video si o no

Preguntes a les ja casades.

Re: video si o no

EntradaAutor: FLOR RJ » dt. feb. 01, 2011 10:19 am

Tresor la verdad que un video siempre lo podras volver a ver y volver a sentir como aquel dia y pienso q en las fotos siempre se quedan en el album y si las puedes volver a ver pero creo q no se siente igual que en un video... y ademas es lo que dices cuando pasan los años y tu familia o tus hijos vean ese video sentiran un monton de emociones.... Yo hace poco vi un video de un bautizo de una prima en la que salia mi abuelo que nunca conoci y lo que me emociono ese video fue lo mejor!! Siempre se puede recortar de algo de la boda q sea menos imprescindible o algun capricho y ponerlo para el video!!
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
Avatar de l’usuari
FLOR RJ
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

Re: video si o no

EntradaAutor: Aina3 » dv. jul. 01, 2011 1:30 am

yo le dejaré mi cámara de video a alguien de confianza para los momentos más importantes, además, mucha gente lleva la suya propia, luego solo es cuestión de hacer un intercambio!
Imatge
Avatar de l’usuari
Aina3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dg. juny 12, 2011 6:43 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: estrelllita » dj. jul. 07, 2011 7:18 am

sin dudarlo ni un segundo video SI..
es algo que tenia clarisimo no quera perderme ningun momento.. mi marido en su casa. cuando el entraba cuando yo entraba msi reacciones.. y de la gente..etc..etc..
y jamas me arrpentire.. ver la fotos fue alucinante.. pero el video le hace mil sombras a las foto en lo que a recordatorio.. tengo un video completo sin cortar nada de 3 horas.. y es una pasada... y luego al mes lo tenia y.. desde hace unas semanas tengo el video editado con musica y tal y dura una horita en total.. lo puedo poner desde el momento que quiera... y es alucinante tambien..

por precio a mi el video no me salio nada caro.. y quedo genial.. os dejo el el contaco de Toni la persona que nos lo realizo es alucinante.. http://www. videobodascatalunya .com/
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
estrelllita
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 186
Membre des de: dt. abr. 20, 2010 9:29 am

Re: video si o no

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 08, 2011 10:20 am

Yo pienso que es algo muy importante, y eso de que siempre hay alguien que hace video...no esta en todos, todos los momentos, como el que le pagas para hacer el video, que se dedica a captar todos esos momentos, para que luego los podamos recordar...hay que bonito.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: Viking » dc. oct. 26, 2011 6:01 pm

Nosaltres si k farem vídeo pensem que és un record per tota la vida i que el podras veure sempre k vulguis. A més tal i com algunes digueu les fotos no és el mateix k el vídeo, és molt més vivencial! També soc de la opinió que és millor que el faci un professional!
Imatge
Avatar de l’usuari
Viking
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: luna2 » ds. nov. 05, 2011 7:50 pm

Por supuesto que video sí. Es algo que siempre se tendrá de recuerdo y las fotos no es Lo mismo, habrá cosas del día de la boda que no nos daremos cuenta o no nos acordaremos y con el video es una manera de volver a vivir todos los momentos de ese día. Yo sí no cogiese el video se que me arrepentiria toda mi vida.
luna2
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 11:37 am

Re: video si o no

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 12, 2011 1:23 pm

Nosaltres també en farem, és un record per tota la vida. I el que hem trobat que ens farà el vídeo ho fa bastant orignial i dinàmic. Per exemple, posa com una mena de "tomas falsas" al final, quan la gent ja va una mica alegrilla a la festa els demana que gravin comentaris pels nuvis i també els posa cap al final.

No sé, ens va fer gràcia :··;..:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: anerol85 » dc. jul. 11, 2012 2:38 pm

Nosotros también lo haremos es el recuerdo más vivo que queda al fin y al cabo ya que las fotos no son lo mismo.
Avatar de l’usuari
anerol85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 9:46 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: Olguiky » dj. jul. 12, 2012 3:36 pm

Noies, ahir vaig anar a recollir el vídeo i... ÉS GENIAL!!!! A més, he de dir que he pogut veure coses que no vaig poder viure en aquell moment, i també m'ha permès "recordar" detallets que no recordava! Val molt la pena!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: heydy » dj. set. 06, 2012 1:25 pm

Jo crec que és un bon record...
Potser retallaria en altres coses i sí que faria el vídeo.
Avatar de l’usuari
heydy
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dt. des. 29, 2009 11:00 am

Re: video si o no

EntradaAutor: Ely85 » dc. set. 12, 2012 4:09 pm

En mi opinión pienso k si !!!!!! =0-0-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

Re: video si o no

EntradaAutor: GOYA » dc. març 06, 2013 10:13 pm

Yo quiero video si o si.
Es un día super importante y cuantos mas recuerdos tenga de ese día mejor.
Es verdad que muchos estaran en mi memoria, pero tambien quiero que quede immortalizado en video, fotos y todo lo que se pueda.
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: soclanuvia » dg. març 17, 2013 6:18 pm

Jo en principi no en volia pas de video, perquè em semblaven massa classicons i fins i tot un punt "horteras", però veient el estil que s'està fent que semblen mini-pelicules cada cop estic més a prop del sí! Ara bé, com sempre, el problema és el preu... :[]:-):
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: cristina2014 » dc. abr. 17, 2013 10:38 am

Jo al principi també vaig pensar que es un gasto més pero parlant amb la meva parella és cert que es un record viu i únic. La meva germana i jo hem vist uns quants cops els videos dels pares i tiets així que sens dubte si!
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

Anterior

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant