El Paratge 2011

un gran any!

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: adriana27 » ds. jul. 03, 2010 11:09 pm

Tengo un par de amigas q han ido a bodas alli,y genial, lo unico qdicen que los lavabos son muy pequeños y bastante cutres! por lo demas todo perfecto !asi q las q decis q no los habeis visto esperaros mu mu senzillico" a ver yo he visto la pagina web y es un sitio mu bonito y diferente a todo, super original, felicidades a las novias q os casai alli!
7 de Maig de 2011
Avatar de l’usuari
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: PILI77 » dl. jul. 19, 2010 7:08 pm

Se ha creado una página en Facebook de Fans Restaurante El Paratge. Todas las paratgeras os podeis unir a este grupo.
Imatge
Avatar de l’usuari
PILI77
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 06, 2007 8:10 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: adriana27 » dv. ago. 20, 2010 10:01 pm

no encuentro lapagina
7 de Maig de 2011
Avatar de l’usuari
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: Monica » ds. ago. 21, 2010 2:51 pm

Hola!!!!

Jo també em caso al paratge el 4 de juny del 2011!! Vaig estar mirant diferents llocs i buscàvem un lloc diferent, acollidor i només vam entrar al paratge, ens vam decidir...El tracte va ser inmillorable i el lloc preciós. L'únic que ens va fer pensar, va ser el límit horari, ens van dir que només podiem estar fins a les 3 de la matinada i això ens va fer dubtar perquè no voliem fer fora a la gent...però ja mirarem com ho podem fer, potser al final la gent està cansada i vol marxar i sinò...sabeu algún lloc a propet?

Em caso a l'ermita i ens van dir que fins a l'octubre no tornessim a trucar per concertar cita amb el mossèn. Sabeu quan cobra el mossèn per la cerimònia?

La veritat és que vaig super perduda, no sé per on començar, no sé que he d'anar mirant, tinc tants dubtes!!!
Ah i nosaltres tampoc vam veure els banys....espero que siguin correctes!!

Sabeu si la gent queda contenta amb el catering? I amb tot en general!!! Aaaaahhh, quins nervis i encara queda molt!!!
Avatar de l’usuari
Monica
 
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 21, 2010 2:36 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dg. ago. 22, 2010 12:44 pm

Hola Monica!!

Benvinguda!
Jo soc paratgera, em caso el 18 de juny 2011!!!!!!!i también a l'ermita....
Nosaltre al maig vam parlar amb el mossen per telefon,...i hem d'anar a l 'octubre ja que es quan obre agenda pel 2011!!!

Que sapiguem, no posa preu concret, m'han dit que diu que donis "per la voluntat"....nose!!!!!
Jo si que he vist el WC,...a vere no son gran cosa, al contrari...pero mira.....a mi el lloc em va enamorar i el tracte también...i sobretot que es diferent a tot el que vam veure!!!!!

Del catering jo conec una noia q es va casar fa un any alla i diu que es genial!!!espero q sigui aixi.

Jo crec q es un lloc motl encertat i familiar!!!!!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: Monica » dt. ago. 24, 2010 9:47 pm

Gràcies Sara!!

Ara estic començant a mirar webs de diferents coses, de vestits, d'invitacions, de detallets,...per agafar idees...

Ah, per si us interessa, hi ha una web amb invitacions molt originals, us paso el link:

http://www.1001invitaciones.com
Avatar de l’usuari
Monica
 
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 21, 2010 2:36 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: DdDunia » dj. ago. 26, 2010 10:38 am

Hola a todas!
Soy Dúnia y es la primera vez que comento en el foro.
Me caso en El Paratge el 9 de julio y leerme vuestros comentarios me ha servido para aclarar varias dudas que tenía, como por ejemplo el tema de los lavabos, de los que ni me acorde en la primera visita de lo impresionada que estaba por el sitio.
Muchas gracias.
Saludos!
DdDunia
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 10:31 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dj. ago. 26, 2010 11:11 am

Que bien!!Otra paratgeraa!!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: mirisugar » dt. set. 14, 2010 8:48 am

Hola nenes, jo soc una infiltrada del 2010, jeje, em caso d'aki un meset i mig, i estic enamoradissima del Paratge, i de l'ermita de Sta. Quiteria, on ens casarem. Us he de dir que la prova del menu.... BESTIAL!!! Bonissim tot, i molta quantitat, quedareu contentissimes, ja veureu. El lloc és ke té un encant especial, quan la gent entri i vegi tot el saló amb totes les espelmetes enceses,tot com si fós un petit castellet de conte de fades... ai, és que m'encanta!!!
Si alguna teniu algun dubte ja sabeu, aki estem per contestar-vos!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirisugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: merc » dj. oct. 07, 2010 9:21 pm

Hola a todas!
Yo también soy nueva en este foro de les paratgeres!!!!
Me caso en el partatge el día 28 de mayo 2011 y la verdad es que estoy muy contenta de haber elegido este lugar para un día único y especial como es para todas nosotras.
A pesar de que visitamos bastantes sitios decidimos celebrarlo en el paratge porque desde el primer momento me enamoró!
Y lo que más tranquilidad me ha dado, es poder conocer este estupendo foro y poder comprobar la gran satisfacción de todas las novias que se han casado aquí!!!!
Ahora me toca pasar los nervios con el vestido, jeje.
Un beso a todas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
merc
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 8:59 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dv. oct. 08, 2010 8:04 am

Bienvenida Merc!!!!!!!
yo me caso el 18 de junio del 2011!!! y también estamos encantados!!!haces la cermeonia civil?o religiosa en sta quiteria??? cualquier cosa aqui estamos..!!!ya nos queda pcoo pococ!!!!

animos con el vestidoooo!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: AMORES » dj. oct. 14, 2010 12:38 pm

Hola chicas!! Yo me casé el 3 de septiembre del 2010 en el Paratge. Solo tengo una palabra para describir el día de mi boda ESPECTACULAR. Las que hayáis elegido este sitio para casaros habéis hecho una muy buena elección. Que envidia me dais, ojalá pudiera volver a vivir este día :) Un 10 para Silvia y Jordi, son los mejores!!!!!!!
Si tenéis alguna pregunta, aquí estoy para ayudaros.
FELICIDADES A TODAS
Avatar de l’usuari
AMORES
 
Entrades: 19
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:55 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dv. oct. 15, 2010 8:45 am

Muchas graciassss AMORES!!!da mucha tranquilidada saber que ha ido tan bien !!!!simepre hay nervios para q todo sea perfecto!!y el sitio es tan espectacular, y nose como mas definirlo!!!!! q bien!!!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: mirisugar » dg. nov. 21, 2010 2:06 am

Hola noies, jo em vaig casar el 30 d'octubre a l'ermita de Santa Quiteria i ho vaig celebrar al Paratge, i simplement va ser tot PERFECTE! Estàn desde el primer moment pendents dels nuvis, la metre fins i tot em va retocar el cabell,el Jordi un artista organitzant.. la Silvia pendent de que tot anés bé.. De veritat, va ser un casament de pel·lícula per tothom. El lloc és màgic. El jardi amb l'aperitiu,ufffffff, una passada. El menjar igual que a la prova, boníssim i molta quantitat,la veritat. Si ho hagués de tornar a celebrar no m'ho pensaria ni un segon. El Paratge sempre serà un racó molt especial a les nostres vides.
Si teniu preguntes aki estic.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirisugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dl. gen. 03, 2011 3:22 pm

Hola noies!!!
tenim mlt abandonat aqst post!!
una pregutna, vosaltres agafeu el fotograf que us proporciona El paratge!! nosaltres si xo encar no hem trucat!! anem tard???
aixxxxx quins nervis!!!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: buenri » dt. març 15, 2011 10:13 am

Hola,

Soc nova per el fòrum, m´agradaría anar a visitar el paratge, pero no sé per on ronden els preus dels menus. Algú podría ferme una mà? No m´agradaria visitar-ho i despres que els preus es sortin molt del meu pressupost.

Gracies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
buenri
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: AMORES » dt. març 22, 2011 1:25 pm

Hola Buenri!!!!!!
Yo me casé en septiembre del año pasado en el Paratge. El precio por cubierto es de unos 148 € por persona adulta. El de los niños es más barato dependiendo del menú que les pongas, hay 3 para elegir. Piensa que en el precio va incluido casi todo. La comida es fantástica, un 10. No te arrepentirás. Espero haberte ayudado :)
Avatar de l’usuari
AMORES
 
Entrades: 19
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:55 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: buenri » dg. abr. 03, 2011 6:51 pm

Hola,

El sábado fuimos a ver El Paratge para casarnos en 2012 y la verdad es que me gusto muchísimo, sobre todo el salón. Lo único que me convence menos es el sitio donde se hace la ceremonia civil, es en el patio interior, me enseñaron fotos pero no acabo de imaginármelo....
Otra cosa que olvide preguntar es si la comida la hacen allí mismo en la Masia o la traen hecha. ¿alquien lo sabe?
Me propusieron el fotógrafo de ellos como regalo, ¿sabeis que tal es? ¿alguien que haya ido a hacer prueba de menu o que ya se haya casado ¿que tal la comida, el apertivo? Tengo que decidirme esta semana porque solo le queda un sábado libre en el mes que yo quiero en 2012!!!!

Gracias!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
buenri
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: AMORES » dl. abr. 04, 2011 10:16 am

La comida es fantástica, es del grupo del botafumeiro. Mis invitados me dijeron que no habían ido a ninguna boda con una comida tan buena. El aperitivo es espectacular, y en la prueba del menú disfrutamos muchísimo porque estaba todo buenísimo. No sabíamos por qué decidirnos.
Nosotros también teníamos la idea de celebrar la ceremonia civil, pero cuando vimos la ermita enseguida se nos quitó de la cabeza. Es preciosa, muy íntima y super romántica.
No te lo pienses mas y di que si, no te arrepentirás :-)
Avatar de l’usuari
AMORES
 
Entrades: 19
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:55 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: buenri » dl. abr. 11, 2011 1:50 pm

Hola chicas!!!

Finalmente!! Decidido... me caso en El Paratge, el 9 de Junio de 2012!!!! Hoy mismo he dado la paga y señal....
Alguna que se case por lo civil???? No tengo ni idea de lo que he de hacer ahora en tema papeleo.... Se que he de casarme en el juzgado antes, pero no se por donde he de empezar.
He abierto el foro El paratge 2012.. si alguna quiere pasarse por allí... hasta ahora estoy solita! jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
buenri
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants