CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dt. oct. 23, 2012 8:11 am

olivia80 ha escrit:

siii, queda molt poquet¡¡¡¡ estic histèrica, jajajaja, ja us explicaré ,no sé si tornaré a entrar al foro sinó us prometo que després us explico com ha anat¡¡¡¡ aquests últims dies són de bojos però es fa tot amb molta il.lusió i això ho compensa tot. El dissabte vam estar a Can marlet per portar-ho tot i la sensació és súper rara, nervis, ganes de que arribi el dia, no sé com explicar-ho, però molt guai¡¡¡¡ només demano que no ploguiii :-):-):-): ::love::

Ja veuràs que ens anirà tot perfecte, el restaurant s'ho val!!!! Això si, no me l'embrutis gaire, que ha d'estar perfecte per diumengee!!! jajajajajaa
I el temps, veuràs que tant divendres com diumenge ens farà bon dia, i si no és així, tampoc ens amargarà el dia tu, que és el nostre dia!!!!
Doncs lo dit, que vagi molt bé i a disfrutar-ho!!!!! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Eliven88 » dc. oct. 24, 2012 9:23 am

Encara que plogui, nevi fagui sol o nuvol, res pot esgarrar aquest gran dia.
Avatar de l’usuari
Eliven88
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: globeros » dc. oct. 24, 2012 2:52 pm

hola soy del 2013,

Una pregunta, la zona de apertivo, una vez que ya se ha acabado y todos entran en el salón.... se recoge las mesas de la zona de aperitivo???o queda todo puesto allí.....???

es que si se recogen hay un buen espacio para que los niños puedan jugar luego....sería mejor no creeis?
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dj. oct. 25, 2012 10:21 am

globeros ha escrit:hola soy del 2013,

Una pregunta, la zona de apertivo, una vez que ya se ha acabado y todos entran en el salón.... se recoge las mesas de la zona de aperitivo???o queda todo puesto allí.....???

es que si se recogen hay un buen espacio para que los niños puedan jugar luego....sería mejor no creeis?


En que salón te casas guapa???
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Nuria99 » dv. oct. 26, 2012 6:35 pm

Olivia!Avui és el teu dia! De fet crec que ja et deus estar casant...De totes maneres desitjo de tot cor que ho disfrutis moltíssim que passa super rapid! un petonet molt gran! muaaaaaaaaa
Imatge
Avatar de l’usuari
Nuria99
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dv. oct. 26, 2012 8:57 pm

Ostres!!! ES veritaat!!! Ja no me'n recordava i això que he estat aquest matí a can marlet i l'Edu m'ho ha dit....quin cap! :t:t:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: globeros » ds. oct. 27, 2012 6:40 pm

adria&pilar ha escrit:
globeros ha escrit:hola soy del 2013,

Una pregunta, la zona de apertivo, una vez que ya se ha acabado y todos entran en el salón.... se recoge las mesas de la zona de aperitivo???o queda todo puesto allí.....???

es que si se recogen hay un buen espacio para que los niños puedan jugar luego....sería mejor no creeis?


En que salón te casas guapa???



me caso en el garden
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Eliven88 » dt. oct. 30, 2012 7:59 am

Olivia i Desti ,
Que tal us anat tot, espero que super bé!!!!!
A veure si ens expliqueu cosetes!!!!!
Avatar de l’usuari
Eliven88
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dt. oct. 30, 2012 9:46 am

Molt be!!! Llàstima que ens va fer fred però sobretot molt de vent i no vam poguer fer l'aperitiu a la piscina, tal i com voliem...Fins i tot els hi va arrencar una de les carpes...imagina't! Però tot i així, va ser molt maco i la gent va quedar molt contenta!!! Estaven per tot, ens van mimar i, ens van dir i ens varen fer sentir que aquell dia era el nostre!!! I aprofito a donar les gràcies a Can Marlet per tota l'atenció, i per cuidar de tots els detalls! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Eliven88 » dv. nov. 02, 2012 8:03 am

Hola Desti,
M'alegro molt, malgrat el temps advers, que us hagui anat tot tan bé, i hagueu tingut un dia maravellos i l'heu disfrutat al máxim.
Avatar de l’usuari
Eliven88
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: globeros » dg. nov. 04, 2012 10:31 pm

hoy gran dia en Can Marlet, puertas abiertas!!!!ha sido todo un éxito!!!
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dc. nov. 07, 2012 5:05 pm

globeros ha escrit:hoy gran dia en Can Marlet, puertas abiertas!!!!ha sido todo un éxito!!!


globeros te voy persiguiendo jajaja, no pude asistir, pero por las fotos del Facebook y las opiniones he visto que genial...
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: globeros » dc. nov. 07, 2012 8:27 pm

adria&pilar ha escrit:
globeros ha escrit:hoy gran dia en Can Marlet, puertas abiertas!!!!ha sido todo un éxito!!!


globeros te voy persiguiendo jajaja, no pude asistir, pero por las fotos del Facebook y las opiniones he visto que genial...



jajaja, si tienes razón, yo a ver si consigo los 100 mensajes!!!
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: mimosa » dj. nov. 08, 2012 10:42 pm

globeros ha escrit:
adria&pilar ha escrit:
globeros ha escrit:hoy gran dia en Can Marlet, puertas abiertas!!!!ha sido todo un éxito!!!


globeros te voy persiguiendo jajaja, no pude asistir, pero por las fotos del Facebook y las opiniones he visto que genial...



jajaja, si tienes razón, yo a ver si consigo los 100 mensajes!!!


felicidades globeros ya tienes los 100 mensajes, ahora a leer como una loca :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
Avatar de l’usuari
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: olivia80 » dg. nov. 11, 2012 1:59 pm

Hola Chicas, ya estoy de vuelta y estoy feliz, muy feliz,. Me cuesta escribir ya que soy más de números que de letras pero intentaré expresados mis sentimientos .
Todo ha sido fantástico, genial, impresionante, la ceremonia religiosa súper bien, no se hizo nada larga y enseguida nos fuimos al restaurante para hacer fotos y estar en el aperitivo, la gente cuando entraba a Can Marlet solo decía que sitio más bonito,y la verdad es que estaba todo súper bonito, con velitas,todo estaba precioso .
El aperitivo no hay palabras, impresionante, cantidad y muy bueno todo, los comentarios de nuestros invitados eran de que todo estaba muy, muy, muy, buenooooo Y CUANDO ENTRABAN AL SALÓN DECIAN QUE ESTABAN LLENOS!!!!
En el salón igual, todo muy bien arreglado y la cena exquisita, todo estaba perfecto y luego la fiesta.
En fin desde que hemos llegado no paran de llamarnos amigos y felicitarnos por la boda, a mis padres y suegros igual, están encantados ya que solo reciben felicitaciones.
Chicas las que os casáis en Can Marlet tranquilas porque está todo muy bien organizado, los camareros súper atentos con los invitados,( el mismo día en salón un invitado dijo que no podía comer carne y enseguida solucionaron el problema y nuestro amigo encantado ) el maitre igual todo el rato pendiente de nosotros , la comida muy pero que muy buena , en fin que solo tengo buenas palabras y con pena ya que todo ya ha pasado pero tengo claro que si me volviera a casar haría exactamente lo mismo y en el mismo restaurante ya que desde el primer día nos han tratado genial y han estado pendientes de nosotros y nos han ayudado si hemos tenido algún problema. SI HE DE PONER NOTA SERÍA NO UN 10 SINO UN 20!!!!!!!!!!!!
un beso y continuaremos por aquí :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
Avatar de l’usuari
olivia80
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Rominaa » dl. nov. 12, 2012 9:50 pm

olivia80 ha escrit:Hola Chicas, ya estoy de vuelta y estoy feliz, muy feliz,. Me cuesta escribir ya que soy más de números que de letras pero intentaré expresados mis sentimientos .
Todo ha sido fantástico, genial, impresionante, la ceremonia religiosa súper bien, no se hizo nada larga y enseguida nos fuimos al restaurante para hacer fotos y estar en el aperitivo, la gente cuando entraba a Can Marlet solo decía que sitio más bonito,y la verdad es que estaba todo súper bonito, con velitas,todo estaba precioso .
El aperitivo no hay palabras, impresionante, cantidad y muy bueno todo, los comentarios de nuestros invitados eran de que todo estaba muy, muy, muy, buenooooo Y CUANDO ENTRABAN AL SALÓN DECIAN QUE ESTABAN LLENOS!!!!
En el salón igual, todo muy bien arreglado y la cena exquisita, todo estaba perfecto y luego la fiesta.
En fin desde que hemos llegado no paran de llamarnos amigos y felicitarnos por la boda, a mis padres y suegros igual, están encantados ya que solo reciben felicitaciones.
Chicas las que os casáis en Can Marlet tranquilas porque está todo muy bien organizado, los camareros súper atentos con los invitados,( el mismo día en salón un invitado dijo que no podía comer carne y enseguida solucionaron el problema y nuestro amigo encantado ) el maitre igual todo el rato pendiente de nosotros , la comida muy pero que muy buena , en fin que solo tengo buenas palabras y con pena ya que todo ya ha pasado pero tengo claro que si me volviera a casar haría exactamente lo mismo y en el mismo restaurante ya que desde el primer día nos han tratado genial y han estado pendientes de nosotros y nos han ayudado si hemos tenido algún problema. SI HE DE PONER NOTA SERÍA NO UN 10 SINO UN 20!!!!!!!!!!!!
un beso y continuaremos por aquí :-):-):-): :-):-):-):



Olivia que alegria leerte que fuera todo tan bien, de hecho me recuerda muchisimo mi dia, un beso guapa, espero que nos sigas contando....
Rominaa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dc. nov. 14, 2012 1:04 pm

desti28 ha escrit:Molt be!!! Llàstima que ens va fer fred però sobretot molt de vent i no vam poguer fer l'aperitiu a la piscina, tal i com voliem...Fins i tot els hi va arrencar una de les carpes...imagina't! Però tot i així, va ser molt maco i la gent va quedar molt contenta!!! Estaven per tot, ens van mimar i, ens van dir i ens varen fer sentir que aquell dia era el nostre!!! I aprofito a donar les gràcies a Can Marlet per tota l'atenció, i per cuidar de tots els detalls! >.-<:


Gràcies Desti i Olivia pels vostres comentaris, a les que ens casem al 2013 ens donen molta confiança les vostres paraules i si ja estàvem convençudes de que Can Marlet es el millor lloc que podíem triar ara encara ho estem més :-)ok:
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Rominaa » dl. nov. 19, 2012 3:54 pm

adria&pilar ha escrit:
desti28 ha escrit:Molt be!!! Llàstima que ens va fer fred però sobretot molt de vent i no vam poguer fer l'aperitiu a la piscina, tal i com voliem...Fins i tot els hi va arrencar una de les carpes...imagina't! Però tot i així, va ser molt maco i la gent va quedar molt contenta!!! Estaven per tot, ens van mimar i, ens van dir i ens varen fer sentir que aquell dia era el nostre!!! I aprofito a donar les gràcies a Can Marlet per tota l'atenció, i per cuidar de tots els detalls! >.-<:


Gràcies Desti i Olivia pels vostres comentaris, a les que ens casem al 2013 ens donen molta confiança les vostres paraules i si ja estàvem convençudes de que Can Marlet es el millor lloc que podíem triar ara encara ho estem més :-)ok:


No ho dubtis Pilar heu triat un lloc excepcional..........La meva familia i amics diuen que es la millor boda que han anat mai i mira que la meva germana dos anys abans ens va possar el llistó molt alt.
Rominaa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: desti28 » dt. nov. 20, 2012 11:42 am

A mi també em va passar que una de les convidades tenia alergia a la fruita i derivats (vi, fruita...) i no ens va avisar. Però li va comentar als cambrers i de seguida li van preparar un menú per a ella. O sigui un 10, encara que em vaig emprenyar amb la situació perque no costa gens dir les coses, si tens alergies, si ets vegetarià...si els núvis ho saben, ho poden comentar al restaurant i ja amb més tranquilitat ho tenen en compte per fer-li un plat a gust. Si es que la gent de vegades els té.... : sgra :
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: mimosa » dj. nov. 22, 2012 8:39 pm

desti28 ha escrit:A mi també em va passar que una de les convidades tenia alergia a la fruita i derivats (vi, fruita...) i no ens va avisar. Però li va comentar als cambrers i de seguida li van preparar un menú per a ella. O sigui un 10, encara que em vaig emprenyar amb la situació perque no costa gens dir les coses, si tens alergies, si ets vegetarià...si els núvis ho saben, ho poden comentar al restaurant i ja amb més tranquilitat ho tenen en compte per fer-li un plat a gust. Si es que la gent de vegades els té.... : sgra :


Eyyyyy ja estas per aquí vaig a mirar la teva crónica jeje
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
Avatar de l’usuari
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron