BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dt. feb. 28, 2012 4:10 pm

nika25 ha escrit:A cappon ni tens dos!! Una q esta a la plaza sant Joan d mata,davant del plus. Es una botiga q fique disseny grafic!! Os les imprimiran molt b!! Jo les Porto alli i me surten sobre sobre un 1€ pero et parlo d cartulina d color Roig metalitzada o sigui q el paper ja o val! Esta molt b.almenys informat!!
Despres tens una altra q es DIU copisteria i esta davant del rentacoches d cappon.
Informat pero la primera es bastant económica!! A mi me coste tot 80€!!! Am tarjetetes d num d compte i tot!!


Ok, moltes gracies!!! ho anire a mirar havere com ens sortiria... Si puc m'hi atanço avui jo, laura kuan vagi et dc kuan ens cobrarien a nosaltres!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: joni_laura » dt. feb. 28, 2012 8:27 pm

Moltes gracies noies!!! Sou uns solets!! : sol :
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dc. feb. 29, 2012 10:21 pm

joni_laura ha escrit:Moltes gracies noies!!! Sou uns solets!! : sol :


Laura t'aconsello k et pasis per la de la plaça, jo e anat avui i el home molt simpatic i la veritat k surt ml be de preu, a nosaltres unes 90 invitacions no arriba a 70 euros!!! sense els sobres aixo si, xo bueno...
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. març 01, 2012 10:19 am

Aixi ta nat b!??? Men alegro! A mi también em pase lo mateix am els sobres. On els comprareu? A mi man dit q miri a la caselles o a la bacus... Avere esta semana si puc i anire!
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dj. març 01, 2012 3:03 pm

Nenes que bé, gràcies per la informació. Sempre va bé saber aquestes coses....

nosaltres encara no hem mirat res de les invitacions, ens haurem de començar a posar les piles...
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dj. març 01, 2012 4:09 pm

ermesenda ha escrit:Nenes que bé, gràcies per la informació. Sempre va bé saber aquestes coses....

nosaltres encara no hem mirat res de les invitacions, ens haurem de començar a posar les piles...


Jo kuan vaig anar a preguntarli em va treure tot un carpesà amb un munt dinvitacions, pots anar a mirar-ho i agafar idees si te la vols fer tu o sino pues si te'n agrada alguna pues k te la facin! Jo no les vaig mirar pq ja les tenim disenyades i nomes seria la impressio
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dj. març 01, 2012 4:12 pm

nika25 ha escrit:Aixi ta nat b!??? Men alegro! A mi también em pase lo mateix am els sobres. On els comprareu? A mi man dit q miri a la caselles o a la bacus... Avere esta semana si puc i anire!


Doncs encara no ho se aixo, s'haura danar a mirar havere k trobo!!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dj. març 15, 2012 11:06 pm

Hola noies!!!
No em connecto gaire últimament perquè estic força liada! Només em queda un mes i mig!!!!!!!!!!!! agrrrrrrrrrrrrrrrr... Com esteu vosaltres??

Un petonàs!
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dj. març 15, 2012 11:40 pm

Noies a la mateixa copisteria aquesta que diem em van ensenyar un sobre k a nosaltres ens queda be ja que es amb el mateix paper que la invitacio, li podeu preguntar a aquell home, o k os dongui idees, es molt agradable... Nosaltres dilluns ja vam fer la prova i mencanta com queden aixi k aquesta setmana les començarem a posar en marxa
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dj. març 15, 2012 11:41 pm

Abril20 ha escrit:Hola noies!!!
No em connecto gaire últimament perquè estic força liada! Només em queda un mes i mig!!!!!!!!!!!! agrrrrrrrrrrrrrrrr... Com esteu vosaltres??

Un petonàs!



uouo! ja et queda super poc! estas molt nerviosa? k be! jo tinc ganes ja!!! jeje pero encara em queden molts mesos...
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dv. març 16, 2012 8:08 am

El temps passa volant nenes i això ja arriba!!! algunes ja esteu apuntet, altres encara tenim una mica més de temps....

Ànims i a disfrutar!!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: gmma » dl. abr. 02, 2012 3:20 pm

Sabeu d'alguna Floristeria que estigui bé de preu??.

L'altes dia vaig anar a la Pinyol, i hem van demanar 800 euros de les flors??.

Estic desesperada!!

Petons,
Gemma
gmma
 
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:40 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Rakel79 » dl. abr. 02, 2012 9:45 pm

Hola!
Som de Barcelona, però ens casarem a Lleida. Hem mirat la Fonda del Nastasi, perquè havíem estat en alguna boda al Nou Forn i ens va semblar que estava prou bé.
Aquest cap de setmana hem anat a visitar-lo i ens han dit que el casament hauria de ser a la Fonda, perquè el Nou Forn està tancat. L'hotel ens ha semblat una passada, però no sé com estarà la boda, perquè a la que vam anar no era en aquest espai i, a més, ja fa 6 anys. Ma cunyada ha anat a una al setembre i diu que està bé, però també era al Nou Forn.
Els preus ens han semblat molt competitius, però tinc dubtes.
Teniu referències de fa poc d'aquest espai? He llegit crítiques dolentes i algunes de bones i començo a tenir bastants dubtes.
Algú em pot ajudar?
Moltes gràcies!!!
Rakel79
 
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 9:38 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dt. abr. 03, 2012 9:26 am

gmma ha escrit:Sabeu d'alguna Floristeria que estigui bé de preu??.

L'altes dia vaig anar a la Pinyol, i hem van demanar 800 euros de les flors??.

Estic desesperada!!

Petons,
Gemma


Hola gemma!!
Nosaltres ho hem agafat a flors karol, esta al carrer democracia devant del pelostop i ens surt tambe per 800 euros les flors de l'esglesia, el meu ram, els prendidos dels nois, decorar els dos cotxes i no menrecordo si hi ha alguna cosa mes. Nosaltres hem mirat alguna altra floristeria i aquesta es la que ens surt mes economica.
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dt. abr. 03, 2012 9:36 am

Rakel79 ha escrit:Hola!
Som de Barcelona, però ens casarem a Lleida. Hem mirat la Fonda del Nastasi, perquè havíem estat en alguna boda al Nou Forn i ens va semblar que estava prou bé.
Aquest cap de setmana hem anat a visitar-lo i ens han dit que el casament hauria de ser a la Fonda, perquè el Nou Forn està tancat. L'hotel ens ha semblat una passada, però no sé com estarà la boda, perquè a la que vam anar no era en aquest espai i, a més, ja fa 6 anys. Ma cunyada ha anat a una al setembre i diu que està bé, però també era al Nou Forn.
Els preus ens han semblat molt competitius, però tinc dubtes.
Teniu referències de fa poc d'aquest espai? He llegit crítiques dolentes i algunes de bones i començo a tenir bastants dubtes.
Algú em pot ajudar?
Moltes gràcies!!!


Hola Rakel!
Nosaltres tambe vam estar mirant la fonda i la veritat es que els preus son molt asequibles, pero la vam descartar molt rapidament ja que per cap d'any acostumem a anar-hi i si que no es el mateix pero la meva parella s'ho imaginava i ho veia com la nit de cap d'any i a part que fara 2 o 3 anys va anar a una boda i no els va acabar de fer el pes. Nosaltres ho fem a la finca prats, tambe te hotel i estic segurisima que si el veus tencantara... ja tens una opinio... Jeje
Quan et cases??
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Rakel79 » dt. abr. 03, 2012 9:06 pm

octubre2012 ha escrit:
Rakel79 ha escrit:Hola!
Som de Barcelona, però ens casarem a Lleida. Hem mirat la Fonda del Nastasi, perquè havíem estat en alguna boda al Nou Forn i ens va semblar que estava prou bé.
Aquest cap de setmana hem anat a visitar-lo i ens han dit que el casament hauria de ser a la Fonda, perquè el Nou Forn està tancat. L'hotel ens ha semblat una passada, però no sé com estarà la boda, perquè a la que vam anar no era en aquest espai i, a més, ja fa 6 anys. Ma cunyada ha anat a una al setembre i diu que està bé, però també era al Nou Forn.
Els preus ens han semblat molt competitius, però tinc dubtes.
Teniu referències de fa poc d'aquest espai? He llegit crítiques dolentes i algunes de bones i començo a tenir bastants dubtes.
Algú em pot ajudar?
Moltes gràcies!!!


Hola Rakel!
Nosaltres tambe vam estar mirant la fonda i la veritat es que els preus son molt asequibles, pero la vam descartar molt rapidament ja que per cap d'any acostumem a anar-hi i si que no es el mateix pero la meva parella s'ho imaginava i ho veia com la nit de cap d'any i a part que fara 2 o 3 anys va anar a una boda i no els va acabar de fer el pes. Nosaltres ho fem a la finca prats, tambe te hotel i estic segurisima que si el veus tencantara... ja tens una opinio... Jeje
Quan et cases??


Gràcies per la opinió!! La data encara no la sabem segur, dependrà de la disponibilitat dels restaurants, però volíem el 27 d'octubre. De tota manera si ha de ser la setmana abans o la de després, tampoc ens suposa un gran problema.
Avui he quedat amb la Finca Prats per anar-los a visitar dissabte, però no m'han volgut avançar preus ni menús, ni tan sols si tenen disponibilitat, la qual cosa no m'ha acaba d'agradar, perquè no ens queda a prop i haver-nos de desplaçar expressament si finalment no s'ajusta al nostre pressupost o no disposen de data serà una pèrdua de temps.
Quins pressupostos et van donar a tu?
Rakel79
 
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 9:38 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Nair » dt. abr. 03, 2012 9:22 pm

Hola octubre2012

Nosotros tambien nos casamos en la Finca Prats el dia 1 de septiembre.
Que ilusion, ya que no coincidia con nadie y asi podremos hablar y compartir cosillas.

Fuistes a la prueba del menu que organizaron hace unos 15 dias? Nosotros no pudimos ir porque los padres del niño estaban de vacaciones. Si fuistes ya me contaras cosillas, porfi.

Nosotros queremos acercarnos uno de estos dias de semana santa para preguntar un par de cosillas (si nos entra habitacion para esa noche y el precio de las habitaciones de los invitados y hasta que hora pueden estar en ella) ya que desde que lo reservamos ya no los hemos vuelto a llamar.
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Nair » dt. abr. 03, 2012 9:30 pm

Rakel79

Acabo de ver tu mensaje y como estoy conectada te contesto yo, me imagino que no le importara a octubre2012.

Los menus son a partir de 132€ hasta 147€. El precio varia segun el pescado, pero esto es igual en todos los restaurantes o fincas.
Dentro del menu te entra ya todo, el aperitivo, primero, pescado, sorbete, carne, postre, tarta, cafe, 3,5h de barra libre y baile, resopon, ....

Lo mejor es que lo veas y te lo expliquen, a mi me gusto mucho, pero que te voy a decir yo si siempre lo he querido celebrar alli je je je.

Si tienes alguna pregunta mas dimelo que durante un rato estare conectada.
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Nair » dt. abr. 03, 2012 9:33 pm

Estamo mirando el grupo de musica clasica para la iglesia, pero no conozco ninguno.

Sabeis de alguno? la idea es dos instrumentos y un/a soprano. Y precios?

Gracias chicas
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dc. abr. 04, 2012 10:37 am

Nair ha escrit:Rakel79

Acabo de ver tu mensaje y como estoy conectada te contesto yo, me imagino que no le importara a octubre2012.

Los menus son a partir de 132€ hasta 147€. El precio varia segun el pescado, pero esto es igual en todos los restaurantes o fincas.
Dentro del menu te entra ya todo, el aperitivo, primero, pescado, sorbete, carne, postre, tarta, cafe, 3,5h de barra libre y baile, resopon, ....

Lo mejor es que lo veas y te lo expliquen, a mi me gusto mucho, pero que te voy a decir yo si siempre lo he querido celebrar alli je je je.

Si tienes alguna pregunta mas dimelo que durante un rato estare conectada.


No lo podia haber explicado mejor jeje. No me importa para nada.

No se si hacen mas de una boda el mismo dia pero si no lo hacen Rakel79 siento decirte que el 20 de octubre esta pillado jejeje pero te casas en este 2012?

Besos guapas!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants