Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

El millor any de la nostra vida!

Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Cuca12 » dg. ago. 07, 2011 1:14 pm

Hola noies,

Em caso el juny 2012 i m'han comentat que de cara setembre hauria de començar a moure el tema del vestit.
Sóc d'Osona, i aquí tothom va a una botiga de Vic que es diu Assumpte Novies, però últimament he parlat amb un parell de persones que no han acabat gaire contentes. Podrieu dir-me on mirar?
Moltes gràcies!!!
Per cert si m'hagués de moure entre Olot, Girona, Manresa...cap problema.
Imatge
Cuca12
 
Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: tora18 » dg. ago. 07, 2011 3:30 pm

Cuca12 ha escrit:Hola noies,

Em caso el juny 2012 i m'han comentat que de cara setembre hauria de començar a moure el tema del vestit.
Sóc d'Osona, i aquí tothom va a una botiga de Vic que es diu Assumpte Novies, però últimament he parlat amb un parell de persones que no han acabat gaire contentes. Podrieu dir-me on mirar?
Moltes gràcies!!!
Per cert si m'hagués de moure entre Olot, Girona, Manresa...cap problema.


Hola!!! Jo tinc hora per anar al setembre a Assumpta Núvies, però la veritat que no he sentit a parlar res, ni bo ni dolent d'aquesta botiga. Per telèfon la noia que em va atendre súper maca, però ara em deixes... ja et diré com em va a mí. La veritat que no et puc ajudar, jo no conec cap altre botiga per osona, jo aniré també a granollers.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Cuca12 » dg. ago. 07, 2011 4:01 pm

Hola tora18,
El que m'han comentat és que un cop allà t'ho volen fer quedar tot (sabates, roba interior, roba mare...) i que insisteixen força i a mi això no m'agrada. I per això comentava a veure si algú sap més botigues a les que poder anar, no tancar-me només a aquesta.
Tot i això no dic pas que no m'hi arribi a veure que tenen.
A on aniràs de Granollers?
Merci!!
Imatge
Cuca12
 
Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: tora18 » dt. ago. 09, 2011 11:13 pm

Cuca12 ha escrit:Hola tora18,
El que m'han comentat és que un cop allà t'ho volen fer quedar tot (sabates, roba interior, roba mare...) i que insisteixen força i a mi això no m'agrada. I per això comentava a veure si algú sap més botigues a les que poder anar, no tancar-me només a aquesta.
Tot i això no dic pas que no m'hi arribi a veure que tenen.
A on aniràs de Granollers?
Merci!!


A mí tampoc em fa gràcia que m'ho vulguin vendre tot, però ja que tinc dia y hora, m'acostaré a veure que tal. Aniré a núvies d'or a Granollers, a veure que tal perquè tampoc tinc referències. He volgut mirar a prop de casa, i després si cal acostar-me a Barcelona o voltants.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Lisbeth » dt. ago. 09, 2011 11:58 pm

Hola noies,

Em caso d'aquí.... 3 mesos!!! :.0.-0.: :.0.-0.:

Us poso botigues a Olot i Girona:

Olot: Can Corredera Corredera Núvies
Girona: Noemi Núvies

Jo conec gent que ha comprat a totes dues botigues, i jo he anat a totes dues a informar-me, però al final el vestit que m'agradava estava a Palamós, que també us deixo la web per si de cas :-)ok:

Palamós: Special Núvies

ciao!

susanna
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Olguiky » dv. ago. 12, 2011 2:31 pm

A Girona també hi ha Cymbeline (carrer del Carme) i Francesca Marlop (carrer Nord). Jo les aniré a veure totes dues, a banda de Rosa Clarà i Pronovias.

Ja t'explicaré si estan bé! En totes aquestes botigues conec gent que s'hi ha comprat el vestit i tothom me n'ha parlat bé.

Olga
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Cuca12 » dc. set. 28, 2011 11:35 am

tora18 ha escrit:
Cuca12 ha escrit:Hola noies,

Em caso el juny 2012 i m'han comentat que de cara setembre hauria de començar a moure el tema del vestit.
Sóc d'Osona, i aquí tothom va a una botiga de Vic que es diu Assumpte Novies, però últimament he parlat amb un parell de persones que no han acabat gaire contentes. Podrieu dir-me on mirar?
Moltes gràcies!!!
Per cert si m'hagués de moure entre Olot, Girona, Manresa...cap problema.


Hola!!! Jo tinc hora per anar al setembre a Assumpta Núvies, però la veritat que no he sentit a parlar res, ni bo ni dolent d'aquesta botiga. Per telèfon la noia que em va atendre súper maca, però ara em deixes... ja et diré com em va a mí. La veritat que no et puc ajudar, jo no conec cap altre botiga per osona, jo aniré també a granollers.





Hola Tora18,
Un cop passat el setmebre que vas dir que tenies hora a Assumpta Núvies, hi vas anar??i que tal la teva experiència???
Tinc un dubte, els preus dels vestits, per exemple San Patrick, Aire,... són els mateixos a totes les botigues o cadascuna fica el seu preu??
Gràcies!!!
PD: per cert, ja has trobat el teu vestit??
Imatge
Cuca12
 
Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: tora18 » dc. set. 28, 2011 1:55 pm

Cuca12 ha escrit:
tora18 ha escrit:
Cuca12 ha escrit:Hola noies,

Em caso el juny 2012 i m'han comentat que de cara setembre hauria de començar a moure el tema del vestit.
Sóc d'Osona, i aquí tothom va a una botiga de Vic que es diu Assumpte Novies, però últimament he parlat amb un parell de persones que no han acabat gaire contentes. Podrieu dir-me on mirar?
Moltes gràcies!!!
Per cert si m'hagués de moure entre Olot, Girona, Manresa...cap problema.


Hola!!! Jo tinc hora per anar al setembre a Assumpta Núvies, però la veritat que no he sentit a parlar res, ni bo ni dolent d'aquesta botiga. Per telèfon la noia que em va atendre súper maca, però ara em deixes... ja et diré com em va a mí. La veritat que no et puc ajudar, jo no conec cap altre botiga per osona, jo aniré també a granollers.





Hola Tora18,
Un cop passat el setmebre que vas dir que tenies hora a Assumpta Núvies, hi vas anar??i que tal la teva experiència???
Tinc un dubte, els preus dels vestits, per exemple San Patrick, Aire,... són els mateixos a totes les botigues o cadascuna fica el seu preu??
Gràcies!!!
PD: per cert, ja has trobat el teu vestit??


Holaaaaa!!! Sí ja vaig anar a assumpte núvies! Per cert l'experiència genail, l'atenció súper bé! Em van treure tot tipus de vestits, uns 20 si no van ser més; per veure com em quedaven ja que a vegades vas amb una idea equivocada. La dona molt maca, la veritat. I això de que em volien vendre de tot, per res. Només que com em va agradar un vestit em va dir el preu i em va comentar si volia fer la reserva, pero com als altres llocs on he estat! Així que recomano que hi aneu!
Doncs aquest és el dubte que tinc ja que no he pogut comparar preus d'una botiga a una altre. Jo sé que algunes núvies d'aquí han comprat el mateix vestit en altres botigues millor de preu... pero no sabria dir-t'ho al 100%. Ahhhh com et comentava em va agradar un molt, de la sposa però vull continuar mirant, ja que tinc hora demanada a rosa clarà i pronovias. Moltes gràcies per preguntar!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 28, 2011 6:33 pm

hola noies, a Granollers us podria recomanar la botiga a la que jo vaig anar a comprar-me el meu però ha tancat (imagineu ho bona que seria..... encara que jo hi vaig anar per un vestit molt concret). A Granollers, a part del Nuvies d'Or, us recomano una botiga que es diu Noces Atelier, que està al carrer Ricomà (el numero no el sé) i la veritat que les noies que se l'han quedat allà han quedat molt contentes (té outlet igual que el de Núvies d'Or)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: cris&pol » dj. set. 29, 2011 10:23 am

Hola a totes,

Jo també vaig anar a Assumpta núvies, a principis de setembre. La veritat és que l'experència totalment recomanable, em van atendre super bé, i al igual que diu tora18 em vaig emprovar com 20 vestits sino més, jejejeje.
I això de que et volen vendre-ho tot en el meu cas personal i conicideixo amb tora18 tampoc, només em van ensenyar vestits, l'atenció molt bona, m'en va agradar molt un i em van dir que si volia fer la paga i senyal i com que era el primer lloc que anava, doncs volia anar a altres llocs, ja he recorregut Pronovias, Casajuana a Barberà del Vallès i Botigues Atelier a Granollers.

I al final m'he quedat amb el vestit d'Assumpta núvies, dels primers que em vaig emprovar :) És que vaig sentir que era el meu només posar-m'el però volia anar a altres llocs per disfrutar del moment de provar i provar vestits, jejejeje... Ara una cosa menys de la llista a per una altre ;)


1 petó a totes.
Imatge
Avatar de l’usuari
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Cuca12 » ds. oct. 01, 2011 11:13 pm

Primer de tot gràcies noies per contestar.
Hola Cris&Pol,
Al final després de les vostres bones crítiques, he demanat hora a Assumpte Núvies cap a finals de mes, a veure!Un altre dubte que tinc és si per exemple un mateix model costa el mateix a totes les botigues o cada botiga posa el preu que vol, per exemple un model d'Aire o Sposa...
M'alegro que ja tinguis el teu vestit, la veritat és que jo ja en tinc ganes d'emprobar-me'n uns quants i trobar el meu que em faci sentir com a la princeseta que vui ser aquell dia!jejejeje
Gràcies!!!!
Imatge
Cuca12
 
Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: cris&pol » dg. oct. 02, 2011 5:10 pm

Cuca12 ha escrit:Primer de tot gràcies noies per contestar.
Hola Cris&Pol,
Al final després de les vostres bones crítiques, he demanat hora a Assumpte Núvies cap a finals de mes, a veure!Un altre dubte que tinc és si per exemple un mateix model costa el mateix a totes les botigues o cada botiga posa el preu que vol, per exemple un model d'Aire o Sposa...
M'alegro que ja tinguis el teu vestit, la veritat és que jo ja en tinc ganes d'emprobar-me'n uns quants i trobar el meu que em faci sentir com a la princeseta que vui ser aquell dia!jejejeje
Gràcies!!!!




Hola guapa,

Moltes gràcies la veritat es que estic super contenta d'haver trobat el meu vestit, és una sensació única... ja veuràs com tu el trobaràs i evidentment seràs una princesa el teu dia :-)ok:

M'alegro de que les nostres experìencies t'hagin servit per animar-t'he, crec que fas ben fet ;)
Respecte al que comentes crec que si que cada botiga posa el seu preu, en el meu cas concret hi havia una diferència de 70 euros amb el mateix model d'una botiga a una altre, de totes maneres m'he quedat el lloc "més car" perquè el tinc al costat de casa i em surt més a compte, això ja depen de cada cas.

El que pots fer és mirar el model que t'agrada i preguntar a un parell de llocs el preu i després valorar si realment et surt més a compte, kilometres que has de fer per les proves, si et fan algun descompte, si et regalen algú, si els arreglos entren o no en el preu, etc...

Estem en contacte, i ja ens explicaràs que tal l'experiència a Assumptes Núvies :-)

1 petóoo
Imatge
Avatar de l’usuari
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Cuca12 » dc. nov. 02, 2011 1:17 pm

Hola noies,

Només dir-vos que ja tinc el meu vestit!!!!i l'he comprat a Assumpta Nuvies, de moment la meva experiència super bona, m'ha atés la Laia, hi he anat 2 vegades pq a la primera vaig escollir-ne un, però em va quedar aquella cosa d'emprovar-me un altre estil que tenia al cap i volia estar segura, però finalment com es diu; la primera és la que val i aquesta segona vegada em va agradar molt més el vestit que havia escollit el primer dia!!jejejeje!
Em vaig sentir molt còmode i no em parava de treure vestits, que guai!!jejejee!
Ara esperar que arribi el meu i escollir complements!!

Gràcies
Imatge
Cuca12
 
Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Anniki8 » dc. nov. 02, 2011 3:01 pm

Hola noies!! tenia pensat anar a Assumpta Nuvies de Vic,i quan he llegit el primer escrit,m'he quedat una mica "xof",però després quan he començat a llegir tots els altres,dient que el tracte super bé,que us van deixar emprovar 20 vesits d'estils diferents...quin descans!!! jo sóc d'aprop de Berga i per aqui no tenim gaire tria...a Manresa la veritat és que també està fatal,a part de Pronovias (que a mi no m'agrada),hi ha una altra botiga però que tenen super pocs vesits (hi vaig anar i només me'n va deixar emprovar 4). Aixi que m'he tingut de moure i anar cap a Mollet del Vallés i en avall...i es una me. Aixi que ara estic ben ilusionada per anar a Vic,aviam si hi ha més sort...demanaré hora per la setmana que ve,ja us explicaré que tal!!!
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 02, 2011 4:51 pm

Anniki8 ha escrit:Hola noies!! tenia pensat anar a Assumpta Nuvies de Vic,i quan he llegit el primer escrit,m'he quedat una mica "xof",però després quan he començat a llegir tots els altres,dient que el tracte super bé,que us van deixar emprovar 20 vesits d'estils diferents...quin descans!!! jo sóc d'aprop de Berga i per aqui no tenim gaire tria...a Manresa la veritat és que també està fatal,a part de Pronovias (que a mi no m'agrada),hi ha una altra botiga però que tenen super pocs vesits (hi vaig anar i només me'n va deixar emprovar 4). Aixi que m'he tingut de moure i anar cap a Mollet del Vallés i en avall...i es una me. Aixi que ara estic ben ilusionada per anar a Vic,aviam si hi ha més sort...demanaré hora per la setmana que ve,ja us explicaré que tal!!!


passat per Granollers, si a Vic no trobes res, que hi han un parell de botigues que estan força bé: Boutique Atelier i l'altre que no m'enrecordo del nom i cada dia hi paso pel davant
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: kyla » dc. nov. 02, 2011 6:20 pm

Hola!!

Jo de Girona city he anat a emprobarme vestits a:
- pronovias: el tracte super be, van ser molt amables, i clares a l'hora d'escollir vestit segons el pressupost.
- Noemi nuvies; el tracte no hem va agradar gens!!! Jo l'hi vaig dir que NO volia cap vestit amb encaix, i ella erre que erre fentme probar vestits d'aquest estil! Altres, els hi deia que simplement no m'agradaven (cosa de gustos) i ella..que si es el que es porta ara, que si no se que,...pero be...si no m'agrada...a mi que m'importa si és lo mas de lo mas, no'? jeje
- i finalment CYMBELINE. El tracte super agradable, els vestits preciosos!! vaja...que he de dir, es on hem vaig comprar el meu!

Espero haverte ajudat!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: tora18 » dc. nov. 02, 2011 7:23 pm

Ei noies, a les que esteu pensant anar a assumpte núvies segur que us atendran molt bé, al menys la meva experiència. I felicitats a les que ja heu trobat el vostre. Jo finalment, vaig anar dilluns a Noces Atelier, a Granollers, i el tracte també molt bé, fins i tot vaig sortir amb el vestit encarregat, quina alegria!!! :-))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Anniki8 » dc. nov. 02, 2011 7:28 pm

Les que ja teniu vestit...expliqueu-nos com és o quin és!! pq poguem xafardejar una mica!!! ;-)
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: tora18 » dc. nov. 02, 2011 7:32 pm

Anniki8 ha escrit:Les que ja teniu vestit...expliqueu-nos com és o quin és!! pq poguem xafardejar una mica!!! ;-)


En el meu compte enrere hi ha una mini crónica de la meva ruta en busca de vestits!! Allà surt el finalista, jejeje; si vols fes-li un cop d'ull!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Anniki8 » dc. nov. 02, 2011 7:37 pm

Jo encara no tinc accés als comptes enrere...en ello estoy,52 comentarios i subiendo ;-)
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron