Quien os lleva los anillos?

un gran any!

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: ana_gio » dj. ago. 02, 2012 8:37 pm

Mi_Mo ha escrit:Doncs jo no sé que fer, no tinc nebots ni el meu xicot tampoc, com a molt tenim els fills d'uns amics però no ho sé.
I si faig venir als meves gates!! jajaja pobretes! ja me les imagino, a més una es blanqueta i una negreta, jijiji
No es serio, jo crec que els portará el meu cunyat i
padrí a la butxaca i ja esta


No t'agobiis! Si no hi ha nens, doncs no n'hi ha!
Boníssim lo de les gatetes!!
ana_gio
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: silvyta » dv. ago. 17, 2012 4:16 pm

a mi m los yevara mi sobrino k tendra 6 meses y como no sabra caminar lo yevara o mi padre o mi cuñado en brazos!!!
1 de Junio del 2013
silvyta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 131
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 2:26 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: promisa1 » dg. oct. 28, 2012 2:13 pm

Que os parece esta opción para llevar los anillos?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Winnie » dc. des. 26, 2012 10:46 pm

Estaria bien que los llevara un niño de dos años? Pensais que llegaran al altar? >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Winnie
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Mabela » dc. des. 26, 2012 11:47 pm

Winnie ha escrit:Estaria bien que los llevara un niño de dos años? Pensais que llegaran al altar? >.-<:

L'ha de portar aquí tu et vagi bé, jo ho he vist portar a una nena d'un any i mig i van arribar. Sempre li pots dir a la mare que te la acompanyi una mica.
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: nela81 » dt. gen. 01, 2013 10:15 pm

A nosaltres ens els portaren la filla d'una cosina meva i la d'un cosí del meu futur marit.

Les dues nenes faren 6 anys aquest any i tinc ganes de veure-les ja....
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: vintage » dc. gen. 02, 2013 4:26 pm

A nosaltres probablement ens el portaran la filla del meu xicot que té 8 anys i unes ganes enormes de participar, a més, el meu xicot entrará amb la seva nena com a madrina, li fà molta il·lusió!!
Avatar de l’usuari
vintage
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Mary Claire » dc. gen. 02, 2013 4:55 pm

Hola! Jo l'altre dia li vaig pregunat al meu nebot que farà 6 anys i com que ara està en la època a que diu a tot que no... ja m'ho temia... li vaig preguntar i la seva resposta va ser : NO.... espero que per l'abril canvii d'opinió, perque em fa molts ilusió que sigui ell, però en cas de que realment no vulgui, tinc dos nebots per part de la familia de la meva parella, que espero que em diguin que si.. aajajajajja

A veure si ho entès bé, primer abans de la novia entren nens que tiren pètals i després darrera la novia qui porta els anells... quantes coses que no sé... :-))
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: nela81 » dc. gen. 02, 2013 6:23 pm

Mary Claire ha escrit:Hola! Jo l'altre dia li vaig pregunat al meu nebot que farà 6 anys i com que ara està en la època a que diu a tot que no... ja m'ho temia... li vaig preguntar i la seva resposta va ser : NO.... espero que per l'abril canvii d'opinió, perque em fa molts ilusió que sigui ell, però en cas de que realment no vulgui, tinc dos nebots per part de la familia de la meva parella, que espero que em diguin que si.. aajajajajja

A veure si ho entès bé, primer abans de la novia entren nens que tiren pètals i després darrera la novia qui porta els anells... quantes coses que no sé... :-))


Bona pregunta, jo havia pensat en els nens pels anells, però no per lo dels pètals...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: llunes » dv. gen. 04, 2013 12:19 pm

vintage ha escrit:A nosaltres probablement ens el portaran la filla del meu xicot que té 8 anys i unes ganes enormes de participar, a més, el meu xicot entrará amb la seva nena com a madrina, li fà molta il·lusió!!


vintage quina casualitat!!! segurament (el més segur) aniré acompanyada del meu peque!! estarà a punt de fer 4 anys i em fa molta ilusió! i els anells segurament també els portarà ell!
Imatge
Avatar de l’usuari
llunes
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Mabela » dv. gen. 04, 2013 3:53 pm

Mary Claire ha escrit:Hola! Jo l'altre dia li vaig pregunat al meu nebot que farà 6 anys i com que ara està en la època a que diu a tot que no... ja m'ho temia... li vaig preguntar i la seva resposta va ser : NO.... espero que per l'abril canvii d'opinió, perque em fa molts ilusió que sigui ell, però en cas de que realment no vulgui, tinc dos nebots per part de la familia de la meva parella, que espero que em diguin que si.. aajajajajja

A veure si ho entès bé, primer abans de la novia entren nens que tiren pètals i després darrera la novia qui porta els anells... quantes coses que no sé... :-))

Això depèn de com tu ho vulguis. Jo he vist casaments en què entren petals i anells, un nen al costat de l'altre. En altres ho fa tot el mateix nen i en altres no hi ha nens!!! jaaj per a gustos colors.
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: vintage » dv. gen. 04, 2013 4:18 pm

llunes ha escrit:
vintage ha escrit:A nosaltres probablement ens el portaran la filla del meu xicot que té 8 anys i unes ganes enormes de participar, a més, el meu xicot entrará amb la seva nena com a madrina, li fà molta il·lusió!!


vintage quina casualitat!!! segurament (el més segur)
aniré acompanyada del meu peque!! estarà a punt de fer 4 anys i em fa molta ilusió! i els anells segurament també els portarà ell!


Què bò Llunes!! Quina casualitat!! Es que és el més lògic, el meu xicot està super emocionat per anar amb la seva filla i jo tambè, així que m'imagino que a tú et deu passar el mateix...
Avatar de l’usuari
vintage
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Mary Claire » dv. gen. 04, 2013 4:35 pm

Mabela ha escrit:
Mary Claire ha escrit:Hola! Jo l'altre dia li vaig pregunat al meu nebot que farà 6 anys i com que ara està en la època a que diu a tot que no... ja m'ho temia... li vaig preguntar i la seva resposta va ser : NO.... espero que per l'abril canvii d'opinió, perque em fa molts ilusió que sigui ell, però en cas de que realment no vulgui, tinc dos nebots per part de la familia de la meva parella, que espero que em diguin que si.. aajajajajja

A veure si ho entès bé, primer abans de la novia entren nens que tiren pètals i després darrera la novia qui porta els anells... quantes coses que no sé... :-))

Això depèn de com tu ho vulguis. Jo he vist casaments en què entren petals i anells, un nen al costat de l'altre. En altres ho fa tot el mateix nen i en altres no hi ha nens!!! jaaj per a gustos colors.


Tens raó, és el que em pensava, cadascú com li agradi més, però el nen que porta els anells, va davant o darrera la novia?? o també es pot entrar quan ens haguem de posar els anells... és que vaig una mica perduda amb aquest tema.. perquè si ha d'estar allà tot el rato, pobre nen o nena no? on els deixen els anells? bufff quants dubtes :-/
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. gen. 04, 2013 5:11 pm

Un falcó o una àliga.

Ho hem vist en diferents casaments, quan el mestre de cerimònia diu que poden dur els anells, una persona del públic fa un xiulet i de lluny i volant per sobre els convidats apareix una àliga que du els anells, aquest aterra en el braç del seu mestre de cetreria (que va amb traje com tothom, passa desapercebut) i entrega els anells o al padrí o qui sigui, seguidament l'aliga aixeca el vol i marxa per on ha vingut.

És per quedar-se de pedra quan veus un animal tan gros i tan quiet al braç del seu mestre.

Vinga, ens BAllem!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: sandrapinza » dg. gen. 06, 2013 4:01 pm

Jo portaré davant la nena amb els pètals i els dos nens amb les erres i els anells.
El que no sé és com van les erres??? Amb caixa, cistelleta?????
Tinc intenció d'agafar 13 monedes de tot el món de la col·lecció del meu futur per fer d'erres (no em gasto ni un cèntim en unes monedes falses que no serveixen per res).
Però no sé com les han de portar els nens. Ajuda: capsa o cistell???? :-/ :-/
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: sugarsugar » dl. gen. 07, 2013 8:38 am

ei... jo encara no habia pensat...
jo també algun nen de la familia.... i potser un "anillero" que n'he vist de molt monus!
Avatar de l’usuari
sugarsugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: J&D » dl. gen. 07, 2013 10:08 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Un falcó o una àliga.

Ho hem vist en diferents casaments, quan el mestre de cerimònia diu que poden dur els anells, una persona del públic fa un xiulet i de lluny i volant per sobre els convidats apareix una àliga que du els anells, aquest aterra en el braç del seu mestre de cetreria (que va amb traje com tothom, passa desapercebut) i entrega els anells o al padrí o qui sigui, seguidament l'aliga aixeca el vol i marxa per on ha vingut.

És per quedar-se de pedra quan veus un animal tan gros i tan quiet al braç del seu mestre.

Vinga, ens BAllem!!!


Yo tinc la sort que m'ho fa el meu germà que és el padrí. Ell y la seva dona són Cetrers i criadors, y han fet alguns anuncis i pelis amb els seus ocells. La sorpresa es que no sabem quin será, pq tenen de tot Òlibes, Mussol reial (Aquest a sortit a la peli de "Pa Negre"), Falcons, Voltor...
El millor es que cap dels convidats ho sap, jejejejeje. Es quedarán de pedra...
Imatge
Avatar de l’usuari
J&D
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: nela81 » dt. gen. 08, 2013 5:50 pm

sandrapinza ha escrit:Jo portaré davant la nena amb els pètals i els dos nens amb les erres i els anells.
El que no sé és com van les erres??? Amb caixa, cistelleta?????
Tinc intenció d'agafar 13 monedes de tot el món de la col·lecció del meu futur per fer d'erres (no em gasto ni un cèntim en unes monedes falses que no serveixen per res).
Però no sé com les han de portar els nens. Ajuda: capsa o cistell???? :-/ :-/


A Catalunya també es fa això de les erres? És que al final com les coses no són completamente iguals a tots els llocs (fadrí, anells) hi han coses que no sé si són també costum aquí o no.
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Mariahorse » dc. gen. 09, 2013 10:04 am

Hola a totes,

aquí a Catalunya, almenys a Lleida, això de les arres no es fa en principi, tot són costums. Jo em caso d'aquí a un mes i els anells me'ls porten els fills de ma cosina, que són dos nens, un de 4 anys i l'altre de 1 i mig, que aniràn davant meu i darrera anirè amb la filla de ma cosí que té 7 anys, portant-me la cua del vestit. Però si no hagués tingut possibilitat de nens pels anells, els hagués portat la meva testimoni, encara que ella no hagués entrat amb mi, sinó com una convidada més.
Imatge

16 de febrer 2.013
Avatar de l’usuari
Mariahorse
 
Entrades: 24
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 9:43 am

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Juli » dj. gen. 17, 2013 11:01 am

Nosotros no teníamos niños cercanos a nosotros en nuestra boda y como tenemos tres perros y somos muy amantes de los animales nos los llevaron dos de nuestros perros!!

Imatge

Imatge

Imatge

Fue genial ys uper divertido para la gente que no sabia nada, alucinaron!!! jejejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants