MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dj. nov. 04, 2010 9:37 pm

Fracris, si me'n recordo que gairebé ens vam coneixer quan jo estava a l'escola de Tordera (i no he donat voltes des de llavors, MOGOLLÓN... mecachis...), però vaig acabar futuda aviat tan lluny com era amb el pes del bombo... jajajaja i no va poder ser... si que hem viscut moltes coses, sabeu que us dic, que si que no ens coneixem en persona, però sé del cert que puc venir un dia si ho necessito i parlar amb vosaltres del que sigui, el foro és obert a tothora, quedar ja és més dificil amb tanta responsabilitat, nosaltres anem una miqueta desbordats... sense ningu que ens ajudi de confiança (ni pares ni amics a prop)... és que patim una cosa...

I per això m'encanta saber que si vull dir alguna cosa us ho puc explicar a vosaltres tranquilament aqui, i també llegir com esteu, com van creixent els peques, com anem totes... :..: :..: :-()-) :-()-)
Hi ha dies que estic més toveta i m'encanta dir que penso: GRÀCIES PER CONTINUAR ENTRANT AL FORUM NOIES! -|-) :-()-)

I sí, és genial anar a la feina i parlar amb tothom, envoltar-te de persones que curren com nosaltres i treuen endavant les criatures... és divertit veure les nostres olleres de no dormir, compartir batalletes... són el nostre mon fins i tot dins la feina!!! jajajaja :-))

molts petons i me'n vaig a dormir de seguida que estic rebentada (tinc un altre curs mogudet...)
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dt. nov. 09, 2010 10:12 pm

Hola guapissimes!!

Carai, si que escribiu ... o això m'assembla a mi pq no tinc temps de llegir ... JAJAJAJA.
Bé, doncs ja he superat la primera setmana de treball!!! la veritat es que els dos primer dies van ser MORTALS, però ara ja ho tinc dominat ...jejeje. El que m'alegra el dia es arribar a casa i veure a l'Asrià lo content que es posa de veure a la mami ::love:: . La veritat, es que quan arribo estic molt cansada (treballo de 6:30 a 11:30 del matí) i desprès de menjar haig de fer la mig diada amb el nen (aixòtb m'encanta).

Així que voslatres aneu darrera dels nens tot el dia?? carai, el que m'espera no?? jajaja. Jo les nits força bé, el posem a dormir a les 21 i es desperta a les 6:30 i a vegades a les 8:30 o sigui que genial :-)ok: .

Iraida, el teu ja 2 anys??? com passa el temps de ràpid i tu Cris 1 any!!! joer, si sembla que va ser ahir qan et vaig trucar i em vas dir que no m'havies agafat el telf pq estaves parint!!!!!.

Iraida, tu que vols dir amb que no hi ha volta enrera?? que ja no tindràs un 2º??
Cris tu per quan??
Jo vull disfrutar de l'Adrià, però tampoc vull trigar gaire a tenir-ne un altre (i el meu home en vol 2 més!!!) es un FLIPAT.

Ai Cris, tinc pendent de venir a Blanes per tornar-nos a veure ... y ara amb els nens *.O.-O*

Bé, i la Mercè que s'explica?? està desapareguda en combat?!

Un petonarro per totes
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. des. 16, 2010 8:56 am

nenes, BONES FESTES!!!!!

El meu home i jo ens encanta el NADAL, peró aquest any, será diferent, será un NADAL amb el nostre petitó, llevat que és el seu segon nadal, i enacara no s'assabenta gairé, peró a nosaltres ens fa tanta il·lusió!!! Ja tenim els seus Reis, li estem preparant el tió, hem guarnit amb ell....


El facebook a matat aquest post i aixó no pot ser!!! vaaaa entreu i expliqueu cosetes, com es presenten las festas?? -:.-:.__0.0_
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. feb. 03, 2011 9:59 am

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

ESTEM DEIXANT PERDRE AQUEST POST!! AL FINAL ENS EL TREURAN!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. des. 21, 2011 12:13 pm

Gairabé després d'un any sense escriure, us desitjo Bones Festes!! BBBnadal:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: XAYSO » dg. set. 23, 2012 2:16 pm

Hola! Hoy estoy melancólica y he ido a parar a este post :-)) Qué recuerdos... Espero que todas estéis bien. Un abrazo!!!
6 de Mayo de 2007
Imatge
Avatar de l’usuari
XAYSO
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 351
Membre des de: ds. maig 13, 2006 11:55 pm

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. gen. 20, 2016 5:43 pm

Hola a tothom!
Avui m'ha donat per entrar aquí. com esteu? que es de la vostra vida?
Jo ja tinc dos baldufes. El gran, Martí de 6 anys i Marcel de 2 anyets!
Expliqueu com us va!!

Una abraçada
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dj. maig 12, 2016 9:28 pm

Un anyet i deu anys ja! Com aneu parelletes? :-)(-: ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dg. maig 21, 2017 5:37 pm

FEM 10 ANYS, ENHORABONA TOTES LES MAIERES O MAYERAS!!! ACABAMOS DE VOLVER DEL RESTAURANTE DONDE NOS CASAMOS Y HE PENSADO EN VOSOTROS, HE REVIVIDO UN POCO EL DÍA... LOS NERVIOS... CÓMO PASA EL TIEMPO, LO HABÉIS CELEBRADO?? UN ABRAZO A TODAS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-):-):-):
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Anterior

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron