CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: sonia85 » dv. gen. 11, 2013 12:37 pm

Sunn2013 ha escrit:
Pilux ha escrit:
Sunn2013 ha escrit:És un mail el que envien per decidir el dia del tastet? A mí només m'han enviat la carta 2013.


Et cases al setembre, oi? Potser han començat per les que es cases abans, i les que ho fem més endavant, ja ens enviaran el mail, no?


Sí, al setembre. No ho havia pensat, potser tens raó.


hola!! jo m'he casat aqui a can ribas el 15 de setembre d'aquest any que ja ha pasat :-( que rapid passa tot!!! fa res jo estava a la vostre situació...

un consell que et donaria.... no se a quina hora has decidit casar-te pero jo hu vaig fer a les 7 i seria de les poquetes coses que jo cambiaria.... mes que res pk es va fer molt fosc i les fotos no van lluir com podrien haver lluit.... després hem vaig treure l'espineta xk al tornar del viatge ens vem anar a fer una sesio post boda alla mateix pero son petits detallets que jo cambiaria...
si necesiteu consell feu-m'ho saber! estare encantada de ajudar-vos en el que pugui!!! felicitats noies per a mi es el millor restaurant que hi ha!!!! tothom que va venir a la meva boda segueixen dien que es imposible superar-la...
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dg. gen. 13, 2013 12:01 pm

Qu bé que tothom parli tan bé de Can Ribas!!!!! Quina il·lusió!!!! *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dg. gen. 13, 2013 12:02 pm

Sunn2013 ha escrit:
Pilux ha escrit:
Sunn2013 ha escrit:És un mail el que envien per decidir el dia del tastet? A mí només m'han enviat la carta 2013.


Et cases al setembre, oi? Potser han començat per les que es cases abans, i les que ho fem més endavant, ja ens enviaran el mail, no?


Sí, al setembre. No ho havia pensat, potser tens raó.


El dijous ja vaig rebre el mail que m'informava sobre la prova del menú! Tu ja l'has rebut???
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dg. gen. 13, 2013 12:09 pm

Sonia 85 jo tinc uns dubtes!
Per la prova del menú, he vist que només et deixen triar un postre i un pastís: I si quan ho provo no m'agrada, llavors et deixen provar els altres??? I de primer plat vas fer tapes o un primer plat? El dia que vem anar a veure Can Ribas ens van proposar de fer de primer plat una o dues tapes enlloc d'un primer i ens van dir que segur que la gent quedava bé, perquè hi havia molt aperitiu, etc... Però no sé si ho diuen perquè abaixant preus poden tenir més clientela o és veritat!

Gràcies per l'ajuda!
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dl. gen. 14, 2013 11:21 pm

Jo també el vaig rebre!!!!

Sisisi, jo també tinc dubtes, només podem escollir un postre i un pastís??? Les tapes no es poden provar??? Per la prova del menú els pares han de pagar??? Si es que sí, quina quantitat???

Jo em caso a St.Boi a les 17:00, però triguem casi una hora en arribar a Can Ribas!!! Així que suposu que també es farà fosc aviat quan arribem, és un patiment que tinc, perquè les fotos m'agraden més amb llum, tot i que alguna nocturna també m'agrada molt.
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: nela81 » dl. gen. 14, 2013 11:42 pm

Pilux ha escrit:Sonia 85 jo tinc uns dubtes!
Per la prova del menú, he vist que només et deixen triar un postre i un pastís: I si quan ho provo no m'agrada, llavors et deixen provar els altres??? I de primer plat vas fer tapes o un primer plat? El dia que vem anar a veure Can Ribas ens van proposar de fer de primer plat una o dues tapes enlloc d'un primer i ens van dir que segur que la gent quedava bé, perquè hi havia molt aperitiu, etc... Però no sé si ho diuen perquè abaixant preus poden tenir més clientela o és veritat!

Gràcies per l'ajuda!


Pilux el meu germà s'hi va casar l'any passat i et puc confirmar que d'aperitiu en possen molt i arribes al banquet ben ple!!!
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: sonia85 » dt. gen. 15, 2013 5:05 pm

Pilux ha escrit:Sonia 85 jo tinc uns dubtes!
Per la prova del menú, he vist que només et deixen triar un postre i un pastís: I si quan ho provo no m'agrada, llavors et deixen provar els altres??? I de primer plat vas fer tapes o un primer plat? El dia que vem anar a veure Can Ribas ens van proposar de fer de primer plat una o dues tapes enlloc d'un primer i ens van dir que segur que la gent quedava bé, perquè hi havia molt aperitiu, etc... Però no sé si ho diuen perquè abaixant preus poden tenir més clientela o és veritat!

Gràcies per l'ajuda!


hola noies!! us intentare ajudar en tot el que pugui!!

heu anat a provar ja els postres?? sino es aixi, i hu fan com l'any pasat, un dia us enviaran un mail perquè aneu a provar els postres que tenen, i sino m'equivoco tmbé aquell dia t'ensenyen extres i tal....

si ja hu heu fet i encara teniu dubtes, envieu-lis un mail dienlis que no hu teniu clar i que voleu tornar-ne a provar algun mes.... a nosaltres ens va pasar (crec que casi a totes les del 2012), no us quedeu amb un unic postre, exigiu-ne mes!!!! igual que els primers i els segons!!!! a sobre que es paga.... jo crec que hu fan x controlar una mica pero si esteu dubtan diue-lis que son molt flexibles.

en el meu cas, nosaltres de primer vem fer 2 tapes, la veritat es que potser amb una ja hagues sigut suficient pk la gent va entrar al menjador ja plena, pero tenia por que quedes poca cosa.... si heu d'apretar d'alguna manera el presupost del menu jo hu faria en dos coses, 1 en posar nomes una tapa i 2 jo vaig treure el postre i vaig deixar nomes el pastis i ningu va trobar a faltar res, si que es veritat que jo depsrés vaig posar una font de xocolata com a resopo..... i aixo va ser un capricho meu que va ser una cagada... la gent estava empatxada i no es va poder aprofitar gaire.....pero bueno.....

jo tenia moooolta por que la gent no trobes suficient el aperitiu i sempre li donava voltes a posar algun extra.... i menys mal que no en vaig posar!!! la gent va quedar maravellada amb aquell aperitiu!!! tothom es pensava que entravem al salo a menjar el postre i quan van veure que hi havia mes menjar van flipar!!!!
a dia de avui puc dir que l'aperitiu es completiiiisim!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: sonia85 » dt. gen. 15, 2013 5:14 pm

Sunn2013 ha escrit:Jo també el vaig rebre!!!!

Sisisi, jo també tinc dubtes, només podem escollir un postre i un pastís??? Les tapes no es poden provar??? Per la prova del menú els pares han de pagar??? Si es que sí, quina quantitat???

Jo em caso a St.Boi a les 17:00, però triguem casi una hora en arribar a Can Ribas!!! Així que suposu que també es farà fosc aviat quan arribem, és un patiment que tinc, perquè les fotos m'agraden més amb llum, tot i que alguna nocturna també m'agrada molt.


hola wapa!! tema postres i pastis crec que hu he aclarat avans....
les tapes les provareu quan us faguin anar a fer la prova del menu, aquell dia us faran escollir 2 primers, 2 segons 2 postres i 2 pastissos per decidir-vos.... les dos tapes contarien com 1 plat o jo hu vaig fer aixi, exigiu vosaltres el que voleu. jo com tenia molts dubtes vem fer de primer la prova de les dos tapes i el segon primer l'amanida de llagostins crec k era....

per la prova del menu els pares si que han de pagar, almenys l'any passat, jo hem vaig queixar moltiiisim crec que no harua de ser aixi, ara no se si al final despres de tanta guerra que vem donar nomes vem pagar 2 menos en canvi de 4 ja us hu dire pk el meu marit senrecordara ;) la quantitat no la se!!! tmbe li consultare a ell k sempre s'enrecorda de tot!! tu faig saber ben aviat!!

bueno en el teu cas et dicta l'esglèsia.... jo es que hem vaig casar alla mateix.... calcula que si us caseu a les 17h acabareu a les 18h, una hora de vaitge arribaran els convidats a les 19h pero en quin mes et cases?? pk depen quin mes sigui no tindras problemes!!! si voleu veure fotos de la meva boda agregeu-me al facebook.... ara ja tinc les dels fotografs i les penjare aquest finde.... aixi veureu la llum que ens va quedar amb les fotos i tal...
sonia herranz
petonets boniques!! quina enveja hem doneu!!!!!!! aixxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dt. gen. 15, 2013 6:04 pm

Grácies Sonia85!!!!
El proper dia que hem d'anar a Can Ribas és el dia 2 de febrer per provar les tapes i pel que dius també els pastissos. És que trobavem molt raro que només et deixessin provar un sol postre i pastís.
Doncs si ja em dius que amb una tapa i l'aperitiu ja està bé, em trec un pes de sobre! :-)ok:
Respecte el tema de pagar els acompanyants el dia de la prova del menú, el dia que ens van ensenyar Can Ribas em van dir que ja entrava en el preu i en un paper que ens van donar on posa quan costaria tot el casament, el menú dels acompanyants posa 0 euros!! Espero que ho continuin mantenint, que prou coses paguem ja!
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: gordis » dt. gen. 15, 2013 7:54 pm

Pilux ha escrit:Grácies Sonia85!!!!
El proper dia que hem d'anar a Can Ribas és el dia 2 de febrer per provar les tapes i pel que dius també els pastissos. És que trobavem molt raro que només et deixessin provar un sol postre i pastís.
Doncs si ja em dius que amb una tapa i l'aperitiu ja està bé, em trec un pes de sobre! :-)ok:
Respecte el tema de pagar els acompanyants el dia de la prova del menú, el dia que ens van ensenyar Can Ribas em van dir que ja entrava en el preu i en un paper que ens van donar on posa quan costaria tot el casament, el menú dels acompanyants posa 0 euros!! Espero que ho continuin mantenint, que prou coses paguem ja!


on tens que el menu dels acompanyants sigui 0 euros?? a nosaltres ens van dir 50 eur x acompanyant, un robo!
si ho tens x escrit molt millor!
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dt. gen. 15, 2013 11:55 pm

Moltíssimes gràcies Sònia per resoldre tants dubtes. Em caso el 13 de setembre.

T'agregaré al FB x veure les fotos, vale? Jo també em dic Sonia.

PD:que ens cobrin 50€ per cada pare em sembla un abús!!!
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: sonia85 » dc. gen. 16, 2013 10:07 am

sisi si heu decidit nomes posar 1 tapa podeu estar mes que tranquiles!!! jo de segon vaig posar el filet de bou i el que jo no savia es k després van pasar amb mes filets per qui volgues repetir... aixi que la gent amb gana no es quedara us hu aseguro!!! tot al contrari!!!!

sunn2013!! quina coincidència a més practicament ens casem el mateix dia!!!

si teniu apuntat que es gratis perfecte, sino axuxeu amb aixo!!! que jo els hi vaig fotre un rapapolvo.... jo considero que un lloc amb tan de nom com can ribas patinaven amb cosetes com aquestes....per altra banda nosaltres vem fer moltes sorpreses i tal i en cap moment ens van dir que no ni res.... la nostra boda va començar a les 7 i va acabar a les 4.30 de la matinada i no vaig pagar cap hora extra ni res (a qualsevol altre lloc mho haguessin fet pagar...). si que es veritat que el ball va començar tard pk vem tenir moltes sorpreses per part dels amics mes les que nosaltres vem fer....

us deixo un mini video de la nostre boda, espero que us agradi!! el llarg es mes xulo pero encara n hem aconseguit penjar-lo!!

http://basilicostudio.com/basilico_cat/ ... er-2012-2/
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dc. gen. 16, 2013 10:09 am

gordis ha escrit:
Pilux ha escrit:Grácies Sonia85!!!!
El proper dia que hem d'anar a Can Ribas és el dia 2 de febrer per provar les tapes i pel que dius també els pastissos. És que trobavem molt raro que només et deixessin provar un sol postre i pastís.
Doncs si ja em dius que amb una tapa i l'aperitiu ja està bé, em trec un pes de sobre! :-)ok:
Respecte el tema de pagar els acompanyants el dia de la prova del menú, el dia que ens van ensenyar Can Ribas em van dir que ja entrava en el preu i en un paper que ens van donar on posa quan costaria tot el casament, el menú dels acompanyants posa 0 euros!! Espero que ho continuin mantenint, que prou coses paguem ja!


on tens que el menu dels acompanyants sigui 0 euros?? a nosaltres ens van dir 50 eur x acompanyant, un robo!
si ho tens x escrit molt millor!


Doncs ho tinc apuntat en l'esborrador que ens van fer el dia que vem anar a Can Ribas on posava el preu orientatiu deu quants diners ens costaria el casament. A vosaltres no us van donar aquets paper?
A més que recordo a la Mireia que ens va dir que el dia que vinguessin els pares el seu menú era gratis.
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dc. gen. 16, 2013 10:49 pm

sonia85 ha escrit:sisi si heu decidit nomes posar 1 tapa podeu estar mes que tranquiles!!! jo de segon vaig posar el filet de bou i el que jo no savia es k després van pasar amb mes filets per qui volgues repetir... aixi que la gent amb gana no es quedara us hu aseguro!!! tot al contrari!!!!

sunn2013!! quina coincidència a més practicament ens casem el mateix dia!!!

si teniu apuntat que es gratis perfecte, sino axuxeu amb aixo!!! que jo els hi vaig fotre un rapapolvo.... jo considero que un lloc amb tan de nom com can ribas patinaven amb cosetes com aquestes....per altra banda nosaltres vem fer moltes sorpreses i tal i en cap moment ens van dir que no ni res.... la nostra boda va començar a les 7 i va acabar a les 4.30 de la matinada i no vaig pagar cap hora extra ni res (a qualsevol altre lloc mho haguessin fet pagar...). si que es veritat que el ball va començar tard pk vem tenir moltes sorpreses per part dels amics mes les que nosaltres vem fer....

us deixo un mini video de la nostre boda, espero que us agradi!! el llarg es mes xulo pero encara n hem aconseguit penjar-lo!!

http://basilicostudio.com/basilico_cat/ ... er-2012-2/


Quina preciositat de trailer!!! M'encanta com et quedava el vestit i el pentinat súper xulo :··;..:
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Juli » dj. gen. 17, 2013 10:26 am

Chicas, respecto a las que comentais lo de los 50 eros por acompañante el dia de la prueba, os animo a que apreteis a Can Ribas, ya suficiente cobran por todo como para que encima tengamos que pagar el precio del menu de los acompañantes el dia de la preba cuando ademas en practicamente el resto de sitios es gratuito!! vaya, ya te lo cobran por otro lado... yo eso lo deje claro desde el primer momento, el dia que fuimos a hablar con Jose, antes de hacer la reserva definitiva me apunte varias cosas y una de ellas era esa, no iba a pagar un duro por el menu de los acompañantes que evidentemente solo serian los padres, si venia alguien mas entonces si, pero por lo menos debian entrar 6 menus gratis y así lo hicieron! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: sonia85 » dj. gen. 17, 2013 11:19 am

hola noies!! jo tambe us puc confirmar que vem apretar amb aixo del menu i no els vem pagar aixi que aneu a saco!!! un petonet!!

m'alegro que us hagi agradat el video, aviam si podem i us penjo el llarg que es molt mes maco. ara que tinc una mica mes de temps al facebook anire penjan fotos d la boda....
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Juli » dj. gen. 17, 2013 11:28 am

Si, Soniaaa! que yo quiero ver el largo!!!! :··;..: :··;..: y tooodas las fotos de la boda que has colgadopoquitas!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: sonia85 » dj. gen. 17, 2013 1:10 pm

no tengo mucho tiempo!! cada dia ire colgando unas cuantas x facebook x aki necesito mucho mas tiempo..... ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: yoli123 » dg. gen. 20, 2013 9:13 pm

Hola noies!! He descobert el foro fa poc, ya que tenim la data a Can Ribas desde fa només un mes. Ens casem a finals d'agost.
Avatar de l’usuari
yoli123
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dg. gen. 20, 2013 8:58 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Juli » dl. gen. 21, 2013 12:22 pm

yoli123 ha escrit:Hola noies!! He descobert el foro fa poc, ya que tenim la data a Can Ribas desde fa només un mes. Ens casem a finals d'agost.


Enhorabuena por la boda y por la elección!! no os equivocaréis!! en cuanto tengas los 1oo mensaje spodrás ver nuestras crónicas y nuestras fotos de las bodas en Can Ribas y tendrás aún más ganas de que llegue tú día!
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants