JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dv. juny 03, 2011 8:38 am

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) m´encantaaaaaaaaaa aquesta foto Txell!!!! ets tan tuuuuuuuuuuuuu!!!! :-)) FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gracias cuoritaaaaaaaa , por la parte k me tocaaaaaaaaa!!! dios 4 años yaaaaaaa!!!

Chicasssssss nuestro mes!!!!!

Siento no poder ir mañana.... :-( :-( pasarlo genial!!!!

Un besazooooooooo!!!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dl. juny 06, 2011 10:50 am

siiiii és el nostre mes!! us haig de reconèixer que fins que no ho veu dir l'altre dia, no hi havia caigut....soc un desastre!

aix! hem de repetir més dies com el dissabte: bona companyia+ session marujeos + japo!!! ideal!!! pero amb TOTES!!! pendonets!!!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dv. juny 10, 2011 2:03 pm

Hola darlings!

Vaya semanita llevo de noticias poco buenas....se murio la perrita de la sister de Jose pobreta y tambien una chica de mi poble que conocia, de peque jugabamos juntis....aix que penita con 33 añitos, como no...de cancer.
Y encima el tiempo este que hace no ayuda nada de nada!

Al menos se presenta un finde largo para algunas suertudas jejejejeje que ganas de pillarlo! en 2 horitas me voy! y este finde con cositas que hacer, esta tarde merienda con mis excompis de trabajo y por la noche cenita en casa de una amiga, y mañana tenemos un cumple sorpresa de 30!!!

COmo vais?¿? el sabado pasado al final solo fuimos 3 jijijiji Maricris, Txell y yo, pero nos lo pasamos genial y nos dieron las mil como siempre! a ver si la proxima podemos ser mas! ya sera con un miembro mas en la familia juniera! Nuestro Pau!

Mil besitos a todas!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dl. juny 13, 2011 3:59 pm

buenas!!

si no fuera por ti arantxa este post se muere... justamente ahora en junio que penita... :--( no no no... hem d'escriure més,nenes!!!!!!

ens ho vem passar molt be dissabte, jo al menys necessitava un dia de tranquilité, passejar, mirar cosetes, dinar japo i sobretot: molt bona companyia!!!! :-)) :-)ok: merci!!

pues jo la setmana passada también la vaig tenir bastant desastre: la feina a la clinica va afluixar molt sobretot pel mal temps pq la gent, no s'acaba de destapar els peus i no vénen, i justet quan vénen les coses malament tooooooot surt malament: se'ns va trencar un aparato pels peus i ale! 400€ de reparació de cop, el paco està motl fotudet de la boca i ale! al dentista otros 400€ que se van volandooo... i després toooot un seguit de males noticies:

la principal: la urraca de la meva cunyadissima torna a estar embarassada (los celos corcomen a las personas hasta convertirtas en seres despotas, egoistas y sin alma...decía alguien muy sabio) i lo pitjor: que els meus sogres ja s'estan volcant en ells; vamos que a nosaltres encara no ens han regalat res i a ells ja els han fet tot de detallets... que fort!
a arrel d'això vaig jo i li dic al paco: - si antes tus padres ya iban a ejercer poco de abuelos ahora con otro bebe de tu hermano, aun menos- i venga a la discusio que s'acaba tristament pq el paco ho sent molt; pero mireu aquest finde ha vingut a betera una cosina meva(la padrina del pau) i ha quedat demostrat que la meva familia encara que estigui a 400km HI ESTA!!!!!! ens hem distret força: hem posat l'habitacio del pau a punteeet amb tot lo que teniem i vem anar de compres basiques: el matalas de la cuna, l'espuma del cambiador, els llençolets, tovalloles...
I ahir tots 3 i la tula: a la platja!!

Avui comença una setmana nova i sembla que estic mes animadeta...em trobo molt marejada tot el dia pero gajes del oficio,no? i contenta pq la setmana que ve vénen els meus pares i el seu gos 4 dies a betera!!! com que despres operaran a ma germana petita estaran amb ella i ara hem d¡aprofitar que "estan lliures" jejej!!


aix!!! quins rollos foto per aqui... vosaltres com esteu?
txell: vaig acabar enamorada de la teva nena!! ja t'ho vaig dir que el pau vol ser el seu amant valencià, segur!!!
trini: com van els nens?? com esta l'hugo de les orelles?? i l'unai, ja nervioset per acabar la guarde o que??
madonna: ja has començat la intensiva? si jo puguera...!
selecty: sento molt lo del gosset i lo de la noia del teu poble, aixo del càncer sembla que està de "moda", aqui ultimament también falta molta gent per aixo i gent jove... la veritat es que coses com aquesta et fan replantajar-t'he la vida diferent: hem de viure-la i disfrutar-la al maxim mentres puguem pq tot passa volant, molt anims wapa!!!!!
sita: quin arnau mes maco!!!! jo el vulll coneixer!! li vaig ensenyar una foto seva (una que esta dormidet) al paco i el comentari va ser: - es un crac como su padre!- jajajaja!!! lo dicho pero mentre no puji cap a barna, el "coneixere" en fotos poquet a poquet!!!!! :-)) :-)ok:

bueno floretes...vaya rollazos us explico... petunets i serpentines
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dl. juny 13, 2011 5:26 pm

Hola guapis!!! jo tambe m'ho vaig passar genial l'altre dia!! va ser un cap de setmana molt complet, com aquest!!!

Maricris la meva filla diria que sera lagartona i voldra ser la amant d'en pau entre altres jajajajaj

Arantxa siento mucho todo esto que te ha `pasado!! como ha ido este finde al final??

I al resto com aneu reinetes??
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. juny 14, 2011 9:12 am

ah, per això no et preocupis, si el nen surt com els pares: no serà gelós!! jejeje!! :-))
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dt. juny 14, 2011 10:18 am

Bon day de martes! semana cortita para algunas y la que viene tambien y mi aniversario!!!!! aix q ganitas!!!! el finde mucho mejor q la semana, el sabado teniamos un cumple de un amigo y superbien! el domingo de relax y por la noche fuimos a cenar fuera, y ayer de sofing casi todo el dia jejejejeje hasta hicimos una sesión de peli & palomitas por la tarde!

Maricris lo de esa Ursula mala no tiene nombre...pero ya se arrepentiran tus suegros algun dia! dios aprieta pero no ahoga dicen! y como bien dices tu family esta 100% o mas x vosotros y compensa segurisimo! pero debe ser dificil para Paco sobretodo...

Txell como va tu miniyo?¿?¿ si vienes a BCN alguna tarde avisa eh!
:-))
Cuore tu tambien de finde largo y en breve a darnos "envegeta" con tu superhorario de verano!!!!!! *.-o-o.*

Las otras mamis que tal vais?¿?¿?

Muas a todas!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dc. juny 22, 2011 12:25 pm

ladies!!!! q tenemos esto abandonado desde hace dias!!!

Hoy 4º Aniversario de Ariadna y Pau!!!!


::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-):-):-): ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

y mañana...el MIO!!!! jijijiji llevo toda la semana con nervios, mira que soy pava con la edad q tengo.... :-)0(-:
Al final será un aniversario de altura! el restaurante es la Torre de Altamar y tiene una vistas geniales de la zona del puerto y por la noche encontre una oferta y nos vamos a dormir al Hesperia Tower jijijij y asi estamos cerquita del aeropuerto q el viernes tempranito nos vamos a Galicia a ver a la family de Jose q en agosto no tendremos muchos dias libres jejejeje.

Bueno un besote para todas!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dc. juny 22, 2011 2:15 pm

Que envidia reineta!!!! nosotros la verbena la paseremos aqui en casa con nuestra princesa, y el viernes nos iremos para l'Escala con la familia
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 22, 2011 4:17 pm

eiii!! junieritas!!!

siii mes d'aniversaris repletet!! nosaltres vem anar de sopar romantic el dia 16 per celebrar el 4t! espero l'any que ve tenir mes temps i poder fer algo xulo pq anem de cul ultimament...el paco ja esta liadissim amb l'organitzacio de les festes del poble i arriba ales tantes a casa i a mi se'm acumula la feina amb la panxota!

selecty tu sempre fent-nos dentetes amb les celebracions espectaculars!! por que tu lo vales!!! di que si!!!
aix! que be a galicia estareu fresquets... pq aqui fa un calorro...!!!

nosaltres el st joan... res de res... aqui tampoc es celebra com a catalunya, si que la gent va a sopar a la platja pero res d'encendre fogueres i tirar petardos... lo bo es que dema a la nit vénen els meus pares!!!! >.-<: >.-<: com diu ma mare a ajudar-me a ultimar cosetes pel pau i es queden fins dilluns que tinc visita al gine i veuran en vivo i directo al nen!!!! tenen una il.lusio!! *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dc. juny 22, 2011 4:43 pm

Que be que vinguin els papis a ajudar-te i a mimar-te. Segur que estaran encantats de veure el teu Pau en directe.

Em sap greu dir-te que l'any que ve amb enPau tampoc et sobrara el temps.
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dj. juny 23, 2011 9:06 am

Guapisssssssssss quan de temps!!!!!

k tal???

Maricris maca!! k bé la family aprop!!!! k et mimin clar k si!!! kina ilu veuran al Pau!!! *.-o-o.* *.-o-o.* com estás?? espero k genial!!! :-()-)

Txell maca!!! com vas?? i la petita ?? aixx és tan maca!!! :-()-) :-()-)

Trini mi mami!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Cuoreeeeeeeeee hoy es un gran diaaaaaaaaaaaaaa 4 añazos!!!!!!!!!!! FELICIDADES!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-):-):-):

VIVAN LOS NOVIOSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*


Yo bien, hoy empiezo mi jornada intensivaaaaaaaaaaaaaa ::love:: k ganassssssss!! por lo demás , algo liadilla de médicos, pk últimamente tengo un dolor en la lumbar, ayer me hice una resonancia, el jueves k viene tengo médico a ver k me dice.. por lo demás bien!

K tengáis FELIZ VERBENAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. juny 23, 2011 9:37 am

txellgodayol ha escrit:Que be que vinguin els papis a ajudar-te i a mimar-te. Segur que estaran encantats de veure el teu Pau en directe.

Em sap greu dir-te que l'any que ve amb enPau tampoc et sobrara el temps.


pues li muntaré un altre soparet romàntic...jejjee!! ja m'ho penso que si fins ara no tinc temps de res, d'aqui poc encara menys!!jejej

siii els papis estan super contents de poder acompanyar-me a alguna eco al menys! (no com els altres q tant els fot!)
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. juny 23, 2011 9:41 am

madonna, jo vaig bé ara ja em noto molt pesada amb la panxota aunt i avall i, per les nits és horrorós pq no puc estar estirada per culpa de la ciàtica, però espero que quan surti el pau, surtin también tots aquests mals.

doncs espero que aixo de l'esquena no sigui res, potser et manen fer fisioterapia, manipulacions, massatges i això. Tu pensa que ara ja tindràs les tardes "lliures" per descansar a caseta!! :-)ok:

AH!!! feliç revetlla de st joan per vosaltres també!! aprofiteu i celebreu-la per mi!!!!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. juny 23, 2011 9:43 am

SELECTY: FELIÇ 4T ANIVERSARI DE BODES!!! DISFRUTEU MOLTISSSSIM DE LA VOSTRA NIT ROMANTICONA!! :-)) :-)ok: ::love::
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Trinity » dt. juny 28, 2011 9:42 pm

Hola guapisimas!!!

Aix esto de que no llegan las notificaciones, una piensa que lo teneis abandonadas pero NOOO!! JUNIERAS FOREVER!!! Y ya 5 añitos desde que nos conocimos todas por estos mundos, no??? Y la celebración de los 4 añitos!!! Ahora falta nuestra madonnita y la infiltrada jajajja ::0ov0o::

Nosotros vamos haciendo, bueno la verdad es uqe con esto de las rentas voy sin tiempo... trabajo mas horas que nunca...y encima mi primera verbena trabajando hasta las seis de la matine!!!
Mis principes ufff de escandalo!!! Hugo comenzó a gatear hace dos semanas, y bueno ... atención ayer caminaba agarrado al sofa e hizo el cambio a la mesita de centro... sus piernas parecian flanes, yo pensaba q se me tronchaba!!! Aix me tiene loquita!!! y Unai uff me lo como cada dia un poquito, con las conversaciones que mantenemos, sus curiosidades ante la vida... es todo un hombrecito!

Arantxa, que tal fue el aniversario???? La comida genial,no????

Madonnita mia, te adoro!!!!! =0-0-) =0-0-)

Maricris, a la familia politica ni agua!!! ufff si os cuento la ultima de la mia... aix un dia de estos me costara caro... Tu disfruta d´en Paco i d´en Pau... i si no volen net que no et toquin els collons!!!!!

Txell, me he dado cuenta que desde que vino al mundo la minitxell nos hemos visto NADA... joooooo tu niña no me querrá!!!

Sita, Arnau ets un bombó!!!!

Besitos
************************************

CUANDO LAS COSAS NO VIENEN POR SI SOLAS; SE HAN DE IR A BUSCAR!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Trinity
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2747
Membre des de: dl. març 27, 2006 10:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dl. jul. 11, 2011 9:33 am

Hola nenis!!

jo tampoc rebia notificacions... :-(

com anem?? ja esteu de vacances?? quina enveja, nosaltres aquest any res de res, entre el naixament i que el paco es festero del poble.....

Bueno jo ja estic una miqueta "acollonidda"... de 34 setmanes ja m'ho vec damunt tot i a sobre se'm fa molt pesat aquest ultim tram, la calor, per les nits casi no dormo, la feina (pq encara estic currant...) tot, em queden 3 setmanetes i plego! si no em fa plegar abans el bitxo que tinc dins jejejje!!

Dimarts passat vem tenir un sustillo, res de l'embaras, un virus intestinal meu pero com som primerizos i es nota vem anar directes a l'hospital i alla van seguir el protocol de ecografies, corretges, analitiques... allà em van dir que ja tenia contraccions (jo ni donar-me conta! que feliç visc!) i que segurament a la setmana 40 no arribaria pq ja estaba adelantada la cosa.... quins nervis!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Bueno wapis he escrit una mica per aqui per no abandonar el nostre post!! jejeje!!

petunets i serpentines!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dt. jul. 12, 2011 11:01 am

Hola!!!

Aix que nervios Grey dels peuets!!!! ja tenim al Pau en poquetes setmanes!!!!!!! ::love::

Ares com va el nostre Arnau?¿?¿ com es presenta l'estiu? el otro dia hicieron callejeros viajeros venezuela y visitaban Isla Margarita y me acorde de vuestras honeymoons!!!!

Yo contando los dias que me quedan para poder pillar las vacaciones!!! solo 13!!!jijijijiji no pasan los dias ni las horas ultimamente..se me está haciendo eterno!!! Pero bueno ya casi lo tengo todo, un par de tours y de espectaculos por reservar y todo ready!

Txell como va mi txelita??¿¿? q pena no poder veros el otro dia...a ver si al final de mes nos podemos ver!!!! *.-o-o.*

Mami tu ya de vacaciones no?¿?¿ q guay!!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Cuore en nada pisando el Coliseo!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

besos a todas!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dc. jul. 13, 2011 10:45 am

Trini!!!!!!! happy 4º Aniversario!!!!!! q lo podais celebrar con vuestros principitos y tengais un dia tan maravilloso como el que tuvisteis hace 4 añitos!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dg. set. 18, 2011 7:36 pm

nenis! q el nostre post està en decadència!! :(
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron