista has de pagar un cànon de 300eur més el que menjin (uns 70 x cap). Nosaltre vem punxar una mica amb el tema i em va semblar bastant innegociable... : sgra : aixi que possiblement agafarem alphelia.

Comenteu molt que m'encanta seguir aquest post.. a mi encara em queda tant... *:-)**


Buf, és que em reventa haver de pagar 300€ més!

Tens el llistat dels fotògrafs que et donen amb els extres? ho pregunto pq jo tinc el llistat que em van donar l'any passat, però no se si per aquest n'han afegit algun!

I enhorabona per la teva boda, ja aniràs veient com van les bodes d'aquest any, així vas agafant idees!


A mi també hem raca molt desembutxacar 300 i pico més pel morro ::brr:: com si casarse allà fos baratet...

no ho tinc informatitzat però a la llista hi ha:
-Alphelia
-Jordi Ribó
-Laura Ruiz
-Pablo Ricciarduli
-Oriol Arisa Argemi
-Dolors Porredón
-Alex Albors
-Jenviva
-Pere Cobacho
-Paco Garcia

Si necessites alguna dada més digam'ho!! i sort en la búsqueda :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dc. feb. 27, 2013 12:44 pm

mire_ia ha escrit:A mi també hem raca molt desembutxacar 300 i pico més pel morro ::brr:: com si casarse allà fos baratet...

no ho tinc informatitzat però a la llista hi ha:
-Alphelia
-Jordi Ribó
-Laura Ruiz
-Pablo Ricciarduli
-Oriol Arisa Argemi
-Dolors Porredón
-Alex Albors
-Jenviva
-Pere Cobacho
-Paco Garcia

Si necessites alguna dada més digam'ho!! i sort en la búsqueda :-)ok:


Moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dc. feb. 27, 2013 9:45 pm

Gràcies per la info MMM_M3!!!!

Nosaltres no vam negociar i haurem de pagar 200 eurazos pels 4 pares!!!!!! Però m'ha dit la Isabel que ho carreguen pel conte final, així que el dia del tastet no hem de pagar res.

Després de pagar 50 per barba, vols dir que tots els plats seran per compartir??? Amb gana no crec que ens quedem, però tot i així no m'ho acabo d'imaginar compartir tots els plats... En fin, ja ho veurem.

I li he preguntat a la Isabel si veuríem manteleria i centres de taula i m'ha dit que sí.
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: flordelvent » dc. feb. 27, 2013 9:57 pm

Chicaaaaaaaaaaaaaaaaass!! futuras novias, estuve en un banquete de boda y me sorprendió la salida del pastel, bueno, el pastel lo sacaron los camareros y la gente aplaudió, pero entre los aplausos se empezó a escuchar una música y de pronto la gente se calló porque entró una chica bailando una danza oriental y llevaba la espada para cortar el pastel. Qué manera de moverse! se ponía la espada en la cintura, en una mano, en la otra... con esos bailes tan sensuales... nos quedamos todos con la boca abierta... siguió bailando hasta llegar a los novios, a quienes entregó la espada... fue genial! es un puntazo para vuestra fiesta! si teneis curiosidad podéis informaros en:
http://alapanxalus.blogspot.com.es/p/qui-som.html
Feliz día a tod@s!!
flordelvent
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 7:08 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Anavlc » dc. feb. 27, 2013 10:01 pm

2 mensajes 2 publicidades.... esta bien hacer publicidad pero porque poneis como si lo hubierais vivido en otra boda??? :S como si no nos dieramos cuenta!
Imatge
Anavlc
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 240
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 5:21 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dj. feb. 28, 2013 6:46 pm

Sunn2013 ha escrit:Gràcies per la info MMM_M3!!!!

Nosaltres no vam negociar i haurem de pagar 200 eurazos pels 4 pares!!!!!! Però m'ha dit la Isabel que ho carreguen pel conte final, així que el dia del tastet no hem de pagar res.

Després de pagar 50 per barba, vols dir que tots els plats seran per compartir??? Amb gana no crec que ens quedem, però tot i així no m'ho acabo d'imaginar compartir tots els plats... En fin, ja ho veurem.

I li he preguntat a la Isabel si veuríem manteleria i centres de taula i m'ha dit que sí.


Per això jo us comentava que jo faig el format cocktail, q sí que és per compartir, i de veritat, que amb gana no et quedes, ens vam quedar moooolt plens! No em preocuparia gens pel fet de q algú es pugui quedar amb gana, a més podran repetir del que vulguin, almenys a mi això no em preocupa.

Suposo que per les de format banquet els plats de taula us els serviran individuals, però parlo sense saber-ho de primera mà!

Per cert, com porteu el preparatius????
Jo ara estic mirant coses per les invitacions, que vull fer jo mateixa, el disseny m'ajuda una amiga que em farà un logo.

I més coses que falten i falten! jijijijiji

Petons floretes!
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dj. feb. 28, 2013 6:47 pm

Anavlc ha escrit:2 mensajes 2 publicidades.... esta bien hacer publicidad pero porque poneis como si lo hubierais vivido en otra boda??? :S como si no nos dieramos cuenta!


Ya ves..... :star::
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: mire_ia » dj. feb. 28, 2013 10:46 pm

MMM_M3 ha escrit:
Sunn2013 ha escrit:Gràcies per la info MMM_M3!!!!

Nosaltres no vam negociar i haurem de pagar 200 eurazos pels 4 pares!!!!!! Però m'ha dit la Isabel que ho carreguen pel conte final, així que el dia del tastet no hem de pagar res.

Després de pagar 50 per barba, vols dir que tots els plats seran per compartir??? Amb gana no crec que ens quedem, però tot i així no m'ho acabo d'imaginar compartir tots els plats... En fin, ja ho veurem.

I li he preguntat a la Isabel si veuríem manteleria i centres de taula i m'ha dit que sí.


Per això jo us comentava que jo faig el format cocktail, q sí que és per compartir, i de veritat, que amb gana no et quedes, ens vam quedar moooolt plens! No em preocuparia gens pel fet de q algú es pugui quedar amb gana, a més podran repetir del que vulguin, almenys a mi això no em preocupa.

Suposo que per les de format banquet els plats de taula us els serviran individuals, però parlo sense saber-ho de primera mà!

Per cert, com porteu el preparatius????
Jo ara estic mirant coses per les invitacions, que vull fer jo mateixa, el disseny m'ajuda una amiga que em farà un logo.

I més coses que falten i falten! jijijijiji

Petons floretes!


Escolta això del format pica-pica com va?? que es allà fora la carpa?? tots de peu? cadascu seu on vol? quin preu aprox te x cap?? explica'm una mica plis que potser ens interessaria..
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dv. març 01, 2013 12:49 pm

mire_ia ha escrit:
MMM_M3 ha escrit:
Sunn2013 ha escrit:Gràcies per la info MMM_M3!!!!

Nosaltres no vam negociar i haurem de pagar 200 eurazos pels 4 pares!!!!!! Però m'ha dit la Isabel que ho carreguen pel conte final, així que el dia del tastet no hem de pagar res.

Després de pagar 50 per barba, vols dir que tots els plats seran per compartir??? Amb gana no crec que ens quedem, però tot i així no m'ho acabo d'imaginar compartir tots els plats... En fin, ja ho veurem.

I li he preguntat a la Isabel si veuríem manteleria i centres de taula i m'ha dit que sí.


Per això jo us comentava que jo faig el format cocktail, q sí que és per compartir, i de veritat, que amb gana no et quedes, ens vam quedar moooolt plens! No em preocuparia gens pel fet de q algú es pugui quedar amb gana, a més podran repetir del que vulguin, almenys a mi això no em preocupa.

Suposo que per les de format banquet els plats de taula us els serviran individuals, però parlo sense saber-ho de primera mà!

Per cert, com porteu el preparatius????
Jo ara estic mirant coses per les invitacions, que vull fer jo mateixa, el disseny m'ajuda una amiga que em farà un logo.

I més coses que falten i falten! jijijijiji

Petons floretes!


Escolta això del format pica-pica com va?? que es allà fora la carpa?? tots de peu? cadascu seu on vol? quin preu aprox te x cap?? explica'm una mica plis que potser ens interessaria..


T'explico: el format cocktail és a fora, just davant del saló, i toooota la boda es fa en allà, el menjar és l'aperitiu més menjar amb més cos, com per exemple afegeixen la barbacoa (q diria qs un extra del format banquet). Tothom es pot sentar si volen, hi ha taula i cadires x tothom, però d'una manera més informal, amb cadires, bancs, més ambient d'una terrassa.
El menjar el porten a cada persona (igual que el vostre aperitiu), i si algú vol repetir, ho poden demanar, o aixecar-se a buscar-ne més. Jo vaig estar a una boda així i em va encantar, pq a part de q em trec de sobre el tema de col·locar la gent a les taules, tothom pot estar amb tothom, amb qui vulgui, i sobretot pq m'agrada q sigui informal.
Hi haurà dues taules q sí q deixaré preparades, per la gent gran, pq no es liin, a part q l'equip de Can Ribas m'han assegurat q seran ells que els guiaran en tot i els mimaran.
Respecte el preu, tenen dos tipus de cocktail, un qs quantitat de menjar variat, qs més econòmic ql banquet, i un altre qs com una degustació de 6 plats si no recordo malament, i el preu surt igual ql de banquet. No l'ofereixen a menys que els nuvis demanin expressament aquest format (el nostre cas, q jo buscava algun lloc q ja ho fessin, x no arriscar, ja q no és algo comú).

Si necessites saber alguna cosa més m'ho dius!!!!
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron