CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dc. nov. 28, 2012 1:05 pm

Aqui una novia 2013, estamos a punto de coger fecha para hacer la prueba de menú con los padres, he visto las fotos de los platos y no sabes que elejir de la buena pinta que hacen todos, pido algún consejo de las veteranas por favor........
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dc. nov. 28, 2012 6:42 pm

adria&pilar ha escrit:Aqui una novia 2013, estamos a punto de coger fecha para hacer la prueba de menú con los padres, he visto las fotos de los platos y no sabes que elejir de la buena pinta que hacen todos, pido algún consejo de las veteranas por favor........

A veure, jo vaig triar el rap amb l'escamarlà de primer i el melós de vedella de segón. I només et puc dir que estava tot boníssim!!!! Els convidats van quedar molt contents. Si mires unes pàgines més enrera, veuràs que jo tenia el mateix dubte i vaig triar malament els tres plats per probar de segon però m'ho van solucionar ràpidament. Quan triis, pensa en que ha de ser algo que a tothom li agradi...no facis el que jo, jajajaa! :-)ok: :-)ok:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Margarida » dj. nov. 29, 2012 12:16 pm

desti28 ha escrit:
adria&pilar ha escrit:Aqui una novia 2013, estamos a punto de coger fecha para hacer la prueba de menú con los padres, he visto las fotos de los platos y no sabes que elejir de la buena pinta que hacen todos, pido algún consejo de las veteranas por favor........

A veure, jo vaig triar el rap amb l'escamarlà de primer i el melós de vedella de segón. I només et puc dir que estava tot boníssim!!!! Els convidats van quedar molt contents. Si mires unes pàgines més enrera, veuràs que jo tenia el mateix dubte i vaig triar malament els tres plats per probar de segon però m'ho van solucionar ràpidament. Quan triis, pensa en que ha de ser algo que a tothom li agradi...no facis el que jo, jajajaa! :-)ok: :-)ok:



Jo tambe varem menjar això!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: olivia80 » dv. nov. 30, 2012 9:49 pm

adria&pilar ha escrit:Aqui una novia 2013, estamos a punto de coger fecha para hacer la prueba de menú con los padres, he visto las fotos de los platos y no sabes que elejir de la buena pinta que hacen todos, pido algún consejo de las veteranas por favor........



nosaltres vam menjar amanida de llamàntol i filet de vedella, estava molt bo i de pastís coulant, impresionant¡¡¡¡ el dia del tastet ens va agradar molt el rap al forn amb escamarlà però al final ens vam decidir per l'amanida, ara també estava tremendo. J a ens explicaràs que heu decidit :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
olivia80
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Mary Claire » dc. des. 19, 2012 6:46 pm

Hola!! nosaltres tenim el tastet el 3 de febrer, el que segur que triaré és el melós de vedella, l'Edu em va comentar que la seva filla es va casar aquest any, amb uns ullets de pare emocionat, que casi se'm cauen les llàgrimes a mi, total que em va dir que havia escollit l'ànec, així que potser també el provem.

Felictats a totes!!!
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dv. des. 21, 2012 12:40 pm

Mary Claire ha escrit:Hola!! nosaltres tenim el tastet el 3 de febrer, el que segur que triaré és el melós de vedella, l'Edu em va comentar que la seva filla es va casar aquest any, amb uns ullets de pare emocionat, que casi se'm cauen les llàgrimes a mi, total que em va dir que havia escollit l'ànec, així que potser també el provem.

Felictats a totes!!!

Només dir-te que nosaltres vam triar el melós de vedella, ja que està boníssim, es desfà a la boca i amb la patata graten fan un conjunt deliciós. L'anec també el vam provar però mira..no ens va fer el pes i això que anavem amb l'ideia de triar l'anec. També vam provar el xai, i també estava molt bó, un xic fort de gust però be. Tot i que el vam descartar per ser un plat més especial. (no a tothom li pot agradar).
Ja ens explicaràs que tal ha anat!!!! I sobretot, disfruta'l! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Mary Claire » dj. des. 27, 2012 3:07 pm

desti28 ha escrit:
Mary Claire ha escrit:Hola!! nosaltres tenim el tastet el 3 de febrer, el que segur que triaré és el melós de vedella, l'Edu em va comentar que la seva filla es va casar aquest any, amb uns ullets de pare emocionat, que casi se'm cauen les llàgrimes a mi, total que em va dir que havia escollit l'ànec, així que potser també el provem.

Felictats a totes!!!

Només dir-te que nosaltres vam triar el melós de vedella, ja que està boníssim, es desfà a la boca i amb la patata graten fan un conjunt deliciós. L'anec també el vam provar però mira..no ens va fer el pes i això que anavem amb l'ideia de triar l'anec. També vam provar el xai, i també estava molt bó, un xic fort de gust però be. Tot i que el vam descartar per ser un plat més especial. (no a tothom li pot agradar).
Ja ens explicaràs que tal ha anat!!!! I sobretot, disfruta'l! >.-<:



Gràcies!! que bé que t'hagi agradat el melós de vedella, era un dels meus preferits!!!
Que vas provar de primer??
Si, si ja explicaré com anirà, quins nervis!! ja queda menys!! >.-<:
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dv. des. 28, 2012 11:56 am

desti28 ha escrit:Bueno, bueno, us explico per sobre l'experiencia d'ahir, ja que al meu CE hi és tot amb detalls, jeje.
A veure, de primer teniem:
-Amanida de llagostins, mango i espàrrecs Verds a la vinagreta. (boníssim, una sensació de gustos molt agradable)
-Lluç de palangre al forn amb juliana d'espàrrecs Verds i llagostí cruixent. (molt bó, sobretot el llagostí cruixent, mmm)
-Rap al forn amb fons de patata i escamarlà obert.(Exelent, en tots els sentits)
I de segon:
-Espatlla de xai desossada al forn amb pinyols i poma carmel.litzada (Estava bona, però forta de gust)
-Confit d'ànec amb salsa de taronja i poma glacejada (Estava bé..)
-Filet de vedella amb reducció de porto, panses i pinyons amb poma glacejada al forn.(Molt cru, al meu gust, no el vaig probar, però els altres van dir que era molt bó)
Bé, suposo que el primer no hi ha dubte en quin vam triar, jeje, el rap al forn. Boníssim!!!
De segon...pfff...no em va convencer cap :-/ I per descart vam triar el xai, però tampoc ens va convencer del tot, ja que tenia un gust bastant fort de xai...el meu pare ja em va dir que el xai el forn és més fort que no pas a la brasa per exemple..però no sé. I ara penso que ens vam equivocar en l'elecció dels plats per probar, perque crec que el melós de vedella hagués estat una bona elecció i això es el que volem parlar amb el restaurant i sobretot amb vosaltres. Ja m'han donat l'opinió de que tal està el melós, però quantes més opinions tingui, més segura em sentiré de cambiar el xai pel melòs tot i no haber-lo probat. I parlaré amb el restaurant de cambiar el plat, i que també em donguin la seva opinió, ja que clar, sense probar-lo es complicat i dubto que me'l deixin probar, normal. I més que vam estar xerrant i ens van dir que ahir era l'ultim dia de tastets (en principi) i que portaven des de gener fent-los.
A part del segon plat, tot lo demés em va encantar. El primer, el mojitooooo, i de postres vam agafar Couland amb gelat de maduixa àcida, que estava bonisssssim!!!!!! jajaa El couland està molt bó, però el gelat......ufff i això que jo no soc de gelats...
I desprès de dinar, ens van segrestar com a totes jeje, i ens van donar els deures. Jo tenia una llista de tots els dubtes que tenia, i molt llesta de mi, me la vaig deixar... :star::
I res més, el tracte com sempre, genial!!!! De les coses que teniem dubtes o necessitavem, ens ho van solucionar sense cap problema.
Llàstima que ens va ploure...i no vam poguer disfrutar gaire de l'entorn, però bueno.

I lo que us deia, necessito opinions sobre el melòs de vedella, please!!!!!

Per cert, voleu fotos??? Es que era per no enrollar-me tant....i com que les he posat al meu CE, doncs he pensat que no sería necessari, però si les voleu, m'ho dieu!

Mira, aquesta va ser la meva experiencia del tastet, l'he rescatat de pàgines enrera, jeje, però perquè et facis una ideia!
I sobre el segon plat, ja veus que es va solucionar, els hi vam comentar a Can Marlet i ens van dir que no ens podiem quedar amb el dubte, que haviem de provar el melós abans de decidir si no ho teniem clar. Vam anar un diumenge el meu home i jo i el vam provar, i de seguida ho vam tenir clar. Tots els dubtes que tinguis, no te'ls guardis, ja que ells intentaràn solucionar-t'ho tot. :-)ok:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Mary Claire » ds. des. 29, 2012 9:31 pm

desti28 ha escrit:
desti28 ha escrit:Bueno, bueno, us explico per sobre l'experiencia d'ahir, ja que al meu CE hi és tot amb detalls, jeje.
A veure, de primer teniem:
-Amanida de llagostins, mango i espàrrecs Verds a la vinagreta. (boníssim, una sensació de gustos molt agradable)
-Lluç de palangre al forn amb juliana d'espàrrecs Verds i llagostí cruixent. (molt bó, sobretot el llagostí cruixent, mmm)
-Rap al forn amb fons de patata i escamarlà obert.(Exelent, en tots els sentits)
I de segon:
-Espatlla de xai desossada al forn amb pinyols i poma carmel.litzada (Estava bona, però forta de gust)
-Confit d'ànec amb salsa de taronja i poma glacejada (Estava bé..)
-Filet de vedella amb reducció de porto, panses i pinyons amb poma glacejada al forn.(Molt cru, al meu gust, no el vaig probar, però els altres van dir que era molt bó)
Bé, suposo que el primer no hi ha dubte en quin vam triar, jeje, el rap al forn. Boníssim!!!
De segon...pfff...no em va convencer cap :-/ I per descart vam triar el xai, però tampoc ens va convencer del tot, ja que tenia un gust bastant fort de xai...el meu pare ja em va dir que el xai el forn és més fort que no pas a la brasa per exemple..però no sé. I ara penso que ens vam equivocar en l'elecció dels plats per probar, perque crec que el melós de vedella hagués estat una bona elecció i això es el que volem parlar amb el restaurant i sobretot amb vosaltres. Ja m'han donat l'opinió de que tal està el melós, però quantes més opinions tingui, més segura em sentiré de cambiar el xai pel melòs tot i no haber-lo probat. I parlaré amb el restaurant de cambiar el plat, i que també em donguin la seva opinió, ja que clar, sense probar-lo es complicat i dubto que me'l deixin probar, normal. I més que vam estar xerrant i ens van dir que ahir era l'ultim dia de tastets (en principi) i que portaven des de gener fent-los.
A part del segon plat, tot lo demés em va encantar. El primer, el mojitooooo, i de postres vam agafar Couland amb gelat de maduixa àcida, que estava bonisssssim!!!!!! jajaa El couland està molt bó, però el gelat......ufff i això que jo no soc de gelats...
I desprès de dinar, ens van segrestar com a totes jeje, i ens van donar els deures. Jo tenia una llista de tots els dubtes que tenia, i molt llesta de mi, me la vaig deixar... :star::
I res més, el tracte com sempre, genial!!!! De les coses que teniem dubtes o necessitavem, ens ho van solucionar sense cap problema.
Llàstima que ens va ploure...i no vam poguer disfrutar gaire de l'entorn, però bueno.

I lo que us deia, necessito opinions sobre el melòs de vedella, please!!!!!

Per cert, voleu fotos??? Es que era per no enrollar-me tant....i com que les he posat al meu CE, doncs he pensat que no sería necessari, però si les voleu, m'ho dieu!

Mira, aquesta va ser la meva experiencia del tastet, l'he rescatat de pàgines enrera, jeje, però perquè et facis una ideia!
I sobre el segon plat, ja veus que es va solucionar, els hi vam comentar a Can Marlet i ens van dir que no ens podiem quedar amb el dubte, que haviem de provar el melós abans de decidir si no ho teniem clar. Vam anar un diumenge el meu home i jo i el vam provar, i de seguida ho vam tenir clar. Tots els dubtes que tinguis, no te'ls guardis, ja que ells intentaràn solucionar-t'ho tot. :-)ok:



OoOOOhhh genial!! el melós de vedella va guanyant el ranking!! nosaltres encara hem de fer el tastet, dels primers només podem triar el lluç o l'amanida de llagostins, vam agafar una especie de oferta que només ens deixen triar entre dos menús, però ja m'està bé... >.-<: >.-<: I mes si em dius que les dues coses estan bonissimes *.-o-o.* *.-o-o.*

Moltes gràcies, jo encara no puc veure els CE i vaig una mica perduda, a veure si aviat puc descobrir tot el que expliqueu, jooooo :-( tinc moltes ganes de veure les vostres histories i plorar segur!!

Abans d'anar-hi em faré una llista també i espero no oblidar.me'n :-///: que a vegades per por o vergonya per preguntar no ho fem i ens quedem amb el dubte.

Expliqueu més cosetes!! estic super intrigada de saber com va anar tot... ::love:: ::love:: : besito : : besito :
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dg. des. 30, 2012 11:47 pm

Eiii, ja et queda menys per arribar als 100 i poder fer el tafaner amb totes les cròniques, sobretot, amb les que ens hem casat a Can Marlet! Jo encara estic en ello, ja que no hem vull deixar cap detall! O sigui que ja saps, a escriure per poder llegir després!!! ::2013::
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Mary Claire » dl. des. 31, 2012 5:58 pm

desti28 ha escrit:Eiii, ja et queda menys per arribar als 100 i poder fer el tafaner amb totes les cròniques, sobretot, amb les que ens hem casat a Can Marlet! Jo encara estic en ello, ja que no hem vull deixar cap detall! O sigui que ja saps, a escriure per poder llegir després!!! ::2013::



Siiiiiiiiii en tinc moltes ganes, de poder lleguir una per una les vostres històries!! Segur que no paro de plorar, si ja m'emociono veient només els comentaris >.-<: >.-<: >.-<:

Bona entrada d'any a totes!!! *.-o-o.* *.-o-o.* ::2013::
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dc. gen. 09, 2013 7:27 pm

desti28 ha escrit:Eiii, ja et queda menys per arribar als 100 i poder fer el tafaner amb totes les cròniques, sobretot, amb les que ens hem casat a Can Marlet! Jo encara estic en ello, ja que no hem vull deixar cap detall! O sigui que ja saps, a escriure per poder llegir després!!! ::2013::


Desti os pediría a las veteranas canmarleteras que no nos abandoneis que siempre nos puede hacer falta algún consejillo.
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dj. gen. 10, 2013 10:50 am

adria&pilar ha escrit:
desti28 ha escrit:Eiii, ja et queda menys per arribar als 100 i poder fer el tafaner amb totes les cròniques, sobretot, amb les que ens hem casat a Can Marlet! Jo encara estic en ello, ja que no hem vull deixar cap detall! O sigui que ja saps, a escriure per poder llegir després!!! ::2013::


Desti os pediría a las veteranas canmarleteras que no nos abandoneis que siempre nos puede hacer falta algún consejillo.

Eiii, jo segueixo aquíiii!!!!! Pot ser no entro tant, però aquí estoy!!!! A més, encara em queda acabar la meva crònica...
El meu home em diu perquè encara segueixo entrant al foro, si ja estic casada, i li dic, doncs per acompanyar a les futures CanMarleteres i ajudar-les amb el que faci falta! : besito :
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dj. gen. 10, 2013 12:08 pm

desti28 ha escrit:
adria&pilar ha escrit:
desti28 ha escrit:Eiii, ja et queda menys per arribar als 100 i poder fer el tafaner amb totes les cròniques, sobretot, amb les que ens hem casat a Can Marlet! Jo encara estic en ello, ja que no hem vull deixar cap detall! O sigui que ja saps, a escriure per poder llegir després!!! ::2013::


Desti os pediría a las veteranas canmarleteras que no nos abandoneis que siempre nos puede hacer falta algún consejillo.

Eiii, jo segueixo aquíiii!!!!! Pot ser no entro tant, però aquí estoy!!!! A més, encara em queda acabar la meva crònica...
El meu home em diu perquè encara segueixo entrant al foro, si ja estic casada, i li dic, doncs per acompanyar a les futures CanMarleteres i ajudar-les amb el que faci falta! : besito :


Gràcies Anna a tu i al teu marit per permetre que estiguis aqui per ajudar-nos. De fet no em perdo detall de la teva crònica *.-o-o.*
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dv. gen. 11, 2013 5:49 pm

Gracies a tu per llegir-la. Que després de la feina que porta escriure-la, reduir les fotos perquè son massa grosses, i tot plegat, almenys que serveixi per alguna cosa! :-)ok:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dc. feb. 13, 2013 3:28 pm

desti28 ha escrit:
desti28 ha escrit:Bueno, bueno, us explico per sobre l'experiencia d'ahir, ja que al meu CE hi és tot amb detalls, jeje.
A veure, de primer teniem:
-Amanida de llagostins, mango i espàrrecs Verds a la vinagreta. (boníssim, una sensació de gustos molt agradable)
-Lluç de palangre al forn amb juliana d'espàrrecs Verds i llagostí cruixent. (molt bó, sobretot el llagostí cruixent, mmm)
-Rap al forn amb fons de patata i escamarlà obert.(Exelent, en tots els sentits)
I de segon:
-Espatlla de xai desossada al forn amb pinyols i poma carmel.litzada (Estava bona, però forta de gust)
-Confit d'ànec amb salsa de taronja i poma glacejada (Estava bé..)
-Filet de vedella amb reducció de porto, panses i pinyons amb poma glacejada al forn.(Molt cru, al meu gust, no el vaig probar, però els altres van dir que era molt bó)
Bé, suposo que el primer no hi ha dubte en quin vam triar, jeje, el rap al forn. Boníssim!!!
De segon...pfff...no em va convencer cap :-/ I per descart vam triar el xai, però tampoc ens va convencer del tot, ja que tenia un gust bastant fort de xai...el meu pare ja em va dir que el xai el forn és més fort que no pas a la brasa per exemple..però no sé. I ara penso que ens vam equivocar en l'elecció dels plats per probar, perque crec que el melós de vedella hagués estat una bona elecció i això es el que volem parlar amb el restaurant i sobretot amb vosaltres. Ja m'han donat l'opinió de que tal està el melós, però quantes més opinions tingui, més segura em sentiré de cambiar el xai pel melòs tot i no haber-lo probat. I parlaré amb el restaurant de cambiar el plat, i que també em donguin la seva opinió, ja que clar, sense probar-lo es complicat i dubto que me'l deixin probar, normal. I més que vam estar xerrant i ens van dir que ahir era l'ultim dia de tastets (en principi) i que portaven des de gener fent-los.
A part del segon plat, tot lo demés em va encantar. El primer, el mojitooooo, i de postres vam agafar Couland amb gelat de maduixa àcida, que estava bonisssssim!!!!!! jajaa El couland està molt bó, però el gelat......ufff i això que jo no soc de gelats...
I desprès de dinar, ens van segrestar com a totes jeje, i ens van donar els deures. Jo tenia una llista de tots els dubtes que tenia, i molt llesta de mi, me la vaig deixar... :star::
I res més, el tracte com sempre, genial!!!! De les coses que teniem dubtes o necessitavem, ens ho van solucionar sense cap problema.
Llàstima que ens va ploure...i no vam poguer disfrutar gaire de l'entorn, però bueno.

I lo que us deia, necessito opinions sobre el melòs de vedella, please!!!!!

Per cert, voleu fotos??? Es que era per no enrollar-me tant....i com que les he posat al meu CE, doncs he pensat que no sería necessari, però si les voleu, m'ho dieu!

Mira, aquesta va ser la meva experiencia del tastet, l'he rescatat de pàgines enrera, jeje, però perquè et facis una ideia!
I sobre el segon plat, ja veus que es va solucionar, els hi vam comentar a Can Marlet i ens van dir que no ens podiem quedar amb el dubte, que haviem de provar el melós abans de decidir si no ho teniem clar. Vam anar un diumenge el meu home i jo i el vam provar, i de seguida ho vam tenir clar. Tots els dubtes que tinguis, no te'ls guardis, ja que ells intentaràn solucionar-t'ho tot. :-)ok:


Aquest post crec que no l´havia llegit i ara que anem a la prova de menú ens anira molt bé......Gràcies una vegada més.
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dv. feb. 15, 2013 6:20 pm

De res!!! Entro molt poc, però no ho deixaré de fer!!!! Per qualsevol cosa, ja sabeu!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Laurafh » dg. feb. 24, 2013 9:17 pm

Hola, em caso al 2014 i estic buscant restaurant, un dels que més m'agraden és Can Marlet, però la meva pregunts va dirigida a l'ermita de Sant Martí de Riells, sabeu quina capacitat tè? és que tinc la sensació de que és una mica petita, i desde Can Marlet tenen un preu especial??!?!

moltes gràcies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Laurafh
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: mimosa » dc. feb. 27, 2013 1:20 pm

Laurafh ha escrit:Hola, em caso al 2014 i estic buscant restaurant, un dels que més m'agraden és Can Marlet, però la meva pregunts va dirigida a l'ermita de Sant Martí de Riells, sabeu quina capacitat tè? és que tinc la sensació de que és una mica petita, i desde Can Marlet tenen un preu especial??!?!

moltes gràcies!!!


Jo em vaig casar pel Civil, però una companya del treball que es va casar a l´ermita diu que i caben 100/120 persones i en quan al preu ho porta el mossèn directament el millor es que els preguntis als de Can Marlet :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
Avatar de l’usuari
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dc. març 13, 2013 12:46 pm

Només comentar que seguint el consell de les veteranes em contractat el mojito a la primera hora de ball. >.-<:
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron