Algú sabria dir-me si n'ha vist per Barcelona o el Maresme d'aquest estil?
N'he vist unes de precioses de Mascaró, però clar.....piquen molt!!!! Estan sobre els 200€!!!
En fin, a veure si algú em pot donar idees sobre on mirar!!
Graciesssss!!!

|
:: GuiaNupcial.com ::
|
|
|
Help!! Sabates!!
83 entrades • Pàgina 1 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Help!! Sabates!!Hola a totes! Estic suuuper peix amb això de les sabates... tinc clar el color, han de ser grises o platejades (sense brillar massa) i m'agradaria que portessin una mica de plataforma i talons no molt alts, ja que tinc els peus massa prims i em fan mal de seguida!!
Algú sabria dir-me si n'ha vist per Barcelona o el Maresme d'aquest estil? N'he vist unes de precioses de Mascaró, però clar.....piquen molt!!!! Estan sobre els 200€!!! En fin, a veure si algú em pot donar idees sobre on mirar!! Graciesssss!!! ![]() "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me" 12/10/12
Re: Help!! Sabates!!Hola Mingui! Podries mirar-ho a Enepe fa sabates de núvia i a més en tens de festa i crec recordar que les pots canviar de color, així que si t'agrada alguna que és blanca o crua la pots demanar en platejat, els preus roden el 120-150€ però tenen models molt xulos. També tens Menbur que on line vénen i tenen models també de l'estil i Doriani, però aquest últim potser és més clàssic. Jo me les he comprat a Enepe, també tenen plataforma però del taconazo no em salva ningú!
![]()
Re: Help!! Sabates!!Moltes gràcies Merytiana ! Miraré a aquests llocs que em dius!! Per internet no crec que me les compri perquè sense emprovar-me-les no m'atreveixo... Pero a enepe he mirat la web i m'han agradat algunes bastant!!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
Re: Help!! Sabates!!Diuen que a Jorge Juan n'hi han de molts tipus.
Has pensat en opció topolino? M'agrada molt que triis color gris, s'ha de trencar una llança a favor de les coses diferents! El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com
El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824 La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Re: Help!! Sabates!!
Hola floreta01!! Trio el gris perquè el meu vestit porta un detallet com de pedreria tipus cinturó que crec que quedarà genial a conjunt amb les sabates!! Però si no segurament hagessin estat grogues o liles!! Pel que fa a Jorge Juan, vaig anar a mirar fa poquet, però encara estan amb el final de rebaixes i no tenien res de nou.... així que a esperar una miqueta! Tinc temps fins a primers de juny que tinc la primera prova!! "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
Jo duc un cinturó marró xocolata...i pensava si les sabates podrien ser en aquest to, però em fa cosa que semblin molt normals, pq jo vull portar un tipus Castañer, i ns si les trobo tenyides en marró si quedarà massa de carrer...Com ho veieu? El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com
El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824 La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Re: Help!! Sabates!!Desilusion total en Enepe, no me gusto nada el trato de las dependientas!!! Y los zapatos me parecieron incomodos....
Re: Help!! Sabates!!Jo em vaig casar amb un vestit de Maria Lluïsa Rabell, que era d'un blanc envellit tirant a crema... no trobava sabates d'aquest to! Però em vaig comprar unes de la firma Chie Miara, i les vaig tenyir. Vaig portar un tros de la roba del forro que em van donar a la botiga, i el mateix taller de la dissenyadora em van dir on les podia tenyir, així que si us agraden unes sabates i les trobeu còmodes, endavant, llavors ja les adapteu (això si, pregunteu si es pot fer...), especialment important que siguin còmodes, que un casament és moooolt llarg (tot i que passa volant!). Si a algú li interessa us puc dir on les vaig portar jo, a Bcn.
Re: Help!! Sabates!!Donde los compraste, los Chíe mihara, en la web no veo los puntos de venta...
Yo las compré en Zambo, en el Bulevard Rosa, pero si mandas un correo a comercial@chiemihara.com con el modelo que buscas te dirán dónde puedes encontrarlo, yo lo hice así! También las tienen en las tiendas CASAS y otras que también te dirán si lo pides en la dirección que te he dicho, pide por tu zona. Son comodísimas por cierto...
Re: Help!! Sabates!!Muchas gracias por tu ayuda!
Re: Help!! Sabates!!A mi me han gustado mucho las de Chie Mihara, y se ven super comódas. Como mi boda es en diciembre, me iria bien un zapato cerrado. Aun asi,seguiré mirando. ;-)
Re: Help!! Sabates!!El tema zapatos esta complicado, yo no encuentro nada que me guste, iré a mirar Chie Mihara, tiene buena pinta.
Re: Help!! Sabates!!Jo me les vaig comprar a Cymbeline, tot i que el meu vestit no és d'allà! Però com que quan hi havia anat a mirar els vestits m'havien deixat unes sabates per emprovar i les havia trobat super còmodes... no vaig dubtar ni un segon! Em vaig fer pesada i vaig sortir d'allà amb les meves sabatetes!
Això sí... 200 €.
Re: Help!! Sabates!!Yo me comprado unos de la colección de Doriani en la misma tienda donde he comprado el vestido (Úrsula Escoriza) y salen por unos 130-140 euros, pero a mi me los regalan por haber comprado el vestido allí.
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012]
[/url]
Re: Help!! Sabates!!Yo vi unos zapatos de Chie Mihara pero no su web no tienen mi numero, les escribi a ver si me dicen donde puedo conseguirlos.... a ver si tengo suerte :P
A ver si hay suerte,wapi! ya nos cuentas!!!!!! url=http://nuvis.org/rafaijenny2012]
[/url]
Pues mi gozo en un pozo Me han dicho que no les queda nada y la nueva temporada por el momento no la han puesto a la venta y hasta junio es muy probable que no se sepa nada. Así que en una semana me pongo a buscar en otras tiendas.Donde los habeis comprado vosotras?
Re: Help!! Sabates!!Yo me los he cogido en Menbur, me arriesgado y los he cogido x Internet xo la verdad que ha merecido la pena
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
83 entrades • Pàgina 1 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Qui està connectatUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants |