Sabates a Girona

El millor any de la nostra vida!

Sabates a Girona

EntradaAutor: arual80 » dl. maig 07, 2012 9:46 am

Hola noies!!!

Estic buscant sabates de nuvia per Girona capital o província, tant m'és perquè igualment jo no sóc de Girona Capital.

El problema és que vull unes sabates molt còmodes i que no tinguin gaire tacó perquè ja sóc prou alta i llavors em trobaré que sobrepasso el meu xicot, a més que jo no en sé d'anar amb sabates de tacó...
Sabeu d'alguna botiga que en puguin vendre?

A les botigues que he anat per mirar els vestits, totes tenen sabates de tacó de 6 cms per munt!!! Jo busco algo molt més baix.

Vaig anar a fer un tomb per Girona i vaig entrar a varies botigues, però a on vaig trobar sabates de núvia, totes tenien molt de tacó...
Imatge
arual80
 
Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: mafi80 » dl. maig 07, 2012 12:35 pm

Bones,

jo vaig veure unes sabates de nuvia planes a una sabateria que hi ha al carrer santa clara (ara no recordo bé el nom de la sabataria), està davant de una botiga de pijames. També hi ha sabates de nuvia al peackoc al carrer nou.

A part d'aquest 2 llocs no sabria on més dir-te.

Espero que tinguis sort i trobis aviat les sabates.
Imatge
Avatar de l’usuari
mafi80
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. març 26, 2012 8:26 am

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: Olguiky » dt. maig 08, 2012 8:32 pm

Jo tenia el mateix problema que tu (no les volia extremadament altes) i les vaig trobar a Cymbeline! Són de pell i comodíssimes.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: arual80 » dc. maig 09, 2012 7:55 am

Olguiky ha escrit:Jo tenia el mateix problema que tu (no les volia extremadament altes) i les vaig trobar a Cymbeline! Són de pell i comodíssimes.


I a on està Cymbeline?
Imatge
arual80
 
Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: arual80 » dc. maig 09, 2012 8:01 am

arual80 ha escrit:
Olguiky ha escrit:Jo tenia el mateix problema que tu (no les volia extremadament altes) i les vaig trobar a Cymbeline! Són de pell i comodíssimes.


I a on està Cymbeline?


Ostres, ara ho he vist, està al carrer del Carme, tot just a 100 mts d'on viuen els meus cunyats :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
arual80
 
Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: arual80 » dt. juny 19, 2012 2:54 pm

Ja tinc les sabates, me les vaig comprar al Cymbeline i tot i que no em volia gastar tant, me les vaig quedar perquè em van agradar molt, tenen poc tacó i a més a més, molt, molt i molt còmodes, gairebé ni noto que les porto :-)ok: ::love::
Imatge
arual80
 
Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: Olguiky » dt. juny 19, 2012 3:43 pm

arual80 ha escrit:Ja tinc les sabates, me les vaig comprar al Cymbeline i tot i que no em volia gastar tant, me les vaig quedar perquè em van agradar molt, tenen poc tacó i a més a més, molt, molt i molt còmodes, gairebé ni noto que les porto :-)ok: ::love::


Ara que ja m'he casat et puc dir que les sabates de Cymbeline van ser un encert! Vaig aguantar tota la vetllada sense haver de treure-me-les (cosa impensable!) i només al final, quan ja marxàvem, em van començar a fer mal els peus... tot un rècord per mi!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: arual80 » dl. jul. 23, 2012 9:12 am

Gràcies Olguiky per donar la teva experiència de primera mà (o peu). >.-<: El fet és que encara no m'han arribat, han tingut un petit problema a fàbrica, encara que la noia de Cymbellline m'ha assegurat que aquesta setmana les tindria.
A mi des del moment "0" que me les vaig emprovar, vaig dir que eren aquelles les que volia perquè era com si no portés sabates; tenia ja molt assumit que no trobaria sabates que no em fessin mal ja que mai en porto, sempre vaig amb xancles, bambes o botes amples... Així que m'en vaig endur una sorpresa al provar-me aquestes. Espero que em vagin tant bé com a tu.
Imatge
arual80
 
Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: Olguiky » dl. jul. 23, 2012 10:12 am

arual80 ha escrit:Gràcies Olguiky per donar la teva experiència de primera mà (o peu). >.-<: El fet és que encara no m'han arribat, han tingut un petit problema a fàbrica, encara que la noia de Cymbellline m'ha assegurat que aquesta setmana les tindria.
A mi des del moment "0" que me les vaig emprovar, vaig dir que eren aquelles les que volia perquè era com si no portés sabates; tenia ja molt assumit que no trobaria sabates que no em fessin mal ja que mai en porto, sempre vaig amb xancles, bambes o botes amples... Així que m'en vaig endur una sorpresa al provar-me aquestes. Espero que em vagin tant bé com a tu.


:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: Margarida » dc. ago. 01, 2012 8:06 am

Hola!

Hem podeu donar la direcció del Outlet de Castanyer de Banyoles? merciiiiii
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: silvyta » dc. ago. 01, 2012 11:12 am

Yo te recomiendo que vayas al tocador de la novia! esta en Barcelona y tienen como 200 modelos diferentes de zapatos!!! con y sin tacon, con cuña, botas, tienen de todo!!! Y bastante bien de precio!
1 de Junio del 2013
silvyta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 131
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 2:26 pm

Re: Sabates a Girona

EntradaAutor: rieta » dt. gen. 29, 2013 6:47 pm

Dnd esta el tocador de la novia?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm


Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron