JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dc. maig 04, 2011 6:23 pm

hola wapis!!!

no pareuuu quietes amunt i avaaaalll!!!!! quina envejaaa!!

Sita..no... no em senta massa bé l'embaràs... em veig enoorme cada dia que passa, i la panxa no para de creixer i ara, ja han arribaT les indesitjades estries que mes crema no em puc posar pq el meu cos no la pot absorvir!!! la matrona m'ha dit que si m'han de sortir pq ja hi tinc tendència, em surtiran igual, quins ànims! però bueno apart del físic, estic molt contenta i feliç i ara que ja començem amb totes les cosetes encara més! fa mooolta il.lusió!! jejeje!!

Quin ensurt lo de l'Arnau...! aquests nens!! com fan patir!! lo important és que ara ja està bé i poc a poc torneu a la normalitat.

Txell!! em fa gràcia aixo de que et falten hores!!!quins anims! jajaja!! ja vaig veient la teva princeseta per fotos, però jo també la vull conèixer in person!! i a l'Arnau també!!!

madonaaa!! avui he pensat en tu mogollon! he vist a les noticies com sortia el mourinho fent el gesto de <<a robá carteras>> fijo que la setmana que ve el posen a l'APM!!! jajaja!! ahir devies disfrutar amb el teu barça eh! per cert, com va el cotxe nou!!?????????!!!!!! :-)ok:

selecty que guai per bilbao! jo quan vaig estar-hi també vaig anar pels voltants de la ciutat i la veritat em van agradar mes que bilbo propiament. I les tapes i els vinets al carrer que tal??? mmmm que boo!! jajaja!! comida comida!!!! ::0ov0o::

trini!! com van els nens?? ara ja s'han acabat tots els barçes-madrid de la temporada... ja et podra dormir l'hugo!! :-))

doncs jo ja he començat les classes prepart i molt be, de moment una teorica i divendres començo amb la practica, de fer ioga, aquagym, dansa del ventre... i d'aqui un mes les respiracions pel part ! :-)ok: :-)ok:
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dt. maig 10, 2011 4:03 pm

Voy a tope amores!!!!! q ganas de que llegue el lunes que viene para haber enviado ya el megaproyecto este...pero bueno paciencia...

Ayer encima me salió un mussol de esos en el ojo para rematar la faena, y llevo 2 semanas saliendo a las mil. Pero ya queda menos.

Aix esas mamis y futura jijiji Cuando nos podemos ver?¿¿ q tengo ganas de desconecting y seguro que quedando con vosotras me ayudais jijijijij Asi q proponer fechas y si Maricris va a subir algun finde ya intentamos quedar.
Yo los 2 ultimos de mayo los viernes podria quedar el sabado no pq me voy a Benicarlo, el 22 me ha tocado ser vocal de una mesa electoral yuju.... y el siguiente vamos de boda familiar y bajare el sabado directamente.

Bueno un beso :-()-) y voy a continuar con mi monotema... :star::
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. maig 10, 2011 6:53 pm

uffff quin estres selecty! i el mussol t'ha sortit per aixo segur!! diuen que surten quan el cos baixa de defenses i en temps d'estres...encara mes! cuida't molt! fes banys de manzanilla calenteta amb una gaseta i ja voras que t'anira be!! i sobretot RESPIRA!!quan puguis:descansa! :-)ok:

vaaaa si quedem quedem!! (quin morro tinc...soc la mes complicada...) que tal de cara al juny???? jo aquest mes de maig impossible...
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. maig 10, 2011 7:01 pm

Si quedem el juny millor que jo ho tinc complicat aquest mes.
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. maig 10, 2011 7:10 pm

PERFECTE!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dc. maig 11, 2011 7:49 am

Eiiiiiiiiiiiiiiii holaaaaaaaaa guapis!!!!

Por mi genial kedar en junio, cuando digáis!!!

como vais???

Animo cuore!!! :-()-)

Mamicris k tal la panxeta i en Pau?? espero k genial!!

Txell com aneu ? la mini txell segur k és molt bona eh!!! :-()-)

Mami Trini como estás??? :-()-)

Sita com es troba l´Arnau?? espero k millor! :-()-)


Yo bien , de miércoles y con ganas de finde y solecito!! jeje...

Muack!!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Trinity » dj. maig 12, 2011 5:10 pm

Hola Chicas!!!

Estoy desconectada... se meestropeo el movil, y ya no me llegan notificaciones sino entro y como a mis dias le faltan horas... ufff hoy que estoy solita...

Unai ha marchado de colonias como ya mehabéis leido por el face, la verdad es que me faltaalgo... a mis tardes le falta alg jooo Sé que le irá bien, empezamosuna nuevaetapa, ya mismo me pide de dormir en casa de sus amiguitos jooo con lo que me llenaba que solo quisiera dormir conmigo, cuanta razón tenia la pediatra cuando me decia que disfrutara del colecho que pronto dejan de dormir contigo!!!

Me apunto a lo de laquedada!!!!!!!!!!!! Quiero veros,necesito veros!!!!!!!!

Cuidaros mucho, un besazooooooooo enormeeeeeeeee
************************************

CUANDO LAS COSAS NO VIENEN POR SI SOLAS; SE HAN DE IR A BUSCAR!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Trinity
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2747
Membre des de: dl. març 27, 2006 10:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. maig 12, 2011 7:14 pm

hola wapis!!

aix! trini, l'unai es fa gran...pero es lo que et vaig escriure, les mames diuen que quan els fills son feliços les mames encara mes!! suposo que es molt facil de dir pero ja veuras lo be que s'ho estara passant a les colonies!! :-)ok: :-)ok:

vale doncs quedem al juny si ens va be a totes... i em veureu amb la panxota enoorme!! jajaja!! :-)ok:

madonna que d'aqui poquet ja faras la jornada intensiva, no? quina sort!!

txell com la nena? per cert les fotos d'abans de parir son suuuper xules!! estaves maquissima!la panxeta et sentaba la mar de bé!!! quina enveja!!

sita, que fa el petit arnau?? estic enamorada d'ell!! es maquissim!quines fotos!!

quan veig les vostres fotos amb els nens tan macos q teniu penso com serà el meu pero tant maco no podrà ser...ojala fos aixi! son una panda de waperas tots/es!!!!!

selecty, com ha anat el projecte?? ja l'has acabat? i el mussol? quin engorro...! pero cuida'te'l!!!!!

Doncs aixo jo em vec horrorosa, amb una panxa enorme (i aixo que nomes estic de 25), amb mogollon de granets a la cara que semblo una adolescent i aguantant, pq se'm esta fent una mica pesat i llarg aixo dels 9 mesos... pero els haurem de passar! ves quin remei!

Apart una mica neguitosa pq dema la meva germana va al cirugià i a l'anestesista per posar-li dia exacte per la operacio de reduccio d'estomac pero ja li han dit que entre maig i juny... i per afegir mes coses, tot lo de la botiga de ma mare pinta mooolt negre: dimecres te un judici, i ella ja cansada de tot ha decidit no lluitar per la botiga que ultimament tenia moltes perdues, i aniran amb l'advocat a "negociar" abans d'acabar molt malament. Jo intento deixar-ho tot de banda pero a processo va per dins i em noto neguitosa... espero que passi el mes de maig rapid rapid!!!!!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dt. maig 17, 2011 11:59 am

Buenas!!!
Aki una mujer liberada jejejejeje que felicidad ayer al irme a casa!!! ha sido durillo, vaya 3 semanitas pero ahora ya esta enviado! ya os dire si nos lo dan! :-)ok:

mamis veo q todo mas o menos bien, eh! grey de los pies yo te vi estupenda en las fotos no digas eso!!!! y la mami del principito...q te quedan muuuuuuuchos dias de tu unai! hasta la adolescencia no se despegan del todo jejejeje, es bromita, animos!
Com va l'Arnau Sita?¿¿

Cuore ya vas contando los dias q te faltan para las vacaciones?¿? yo siiiii!!! jijijijijj

Y la mami y su mini?¿?¿ como van¿??¿ he visto las fotis y cada dia mas guapa!!!!!

Genial lo de vernos en junio pero ir proponiendo fechas que ya sabemos lo que pasa luego jejejeejej

Yo este finde al poble y el domingo de vocal en una mesa electoral.... :-/ asi q resignación...al menos el lunes tengo vacas! me tocan 5 horas pero con la de horas que he hecho estas semanas me han dicho q no hace falta q venga en todo el dia! algo es algo!

Un muuuuuuuuuuua a todas!!!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. maig 17, 2011 3:53 pm

Buenas!!!

doncs a mi m'és igual venir el primer finde 3-4-5 o el segon 10-11-12, digueu vosaltres quan podrieu i m'acoplo! :-)ok: la tata i l'ari em sembla que tambe vindrien, per lo que han dit al FB...!!
tinc ganes de veureu's!!!! :-)ok:

petunets i serpentines!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. maig 17, 2011 6:53 pm

Per mi millor el primer finde que l'altre es de tres dies i anirem a l'escala
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dc. maig 18, 2011 10:55 am

Yo por mi tambien el primero! pero si es el viernes mejor! el sabado tengo un cumple! sino podria ir tambien en domingo!
Q zuzto me has dado en el face Grey!!!! *:-)**
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dc. maig 18, 2011 11:27 am

buenas!!

que contenta estic!!! avui era el judici de ma mare i l'ha guanyat, i amb bones condicions, té un temps de carència de 8 mesos per quedar-se a la botiga fent liquidació de negoci i, despres si es ven el local li pertany un 10% , estem molt contents pq ens pensavem que dema mateix hauria de marxar i de males maneres pero al final té 8 mesos de marge!!

i al mateix temps, ma germana avui li estan fent les probes per la operacio de reduccio d'estomac que serà al juliol!!! jo no hi podre estar pq estare a 1 mes de parir i viatjar es un risc pero estem tambe molt contents pq es una cosa que feia taaants anys que esperavem...!!!

per fi sembla que les coses surten be o si més no, no van del tot malament :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Vale!! per mi perfecte: quedem el primer finde de juny, i en divendres... es el dia 3, pero jo haura de ser per sopar pq vindre de valencia a la tarda... si no teniu inconvenient sobretot les mamis...!!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dc. maig 18, 2011 11:40 am

buff jo sopar ho tinc fatal pq no porto cotxe amb la nena, pq no dorm i soles no anem.
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. maig 19, 2011 11:32 am

a mi m'és igual si es per la tarda (surtire abans de valencia) o en dissabte de mati, millor...no problem! :-)ok:
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dj. maig 19, 2011 5:34 pm

per mi millor dissabte i si voleu dinem, aixi porto a la peque
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. maig 19, 2011 6:32 pm

aix! que be!! m'encantaria!!!

selecty, trini, madonna com ho teniu???

avisem a la tata, l'ari i la sita també!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dv. maig 20, 2011 6:46 am

Bon dia!!

per mi bé per dinar, ja diréu el dia a veure com ho tinc! :-)ok:

Feliz viernesssssssss!!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dj. juny 02, 2011 3:43 pm

Aix cuantos dias sin entrar!!!! pero hoy tocaba si o si!!!!!! ya estamos en nuestro mes!!!! ya han pasado 4 añitos....es increible lo rapido q han pasado!!!!

Y hoy era el dia de nuestra Txell!!!! y de mi cuore tambien!ella la boda civil jejejejejej :-):-):-):

MUCHAS FELICIDADES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

El sabado nos vemos y lo celebramos!!!!!!! :-))
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dj. juny 02, 2011 4:47 pm

Quiero volver a hace 4 años!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron