BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dc. abr. 04, 2012 10:54 am

Nair ha escrit:Hola octubre2012

Nosotros tambien nos casamos en la Finca Prats el dia 1 de septiembre.
Que ilusion, ya que no coincidia con nadie y asi podremos hablar y compartir cosillas.

Fuistes a la prueba del menu que organizaron hace unos 15 dias? Nosotros no pudimos ir porque los padres del niño estaban de vacaciones. Si fuistes ya me contaras cosillas, porfi.

Nosotros queremos acercarnos uno de estos dias de semana santa para preguntar un par de cosillas (si nos entra habitacion para esa noche y el precio de las habitaciones de los invitados y hasta que hora pueden estar en ella) ya que desde que lo reservamos ya no los hemos vuelto a llamar.


Nosotros mos casamos el 20 de octubre, lo haceis por la iglesia?

Si que fuimos a la prueba, la verdad es que te sacan un monton de platos los ponen en medio de la mesa y todos teneis que ir picando y probando jeje, te sacan primero los entrantes, cuando lo acabais viene la sra Prats y os pregunta lo que mas os a gustado y se lo apunta, asi lo hacen tambien con el pescado, el sorbete, la carne y el primer postre (el postre es lo que menos me gusto, eran todos con bolas de helado y eso no me acaba de gustar pero bueno, como el dia de la boda vendra luego el pastel ya comeras eso jeje). Habeis elegido con el hijo de los Prats los platos que os sacaran el dia de la prueba? Si ves que no te llaman para darte dia llama tu e insiste.

Cuando preguntes lo de la habitacion ya me lo diras, ojala que si jejeje. Nos mantenemos en contacto.

Un beso guapa!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: gmma » dc. abr. 04, 2012 11:26 am

Bones,

El dissabte he quedat per veure els preus i les fotos de la Floristeria Deli d'Alcarràs i ja us explico preus...

Algú fa el convit al Castell d'Albatàrrech abans del 30 de juny?.

Gema
gmma
 
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:40 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: gmma » dc. abr. 04, 2012 11:33 am

Sobre les aliances....estic mirant preus:
alianza1.jpg
a la joeria la nova al carrrer major...a veure que tal.

Seria aquesta mateixa en platí tota...i l'altre cantó biselada amb els noms nostres
On heu anat vosaltres?.

Gemma
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
gmma
 
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:40 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dc. abr. 04, 2012 11:46 am

Nosaltres vam anar a mirar fa dos mesos o aixi i a moltes joieries ens deien que miresim els posibles models per internet i des de llavors no hem tornat a mirar anells, pero aquests son molt bonics eh!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dc. abr. 04, 2012 3:09 pm

Nair ha escrit:Rakel79

Acabo de ver tu mensaje y como estoy conectada te contesto yo, me imagino que no le importara a octubre2012.

Los menus son a partir de 132€ hasta 147€. El precio varia segun el pescado, pero esto es igual en todos los restaurantes o fincas.
Dentro del menu te entra ya todo, el aperitivo, primero, pescado, sorbete, carne, postre, tarta, cafe, 3,5h de barra libre y baile, resopon, ....

Lo mejor es que lo veas y te lo expliquen, a mi me gusto mucho, pero que te voy a decir yo si siempre lo he querido celebrar alli je je je.

Si tienes alguna pregunta mas dimelo que durante un rato estare conectada.



con todo incluido no esta nada mal
Avatar de l’usuari
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dc. abr. 04, 2012 3:09 pm

gmma ha escrit:Sobre les aliances....estic mirant preus:
alianza1.jpg
a la joeria la nova al carrrer major...a veure que tal.

Seria aquesta mateixa en platí tota...i l'altre cantó biselada amb els noms nostres
On heu anat vosaltres?.

Gemma


estas son preciososas =0-0-) =0-0-)
Avatar de l’usuari
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dc. abr. 04, 2012 9:36 pm

aquestes aliances són molt fines! jo no us puc ajudar gaire perquè al casar-me -i viure- a Barcelona ho vam mirat tot aquí... però sé de molta gent que se les ha comprat a la Fina Garcia i tenint en compte que recentment han obert una botiga a Lleida, potser podeu fer un cop d'ull.
El meu anell de promesa és d'aquesta franquícia i tot genial, el diamant em ballava i me'l van fer nou sense cap cost :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dj. abr. 05, 2012 12:10 am

cadui ha escrit:aquestes aliances són molt fines! jo no us puc ajudar gaire perquè al casar-me -i viure- a Barcelona ho vam mirat tot aquí... però sé de molta gent que se les ha comprat a la Fina Garcia i tenint en compte que recentment han obert una botiga a Lleida, potser podeu fer un cop d'ull.
El meu anell de promesa és d'aquesta franquícia i tot genial, el diamant em ballava i me'l van fer nou sense cap cost :-)ok:


Nosaltres vam mirar anells a aquesta franquicia que dius, pero ens van dir que ho miresim per internet que n'hi havien mes, pero clar si a mi m'agrada un i a la botiga no el tenen mel portarien sense saber si mel quedo o un cop a la ma no es el que mesperava saps? Ho haurem de mirar entretingudament...
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: gigafo » dv. abr. 06, 2012 4:51 pm

Hola a totes!!

M'inicio avui mateix al fòrum... i m'he tornat una mica "lela" intentant posar-me al dia de vosaltres, aquí dins de "Bodes Lleida"... Impossible!
Res, que la meva parella i jo hem decidit fa un mes, casar-nos a l'octubre! D'aquí 6 mesos... així que no ens podem despistar gaire...
Ja tenim restaurant. Gairebé ja podria afirmar que serà Salones Casanova, el 12 d'octubre (mentre no siguem independents, sempre serà un dia festiu... jejeje...) de 2012.
No sé si hi ha algú que s'hi casa també, o ja ho ha fet, però el lloc ens encanta, i el tracte també.

Tema vestit, ja he començat a mirar, i és genial... et sents súper especial... però tinc dubtes encara, perquè el que més m'agrada és el primer que em vaig emprovar i que ja havia mirat per internet, tot i que encara n'hi ha un altre que he vist a una altra pàgina, que m'agrada molt, i no me l'he emprovat.

ufffff... quantes coses...

Bé, ja aniré posant-me al dia, i vosaltres també, eh?

Fins la propera!
gigafo
 
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 4:28 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: gigafo » dv. abr. 06, 2012 5:18 pm

Em volta pel cap des de fa dies, i no sabem quin fotògraf escollir... A mi m'agraden molt els àlbums actuals, però tots els veig iguals, amb les típiques "posses", i jo voldria algo espontani, amb algun fotògraf que sapigués afinar la mirada i fer un bon muntatge...

Com aneu de fotògrafs??
gigafo
 
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 4:28 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dv. abr. 06, 2012 8:58 pm

Enhorabona per la boda gigafo!!!
Nosaltres de fotografa hem agafat a una dona de magraners, ella ens va dir que no ens fara posar, que ella va agafant els moments i tal, aixo es questio de que miris fotografs i escollir el que t'agradin mes les fotos!!!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Rakel79 » dg. abr. 08, 2012 6:27 pm

Hola! Ahir vam anar a veure el castell d'albatàrrec i ens ha encantat!! L'únic que ens fa por és que no hem estat en cap casament i no sabem com ho fan. Algú em pot donar referències? D'entrada la informació ens va agradar, però clar, el paper ho aguanta tot... Ho fan bé? El menjar és prou abundant? Gràcies!!!!
Rakel79
 
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 9:38 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Nair » dg. abr. 08, 2012 6:59 pm

octubre2012 ha escrit:Nosotros mos casamos el 20 de octubre, lo haceis por la iglesia?

Si que fuimos a la prueba, la verdad es que te sacan un monton de platos los ponen en medio de la mesa y todos teneis que ir picando y probando jeje, te sacan primero los entrantes, cuando lo acabais viene la sra Prats y os pregunta lo que mas os a gustado y se lo apunta, asi lo hacen tambien con el pescado, el sorbete, la carne y el primer postre (el postre es lo que menos me gusto, eran todos con bolas de helado y eso no me acaba de gustar pero bueno, como el dia de la boda vendra luego el pastel ya comeras eso jeje). Habeis elegido con el hijo de los Prats los platos que os sacaran el dia de la prueba? Si ves que no te llaman para darte dia llama tu e insiste.

Cuando preguntes lo de la habitacion ya me lo diras, ojala que si jejeje. Nos mantenemos en contacto.

Un beso guapa!


Nos casamos por la tarde por la iglesia.
El jueves estuvimos con el hijo hablando del menu y ya apunto los platos que ibamos a probar. La verdad es que nos dejamos aconsejar un poco porque todos suenan muy bien pero antes de ir a la prueba le daremos un repaso por si nos apetece alguno que no este apuntado y creamos que puede estar bien.
Sobre el primer postre, yo soy muy sosa porque no me gusta ni el cocholate ni la trufa y me dijo que no habia problema que a mi me pondria el que yo quisiera. La verdad es que lo agradezco porque asi dejo que lo elijan los demas y me sabia mal dar un postre "soso" a todo el mundo solo porque fuera a mi gusto. Nos propusieron un sabado pero yo trabajo y me indicaron un jueves pero les hemos dicho que nos esperamos al proximo finde que hagan pruebas.
Tu ya tienes seleccionado el menu? ya me indicaras para darme una idea, aunque sea por privi y si te indicaron alguna cosilla o algo que se ocurra porfi dimelo tambien.

Si que nos entra la habitacion y me tienen que mandar un correo indicandome los precios de las habitaciones para los invitados. En un principio no tienen que abandonarlas a las 12 y si esto ocurre o si no pueden estar disfrutando del spa. Cuando me diga te envio un privado.
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Nair » dg. abr. 08, 2012 7:09 pm

**DESI y DAVID** ha escrit:
Nair ha escrit:Rakel79

Acabo de ver tu mensaje y como estoy conectada te contesto yo, me imagino que no le importara a octubre2012.

Los menus son a partir de 132€ hasta 147€. El precio varia segun el pescado, pero esto es igual en todos los restaurantes o fincas.
Dentro del menu te entra ya todo, el aperitivo, primero, pescado, sorbete, carne, postre, tarta, cafe, 3,5h de barra libre y baile, resopon, ....

Lo mejor es que lo veas y te lo expliquen, a mi me gusto mucho, pero que te voy a decir yo si siempre lo he querido celebrar alli je je je.

Si tienes alguna pregunta mas dimelo que durante un rato estare conectada.



con todo incluido no esta nada mal


La verdad es que me lo esperaba mas caro. Aun no hemos hecho la prueba del menu pero nos gusta el menu de precio medio que son 138 y con el iva se queda en 150€ y entrando ya todo no me parece barato pero tampoco excesivo.
La diferencia con otros restaurantes que sabiamos precio era de unos 10-15€ mas y creo que merece la pena pagarlos y con los que tienen el mismo precio no puedo opinar porque no he estado.
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Nair » dg. abr. 08, 2012 7:13 pm

gmma ha escrit:Sobre les aliances....estic mirant preus:
alianza1.jpg
a la joeria la nova al carrrer major...a veure que tal.

Seria aquesta mateixa en platí tota...i l'altre cantó biselada amb els noms nostres
On heu anat vosaltres?.

Gemma



Estas alianzas me encantan, y se las he enseñado a mi chico y tambien le han gustado un monton. Donde las has mirado? y mas o menos me podrias indicar el precio.
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Nair » dg. abr. 08, 2012 7:19 pm

Chicas necesito un par de consejillos.

Estamos mirando el video de la boda. Nuestro fotografo no hace video y nos ha hablado de Diego Tejera entre los que el conoce y le gusta, alguien lo conoceis? Y conoceis alguno mas? es para comparar.

Tambien estamos mirando el coro o grupo de musica clasica para la iglesia pero no conozco ninguno. Me podeis indicar alguno?

Gracias!!
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dg. abr. 08, 2012 7:31 pm

hola! vaja veig que hi han noves incorporacions! benvinguda al fòrum i enhorabona per la boda gigafo!!!
Nair pel grup de música pots preguntar al Conservatori, conec gent que hi estudia i que es treu uns dinerets extres amb celebracions :-)ok:
Rakel79 una amiga meva es va casar l'any passat al Castell i va quedar super contenta amb ells. :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dl. abr. 09, 2012 12:50 am

Nair ha escrit:
octubre2012 ha escrit:Nosotros mos casamos el 20 de octubre, lo haceis por la iglesia?

Si que fuimos a la prueba, la verdad es que te sacan un monton de platos los ponen en medio de la mesa y todos teneis que ir picando y probando jeje, te sacan primero los entrantes, cuando lo acabais viene la sra Prats y os pregunta lo que mas os a gustado y se lo apunta, asi lo hacen tambien con el pescado, el sorbete, la carne y el primer postre (el postre es lo que menos me gusto, eran todos con bolas de helado y eso no me acaba de gustar pero bueno, como el dia de la boda vendra luego el pastel ya comeras eso jeje). Habeis elegido con el hijo de los Prats los platos que os sacaran el dia de la prueba? Si ves que no te llaman para darte dia llama tu e insiste.

Cuando preguntes lo de la habitacion ya me lo diras, ojala que si jejeje. Nos mantenemos en contacto.

Un beso guapa!


Nos casamos por la tarde por la iglesia.
El jueves estuvimos con el hijo hablando del menu y ya apunto los platos que ibamos a probar. La verdad es que nos dejamos aconsejar un poco porque todos suenan muy bien pero antes de ir a la prueba le daremos un repaso por si nos apetece alguno que no este apuntado y creamos que puede estar bien.
Sobre el primer postre, yo soy muy sosa porque no me gusta ni el cocholate ni la trufa y me dijo que no habia problema que a mi me pondria el que yo quisiera. La verdad es que lo agradezco porque asi dejo que lo elijan los demas y me sabia mal dar un postre "soso" a todo el mundo solo porque fuera a mi gusto. Nos propusieron un sabado pero yo trabajo y me indicaron un jueves pero les hemos dicho que nos esperamos al proximo finde que hagan pruebas.
Tu ya tienes seleccionado el menu? ya me indicaras para darme una idea, aunque sea por privi y si te indicaron alguna cosilla o algo que se ocurra porfi dimelo tambien.

Si que nos entra la habitacion y me tienen que mandar un correo indicandome los precios de las habitaciones para los invitados. En un principio no tienen que abandonarlas a las 12 y si esto ocurre o si no pueden estar disfrutando del spa. Cuando me diga te envio un privado.


Cuando te manden el correo ya me diras los precios.
Nosotros tambien nos dejamos aconsejar, nos marco lo que quiso y 2 o 3 platos mas que digimos nosotros, supongo que te han dado el papel con lo elegido y ves que hay platos que llevan suplemento... Nosotros no hemos seleccionado ninguno. Yo tambien soy bastante especial con todo y el entrante que hemos elegido a mi no me gusta y se lo dige y no hay problema, te pondran lo que quieras!
De carne os ha marcado el faisan? si no probarlo, esta super bueno jejeje, es la que mas nos gusto. Creo haber leido que os gusta el de 138, nosotros es el que hemos elegido con merluza, el pescado nos daba igual ya que ni a mi pareja ni a mi nos gusta asi que lo dejamos en manos de sus padres y mis padres jeje.
Para cualquier cosa enviame privado y te cuento.
Besos!!!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dl. abr. 09, 2012 8:11 am

Hola a tothom!!!

moltes felicitats a les noves incorporacions, benvingudes!!!

Del castell d'Albatarrech me n'han parlat molt bé, així és que bona elecció.
Del tema de video no us puc dir ja que nosaltres no en fem, bé ens el fa un familiar...per tant, no puc donar referències i no conec aquest que dieu...
Del tema música nosaltres ens ho posa l'esglèsia mateix així que ja ho tenim solucionat.

I a la Prats doncs jo quan he anat he menjat molt bé, però no recordo els plats i suposo que deuen anar variant, però també heu elegit bé!!!

Ànims noies que això ja ho tenim aquí!!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Rakel79 » dl. abr. 09, 2012 7:02 pm

Gràcies Noies!
Havia llegit bones crítiques del Castell d'Albatàrrec, però sempre és bo conèixer informació de primera mà.
Encara estem acabant de decidir, però de moment té molts números!!
Rakel79
 
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 9:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants