Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Juli » ds. nov. 17, 2012 5:42 pm

A mi la verdad que ni me preguntaron... yo ya tenia decidido que llevaría los mios, pero ellos no lo supieron hasta el jueves antes de la boda que los llevé y tampoco me habían preguntado nada... asi que tmapoco vi los suyos. Por otro lado, siendo Can Ribas, si ya saben que los que tienen son muy feos, podrían hacer un cambio, no? :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: floreta01 » dg. nov. 18, 2012 12:15 pm

]Així que en tenen?
Jo és que no m'ho vaig plantejar pq me'ls vaig fer personalitzar. Tant els meus com els que vaig regalar!!

_MG_8607_r.jpg


_MG_8652_r.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: lili koo » dg. nov. 18, 2012 8:29 pm

Laia, son genials! m encanten
Imatge
Avatar de l’usuari
lili koo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: floreta01 » dl. nov. 19, 2012 12:08 am

lili koo ha escrit:Laia, son genials! m encanten



Van quedar xulis oi...ens van donar guerra mirant que s'assembléssin a nosaltres jeje
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: lili koo » dc. des. 19, 2012 2:25 pm

Hola noies...
Ara si que està abandonat això... :-/

Jo crec que ha estat el restaurant amb més el nº de pàgines més alt del foro del 2012!!

Avui he rebut un mail de Can Ribas en blanc.

Sabeu algo? M'ha entrat una anyorança....

Cada vegada que rebía un mail de Can Ribas era una exitació enorme!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
lili koo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Niekochana » dc. des. 19, 2012 3:04 pm

lili koo ha escrit:Hola noies...
Ara si que està abandonat això... :-/

Jo crec que ha estat el restaurant amb més el nº de pàgines més alt del foro del 2012!!

Avui he rebut un mail de Can Ribas en blanc.

Sabeu algo? M'ha entrat una anyorança....

Cada vegada que rebía un mail de Can Ribas era una exitació enorme!!!


Hem rebut un video de felicitació del Nadal, al facebook també l'han penjat!
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: floreta01 » dc. des. 19, 2012 3:33 pm

lili koo ha escrit:Hola noies...
Ara si que està abandonat això... :-/

Jo crec que ha estat el restaurant amb més el nº de pàgines més alt del foro del 2012!!

Avui he rebut un mail de Can Ribas en blanc.

Sabeu algo? M'ha entrat una anyorança....

Cada vegada que rebía un mail de Can Ribas era una exitació enorme!!!


A mi m'ha passat el mateix, dos mails de Ca RIbas i en blanc!! Tenia curiositat...

Muntem una altre boda lili?? jeje
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: -sweety- » ds. des. 22, 2012 6:51 pm

Realment ens guanyareu a les de 2013 pq el nostre post de Can Ribas està superaturat!!! jajajaj!
Si teniu anyorança ajudeu-me a muntar la mevaaaaaaaaa!!! M'estic tornant locaaaaaaaaa!!! xx;-.)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: floreta01 » dj. des. 27, 2012 1:40 am

-sweety- ha escrit:Realment ens guanyareu a les de 2013 pq el nostre post de Can Ribas està superaturat!!! jajajaj!
Si teniu anyorança ajudeu-me a muntar la mevaaaaaaaaa!!! M'estic tornant locaaaaaaaaa!!! xx;-.)


He sentit boda?? A què t'hem d'ajudar?? jajaja
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Juli » dc. gen. 02, 2013 1:10 pm

Claudia, tu lo tendras facil, nos tendras a todas para ayudarte! ya veras que bodorrio te saldrá! además nos tendras tanto para ayudarte como presentes en tu boda! joojojojojjo preparateeeeeee!!! jajajajajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Niekochana » dc. gen. 09, 2013 11:35 pm

Espero que alguna novia me pueda ayudar. Se supone que la boda civil en Can Ribas es legal. Esto quiere decir que no necesitas ir un día previo al Juzgado de Bigues i Riells a firmas ningun papel?? Leí en un artículo que los expedientes nunca pueden salir del juzgado, y que hay restaurantes que hacen esta práctica y NO es legal la boda. Qué pasos seguisteis vosotras? Yo de momento tengo abierto el expediente matrimonial y pendiente de firmar por no se quien, entonces ya me lo envian (o lo llevo yo) a Bigues i Riells. A partir de aquí no se si me tengo que olvidar y ya se encarga Can Ribas o tengo que llamar para concertar cita para el día anterior o así y celebrar legalmente la boda. En es caso puedo ir ya llamando para reservar día aunque no tengan ellos el expediente????
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: annatp » dv. gen. 11, 2013 9:44 am

Niekochana ha escrit:Espero que alguna novia me pueda ayudar. Se supone que la boda civil en Can Ribas es legal. Esto quiere decir que no necesitas ir un día previo al Juzgado de Bigues i Riells a firmas ningun papel?? Leí en un artículo que los expedientes nunca pueden salir del juzgado, y que hay restaurantes que hacen esta práctica y NO es legal la boda. Qué pasos seguisteis vosotras? Yo de momento tengo abierto el expediente matrimonial y pendiente de firmar por no se quien, entonces ya me lo envian (o lo llevo yo) a Bigues i Riells. A partir de aquí no se si me tengo que olvidar y ya se encarga Can Ribas o tengo que llamar para concertar cita para el día anterior o así y celebrar legalmente la boda. En es caso puedo ir ya llamando para reservar día aunque no tengan ellos el expediente????


la "trampa" que fan es que signareu eks papers un dia abans amb data de la celebracio a Can ribas. Es a dir si que heu d'anar al jutjat 1 dia abans i aixi com dius els papers no surten.....el dia de Can ribas son papers falsos....
No se si m'he explicat gaire.....
15/10/2011

Imatge
Avatar de l’usuari
annatp
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Pilux » dg. gen. 13, 2013 12:16 pm

Hola noies!
Sóc una núvia del 2013 de Can Ribas! Ja ens han enviat el mail per escollir el que voldrem provar el dia del tastet i tinc dubtes sobre el tema de si fer un primer plat o una o dues tapes. Vosaltres que veu fer???

Gràcies per l'ajuda!!!!!
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: floreta01 » dt. gen. 22, 2013 9:45 pm

Pilux ha escrit:Hola noies!
Sóc una núvia del 2013 de Can Ribas! Ja ens han enviat el mail per escollir el que voldrem provar el dia del tastet i tinc dubtes sobre el tema de si fer un primer plat o una o dues tapes. Vosaltres que veu fer???

Gràcies per l'ajuda!!!!!



Pilux, he opinat al foro de 2013.

Jo vaig fer una tapa i va quedar genial, tot super bo i la gnt tipissima de l'aperitiu.

Jo volia que la gnt mengés el filet amb foie i crec que és la mida pq la gent arribi a tastar-ho tot!

Ja diras què fas al final!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: mire_ia » dv. març 01, 2013 12:03 am

annatp ha escrit:
Niekochana ha escrit:Espero que alguna novia me pueda ayudar. Se supone que la boda civil en Can Ribas es legal. Esto quiere decir que no necesitas ir un día previo al Juzgado de Bigues i Riells a firmas ningun papel?? Leí en un artículo que los expedientes nunca pueden salir del juzgado, y que hay restaurantes que hacen esta práctica y NO es legal la boda. Qué pasos seguisteis vosotras? Yo de momento tengo abierto el expediente matrimonial y pendiente de firmar por no se quien, entonces ya me lo envian (o lo llevo yo) a Bigues i Riells. A partir de aquí no se si me tengo que olvidar y ya se encarga Can Ribas o tengo que llamar para concertar cita para el día anterior o así y celebrar legalmente la boda. En es caso puedo ir ya llamando para reservar día aunque no tengan ellos el expediente????


la "trampa" que fan es que signareu eks papers un dia abans amb data de la celebracio a Can ribas. Es a dir si que heu d'anar al jutjat 1 dia abans i aixi com dius els papers no surten.....el dia de Can ribas son papers falsos....
No se si m'he explicat gaire.....


yo también tengo muchas dudas sobre este tema.. el expediente donde se abre? en el juzgado de Bigues y riells o en tu ciudad?? con cuanta antelación?? si alguna me puede explicar bien el tema papeleo se lo agradeceré enormemente.. que lio con los papeles!!! :[]:-):
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Niekochana » ds. març 02, 2013 8:30 pm

mire_ia ha escrit:
annatp ha escrit:
Niekochana ha escrit:Espero que alguna novia me pueda ayudar. Se supone que la boda civil en Can Ribas es legal. Esto quiere decir que no necesitas ir un día previo al Juzgado de Bigues i Riells a firmas ningun papel?? Leí en un artículo que los expedientes nunca pueden salir del juzgado, y que hay restaurantes que hacen esta práctica y NO es legal la boda. Qué pasos seguisteis vosotras? Yo de momento tengo abierto el expediente matrimonial y pendiente de firmar por no se quien, entonces ya me lo envian (o lo llevo yo) a Bigues i Riells. A partir de aquí no se si me tengo que olvidar y ya se encarga Can Ribas o tengo que llamar para concertar cita para el día anterior o así y celebrar legalmente la boda. En es caso puedo ir ya llamando para reservar día aunque no tengan ellos el expediente????


la "trampa" que fan es que signareu eks papers un dia abans amb data de la celebracio a Can ribas. Es a dir si que heu d'anar al jutjat 1 dia abans i aixi com dius els papers no surten.....el dia de Can ribas son papers falsos....
No se si m'he explicat gaire.....


yo también tengo muchas dudas sobre este tema.. el expediente donde se abre? en el juzgado de Bigues y riells o en tu ciudad?? con cuanta antelación?? si alguna me puede explicar bien el tema papeleo se lo agradeceré enormemente.. que lio con los papeles!!! :[]:-):


Abres el expediente matrimonial en el Registro Civil de la ciudad donde estás empadronada (yo me caso en mayo y lo pedí en noviembre) Inicias el papeleo y al cabo de unos dos meses vias los dos y un testigo (yo fui a principios de enero). Puedes pedir que cuando esté cerrado el expediente lo envien directamente al Juzgado de Paz de Bigues i Riells o lo vas a recoger al registro Civil de tu ciudad y lo llevas personalmente. Yo ahora mismo estoy en ese paso, con el expediente en casa. Espero haberte ayudado
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: mire_ia » dg. abr. 14, 2013 8:51 pm

Niekochana ha escrit:
mire_ia ha escrit:
la "trampa" que fan es que signareu eks papers un dia abans amb data de la celebracio a Can ribas. Es a dir si que heu d'anar al jutjat 1 dia abans i aixi com dius els papers no surten.....el dia de Can ribas son papers falsos....
No se si m'he explicat gaire.....


yo también tengo muchas dudas sobre este tema.. el expediente donde se abre? en el juzgado de Bigues y riells o en tu ciudad?? con cuanta antelación?? si alguna me puede explicar bien el tema papeleo se lo agradeceré enormemente.. que lio con los papeles!!! :[]:-):


Abres el expediente matrimonial en el Registro Civil de la ciudad donde estás empadronada (yo me caso en mayo y lo pedí en noviembre) Inicias el papeleo y al cabo de unos dos meses vias los dos y un testigo (yo fui a principios de enero). Puedes pedir que cuando esté cerrado el expediente lo envien directamente al Juzgado de Paz de Bigues i Riells o lo vas a recoger al registro Civil de tu ciudad y lo llevas personalmente. Yo ahora mismo estoy en ese paso, con el expediente en casa. Espero haberte ayudado[/quote]

Gracies guapa!! crec q de cara a setembre m'hi acostaré per tramitar-ho.. merci!!!!!!!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron