Ajuda! Anem ben perduts

un gran any!

Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: senyirauxa » dg. ago. 05, 2012 11:02 pm

Hola!

Sóc ben nova en aquest fòrum, i ben nova en el tema casaments. De fet, jo no m'havia plantejat casar-me mai, però el meu xicot m'ho va proposar i vaig pensar: per què no? Ara estic il·lusionadíssima! Però ens trobem amb un petit gran problema: com ho farem?

He xafardejat una mica per internet i veig que, bàsicament, les opcions es resumirien en dues: fer un casament clàssic o sortir totalment de la norma (casament molt íntim i dinar "normal", casaments a la platja, casaments originals, etc.).

El cas és que nosaltres volem un terme mig. Hem fet una mica de llista i serem entre 80-90 convidats; no volem fer el casament en un restaurant típic de casaments, tots acaben sent igual! Ens agradaria a l'aire lliure, però tampoc no sabem com... Però tampoc volem fer això de casar-nos a l'ajuntament i anar al restaurant del poble, això es pot fer cada dia, no? Vaja, que anem perduts, perduts...

Ens semblen aberrants els preus quan vols sortir una mica de la norma; hem mirat de llogar algun castell petit + càtering i és increïble com s'aprofiten de la gent (més pel càtering que no pas per l'espai)! Suposo que deu passar una cosa similar amb cases rurals i cases de colònies, tot i que encara no ho hem mirat.

Voldria saber si algú es troba/s'ha trobat amb una situació similar a la nostra i com ho va solucionar (o ho solucionarà, si encara està en procés!). Si sabeu de llocs o idees que estiguin entremig dels clàssics i els extravagants. És que avui ens ha agafat un baixón per falta d'idees nivell: anar a l'ajuntament i firmar els papers sense dir res a ningú. Nosaltres volem una cosa senzilla, familiar, però tampoc que quedi "soso"; de sopars informals en un restaurant se'n poden fer cada setmana, i casar-nos esperem fer-ho només un cop!

Gràcies per avançat!
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. ago. 05, 2012 11:49 pm

Hola guapa
No pateixis, fins que no comences a tenir les coses lligades hi ha moments d'engoixa, mira jo també vaig estar mirant moltes coses i, pel que em dius, et puc recomanar una coseta: Sant Joan de Fàbregues, jo al final el vaig descartar però potser a vosaltres us encaixa!
Si necesites el contacte ho gestiona la empresa www.anigami.cat
Seguiré pensant a veure que se'm acudeix!
Ahhh i jo he vist caterings be de preu, m'estranya el que dius, crec que des de 50 euros n'hi havia de bons!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mi_Mo
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: Marga_2 » dl. ago. 06, 2012 12:21 am

Hola!
Primer de tot: tranquil·la, nosaltres vam dir q ens casàvem x Sant Joan i ja ho tenim pràcticament tot organitzat (ajuntament, lloc x al banquet...).

Jo crec q el q importa són 2 coses: la primera, q feu el casament q realment voleu fer i no el q queda millor de cara als altres; i segona, q s'ajusti al vostre pressupost.

Q sigui més o menys original dependrà només dels petits detalls. Pensa que ara moltíssima gent fa un casament a una platja o lloga un castell com tu has dit, així és q ser original d'aquesta manera es força difícil. Crec q l'originalitat que busques es troba en els petits detalls que parlen de vosaltres i que fan que aquell casament sigui únic.

T'explico el meu cas concret: jo sóc de BCN, però moooooolt de BCN :-) Vull dir que em sento molt de la meva ciutat i volia fer-ho aquí. Era un requisit. L'altre era trobar un lloc x celebrar el banquet que tingués un contingut històric o artístic (x la meva formació i professió). Vaig mirar diversos llocs (El Palauet, La Pedrera, el Palau Moxó, la Torre Amat...) però se m'anava molt de preu. Finalment vaig trobar l'Hotel Espanya, al costat del Liceu: té la categoria de monument, amb això t'ho dic tot. Aquest lloc parla de mi (de nosaltres) i crec q això és el que importa.

Espero que et serveixi.
Ànims guapa.
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: senyirauxa » dl. ago. 06, 2012 7:05 am

Hola!

Caram, què ràpides ;) Ara veient les vostres respostes m'he adonat que m'he deixat de dir coses! Això de Sant Joan de Fàbregues he estat mirant fotos i és preciós, però ens queda lluny :( Nosaltres estem buscant per la zona Anoia - Bages - Penedès, o voltants, ja que no volem que els convidats hagin d'estar-se una hora per arribar (i nosaltres tampoc, tot s'ha de dir)

I el tema Barcelona... m'ha fet gràcia l'explicació, perquè jo sóc just al contrari! Molt, molt, molt de poble! Hehe I això de Barcelona no em tira gaire... tot i que he xafardejat el lloc i es veu genial!

També m'he deixat de dir que no ens casarem per l'església (era el meu requisit indispensable per acceptar), i això sí que és inamovible ;)

Estic totalment d'acord amb la Marga amb el tema originalitat: no ho fa el lloc, sinó els detalls! El lloc no el busquem per original, sinó per sentir-nos-hi bé: acollidor, bonic... i a l'aire lliure (posats a demanar!); ma germana va fer-ho tot a l'aire lliure i va ser molt maco, passa que has de buscar un lloc que tingui possibilitats de fer-ho a cobert per si plou! No ho sé, els típics salons de banquets sempre m'han semblat freds i acabes confonent els casaments, ja que tots semblen igual!

I Mi_mo, això dels càterings a 50 euros... no tindràs pas contacte d'algun? De moment el més barat que hem trobat era 80 (un de Barcelona), però havíem de celebrar el casament en un hotel concret; vam contactar al càtering directament i no baixaven dels 100 euros.

Gràcies de nou per les respostes! ^^
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: Marga_2 » dl. ago. 06, 2012 8:13 am

Has mirat el Món St Benet? És al Bages i el trobo fantàstic. El q no sé és si fan tmb cerimònia civil, però potser si us agrada podeu fer la cerimònia a l'ajuntament del poble i dp anar allà a celebrar-ho.

http://www.monstbenet.com/
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: Anna81 » dl. ago. 06, 2012 12:49 pm

Si que fan cerimonies civils al Món Sant Benet :) Jo m'hi caso l'any que ve tot i et puc dir que el lloc és impresionant!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: senyirauxa » dl. ago. 06, 2012 1:24 pm

El Món Sant Benet és preciós, hi he estat diverses vegades i no me'n canso! Passa que és caríssim pel pressupost que tenim (els menús més barats, 135 €/persona). Volíem una cosa més senzilleta.
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: Cookie27 » dl. ago. 06, 2012 6:12 pm

Nosaltres ens casem a unes bodegues...
::love::
Lo mejor de mi vida eres TÚ!


Imatge
Avatar de l’usuari
Cookie27
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: senyirauxa » dl. ago. 06, 2012 6:54 pm

Oh, una bodega! Amb això no hi havia pensat i també pot quedar molt bonic ^^
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: Alexita012 » dl. ago. 06, 2012 9:25 pm

Hola maca! Nosaltres ens vam casar ara fa un mes al Espai Can Pages, una masia al mig del camp ::love:: on fan casaments molt originals, fent participar als convidats i et deixen personalitzar tota la boda com tú vulguis.. I el preu està molt bé, a partir de 85 euros adults i el d'infants 35 euros. Et deixo l'enllaç del seu grup al Facebook per si vols donar un cop d'ull :-)ok: https://www.facebook.com/#!/groups/108748549182071/
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: elirovi » dt. ago. 07, 2012 10:05 am

Has mirat can alzina? está a Rubió, a prop d'Igualada. Es una antiga masía restaurada y está al mig del no res. Allá fan bodes civils legals (el dia que la celebres es el que surt al llibre de família). També et pots quedar allá a dormir perque tenen una suite pels nuvis
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: senyirauxa » dt. ago. 07, 2012 1:43 pm

L'Espai Can Pagès no el conec gens! He estat mirant fotos i es veu maco.

Ca n'Alzina ho conec, i el meu company hi ha estat en un casament, i li va agradar. Passa que he vist que ho porten els de Cal Ble, i la veritat és que no me n'han parlat gaire bé, i això em tira enrere, també. Alguna referència? Jo també ho preguntaré als que s'hi van casar.
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 6:23 pm

No se si el lloc que et dire et servira, xo un lloc que esta genial es el mas dels vivencs i esta a la pobla de claramunt. A mi em va agradar molt a una boda que vaig anar. ;)
dtorra
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. ago. 12, 2012 4:53 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: elirovi » dl. ago. 13, 2012 6:37 pm

senyirauxa ha escrit:L'Espai Can Pagès no el conec gens! He estat mirant fotos i es veu maco.

Ca n'Alzina ho conec, i el meu company hi ha estat en un casament, i li va agradar. Passa que he vist que ho porten els de Cal Ble, i la veritat és que no me n'han parlat gaire bé, i això em tira enrere, també. Alguna referència? Jo també ho preguntaré als que s'hi van casar.


Promisa1 es va casar allà l'any passat i aquest any es casen mínim dues foreres més. Els pots preguntar a elles
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: NataliayXavi » dl. ago. 13, 2012 7:22 pm

Mirate Can Barrina... Nosotros no lo conocemos personalmente, pero nos han hablado bien...
http://www.canbarrina.com/
Tiene pinta de ser chulo para bodas con poquitos invitados... Nosotros lo miraremos, pero de momento no puedo decirte mucho...
;)
Imatge
Avatar de l’usuari
NataliayXavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 213
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 12:25 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: senyirauxa » dl. ago. 13, 2012 7:28 pm

Bé, estem mirant per la zona Anoia, ja que el 80% de convidats són d'allà i creiem que no val la pena fer gaires km!
El Mas Vivencs el conec, però ja he estat a 3 casaments allà! I busquem alguna cosa diferent, amb encant rural, ja volem un casament de l'estil ;)
De moment tenim tres llocs per mirar per la zona, a veure si hi ha sort! Em deprimeix veure que la gent que conec troben lloc havent vist només 2 o 3 llocs i nosaltres no trobem el nostre :-/

Gràcies a totes per les idees! Sort que no em volia casar... hehehe
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: NataliayXavi » dl. ago. 13, 2012 7:41 pm

No te agobies, senilrauxa, yo tambien tengo la sensación de que todo el mundo lo tiene todo clarisimoy encuentra las cosas con facilidad... Y yo tengo la cabeza loca y aun no tengo nada...

Pero espero que sea la novedad de principiante, y que poco a poco todo va tomando color!!! ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
NataliayXavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 213
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 12:25 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 9:05 pm

Clar que si!! No tas dagobiar. Tens temps per miraro! Un altre lloc es san jaume ses olivees en aquest no he anat mai a cap boda xo me nan parlat.. Miratel a veure que et sembla. I anims!!!
dtorra
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. ago. 12, 2012 4:53 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: senyirauxa » dl. ago. 13, 2012 9:09 pm

Gràcies pels ànims! Hehe No, no, la veritat és que estic il·lusionada, però m'agradaria tenir-ho tot arreglat ja i no haver de patir més l'any que em queda! :-)0(-:

Sesoliveres és un dels que estem mirant. El restaurant està ple (menys diumenges) juny, juliol i agost, ja! Però també tenen càtering. Està molt bé, perquè t'ho personalitzen tot i s'estan especialitzant en casaments diferents, ens va agradar molt la seva filosofia (vam veure fotos de coses que han fet i era genial). Ara estem pendent dels pressupostos, que això és el que més por fa ;)
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Ajuda! Anem ben perduts

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 9:11 pm

Aixi magrada!! ;) tot s'ha de negociar aixi que a preparar-te perque et baixin el preu aixo si. Jeje
dtorra
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. ago. 12, 2012 4:53 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants