CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dg. juny 03, 2012 6:02 pm

EL 13, pero tenemos que cambiar el 14 que habíamos cogido en la iglesia al 13, espero que sea posible. Al final lo de los 120 comensales para el sábado nos tiró para atrás porque calculamos unos 100 aprox.
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dg. juny 03, 2012 6:03 pm

O sea el 13/9/13
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: lili koo » dl. juny 04, 2012 8:54 am

Hola Can Riberencas 2013! Cómo os va??!! >.-<: >.-<: >.-<:

Habeís elejido el mejor sitio del mundo para casaros, lo sabéis no?

Un besito a todas!! Y ánimo a las que teneis que llegar a lso 100 mensajes para ver todos los secretines.

MUAA
Imatge
Avatar de l’usuari
lili koo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Niekochana » dl. juny 04, 2012 11:00 pm

lili koo ha escrit:Hola Can Riberencas 2013! Cómo os va??!! >.-<: >.-<: >.-<:

Habeís elejido el mejor sitio del mundo para casaros, lo sabéis no?

Un besito a todas!! Y ánimo a las que teneis que llegar a lso 100 mensajes para ver todos los secretines.

MUAA



Para mi, la sensación que tengo es que es el mejor sitio para una boda! Tú ya te has casado lili koo??

Aún me queda mucho para llegar a los 100....
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. juny 04, 2012 11:34 pm

AÑO 2013
MAYO
Día: 25 Niekochana :-))
JUNIO
Día: 22 crisvr :-))
AGOSTO
Día: 24 MMM_M3 :-))
SEPTIEMBRE
Día: 13 Sunn2013 :-))

Ya somos más para 2013!!!!!! Nuestro año!!!!!
Avatar de l’usuari
MMM_M3
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dt. juny 05, 2012 5:09 pm

MMM_M3 ha escrit:AÑO 2013
MAYO
Día: 25 Niekochana :-))
JUNIO
Día: 22 crisvr :-))
AGOSTO
Día: 24 MMM_M3 :-))
SEPTIEMBRE
Día: 13 Sunn2013 :-))

Ya somos más para 2013!!!!!! Nuestro año!!!!!



aaaaah, qué ilu verme, jajaja
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Anna87 » dt. juny 05, 2012 5:36 pm

Que gracia teneis vuestra propia lista, las de Can Marlet tedremos que hacer lo mismo!!! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dt. juny 05, 2012 6:55 pm

Tengo una pregunta, a qué hora calculáis que empezará vuestro aperitivo? Estoy pendiente de coger una hora u otra en la iglesia y quiero que aún quede sol para hacernos las fotografías... Pensad que yo tardo casi una hora de camino a Can Ribas!!!
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dc. juny 06, 2012 4:27 pm

Sunn2013 ha escrit:Tengo una pregunta, a qué hora calculáis que empezará vuestro aperitivo? Estoy pendiente de coger una hora u otra en la iglesia y quiero que aún quede sol para hacernos las fotografías... Pensad que yo tardo casi una hora de camino a Can Ribas!!!


Encara no he anat a fer el guió de la boda, però la cerimònia civil dura una mitja hora i els convidats ja comencen a passar cap a l'aperitiu.
Si tu vas a l'esglèsia abans, doncs suposo que ho has de calcular en funció al que duri la cerimònia pq et lligui amb el començament de l'aperitiu a una hora que et sembli bé.
L'aperitiu sol durar una hora i mitja.
Ja diras quina hora tries!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dv. juny 08, 2012 8:43 pm

Demà torno a Can Ribas con los papis!
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Niekochana » ds. juny 09, 2012 1:09 pm

Sunn2013 ha escrit:Demà torno a Can Ribas con los papis!


QUé t'han explicat?? algun canvi o millora han fet?
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » ds. juny 09, 2012 9:34 pm

Doncs ja hem fet la visita amb els sogres i la meva mare. Primer hem fet visita per les instal·lacions perquè ells ho veiessin, estava tot decorat per una boda, molt maco. La zona d'aperitiu és més maca la del saló oliveres (el de fusta) pel meu gust, però el nostre saló serà el cirerers, un toc més modern. Ens vam acabar de decidir per aquest perquè deien pel foro que els lavabos eren més grans i moderns. Avui he demanat que ens els ensenyessin (només els del nostre saló) i estan molt bé. De dones hi ha 3 wc i un altre que és per minusvàlids, té un mirall molt gran on et pots veure sencera, i unes butaques de mimbre molt mones amb una tauleta. El saló estava casi preparat del tot, amb els mantels en negre i blanc. Els nº de les taules estaven fets amb fotos dels nuvis. Avui ens ha atès el Jose, que no el coneixíem, i ha explicat als pares com treballen ells i hem fet una proposta de menú (evidentment fins la prova del menú no sabrem exactament els plats) per veure en quin preu se'ns podia quedar el menú...

Estic contenta perquè ja sabem segur que serà Can Ribas i ara només queda que ens passin les condicions i tot això per correu electrònic per poder fer la transferència de la paga i senyal. No sabeu el pes que m'he tret de sobre... buffff
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Niekochana » dg. juny 10, 2012 12:07 pm

Sunn2013 ha escrit:Doncs ja hem fet la visita amb els sogres i la meva mare. Primer hem fet visita per les instal·lacions perquè ells ho veiessin, estava tot decorat per una boda, molt maco. La zona d'aperitiu és més maca la del saló oliveres (el de fusta) pel meu gust, però el nostre saló serà el cirerers, un toc més modern. Ens vam acabar de decidir per aquest perquè deien pel foro que els lavabos eren més grans i moderns. Avui he demanat que ens els ensenyessin (només els del nostre saló) i estan molt bé. De dones hi ha 3 wc i un altre que és per minusvàlids, té un mirall molt gran on et pots veure sencera, i unes butaques de mimbre molt mones amb una tauleta. El saló estava casi preparat del tot, amb els mantels en negre i blanc. Els nº de les taules estaven fets amb fotos dels nuvis. Avui ens ha atès el Jose, que no el coneixíem, i ha explicat als pares com treballen ells i hem fet una proposta de menú (evidentment fins la prova del menú no sabrem exactament els plats) per veure en quin preu se'ns podia quedar el menú...

Estic contenta perquè ja sabem segur que serà Can Ribas i ara només queda que ens passin les condicions i tot això per correu electrònic per poder fer la transferència de la paga i senyal. No sabeu el pes que m'he tret de sobre... buffff



M'alegro que t'hagis decidit per Can Ribas!!

Jo em caso en el saló oliveres. Si que és veritat el els lavabos del saló cireres és espectacular però m'agradaba molt el saló oliveres, és més rústic. He llegit pel foro que tenen pensat reforma els lavabos (espero que sigui veritat)

Nosaltres hem de tornar amb els papers e intentarem que sigui un día de boda per veure-ho tot decorat :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dl. juny 11, 2012 5:54 pm

Niekochana ha escrit:
Sunn2013 ha escrit:Doncs ja hem fet la visita amb els sogres i la meva mare. Primer hem fet visita per les instal·lacions perquè ells ho veiessin, estava tot decorat per una boda, molt maco. La zona d'aperitiu és més maca la del saló oliveres (el de fusta) pel meu gust, però el nostre saló serà el cirerers, un toc més modern. Ens vam acabar de decidir per aquest perquè deien pel foro que els lavabos eren més grans i moderns. Avui he demanat que ens els ensenyessin (només els del nostre saló) i estan molt bé. De dones hi ha 3 wc i un altre que és per minusvàlids, té un mirall molt gran on et pots veure sencera, i unes butaques de mimbre molt mones amb una tauleta. El saló estava casi preparat del tot, amb els mantels en negre i blanc. Els nº de les taules estaven fets amb fotos dels nuvis. Avui ens ha atès el Jose, que no el coneixíem, i ha explicat als pares com treballen ells i hem fet una proposta de menú (evidentment fins la prova del menú no sabrem exactament els plats) per veure en quin preu se'ns podia quedar el menú...

Estic contenta perquè ja sabem segur que serà Can Ribas i ara només queda que ens passin les condicions i tot això per correu electrònic per poder fer la transferència de la paga i senyal. No sabeu el pes que m'he tret de sobre... buffff



M'alegro que t'hagis decidit per Can Ribas!!

Jo em caso en el saló oliveres. Si que és veritat el els lavabos del saló cireres és espectacular però m'agradaba molt el saló oliveres, és més rústic. He llegit pel foro que tenen pensat reforma els lavabos (espero que sigui veritat)

Nosaltres hem de tornar amb els papers e intentarem que sigui un día de boda per veure-ho tot decorat :D



Ja veuràs què bonic tot vestit i preparat per una boda.
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Niekochana » dl. juny 11, 2012 10:35 pm

MMM_M3 ha escrit:AÑO 2013
MAYO
Día: 25 Niekochana :-))
JUNIO
Día: 22 crisvr :-))
AGOSTO
Día: 24 MMM_M3 :-))
SEPTIEMBRE
Día: 13 Sunn2013 :-))

Ya somos más para 2013!!!!!! Nuestro año!!!!!



De momento soy la primera de 2013!!! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dc. juny 13, 2012 7:10 am

Niekochana ha escrit:
MMM_M3 ha escrit:AÑO 2013
MAYO
Día: 25 Niekochana :-))
JUNIO
Día: 22 crisvr :-))
AGOSTO
Día: 24 MMM_M3 :-))
SEPTIEMBRE
Día: 13 Sunn2013 :-))

Ya somos más para 2013!!!!!! Nuestro año!!!!!



De momento soy la primera de 2013!!! :-)


Siiiiiiiii!!!! Que ilusion no? =0-0-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: xarrup » dv. juny 15, 2012 8:42 pm

Bona nit,

Porto dies llegint les meravelles que escriviu de Can Ribas. Demà si tot va bé i als meus pares els agrada el lloc seré una de les nuvies que es casen a Can Ribas el 2013!
La veritat és que ens van recomanar el lloc i després de veure algun que altre lloc, sabem que per molts més que mirem Can Ribas és el nostre. Vam sortir enamorats d'allà i encara que puja una mica més del que ens havíem marcat crec que valdrà la pena fer el sacrifici...
Imatge
xarrup
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: xarrup » ds. juny 16, 2012 12:11 pm

Una pregunta,
Can Ribas és millor fer boda de dia o de nit? Què és més maco?

Gràcies,
Imatge
xarrup
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: xarrup » ds. juny 16, 2012 10:55 pm

Hola Can Riberenques,

Ja tenim data a Can Ribas, finalment ens casem el 18/05 del 2013. Com es posa la data del compte enrere?

Aquesta tarda hem estat amb els meus pares i els ha encantat però com totes els però són les cadires. Sabeu el preu de llogar-les?

MErci
Imatge
xarrup
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dg. juny 17, 2012 7:30 am

El preu depèn del número de convidats, però em sembla que una que es va casar va dir que sobre uns 1000€... un pico!! :--(
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant