Casament GIRONINES 2013

un gran any!

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: gloriaijan » dj. set. 27, 2012 9:34 pm

Inherval!!!

Jo hem vaig quedar encantadiiiisima amb un de Francesca Marlop, pero hem va dir el preu i m'hi vaig quedar sense respiració...!!


Jo et puc aconsellar la fotografa que jo he agafat que fa uns preus (segons el que jo he mirat) molt i molt ajustat, i es molt i molt trempada. Tinc conegudes que ho han fet alla i han tingut nens i encara i segueixen anant.
Ella es de Torroella de Montgri.

Si t'interessa m'ho fas saber i et paso el link, a més si necessites Dj té un amic que tmb ho fa molt bé i et dona moltes ventatges!!



Muuuuuua
Avatar de l’usuari
gloriaijan
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: gloriaijan » dj. set. 27, 2012 9:39 pm

Vanessa81......

Jo la veritat es que faig un poti-poti ehh jajajajaja

Vivim a mar i de fons veurem el mar, els meus pares els i encanten les oliveres i ens casarem envoltats d'oliveres....jajajaj
Tot bé de serie ehh....no a sihgut res pre-meditat jajajajaj





Muuuua
Avatar de l’usuari
gloriaijan
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: inherval » dv. set. 28, 2012 10:15 am

Ostres Marga!! donks per l'església no, ho faig pel civil a la casa mateix :-) que l'has vist alguna vegada la casa?? no hi he anat a cap casament però me'n vaig enamorar només de veure-la!! ens haurem d'ajustar amb altres coses pq barata no és.. però en fi mirarem de disfrutar-la al màxim!!

Glòria dels preus de la francesca marlop no en tinc ni idea són molt cars??? :-/ no em diguis això :-( saps per on es mou més o menys??
De Torroella?? ah donks molt bé pq jo tinc família d'allà!! que em pots passar el link?? així em poso en contacte amb ella!! de Dj ja en tinc ho fa un amic nostre!!

Eiii!! moltes gràcies :-()-) !!! veig que aquest fòrum serà molt útil :-)0(-:
Avatar de l’usuari
inherval
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 27, 2012 7:19 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Marga_2 » dv. set. 28, 2012 12:09 pm

inherval ha escrit:Ostres Marga!! donks per l'església no, ho faig pel civil a la casa mateix :-) que l'has vist alguna vegada la casa?? no hi he anat a cap casament però me'n vaig enamorar només de veure-la!! ens haurem d'ajustar amb altres coses pq barata no és.. però en fi mirarem de disfrutar-la al màxim!!

Glòria dels preus de la francesca marlop no en tinc ni idea són molt cars??? :-/ no em diguis això :-( saps per on es mou més o menys??
De Torroella?? ah donks molt bé pq jo tinc família d'allà!! que em pots passar el link?? així em poso en contacte amb ella!! de Dj ja en tinc ho fa un amic nostre!!

Eiii!! moltes gràcies :-()-) !!! veig que aquest fòrum serà molt útil :-)0(-:




Doncs la veritat és q no, no ho conec. Ja faré el tafaner ;-) El q conec millor són les esglésies, xq em dedico a l'art medieval i he escrit alguna coseta sobre elles.

Jo tmb ho faig x civil, aquí a Barcelona. Ho faig a la seu del districte de l'Eixample. De tota manera vaig sovint x Girona, així és q si recordo algun lloc xulo ja us ho diré!
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Arimar » ds. set. 29, 2012 8:22 pm

Hola Inherval, jo vaig anar fa unes setmanes a un casament a Mas Terrats i em va encantar, tant el lloc com el menjar, l'aperitiu va ser impresionant! Heu fet una molt bona elecció.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Arimar » ds. set. 29, 2012 8:25 pm

Per cert jo soc gironina però del 2014 i ens casarem a la Costa Brava. Encara hem de decidir el restaurant, entre les opcions que tenen mes números hi ha El Far de Sant Sebastià, el Silken Sant Jorge, Cap Roig, Costa Brava...
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: gloriaijan » ds. set. 29, 2012 11:52 pm

Arimar!!


Nosaltres vam mirar el Silken i ens va encantar, pero.... la Sala Gran de Llofriu ens va robar el cor ;)
Avatar de l’usuari
gloriaijan
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Olguiky » dg. set. 30, 2012 6:32 pm

Arimar ha escrit:Per cert jo soc gironina però del 2014 i ens casarem a la Costa Brava. Encara hem de decidir el restaurant, entre les opcions que tenen mes números hi ha El Far de Sant Sebastià, el Silken Sant Jorge, Cap Roig, Costa Brava...


Nosaltres vam anar a un casament d'uns amics al Silken San Jorge i va ser genial! La zona on es fa l'aperitiu és preciosa, és una terrassa que dóna al mar... genial! Ens va encantar. I si no el vam triar pel nostre casament és perquè aquests amics també venien al nostre casament i ens sabia greu repetir el seu restaurant... que sinó...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: inherval » dg. set. 30, 2012 8:08 pm

Hola nenes!!!

Arimar que saps de qui els hi feia el catering??

Ostres gloriaijan!! jo tinc dos cosins que s'han casat a la Sala Gran i estan encantadíssims!!! bé, els dos eren germans i ho han fet al mateix lloc, així que no cal dir res més!! un lloc preciós molt bona elecció :-)
Avatar de l’usuari
inherval
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 27, 2012 7:19 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: gloriaijan » dg. set. 30, 2012 8:21 pm

Inherval.....el meu germa el gran es va casar i jo soc la petita i tmb mi caso jiijijij
Avatar de l’usuari
gloriaijan
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Vanessa81 » dg. set. 30, 2012 9:07 pm

Arimar ha escrit:Per cert jo soc gironina però del 2014 i ens casarem a la Costa Brava. Encara hem de decidir el restaurant, entre les opcions que tenen mes números hi ha El Far de Sant Sebastià, el Silken Sant Jorge, Cap Roig, Costa Brava...


Jo em caso al Costa Brava el juliol 2013, Arimar, segurament ja t'hauràs decidit aleshores però si tens qualsevol dubte ja saps!
Imatge
Avatar de l’usuari
Vanessa81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 562
Membre des de: dv. set. 14, 2012 3:13 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Arimar » dl. oct. 01, 2012 12:32 pm

Hola a totes!
Gloriaijoan, ENHORABONA, la sala gran és preciosa, però ens agradaria que es veies el mar (ens agrada molt i ens vam coneixer en un poble de mar).
Olguiki, gràcies per la informació!
Inherval, no en tinc ni ideia de qui els fa el càtering, la veritat és que encara no hem anat a veure'l insitu.
Vanessa, moltes gràcies per la teva ajuda.
Quan hagim decidit us ho faré saber.
Una abraçada per a totes! I sobretot ENHORABONA!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: inherval » dc. oct. 03, 2012 11:40 am

Hola anna12!!!

Ostres a mi m'hauria encantat casar-me al costat del mar!!! però mas terrats ens va robar el cor i la mia la noia que ho porta també és super maca!!

ara hi estava fent un cop d'ull al fotograf i també té bona pinta, que saps per quins preus es mou?? fa video i fotos o només fotos?? Ara estem mirant diferents fotografs i estem esperant que ens responguin per ara només ha contestat l'oscar vall, que m'ha semblat molt bé però potser el preu un xic car...hi ha algú que en tingui alguna referència??!!

Segurament, al tot nuvis n'hi hauran bastants amb ofertes...espero!!
Avatar de l’usuari
inherval
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 27, 2012 7:19 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: inherval » dc. oct. 03, 2012 11:44 am

Ostres!!
acabo de mirar el link de mas palau i és preciós m'encanta!!

Felicitats anna12!!!
Avatar de l’usuari
inherval
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 27, 2012 7:19 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Margarida » dj. oct. 04, 2012 6:58 pm

Noies jo fa 15 dies en vaig casar a la catedral de girona i despres l'apat a Can Marlet
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: inherval » dj. oct. 04, 2012 10:28 pm

k em pots dir Ki et va fer les fotos??n'estas contenta?? és k ara estem mirant els fotògrafs!!

Mercii
Avatar de l’usuari
inherval
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 27, 2012 7:19 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: inherval » dv. oct. 05, 2012 5:19 pm

Ei!! margarida FELICITATS!!! :-)0(-:
és k ahir em vaig conectar només un segon i n vaig tenir massa temps d'esplaiar-me massa!!
Deus estar acabada d'arribar del viatge de noces no??? on vas anar??ostres això de can Marlet s'emporta la palma hi ha moltíssima gent que fa el menjar allà no??

Espero k ens vagis explikant kom van anar els preparatius i tot plegat fins el gran dia!!
Avatar de l’usuari
inherval
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 27, 2012 7:19 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: inherval » dt. oct. 09, 2012 11:52 am

Moltes felicitats!!! nosaltres també vam mirar el siloc però al final ens vam decidir per mas terrats!! Thailandia tothom en parla super bé del viatge!! segur k va estar genial oi??

Moltes gràcies per l'informació!! tinc una pregunta per això...el recollit i maquillatge ki us el va fer??? pff no vaig mai a la mateixa pelu!! i no sé kom estan els preus per venir a casa a pentinar-me i maquillar-me...en teniu alguna idea?!?! :hmm::

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
inherval
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 27, 2012 7:19 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Margarida » dt. oct. 09, 2012 2:43 pm

inherval ha escrit:Ei!! margarida FELICITATS!!! :-)0(-:
és k ahir em vaig conectar només un segon i n vaig tenir massa temps d'esplaiar-me massa!!
Deus estar acabada d'arribar del viatge de noces no??? on vas anar??ostres això de can Marlet s'emporta la palma hi ha moltíssima gent que fa el menjar allà no??

Espero k ens vagis explikant kom van anar els preparatius i tot plegat fins el gran dia!!



Gràcies guapa! ja poc a poc vaig sent persona normal...jejeje

Nosaltres de viatge varem fer Miami i Bahamas, el tema de Can Marlet hi ha molta gent la veritat es que esta molt i molt bé nosaltres estem molt contents!

Jo el vestit el vaig agafar a Rosa Clarà de Girona

Si et pases per el meu compte enrerre ja ho veuras

Si necessites res ja ho saps! petons!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: Casament GIRONINES 2013

EntradaAutor: Maria i Raul » dl. des. 24, 2012 4:44 pm

Jo soc una nuvia 2012 de Girona... adicte als forums de nuvies!
Jo havia de ser nuvia 2010, després 2011, i al final 2012.
Vam mirar un munt de coses!
O sigui que si necessiteu informació.... Aqui em teniu!

Com que el meu home és de BCN, voliem casar-nos entremig, però per tema preus, i com q teniem clar q voliem que el catering fos Bosch de Pineda de Mar, vam fer el casament a Premià de Dalt, a la Torre del Pi!

Vam fer trampes, i com que no voliem un casament convencional, ens vam casar un dimarts al vespre a l'Esglèsia de Sant Julià de Ramis (a l'Esglèsia de Sant Metges.... És una hermita al costat de Girona, dalt la muntanya, SUPER MACA!!!! Si sou pocs.... la recomano!)
El mossèn de St. Julià és jove i la canya!
Ens vam casar oficialment el dimarts amb papes i germans (érem 8 + el mossèn), vam anar a sopar a Girona, i el divendres al vespre..... LA GRAN BODA!!!!
La cerimonia la vam organitzar nosaltres: lectures de totes les parts, el meu cunyat com a mestre de cerimonies (amb monolegs inclosos), i intercanvi dels anells amb vots (buenu... meus.... pq el meu home es va rajar a ultima hora).
La gent va disfrutar moltissim a la cerimonia.... Va riure amb els monolegs i les lectures dels amics, i va plorar amb les de la familia.

A Figueres tenim de video EDImatge... treballen molt bé! Mireu els seus video promocionals, son molt bons! Però preus... es fan pagar! però treballen moltissim, i tothom els recomana!
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria i Raul
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
cron