LightintheBox.com

El millor any de la nostra vida!

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: Jenny30 » dv. maig 04, 2012 11:11 am

A mi ya la semana que viene me llegará y os pongo fotos y os cuento que tal!! que ganas, a ver si da tiempo de tener el can can para la prueba del vestido...
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: selvaggia » dv. maig 04, 2012 12:27 pm

Jo em vaig comprar un vel de lightinthebox pero al final com m'han deixat un bordat que queda bé amb el vestit no l'usaré. La veritat es que es molt maco pel que em va costar
selvaggia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: Jenny30 » dv. maig 04, 2012 12:33 pm

selvaggia ha escrit:Jo em vaig comprar un vel de lightinthebox pero al final com m'han deixat un bordat que queda bé amb el vestit no l'usaré. La veritat es que es molt maco pel que em va costar


Molt bé, sembla que aquesta web fa productes que estan bastant bé pel preu que tenen... a veure quan arribi el que he demanat com es... ja us explicarè!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: cadui » dv. maig 04, 2012 7:16 pm

com diu la Olga, és el què vaig fer jo... a la botiga em demanaven 250€ pel cancan i a la web em costava 20... vaig pensar "el compro, si queda bé genial i sinó, només hauré perdut 20€ que no és res si ho mirem amb toooootes les despeses del casament" i vaig encertar de ple! m'anava de conya i em vaig estalviar uns quants € :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: Psia » dv. maig 04, 2012 11:39 pm

La veritat és que vaig descobrir aquesta página navegant fa uns dies i tenen cosetes que no estan malament de preu i són mones.
Avatar de l’usuari
Psia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dg. des. 04, 2011 8:15 pm

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: Halia » dv. feb. 15, 2013 8:12 pm

Hola!
Vaig descobrir la pàgina fa uns dies i he vist un vestit que m'encanta i que ara està a preu de saldo per 180 € però em fa por que a les aduanes em facin pagar molt...
Pel que llegeixo, això va com va, no? _cfe*:-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: Jenny30 » ds. feb. 16, 2013 4:26 pm

Yo me compré el can can y era muy similar al de la tienda y mucho más económico y la verdad que me fue super bien.
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: annita85 » dj. feb. 21, 2013 11:50 pm

Hola chicas! una pregunta y como sabéis que can-can es el que os ira bien? En la tienda cuando os probáis vestidos la 1 ves te dan un can-can a probar ya??

La verdad es que la pagina esta genial! Porque por lo que e leido lo que te piden por el can-can y los velos en la tienda telita!
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: LightintheBox.com

EntradaAutor: cadui » dv. feb. 22, 2013 8:34 am

annita85 ha escrit:Hola chicas! una pregunta y como sabéis que can-can es el que os ira bien? En la tienda cuando os probáis vestidos la 1 ves te dan un can-can a probar ya??

La verdad es que la pagina esta genial! Porque por lo que e leido lo que te piden por el can-can y los velos en la tienda telita!


así es, cuando vayas a probarte vestidos te pondrán un can-can, por lo general usan uno que vaya bien a todos los vestidos y en mi caso, cuando escogí el que mío, me cambio el can-can por el que le iba bien al vestido. Así que me quedé con la forma que tenía y lo compré con la misma forma en la web. Me ahorré 160€ y el can-can le iba genial, así que fue un triunfo!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
cron