GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Raquel_Delft » ds. abr. 07, 2012 10:44 am

anna12 ha escrit:
Bon dia noies!

Ostres, fa anys vaig organitzar una festa al que ara és el Siloc (abans Mas Batlle) i la veritat és que la casa és brutal! La llàstima és que vam fer un sopar i no vam poder gaudir dels jardins, que també són preciosos.
Una amiga meva s'està mirant de casar-se l'any vinent. Ella vol fer-ho a Girona ciutat i crec que aquesta és una molt bona opció, però em podrieu dir què us costa el cobert? (o quin ventall de preus ofereixen, i quins serveis inclouen? música, decoració, minutes, muntatge de cerimònia...). Diu que no vol demanar info perquè després l'atabalen, i al veure que vosaltres hi aneu, he pensat que potser em podrieu donar un cop de mà!
Gràcies!!!!!


Hola Anna!

Doncs el preus varien molt segons els plats que esculli, pero els preus poden rondar dels 80€ fins al 100€ per cap. Dincs d'aquest preu s'inclou la decoracio de les taules i jardi, minutes, targetes personalitzades, la degustacio pels nuvis i 4 persones i el pastis de noces.
Pel que fa a musica, si tries el dj amb el que ells treballen costa 800€ (aperitiu+sopar+2 hores ball)i el muntatge de la ceremonio+ alcalde de Quart costa 850.

Diga-li pero a la teva amiga que no es preocupi, que poden anar tranquilament a fer-hi una visita. La Claudia es molt trempada i els ensenyara les instalacions i els hi explicara tema menus i preus, sense compromis. A nosaltres no ens van anar al darrera, pero vaja, tampoc ens va fer falta, perque nomes sortir d'alla ja ho vam tenir clar! =0-0-)
Avatar de l’usuari
Raquel_Delft
 
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 5:23 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dl. abr. 16, 2012 8:45 pm

Bulmaaaa que se t'han escaldat la llengua amb el tastet????? como va anar???? ja heu triat????

Nosaltres també varem anar a veure el Siloc, i la veritat és que tant els jardins, com el menjar, comel preu en general ens va agradar molt.
Però a l'abril pluges mil.... i si plou.... l'espa interior no és el seu fort, no és gaire gran, i no ens acabaven d'agradar les solucions que ens donaven.... per casaments no molt nombrosos, el veig molt recomanable..... i que estigui a Girona li dona molts punts!
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dt. abr. 17, 2012 9:01 am

Shibiru ha escrit:Bulmaaaa que se t'han escaldat la llengua amb el tastet????? como va anar???? ja heu triat????

Nosaltres també varem anar a veure el Siloc, i la veritat és que tant els jardins, com el menjar, comel preu en general ens va agradar molt.
Però a l'abril pluges mil.... i si plou.... l'espa interior no és el seu fort, no és gaire gran, i no ens acabaven d'agradar les solucions que ens donaven.... per casaments no molt nombrosos, el veig molt recomanable..... i que estigui a Girona li dona molts punts!



Molt bones! Shibiru!!! Ara em puc connectar poquet, estem fent obres a casa i entro a comptagotes.

Doncs si vam anar a fer el tastet i em va agradar molt! Ara surts rodolant de lu tip que quedes!!!
Si ja ho tenim decidit tot menys el pastís! El primer i el segons tant nosaltres com els nostres pares cap mena de dubtes, pim-pam!!
De primer menjarem els medallons de rap gratinat (que tenen un regust d'all i oli et sona? mooolt bo), segon el filet de vedella amb confitura de poma i figues (nosaltres treurem el fetge d'anec) i el dilema va venir a les postres i pastís....
Vam demanar l'espuma de coco, el yogurt grec amb fruits vermells i gelat de vainilla amb suc de mandarina.
L'espuma de coco molt-massa simple però bo i passa bé, el gelat de vainilla amb mandarina per mi era com si em mengés un xampú-colònia massa fort i el yogurt grec molt bo però massa consistent per tot el que has menjat abans. Total que li deia a en Jordi, es que de postres no m'garada res!! I pobre ja suava doncs diga'm, què vols que et porti més de la llista....???? i jo... és que aixo de coco ja es bo però l'espuma de "coco" per trobar el coco què vols que et digui i es veu el plat molt sossu... :star::
Al final li vaig dir, i si ens portes el mateix plat de l'espuma de coco igual pero enlloc d'espuma em poses un bola de gelat de coco? i ell molt bé ara t'ho porto!! I noi estava boníssim!!!! El plat queda, la sopa de maduixa natural barrejat amb les rodanxes de kiwi i a sobre una bola de gelat de coco amb una neula, a tots ens va agradar molt i passava bé i la presentació ja es veia diferent!!! Aixins que decidit!!
I després van venir els pastissos, ens en va portar 5 i a mi primer que ja no m'agraden i el de crema i maduixes que li havia demanat no ens el va poder portar. Total que convençuts no en vam surtir dels pastissos, aixins que aquest diumenge hi hem de tornar anar a només provar pastissos. Es va apuntar com ens agradarien i amb la pastisseria que ells treballen ens portaran mostres i a veure si trobem el bo!!!
Tema vins i caves ni flowers, això entre el meu pare i el meu xicot van decidir!!!

Ara jo ja estava nerviosa que fossim allà fent la prova del menú ja vol dir que el gran dia ja s'acosta! I a més els nostres pares encara no havien vist el lloc i els hi va agradar molt! Ja ens vam treure un gran pes de sobre!

Vosaltres ja ho teniu tot decidit??
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dc. abr. 18, 2012 3:20 pm

Bones!! dons has agafat mes o menys com nosaltres, jejeje! nosaltres nem a fer la prova el dia 1!! quines ganes ja!!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 6:45 am

7 són molts!!! Nosaltres en fem 2.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » ds. abr. 21, 2012 5:35 pm

nosaltres farem 1 nomes!!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mafi80 » dg. abr. 22, 2012 7:21 am

Nosaltres també en farem un només de nuvis, a una parella q es casa al juliol.
Imatge
Avatar de l’usuari
mafi80
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. març 26, 2012 8:26 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dg. abr. 22, 2012 8:39 am

DiL ha escrit:Quants nuvis regaleuuuu? Jo dubto.entre 5 i 7.... Penseu que son molts 7??? Uff que dificil!!


Hi he estat rumiant... si en fas 7 perquè no es faci molt pesat, podries fer-les totes de cop. Anar agafant núvies per un costat, nuvis per l'altre i els porteu cap a un lloc i els doneu els nuvis. A mi m'ho van fer una vegada, perquè érem 5 parelles.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dg. abr. 22, 2012 4:02 pm

Laura jo en donaré 8!! Aixins que ja veus, donarem 4 i 4 pq no es faci pesat per la gent i musikilla ben marxosa!!
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dj. abr. 26, 2012 9:52 pm

Doncs nosaltres fem 10 núvis!!!

El nuvi agafa totes les noies de cop, i la núvia tots els nois, fent una espècie de conga..... i llavors els juntem i els hi donem els núvis.....

Ens varen dir que si els agafavem tots de cop, no hi havia problema amb el número.....
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Margarida » dv. abr. 27, 2012 8:37 am

Hola noies!!

Estic molt desconectada... pero es que no soc a temps de res.... espero que totes esteu estupendes, nosaltres molt bé preparant com aquell qui diu els últims detalls.

Moltes petonets! *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » ds. abr. 28, 2012 9:36 am

Shibiru! Ja tinc el pastís de noces triat!!!
Al final el de crema i maduixetes del bosc de la pastissaria que treballa el Lotus!!! Vosaltres ja ho teniu també?? Et casaves ara aviat oi?

Els que us caseu al Lotus Blau heu de provar aquest pastís quan aneu a fer el tastet, és boníssim!!!!!!!!!! I res a veure amb tots els altres que et porten!
:-))
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dg. abr. 29, 2012 7:56 am

bulma ha escrit:Shibiru! Ja tinc el pastís de noces triat!!!
Al final el de crema i maduixetes del bosc de la pastissaria que treballa el Lotus!!! Vosaltres ja ho teniu també?? Et casaves ara aviat oi?

Els que us caseu al Lotus Blau heu de provar aquest pastís quan aneu a fer el tastet, és boníssim!!!!!!!!!! I res a veure amb tots els altres que et porten!
:-))


En el meu cas, com que no m'agrada la crema, vam demanar per tastar tot un altre tipus de pastissos. Ens vam quedar amb el de toffee. BRUTAL
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mafi80 » dg. abr. 29, 2012 8:56 pm

Gironines que celebreu el casament al lotus blau, si no és molta discreció quant us costa el cobert? es que tinc un casament allà i no se ben bé quant donar. No em vull quedar cur.ta
Imatge
Avatar de l’usuari
mafi80
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. març 26, 2012 8:26 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dg. abr. 29, 2012 10:07 pm

mafi80 ha escrit:Gironines que celebreu el casament al lotus blau, si no és molta discreció quant us costa el cobert? es que tinc un casament allà i no se ben bé quant donar. No em vull quedar cur.ta


Això pot variar moltíssim depenent del menú que hagin triat!!! Tenen tot tipus de preu per diferents butxaques...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dt. maig 08, 2012 5:41 pm

Eis gironines!!!

Jo ja m'he casat.... i el casament al Lotus va ser genial!!!
Els familiars i convidats no paren de dir que varen flipar molt, per la professionalitat, etc.. de la gent que treballava allà. I que sobretot els hi doni les gràcies pel tracte rebut, per tot, etc....

Hi havia algun convidat que hi havia estat, però només tenien mitja sala.... i diu que el canvi és brutal. Si sou gent i teniu tota la sala, no ho dubteu, no hi ha color.

Bulma, tots els pastissos eren massa empalagosos, i també varem optar pel pastís de maduixetes de Can Tuyarro una gran elecció.

En quan al cobert, jo diria que comptant el que has de pagar a l'Sgae, i la barra lliure (nosaltres pagavem la copa, tal com ens va recomanar en Jordi, i ens va sortir MOLT MILLOR). Jo diria que deu sortir cap als 115 per persona... i això que varem agafar filet, rap, i el pastís més car.... trobo que ens ha sortit prou econòmic, per tot el que hem agafat.
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dc. maig 09, 2012 9:01 pm

Eiii que bé!!! Jo també tinc tota la sala!!!!

A mi avui comença el compte enrera serio, 1 MES!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dc. maig 16, 2012 2:55 pm

Això depèn del restaurant. A nosaltres ens han dit que les hores de ball comencen a comptar en el moment que els nuvis inaugurem el ball...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: -sweety- » dj. maig 17, 2012 4:53 pm

anna12 ha escrit:Nenes,

Us explico una cosilla que m'ha explicat l'equip del càtering que organitza la meva boda, que crec que és molt sensat. M'han dit que tot el temps que es perdi en cosetes d'aquestes, és temps que no tens pel ball. I realment diuen (i jo hi estic d'acord) que és en el ball on realment la gent s'ho passa millor. Jo he contractat una banda que són de p*** mare. Clar, si tens un DJ normalet no sé, però és per rumiar-hi. No us ha passat a vegades que entre que donen els rams, els ninots dels nuvis, regals varis i demés, pot passar 1/2 hora que t'estàs allà aburrint-te com una ostra?

Com diu l'Olguiki hi ha restaurants que el DJ i la barra lliure comencen a comptar a partir de que els nuvis inauguren el ball... Que les entregues es facin pesades, és un altre tema! Jo penso que això depèn de que no hi hagin moltíssimes i que sigui àgil entre entrega i entrega!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dj. maig 17, 2012 5:47 pm

Nosaltres hem optat per fer les entregues dels nuvis individualment (total, són tres parelles) però les embarassades les fem totes d'un plegat! Així compensem una mica... De ram només n'hi ha un... espero que no es faci gaire pesat!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants