Casaments Tematics o diferents

Preguntes a les ja casades.

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 9:34 am

Jo em trobo com tu, Olguiky. Trobo que tots dos han de ser molt fans. Si no és el cas, l'opció és posar elements al casament que facin referència a les aficions de tots dos. Vull dir, pots fer un casament normal, però si un dels dos és súper fan de l'època medieval, doncs posar alguna cosa que la recordi; i si l'altre és súper seguidor de, jo què sé, la Guerra de les Galàxies, doncs igual.
Avatar de l’usuari
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 23, 2012 11:51 am

Nosaltres hem decidit fer com petites picades d'ullet. Petites referències als gustos de l'un i de l'altre. Per això em va agradar allò de l'scrabble pel seating plan!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 12:31 pm

Ja, jo crec que tot i que serà molt senzill la celebració tindrà detallets de la nostra personalitat, feina, aficions... de fet, això és el que m'agrada, que vegis l'empremta personal de cadascú el dia del seu casament, no? Jo he anat a uns quants, i tret d'un o dos, la resta els vaig trobar molt iguals tots entre si.
Avatar de l’usuari
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: anerol85 » dc. jul. 11, 2012 2:36 pm

Que original!
Avatar de l’usuari
anerol85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 9:46 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: Carimu » dj. nov. 01, 2012 1:27 pm

Me parece una idea estupenda, me encantaría ir a una boda temática. Estas de años 20-30 tambien son muy chulas.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: Mesa » dt. nov. 13, 2012 4:01 pm

Mi boda fue inspirada en la música, a mi marido le encanta la música, concretamente el heavy, y nuestros amigos no esperaban menos... Estoy escribiendo mi crónica actualmente, así que quien quiera pasarse ya sabe! O bien por mi cuenta atrás
Imatge
Avatar de l’usuari
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: GOYA » dc. març 06, 2013 6:34 pm

una boda heavy! que original, a ver si llego ya los 100 y voy corriendo a mirar tu crónica.
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: xeta21 » dc. març 06, 2013 10:42 pm

Mesa ha escrit:Mi boda fue inspirada en la música, a mi marido le encanta la música, concretamente el heavy, y nuestros amigos no esperaban menos... Estoy escribiendo mi crónica actualmente, así que quien quiera pasarse ya sabe! O bien por mi cuenta atrás


le echaré un ojo! por que mi boda será metalera.. ji ji
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: soclanuvia » dg. març 17, 2013 6:22 pm

xeta21 ha escrit:
Mesa ha escrit:Mi boda fue inspirada en la música, a mi marido le encanta la música, concretamente el heavy, y nuestros amigos no esperaban menos... Estoy escribiendo mi crónica actualmente, así que quien quiera pasarse ya sabe! O bien por mi cuenta atrás


le echaré un ojo! por que mi boda será metalera.. ji ji


No fa pas gaires mesos en un programa de la TV ja ho deien: "España es heavy!" Ara, un casament temàtic heavy ja no m'ho esperava... s'haurà de veure la crònica! :-)ok:
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: xeta21 » dg. març 17, 2013 7:45 pm

soclanuvia ha escrit:
xeta21 ha escrit:
Mesa ha escrit:Mi boda fue inspirada en la música, a mi marido le encanta la música, concretamente el heavy, y nuestros amigos no esperaban menos... Estoy escribiendo mi crónica actualmente, así que quien quiera pasarse ya sabe! O bien por mi cuenta atrás


le echaré un ojo! por que mi boda será metalera.. ji ji


No fa pas gaires mesos en un programa de la TV ja ho deien: "España es heavy!" Ara, un casament temàtic heavy ja no m'ho esperava... s'haurà de veure la crònica! :-)ok:


bueno el nostre serà temàtic de cinema.. pero clar la música serà jevy si o si.. xD ::love::

i sobre espanya es heavy ja et dic que no.. tenim super poc recolçament i cada cop costa mes sortir de festa com fa anys cada cop tanquen mes llocs..es tot una merda i jo paso de sortir per escoltar triunfitos.. :-( :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Anterior

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron