Novies de Tarragona

un gran any!

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: sugarsugar » dl. des. 17, 2012 12:49 pm

Mandarin@ ha escrit:
miressss ha escrit:Hola mandarin@!!!! Bienvenida al foro!!!! Bueno y explicanos un poquito donde te casas y como lo llevas??

:-):-):-):

Hola,

Fins el moment ho portava bé! jaja ::0ov0o::
Ens casem al masia papiol de l'arboç i ho fem tot allà mateix i vosaltres???



Naltros ho fem a una finca familiar.. no hem agafat restaurant pq allò es molt gran i es on he fet tot amb la family sempre i mira.. me fa gràcia, vam estar apunt de fer-ho al Mass Passamaner però al final...
i la veritat es que tinc una il.lusió!!!
Avatar de l’usuari
sugarsugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: Karolinab » dt. des. 18, 2012 7:08 pm

Hola soy nueva en esto, he empezado a mirar foros hace una semana a ver si me podeis ayudar, me caso el 20 de abril en el ayuntamiento de Reus, alguien me puede recomendar algún sitio para el banquete? que no sea muy caro, será una celebración muy íntima y mas o menos seremos 60 personas.
Karolinab
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 18, 2012 6:57 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: miressss » dc. des. 19, 2012 1:11 am

Hola guapa!!! Bienvenida al foro y felicidades por tu boda!!! Mira yo me casé hace ya casi medio año y lo celebramos en el restaurant l'encanteri en vilallonga del camp. Fué genial nuestros invitsdos no paraban de felicitarnos. El sitio es muy bonito y calidad precio muy bien. Hacen bodas de todo tipo así que si quieres algo íntimo también. Yo hablaría con Marián la jefa que es un encanto y ella te lo explicará todo. Cualquier cosa aquí estamos. Besitos!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
miressss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: Mandarin@ » dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

Hola noies! Coneixeu una botiga de vestits a prat de la riba que es diu laura estil? M'he agafat el vestit allà i ara trobo molta gent que en parla malament i al principi passava però ara em crea una mica de nervis el tema...
Avatar de l’usuari
Mandarin@
 
Entrades: 12
Membre des de: dt. des. 11, 2012 11:43 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: sugarsugar » dl. gen. 07, 2013 8:35 am

Karolinab ha escrit:Hola soy nueva en esto, he empezado a mirar foros hace una semana a ver si me podeis ayudar, me caso el 20 de abril en el ayuntamiento de Reus, alguien me puede recomendar algún sitio para el banquete? que no sea muy caro, será una celebración muy íntima y mas o menos seremos 60 personas.


Karolinab bienvenida!!!!

pues de que zona eres??? a ver yo no te voy a decir uno... mejor que visites más ....

Yo para 60.... me viene a la cabeza Mas Passamaner.... por comida genial o el Lumine que no es muy grande ... pero no he ido a ninguna boda, los vi en la fira totnuvis.
pq las otras salas son muy grandes...

dónde has pensado?
Avatar de l’usuari
sugarsugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: sugarsugar » dl. gen. 07, 2013 8:36 am

Mandarin@ ha escrit:Hola noies! Coneixeu una botiga de vestits a prat de la riba que es diu laura estil? M'he agafat el vestit allà i ara trobo molta gent que en parla malament i al principi passava però ara em crea una mica de nervis el tema...



Hola Mandarin@, si que he llegit que han tingut problemes amb Laura Stil però jo crec que era més que res en dates, .. no se.. para ir prevenida.... di que te casas una semana antes jejje :hmm::
Avatar de l’usuari
sugarsugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: xatilops » dt. gen. 15, 2013 1:01 am

Hola noies!!!!! No sé perquè mo m'arribaven els mails dient que hi havia resposta, snif anif....

Doncs nosaltres ja tenim data i estem enllestint el restaurant. El dia B serà el 13/10/13!!!
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: xatilops » dj. gen. 17, 2013 7:30 pm

Com ho porteu tarragonines????
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: nimfa80 » ds. gen. 19, 2013 10:21 pm

Hola jo em caso l'any que ve però no he vist cap forum de Tarragona. O sigui que m'he posat aquí d'intrusa.
Per cert em podeu donar consells? Per ara només tinc el dia i el lloc del convit. El lloc m'encanta *.-o-o.* és un hotel nou que han fet a Reus, no sé si el coneixeu, es diu Brea's i la cuina és de Masia Crusells.
Algú em pot dir si ha anat mai a una boda a Masia Crusells? Es que jo hi he anat alguna vegada a dinar, però mai en una celebració. Tot i que el menjar sempre m'ha agradat molt i la veritat és que la nova sala m'encanta i a més i cabran tots els meus convidats que ja és molt!!!
Us paso el link de la web perquè veigueu l'Hotel www.breashotel.es.
Si us plau, diueu-me que tal són les celebracions de la Masia.
Gràcies!!
=0-0-) =0-0-) =0-0-) Maria
nimfa80
 
Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 19, 2013 10:10 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: nimfa80 » ds. gen. 19, 2013 10:30 pm

Karolinab ha escrit:Hola soy nueva en esto, he empezado a mirar foros hace una semana a ver si me podeis ayudar, me caso el 20 de abril en el ayuntamiento de Reus, alguien me puede recomendar algún sitio para el banquete? que no sea muy caro, será una celebración muy íntima y mas o menos seremos 60 personas.


Hola!! Yo últimamente he visitado varios, des de el Mas Passamaner a la Boella, etc, pero al final me decidí por un Hotel Nuevo que han hecho en Reus, se llama Brea's y a mi me encantó!!! Eso sí nunca he ido a una celebración ahí, aunque he ido varias veces a comer a la Masia Crusells , que está al lado y es de los mismos y todas las veces me ha encantado, a demás todos los camareros y los empleados son la mar de simpáticos.
Nosotros lo hemos elegido, porqué tienen dos salones nuevos en el Hotel y como no hemos ido a ninguna boda ahí, pues va a ser más especial y distinta a todas la mayoría en el Casa Blanca de Miami y en Castell Tallat un poco más arriba de Valls.
Aunque aun me queda una año para la boda!!!!
Te dejo el link de la web por si quieres miartelo www.breashotel.es
nimfa80
 
Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 19, 2013 10:10 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: Taky » dg. gen. 20, 2013 4:29 pm

Holaaa!!!!yo soy de reus jeje soy nueva en esto y no me entero mucho....encantada,que tal todo?
Taky
 
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 3:11 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: Mabela » dg. gen. 20, 2013 6:00 pm

Taky ha escrit:Holaaa!!!!yo soy de reus jeje soy nueva en esto y no me entero mucho....encantada,que tal todo?

Benvinguda!!! ja veuràs com poc a poc aniràs agafant el truc del foro!!! *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: nimfa80 » dg. gen. 20, 2013 10:37 pm

Taky ha escrit:Holaaa!!!!yo soy de reus jeje soy nueva en esto y no me entero mucho....encantada,que tal todo?


Bienvenida!! Nos iremos viendo por aquí!! Que dia te casas? Y donde???
nimfa80
 
Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 19, 2013 10:10 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: rumbi » dl. abr. 22, 2013 7:36 am

Hola!! Sóc una infiltrada del 2014 i vinc a veure si em podeu ajudar una miqueta. Estem buscant restaurant i m'estic desesperant!! La nostra idea és fer la cerimònia civil al mateix restaurant així que busquem alguna coseta que tingui jardins o exteriors bonics. Hem vist:
- Restaurant Les Vistes del club de golf Bonmont: ens han ajustat molt el preu, però uns amics molt propers es van casar allà fa un parell d'anys i no ens agrada gaire la idea de repetir.
- Castell Tamarit: Precios però el preu és excessiu.
- L'orangerie: uns amics nostres es casen un parell de mesos abans que nosaltres així que també ho descartem.

Tenim pendent de visitar: L'Heretat de Sabartés i Mas Folch.
Quins són els vostres restaurants? Que em podeu recomanar??
Mooltes gràcies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
rumbi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 8:20 am

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: rumbi » dt. abr. 23, 2013 4:19 pm

No hi ha cap nòvia de Tarragona per aquí que em pugui ajudar??? :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
rumbi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 8:20 am

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: mire_ia » dt. abr. 23, 2013 6:36 pm

rumbi ha escrit:No hi ha cap nòvia de Tarragona per aquí que em pugui ajudar??? :-(


Nena fijo q están enfeinades amb les CA... :--( jo tinc entes q l heretat sabartes es molt maco.. Jo vaig estar a ls portes obertes de ses oliveres q son dl mateix grup i esta molt bé, tenen molt bon gust a l hora d dissenyar i decorar els espais i l menjar es boníssim i creatiu així q no Tho perdis *.-o-o.* *.-o-o.* ja m explicaras :..:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: rumbi » dt. abr. 23, 2013 6:51 pm

Gràcies mire_ia! Així que el menjar era bo? És el que més em preocupa, pq realment no ho saps fins que no fas la prova de menú. Diumenge anem a visitar l'Heretat, tot i q el meu nòvio no va gaire motivat. Ja t'explicaré!
Imatge
Avatar de l’usuari
rumbi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 8:20 am

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: miressss » dt. abr. 23, 2013 8:48 pm

Ei guapa!!! Mira yo me casé ya hace casi 10 meses y nos casamos en el restaurant L'encanteri en vilallonga del camp. Calidad precio está muy bien y el trato es muy bueno. Allí también hacen ceremonias civiles en los jardines de fuera lo único que yo no te puedo hablar porqué me casé por la iglesia. Espero que vaya todo bien ya nos contarás!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
miressss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: rumbi » dt. abr. 23, 2013 9:01 pm

miressss ha escrit:Ei guapa!!! Mira yo me casé ya hace casi 10 meses y nos casamos en el restaurant L'encanteri en vilallonga del camp. Calidad precio está muy bien y el trato es muy bueno. Allí también hacen ceremonias civiles en los jardines de fuera lo único que yo no te puedo hablar porqué me casé por la iglesia. Espero que vaya todo bien ya nos contarás!!!

Me lo apunto! Lo dejo para la semana que viene que este finde ya lo tenemos completito. Muchas gracias guapa :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
rumbi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 8:20 am

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: miressss » dc. abr. 24, 2013 7:29 pm

De nada guapa para eso estamos!!! Ya contarás que tal ha ido!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
miressss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron