CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dt. gen. 29, 2013 1:41 pm

yoli123 ha escrit:Ya he arribat als 100! y ara que?

Yoli alguien te tiene que abrir tu Cuenta Atrás y en el menu de repente puedes ver las crónicas y las cuentas atrás!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dt. gen. 29, 2013 1:42 pm

No os parece mentira que este año nos casemos??? Estoy supercontenta y ilusionada! Cuando me lo pienso, me sale una sonrisa tonta que no veas!!! :-)0(-: En el cole mis compis me dicen que estoy en una nube! =0-0-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Niekochana » dt. gen. 29, 2013 10:17 pm

sonia85 ha escrit:sisi si heu decidit nomes posar 1 tapa podeu estar mes que tranquiles!!! jo de segon vaig posar el filet de bou i el que jo no savia es k després van pasar amb mes filets per qui volgues repetir... aixi que la gent amb gana no es quedara us hu aseguro!!! tot al contrari!!!!

sunn2013!! quina coincidència a més practicament ens casem el mateix dia!!!

si teniu apuntat que es gratis perfecte, sino axuxeu amb aixo!!! que jo els hi vaig fotre un rapapolvo.... jo considero que un lloc amb tan de nom com can ribas patinaven amb cosetes com aquestes....per altra banda nosaltres vem fer moltes sorpreses i tal i en cap moment ens van dir que no ni res.... la nostra boda va començar a les 7 i va acabar a les 4.30 de la matinada i no vaig pagar cap hora extra ni res (a qualsevol altre lloc mho haguessin fet pagar...). si que es veritat que el ball va començar tard pk vem tenir moltes sorpreses per part dels amics mes les que nosaltres vem fer....

us deixo un mini video de la nostre boda, espero que us agradi!! el llarg es mes xulo pero encara n hem aconseguit penjar-lo!!

http://basilicostudio.com/basilico_cat/ ... er-2012-2/

Me encanta el video!! em pots pasar la informació de quant us va costar? per privat o algo??
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Juli » dc. gen. 30, 2013 9:19 pm

Qué envidia me dais... este finde vais a Can Ribas a hacer el tastet del aperitivo, extras y postres.. ufff a nosotros nos lo cambiaron de una seman apra la otra por el frio y aún así cuando fuimos estaba todo helado y estaba taaaaaan bonito nuestro restaurante... eso si, qué frio hacia alli fuera, pero estaba todo tan bueno...

Haced muchas fotos y cogarlas por aqui para darnos más envidia aún a las que ya lo hemos vivido!!

Por cierto, para los que preguntaban, el aperitivo está genial, la gente se llena mucho con él y puedes reptir siempre que quieras, asi que tan sólo puse una tapa que fue vieira y tambien se podia repetir todo el que quisiera + un segundo que fue cordero (opte por uno de los más baratos debido a nuestro cambio de situación economica) + postre (puse dos postres, uno para chicas y otro para chicos) + pastel (tambien fueron dos diferentes)
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dj. gen. 31, 2013 1:33 pm

Quina enveja...
Me'n recordo quan l'any passat els van convocar per a anar a fer el tast de l'aperitiu i va caure una nevada a Can Ribas que ho van haver de canviar de dia!!

Jo ho recordo super agradable.

A m´se com ens van fer passar primer per els fotògrafs i ens vam entretenir molt (passeu una mica del tema, no cal parar-s'hi tant en detall, després ja hi contactareu), ens anaven tancant totes les coses de l'aperitiu, i quan vam explicar el que ens havia passat, una de les cambreres ens va anar treient més cosetes...Ens va obrir una ampolla de vi per a nosaltres sols i tot!

Genial va ser super agradable, amb un solet que feia...

I després les postres...a dintre el saló...

En aquella època no coneixia a ningú i no vaig conincidir amb cap, si fos ara...jeje

Que ho gaudiu!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dj. gen. 31, 2013 10:03 pm

Jo en tinc moooooooooltes ganes!!! No sé si coincidiré amb alguna perquè aquest any el post de Can Ribas està bastant mort... He intentat fer una llista per salons i per hores d'anar però ha sigut en plan "bola de paja" jajajajajaja! En fi, segur que ens ho passarem genial!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. gen. 31, 2013 10:48 pm

Chicas FELICIDADES por vuestras bodas!!!! Ya hace dos años que me casé y lo recuerdo aun... Can Ribas es el mejor sitio que podriais elegir.... Mi familia aun recuerda mi boda... Disfrutad mucho porque pasa volando, estos momentos que estáis viviendo son unicos!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Conchitin » dv. feb. 01, 2013 8:25 pm

Quin fotògraf heu escollit?
Nosaltres encara estem dubtant.
Suposo que aquest cap de setmana els veurem tots!
Quines ganes!
Conchitin
 
Entrades: 4
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 8:12 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: PRINCESA INDIA » ds. feb. 02, 2013 1:07 am

Hola chicas!
Os veo mañana, a las que escojisteis el salón dels cirerers!!! el primer salón bajando a la izquierda!
Qué emoción! *.-o-o.* nosotros nos casamos el 19 de Julio y nuestra fotógrafa es Laura Ruiz y de video Labobilafilms.
Un besito!!!! :-)(-:
19-JULIO-2013
PATTY & JORDI
Imatge
Avatar de l’usuari
PRINCESA INDIA
 
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 25, 2012 9:25 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: xarrup » ds. feb. 02, 2013 6:10 pm

Com ha anat avui per Can Ribas?

Demà ens toca a les del saló de fusta >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
xarrup
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: PRINCESA INDIA » dg. feb. 03, 2013 12:06 am

Ha anat moooooolt bé!!! *.-o-o.*

Ens ha encantat tot el que hem vist, estem super contentos de la nostra el.lecció, será una boda maquísima, s'havíen anat totes les parelles i nosaltres dos no voliem marxar, estavem tan a gust... ens hem quedat els últims...!!!

Hem vist:
- la part de la cerimónia civil lo bonica que queda preparada adornada amb flors, petals al terra, a les cadires lavanda i ampolletes... maquísim
- els aperitius una part d'ells i sobretot els serveis extras: el piano bar, el saxofonista Pep Poblet, música en directe al saló, la taula d'ibèrics, la taula de formatges, la crepería, els don ostra, la miss caviar, i tambè estaven els gelats (boniiiiisiiiims)... :yium:-)
ha començat a ploure i molt de vent i hem comprovat que cap problema, l'aperitiu seguia a l'aire lliure com si res, estem ben protegits sota les pergoles...
- el saló, els tipus de decoració de centres de taula, sugerencies de regalets pels convidats...
- els 8 postres diferents (o més, no me'n recordo)
- els pastissos que hi han (els tastes tots, una passada...)
- parles amb el dj, amb el servei de projector...

I volia remarcar una cossa que m'ha passat, quan estava al bany i a mès estava jo tota sola... he vist un ANELL d'OR I CRISTALLS O BRILLANTS de promesa sobre el màrmol :-):-):-): ,la noia se'l hauria tret per rentar-se les mans i se'l haguès deixa't... doncs he avisat als de Can Ribas (l'Àlex) i l'he tornat. Una altre noia se'l haguès quedat.... : sgra : això val una pasta. Però he pensat que jo ja tenía el meu i que la pobre noia estaría super espantada... doncs al final del tastet m'han comunica't que havíen trovat a la noia i li havíen tornat. M'haguès fet il.lusió retornar-li jo en persona, per conèixer-la i veure-li la cara d'alegría però bueno.... si està per aquí que em digui quelcom ;)

Bueno noies ja em comentareu què tal, jo estic molt contenta de la nostra elecció i ja tinc ganes de tornar... es un lloc meravellòs i els cambrers han estat súper amables amb nosaltres!! :-)0(-:
Petons!!!

Patri
19-JULIO-2013
PATTY & JORDI
Imatge
Avatar de l’usuari
PRINCESA INDIA
 
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 25, 2012 9:25 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dg. feb. 03, 2013 9:46 am

PRINCESA INDIA ha escrit:Ha anat moooooolt bé!!! *.-o-o.*

Ens ha encantat tot el que hem vist, estem super contentos de la nostra el.lecció, será una boda maquísima, s'havíen anat totes les parelles i nosaltres dos no voliem marxar, estavem tan a gust... ens hem quedat els últims...!!!

Hem vist:
- la part de la cerimónia civil lo bonica que queda preparada adornada amb flors, petals al terra, a les cadires lavanda i ampolletes... maquísim
- els aperitius una part d'ells i sobretot els serveis extras: el piano bar, el saxofonista Pep Poblet, música en directe al saló, la taula d'ibèrics, la taula de formatges, la crepería, els don ostra, la miss caviar, i tambè estaven els gelats (boniiiiisiiiims)... :yium:-)
ha començat a ploure i molt de vent i hem comprovat que cap problema, l'aperitiu seguia a l'aire lliure com si res, estem ben protegits sota les pergoles...
- el saló, els tipus de decoració de centres de taula, sugerencies de regalets pels convidats...
- els 8 postres diferents (o més, no me'n recordo)
- els pastissos que hi han (els tastes tots, una passada...)
- parles amb el dj, amb el servei de projector...

I volia remarcar una cossa que m'ha passat, quan estava al bany i a mès estava jo tota sola... he vist un ANELL d'OR I CRISTALLS O BRILLANTS de promesa sobre el màrmol :-):-):-): ,la noia se'l hauria tret per rentar-se les mans i se'l haguès deixa't... doncs he avisat als de Can Ribas (l'Àlex) i l'he tornat. Una altre noia se'l haguès quedat.... : sgra : això val una pasta. Però he pensat que jo ja tenía el meu i que la pobre noia estaría super espantada... doncs al final del tastet m'han comunica't que havíen trovat a la noia i li havíen tornat. M'haguès fet il.lusió retornar-li jo en persona, per conèixer-la i veure-li la cara d'alegría però bueno.... si està per aquí que em digui quelcom ;)

Bueno noies ja em comentareu què tal, jo estic molt contenta de la nostra elecció i ja tinc ganes de tornar... es un lloc meravellòs i els cambrers han estat súper amables amb nosaltres!! :-)0(-:
Petons!!!

Patri



Sembla que heu estat super a gust...és que Can RIbas és un passada...feu molt enveja explicant el vostre moment i le sque ens hi vam casa revivint-lo!!

Pengeu fotos i expliqueu coses!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Deb254 » dg. feb. 03, 2013 12:40 pm

Q be!!!!! Quines ganes tinc de q passi un anyet!! Aixo de la creperia es nou, no?? Es un extra suposso... teniu els preus del extres? Isabel em va enviar la carta de 2013 pero no surt lo del extres. Els fotografs recomanats son els mateixos q els de l' any passat?
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dl. feb. 04, 2013 12:28 am

Per creperia conec una noia que va amb una caravana vintage, que dintre de res faré amb ella una col.laboració fotogràfica i que espero que us pugui ensenyar les fotos ben aviat! Es diu la Creperie de Marione, si voleu el contacte podeu dir-li que aneu de part meva i li preguntaria si us pot fer un preu més ajustat. (em dic Laia Ylla) si a algú li interessa que m'ho comenti!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dl. feb. 04, 2013 6:07 pm

floreta01 ha escrit:Per creperia conec una noia que va amb una caravana vintage, que dintre de res faré amb ella una col.laboració fotogràfica i que espero que us pugui ensenyar les fotos ben aviat! Es diu la Creperie de Marione, si voleu el contacte podeu dir-li que aneu de part meva i li preguntaria si us pot fer un preu més ajustat. (em dic Laia Ylla) si a algú li interessa que m'ho comenti!

Que fort Laia!!! És exactament aquesta!!! No crec que ens pugui fer un pressupost més ajustat, perquè l'han posat com a extra Can Ribas... Que petit és el món!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. feb. 05, 2013 12:14 am

-sweety- ha escrit:
floreta01 ha escrit:Per creperia conec una noia que va amb una caravana vintage, que dintre de res faré amb ella una col.laboració fotogràfica i que espero que us pugui ensenyar les fotos ben aviat! Es diu la Creperie de Marione, si voleu el contacte podeu dir-li que aneu de part meva i li preguntaria si us pot fer un preu més ajustat. (em dic Laia Ylla) si a algú li interessa que m'ho comenti!

Que fort Laia!!! És exactament aquesta!!! No crec que ens pugui fer un pressupost més ajustat, perquè l'han posat com a extra Can Ribas... Que petit és el món!



Ai...ja t'xplicaré...perquè potser li faig una sessió de fotos...he d'esperar que em confirmi.
A que és monissima ela i la seva caravana vintage??
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: gordis » dg. feb. 10, 2013 6:24 pm

chicas, con qué platos os quedaréis para el gran día? ya se acercan los días del tast!
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. feb. 13, 2013 10:34 pm

Conchitin ha escrit:Quin fotògraf heu escollit?
Nosaltres encara estem dubtant.
Suposo que aquest cap de setmana els veurem tots!
Quines ganes!


Jo vaig triar Alphelia i genial! Un 10!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Bunyolet » dj. feb. 14, 2013 7:34 am

Hola noies!!!
Jo vaig anar l'any passat al casament d'una companya de feina i va ser genial!! El lloc és preciós i el menjar és deliciós!!!! Bona tria!
Per cert, sabeu que Can Ribas de Montbui estarà el 17 de març fent un portes obertes a Vilassar de Mar per la Floristería Navarro que fa un showroom? doncs si, faran rams en directe, passarel.la de nuvis (això de moment està a l'aire segons m'han dit), sortejos, vindran fotògrafs, maquilladora, i Can Ribas hi serà, jo hi aniré!
Bunyolet
 
Entrades: 26
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 5:58 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dg. feb. 17, 2013 10:28 pm

Bunyolet ha escrit:Hola noies!!!
Jo vaig anar l'any passat al casament d'una companya de feina i va ser genial!! El lloc és preciós i el menjar és deliciós!!!! Bona tria!
Per cert, sabeu que Can Ribas de Montbui estarà el 17 de març fent un portes obertes a Vilassar de Mar per la Floristería Navarro que fa un showroom? doncs si, faran rams en directe, passarel.la de nuvis (això de moment està a l'aire segons m'han dit), sortejos, vindran fotògrafs, maquilladora, i Can Ribas hi serà, jo hi aniré!

Que dius!!! Que guay!! >.-<: I això on es farà a Vilassar o a Can Ribas? Que vols dir amb que Can Ribas hi serà?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants