restaurante que habéis estado como invitadas boda

El millor any de la nostra vida!

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: silvyta » dv. ago. 17, 2012 4:04 pm

yo solo he ido al turo del sol y de hecho me caso alli!! jeje todo de 10!!!
1 de Junio del 2013
silvyta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 131
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 2:26 pm

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: cristina_raul » dv. ago. 17, 2012 4:36 pm

Yo me case en l'Espai Can Pages y justo 15 dias antes fuimos a una boda alli y q decir... ESPECTACULAR!! Todo perfecto, la comida llego q aun quemaba, no faltaba gota en las copas... Y la fiesta no falto! El dia de mi boda todo fue igual de bien y yo estuve super tranquila. Si me tuviese q volver a casar no dudaria en hacerlo alli.
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: heydy » dj. set. 06, 2012 12:20 pm

Hola,

Jo he estat en bastants i la veritat és que molt bé tots.
Però si haig de destacar algun de bo i un altre de no tant bo serien els següents:

Bo: El Jardí de Fontpineda
"No tan bo": El Mirador de les Caves (els cambrers trigaven molt en atendre't i "regatejaven" amb la beguda). No sé si és que el dia que hi vam anar hi havia una altre cassament i anaven atabal.lats o si és lo habitual. No en guardo molt bon record.

Petonets,
Avatar de l’usuari
heydy
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dt. des. 29, 2009 11:00 am

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: xatilops » dj. nov. 08, 2012 4:34 pm

Jo he estat a la zona de tarragona al Mas den Ros i al Dorado playa de cambrils.
La qualitat del mejar va ser molt bona en les dues ocasions.
Una cosa que no em va agradar, va ser que els dos restaurants es veien molt atrotinats... Tenien un fals sostre pn no coincidia res i fins i tot hi havia forats!
Potser son manies meves, pero em fixo amb tot.
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: Cristina_BCN » dv. nov. 16, 2012 4:13 pm

Jo ara mateix, dels restaurant que he anat, només recordo el de Les Marines de Gavà. Va ser la boda dels meus cunyats, i va ser genial. Suposo que va influir que era una boda especial per a nosaltres i no puc parlar amb objectivitat jeje, però vam disfrutar-ho molt! Del menjar no recordo res especialment, lo qual deu voler dir que estava tot bo!! :-)0(-:
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: Anna81 » dl. nov. 19, 2012 12:43 pm

Nosaltres entre l'any passat i aquest hem anat a 4 casaments!

Can Marial: S'hi va casar la meva millor amiga i ens va agradar molt. És allò que si no fós perquè s'hi va casar justament ella, possiblement nosaltres l'haguessim triat. L'aperitiu super abundant i tot molt molt bo i les vistes del mar genials.

Torre del Pla: El menjar també estava força bo però a nosaltres el lloc no ens va agradar gaire (potser perquè va ser tres setmanes més tard que el de Can Marial i vulguis que no compares). El lloc on l'aperitiu no era massa ampli (també he de dir que havia plogut tot el dia amb lo qual la gespa ....) i era el mateix del ball.

Hotel Costa Brava: Per fer cerimonies civils al mar és ideal ja que es fa sobre unes roques a primera línia, és maquíssim. Ara, tots els turistes de Platja d'Aro et veuen, això també. A més el camí de ronda agafa just al mig entre l'hotel i les roques i per allà hi passa tothom. En general força pobre però clar, la situació no té preu.

Mas Tapioles: El lloc és maco perquè està al mig del no res. L'aperitiu semblava que no acabava mai i fins i tot diria que n'hi havia una mica massa. Tot el menjar bonissim. El DJ per això una mica així ... portava una llista de música preparada i quan aqusta es va acabar però la festa seguia .... va tornar a començar!!!!! Musica del primer ball inclosa .... molt fort.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: Verokai » dl. nov. 19, 2012 9:43 pm

Hola! yo he estado:

Bell Racó: un sitio precioso y majestuoso. Todos los detalles estudiados. Sólo con el aperitivo ya estabamos comidos.

Can Marlet: No pudimos apreciar mucho el lugar pues llegamos de noche y hacia mucho frio. El servicio y la comida perfecto.
Avatar de l’usuari
Verokai
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dg. set. 23, 2012 11:07 am

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: mariaromer0 » dt. gen. 07, 2014 2:38 pm

marjona ha escrit:yo he estado en la Masia d'Esplugues 2 veces: la verdad que el sitio no está mal pero tiene muy poco jardin y los apertivos en mi opinión son flojillos y alguna vez incluso algo rancios. Además nos hicieron esperar mucho rato hasta empezar el aperitivo y sin nada para beber ni nada... lo ví muy lento todo...

Can prat: comedor algo desfasado en decoración para mi gusto. Comida bien, en general.


Yo tambien he estado en la Masia d'Esplugues y es muy bueno lo del jardin tienes toda la razon...
Mi Pagina: Marisco gallego
mariaromer0
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 07, 2014 2:34 pm

Re: restaurante que habéis estado como invitadas boda

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 28, 2014 10:52 am

És molt bona idea aquest post. Siguem sinceres, la majoria de nuvis parlen bé del seu restaurant perquè al cap i a la fi és el seu dia i estan més pendents de les emocions que d'altra cosa.

Jo com a convidada vaig estar fa un any a Ses Oliveres, a prop d'Igualada. Tot i que està en una urbanització i no té grans vistes, el jardí és ben maco i la sala també. He de dir que vam menjar molt bé i l'aperitiu molt variat i original; recordo una paradeta de vermut que et posaven amb el sifó i et donaven llauneta individual amb el que volies: navalles, olives, una paperina de patates xips. El servei molt bé, de fet els nuvis havien treballat en un restaurant de casament, per tant, imagino que van tenir molt en compte el tema del menjar. Prou recomanable tot però no és d'aquells llocs on els nuvis es puguin fer mil fotos. També sé per la núvia que sí que demanen mínim de convidats (diria que 100).

He estat a més casaments però no en recordo el nom o no en destacaria res ni per bé ni per mal.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron