Fotógrafo Turó Del Sol

un gran any!

Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dc. març 07, 2012 3:20 pm

Hola chicas, me caso en El Turó del Sol el próximo año 2013 :-)) El restaurante tiene fotógrafos contratados. Queria pediros opinión o información sobre los precios i como trabaja cada uno.
Estos són:

Caballé
Paco García
Foto-Art
Joan Cabes
David Montcada
The Fotoshop
Dvs
Arcali Fotògrafs

Si alguien conoce o a escuchado hablar sobre ellos os agradeceria vuestra opinión. He leído comentarios de otros sitios pero si no són estos he de pagar el canon.
Alguna recomendación?
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: snake35 » dj. març 08, 2012 1:03 pm

Hola Ansiass!!!
Jo no et puc recomanar a cap, pq no els conneixo però el que si que vam anar a veure de tot aquest llistat és Arcali Fotògraf i no ens va agradar gens, les fotos eren de posats i l'estructura dels albums no era el que nosaltres voliem.
Sort!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dj. març 08, 2012 1:15 pm

Hola Snake, moltes gràcies. Si que m'has ajuda't. Aquest el borro de la llista! Vull fotos el més natural possible. Es clar que també hem de mirar preus... De moment aquest el deixo a part. Et cases aquest any? :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: snake35 » dj. març 08, 2012 1:23 pm

ansiass ha escrit:Hola Snake, moltes gràcies. Si que m'has ajuda't. Aquest el borro de la llista! Vull fotos el més natural possible. Es clar que també hem de mirar preus... De moment aquest el deixo a part. Et cases aquest any? :-)ok:


És que el vaig trobar molt antiquat!!!! jejejeje ui nooooo jo ja m'he casat fa un any i nou mesos!!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dj. març 08, 2012 1:27 pm

Enhorabona!!! Ja ets casada. A ón et vas casar? Per casualitat no serà en el Turó? Et començaria a treure informació :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: snake35 » dj. març 08, 2012 1:43 pm

jejejeje no, no va ser al turó del sol, sinó ja t'ho hagués dit, va ser al Sesoliveres d'Igualada, i va anar genial, te'l recomanaria però crec que ja has triat al turó. Em sap greu però no tinc referències però per aquí en parlen molt bé, de fet el tenia a la llista però ja no hi vaig arribar pq vam agafar el Sesoliveres.
Quan et cases???
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dj. març 08, 2012 3:02 pm

Em caso el dia 31/05/13. Jo volia un Divendres de Juny, però en Pere em va fer una bona oferta per aquest dia i com que no hi ha molta diferència de el dia que m'ha dit al que jo tenia en ment, doncs al final he agafat aquest dia. Vull casar-me a la tarda.
SesOliveres no el tenia a la llista, ara estava mirant fotos y es molt macu, segur que m'haguès agradat.. El Turó de Sol ja feia temps que el mirava per internet i cada dia m'agradava més. I ja quan hi vaig anar en persona em vaig enamorar! No he volgut veure més. Ha sigut el primer i l'últim :··;..: és el que volia i molt bé de preu. També cal dir que em caso un Divendres. S'ha d'estalviar!
Un lloc molt maco SesOliveres, m'ho apunto per recomanar per als pròxims!
Quin dia et vas casr tu? Moltes gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dj. març 08, 2012 3:15 pm

Acabo de veure l'enllaç que m'has enviat avanç.
M'he emocionattttttt llegint la teva història del teu casament!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : Estaves molt maca!!!!!! Quina emoció!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: snake35 » dv. març 09, 2012 10:35 am

ansiass ha escrit:Acabo de veure l'enllaç que m'has enviat avanç.
M'he emocionattttttt llegint la teva història del teu casament!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : Estaves molt maca!!!!!! Quina emoció!!!!


Gràcies guapíssima!!!! estic seguríssima que us anirà super bé i que serà un dels dies més feliços ja veureu!!! lo important és que quan veus el restaurant diguis, aquí em vull casar, és perfecte! i tu ja l'has trobat, felicitats!!! nosaltres ens ho vam passar molt bé, la veritat, no vam mirar gaires restaurants, crec que va ser el tercer o quart, no creguis, però ens vam enamorar de seguida, vam estar uns minuts xerrant al jardí i vam decidir-ho allà mateix.
Ens vam casar, com saps el 21 de maig i va ser el dia més calurós de tot el mes, o sigui que el 31 de maig no pateixis que ja farà caloreta i per la tarda a mi m'encanta Ansiass, és molt més maco, més romàntic. Com portes el tema del vestit? en el tema del fotògraf, jo t'aconsello que a part del que llegeixis per aquí, que és molt relatiu, xafardegis la pàgina web però que els vagis a veure a tots i veure els seus treballs, els àlbums, la manera de com fa la composició, del muntatge, etc... és la millor manera de saber si realment val la pena pagar el que et diu el fotògraf, nosaltres no tenim fotògraf assignant per tant ens vam haver de buscar la vida, vam trobar en Joan Selva que no el tens, però després de mirar un munt de fotògraf, alguns horrorosos, altres molt pijus, vam decidir per aquest pel muntatge dels àlbums, així que estic molt contenta i saps què? que em va donar tanta seguretat el fotògraf que no estava gens nerviosa pel tema de les fotos.
Tema floristeria? com ho portes? bueno siguent del 2012 et queda encara moltíssimmmm et cases per l'església o pel civil? jolin quantes preguntes....bueno ja no m'enrotllo més!!!
Una abraçada guapa!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dv. març 09, 2012 2:28 pm

snake35 ha escrit:
ansiass ha escrit:Acabo de veure l'enllaç que m'has enviat avanç.
M'he emocionattttttt llegint la teva història del teu casament!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : Estaves molt maca!!!!!! Quina emoció!!!!


Gràcies guapíssima!!!! estic seguríssima que us anirà super bé i que serà un dels dies més feliços ja veureu!!! lo important és que quan veus el restaurant diguis, aquí em vull casar, és perfecte! i tu ja l'has trobat, felicitats!!! nosaltres ens ho vam passar molt bé, la veritat, no vam mirar gaires restaurants, crec que va ser el tercer o quart, no creguis, però ens vam enamorar de seguida, vam estar uns minuts xerrant al jardí i vam decidir-ho allà mateix.
Ens vam casar, com saps el 21 de maig i va ser el dia més calurós de tot el mes, o sigui que el 31 de maig no pateixis que ja farà caloreta i per la tarda a mi m'encanta Ansiass, és molt més maco, més romàntic. Com portes el tema del vestit? en el tema del fotògraf, jo t'aconsello que a part del que llegeixis per aquí, que és molt relatiu, xafardegis la pàgina web però que els vagis a veure a tots i veure els seus treballs, els àlbums, la manera de com fa la composició, del muntatge, etc... és la millor manera de saber si realment val la pena pagar el que et diu el fotògraf, nosaltres no tenim fotògraf assignant per tant ens vam haver de buscar la vida, vam trobar en Joan Selva que no el tens, però després de mirar un munt de fotògraf, alguns horrorosos, altres molt pijus, vam decidir per aquest pel muntatge dels àlbums, així que estic molt contenta i saps què? que em va donar tanta seguretat el fotògraf que no estava gens nerviosa pel tema de les fotos.
Tema floristeria? com ho portes? bueno siguent del 2012 et queda encara moltíssimmmm et cases per l'església o pel civil? jolin quantes preguntes....bueno ja no m'enrotllo més!!!
Una abraçada guapa!!!



Això espero, porto molt de temps amb aquesta il·lusió i ara va agafant color. Ara mateix nomès tinc el dia i el restaurant. Ahir vaig estar mirant fotògraf per internet, hi ha un que la gent parla molt bé d'ell, d'aquests de la llista diuen que treballa diferent i molt bé. Fotos més naturals. Ahir em va onar pressupost:
album 100 fotos 30x40 +2 albums petits 20x30
+50 invitacións + pre-boda= 1265
Vídeo 30 min= 975€

Que et sembla????? Com ho veus? Que et vas gastar tu? M'ha dit que això es una promoció. Ptons!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: snake35 » dv. març 09, 2012 5:23 pm

ansiass ha escrit:
snake35 ha escrit:
ansiass ha escrit:Acabo de veure l'enllaç que m'has enviat avanç.
M'he emocionattttttt llegint la teva història del teu casament!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : Estaves molt maca!!!!!! Quina emoció!!!!


Gràcies guapíssima!!!! estic seguríssima que us anirà super bé i que serà un dels dies més feliços ja veureu!!! lo important és que quan veus el restaurant diguis, aquí em vull casar, és perfecte! i tu ja l'has trobat, felicitats!!! nosaltres ens ho vam passar molt bé, la veritat, no vam mirar gaires restaurants, crec que va ser el tercer o quart, no creguis, però ens vam enamorar de seguida, vam estar uns minuts xerrant al jardí i vam decidir-ho allà mateix.
Ens vam casar, com saps el 21 de maig i va ser el dia més calurós de tot el mes, o sigui que el 31 de maig no pateixis que ja farà caloreta i per la tarda a mi m'encanta Ansiass, és molt més maco, més romàntic. Com portes el tema del vestit? en el tema del fotògraf, jo t'aconsello que a part del que llegeixis per aquí, que és molt relatiu, xafardegis la pàgina web però que els vagis a veure a tots i veure els seus treballs, els àlbums, la manera de com fa la composició, del muntatge, etc... és la millor manera de saber si realment val la pena pagar el que et diu el fotògraf, nosaltres no tenim fotògraf assignant per tant ens vam haver de buscar la vida, vam trobar en Joan Selva que no el tens, però després de mirar un munt de fotògraf, alguns horrorosos, altres molt pijus, vam decidir per aquest pel muntatge dels àlbums, així que estic molt contenta i saps què? que em va donar tanta seguretat el fotògraf que no estava gens nerviosa pel tema de les fotos.
Tema floristeria? com ho portes? bueno siguent del 2012 et queda encara moltíssimmmm et cases per l'església o pel civil? jolin quantes preguntes....bueno ja no m'enrotllo més!!!
Una abraçada guapa!!!



Això espero, porto molt de temps amb aquesta il·lusió i ara va agafant color. Ara mateix nomès tinc el dia i el restaurant. Ahir vaig estar mirant fotògraf per internet, hi ha un que la gent parla molt bé d'ell, d'aquests de la llista diuen que treballa diferent i molt bé. Fotos més naturals. Ahir em va onar pressupost:
album 100 fotos 30x40 +2 albums petits 20x30
+50 invitacións + pre-boda= 1265
Vídeo 30 min= 975€

Que et sembla????? Com ho veus? Que et vas gastar tu? M'ha dit que això es una promoció. Ptons!


I tant que està agafant color i quan tinguis el vestit i les sabates, que ja et dic jo, que tu tranquil.la que això és el més difícil de tot, les participacions i tot serà genial i quan arribi el dia, doncs se't passarà volant! No m'enrecordo de quantes fotos eren l'album però era un tros d'album amb dues rèpliques més petites pels sogres i pares i el clixé de les fotos i ens va costar 1400 euritos o sigui que està molt bé de preu, no vam agafar el vídeo ni pre-boda. Pensa que ara la cosa està més xunga que fa 2 anys així que han de fer promocions i coses d'aquestes per atreure la clientela, el meu consell és que vagis a tots els del llistat i el que més us agradi per la composició de l'album, per les fotos que facin, etc, el trieu. Bueno guapa, me n'alegro molt d'haver-te connegut! petonets!!! seguim en contacte!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Patriii » dv. març 09, 2012 6:21 pm

Hola!! jo vaig anar a visitar a the fotoshop, tot i que anava amb moltes espectatives per comentaris i tothom parlava molt bé, a nosaltres personalment no ens va agradar, el vam trobar massa normal, abans habiem anat a veure el que contractarem que es diu by fotógrafos i vam sortir encantats, el tracte, les fotos, el video, etc.. pero no es barato, així que lo millor es que vosaltres mateixos aneu a mirar!!
Imatge
Patriii
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 5:27 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Patriii » dv. març 09, 2012 6:23 pm

Nosaltres també ens casem a Sesolvieres!!
Imatge
Patriii
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 5:27 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dv. març 09, 2012 7:30 pm

Patri enhorabona pel teu casament!!!!! Es molt macu el restaurant, bona elecció! Això dels fotògrafs encara ho tinc que mirar més...Són molt cars. Que hi farem. Petons!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dv. març 09, 2012 7:39 pm

Jo si que vull el vídeo, encara que hi hagi de pagar més. Tinc moltes ganes d'anar a emprovar vestits, però crec que es massa aviat, no? M'han dit que hi ha una botiga a Barcelona Vincens o algu aixi que son macus i bé de preu. Alguna hi ha anat?
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Verònica » dg. març 11, 2012 4:35 pm

Jo m'he casat a Can Marial, un restaurant que està una miqueta més abaix que el Turó del Sol i que és del mateix propietari. També el vaig anar a mirar i li vaig comentar a en Pere que jo no volia cap dels fotògrafs que et donaven de la llista. Jo volia el meu fotògraf amb el qual tinc molta confiança. Em van dir que cap problema, l'únic que s'havia de pagar un cànon per fer la venda de fotos al restaurant. Això ja depèn d'allò que acordeu amb ell fotògraf en qüestió, però el cànon o bé el pagueu vosaltres o bé li feu pagar amb fotògraf, que va ser el meu cas. I això és igual a Can Marial que a Turó del Sol.
En quant a qualitats, jo havia visitat prèviament a David Caballé i a Paco Garcia abans de decidir-me pel meu. EL primer no em va agradar gaire. Penso que porta molts anys fent el mateix tipus d'àlbum i de posats a les fotos (és que he coincidit amb ell a dos casaments, el primer al 2006 i veig que continua fent igual). Pel que fa al segon, no està malament però prefereixo quedar-me amb el meu. Jo ho vaig fer a Santi Rincón i podeu tenir un àlbum, dos per als pares, vídeo i còpies d'aquest per uns 1500-1600€, aproximadament, i crec que entra alguna cosa més. Això sí, ja depèn de si us agrada l'estil o no.
Només us ho comento tot això per a que si no esteu segures amb allò que us proposen els restaurants, no ho accepteu i no us sentiu obligades a agafar-ho si no us agrada. Tot és parlar-ho amb ells.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dg. març 11, 2012 5:18 pm

Hola Verònica, si sé que Can Marial són els mateixos que El Turó, inclús em va enseñar un jardí que compartien els dos restaurants. Molt macu per cert. Ara miraré el teu, Santi Rincón a veure que tal l'estil i això perque el que es el preu está molt bé. Moltes gràcies per el consell. Quan et vas casar tu? Una abraçada!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Verònica » dl. març 12, 2012 12:09 am

Hola, Ansiass!
Nosaltres ens vam casar aquest mes de setembre passat.
Si et mires la pàgina web del meu fotògraf, nosaltres hi sortim. Som la pàgina que surt el restaurant. Nosaltres estem a la banda dreta, a la taula i a la part de ball fent l'entrada al saló amb la posada en escena del nostre numeret de ball, jajaja.
Bé, ja m'explicaràs què en penses i per a qualsevol cosa que necessitis, només m'ho has de dir.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dl. març 12, 2012 1:17 am

He estat mirant la pag i la veritat es que fa fotos molt xules. Ja li demanaré pressupost. Encara no se qui ets!!! :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: snake35 » dl. març 12, 2012 12:48 pm

ansiass ha escrit:Jo si que vull el vídeo, encara que hi hagi de pagar més. Tinc moltes ganes d'anar a emprovar vestits, però crec que es massa aviat, no? M'han dit que hi ha una botiga a Barcelona Vincens o algu aixi que son macus i bé de preu. Alguna hi ha anat?


Hola Ansiass!!!

Jejejejee jo vaig anar a emprovar vestits a Vincens novias i la veritat és que el tracte és genial, la noia és supermaca i els preus estan molt bé però no em van fer el pes els vestits, i mira que em va fer provar i reprovar, fins i tot vestits que jo no havia demanat, que això normalment no t'ho fan. Però, saps aquella sensació que dius doncs em sap greu però no m'hi trobo còmode en aquest vestit! et recomano que hi vagis perquè val la pena, qui sap! potser trobes el teu vestit!!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron