PUNTA CANA ALLÁ VAMOS

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: superju » dl. jul. 17, 2006 11:24 am

Hola a totes!!!
Jo també ja estic aqui!!! Tot ha anat genial. És ben bé una cura anti-estres que tanta falta ens fa a tothom...
La veritat es que els primers dies em va costar acostumar-me a aquell ritme de vida tant tranquil però despres ja hi estava tant bé que no volia tornar : muaahhhh : jejejjeee
Ara, no puc perque haig d'anar a fer unes gestions al banc però despres us explico més detalls ok?

Petonets per totes. :-()-)
superju
:: núvia experta

Entrades: 590
Membre des de: dj. gen. 20, 2005 8:08 pm

EntradaAutor: annafont » dl. jul. 17, 2006 1:52 pm

ok.estarem esperant!!
annafont
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. jul. 17, 2006 3:17 pm

Benvinguda superju!!! >.-<: >.-<: Ens has d'explicar i fotos!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: superju » dt. jul. 18, 2006 6:19 pm

Hola noies !! ja estic aqui!!
Doncs, tot va anar molt bé. Al principi, esl dos primers dies esrtavem una mica estranys ja que és un tipus de viatge que no estem acostumats a fer. Passar del estres de la ciutat a la tranquilitat allà, tumbada en una hamaca,sota una palmera prenent una caipirinya...al principi va costar ara m'hi vaig acostumar ràpid eh? jejejeejejeje
L'hotel estava molt bé. Vam anar al Riu Bambú i la veritat és que és molt xulu.
Vam fer la excursió dels quads i la de Samanà tal i com vau recomanar per aquí.

La dels quads ens ho vam passar molt bé tot el grup que hi anavem. va estar molt bé.
Ara, la de Samanà una passada, xulissima. Vam anar fins al "superaereoport" de Punta Cana jejeje i allà vam agafar una avioneta que t'hi c....jejejeje Era una tartana,molt vella i amb bitxos dins. Quasi quasi que hem d'empenyer entre tots per fer-la enlairar. Vaya tela! jejeje
va ser tota una aventura veure les cares d'acollonits de la gent dins l'avioneta jejeje. però vam arribar bé .
Una vegada a Samanà ens van portar a provar fruites, cafe, cacau i caña de azucar. I cap a buscar cada un un cavall per anar a la cascada limon.
Pobres cavalls, havien de fer unes piruetes per baixar sense patinar per aquells camins de muntanya amunt i avall. Jo amb el cavall vaig flipar, m'encanten els cavalls...
Ens vam banyar a la cascada i ens en vam tornar.
Despres de dinar vam agafar la lancha ràpida que fotia uns bots que no vegis , ens vam banyar a la platja i de tornada cap a l'avioneta ( que no era la mateixa, sinó una amb més bona pinta jeje) i cap a l'hotel.

Al fer excursions i tal ,vam fer molt bones amistats da'ltres llocs d'Espanya. Fins i tot l'ultim dia abans de marxar vam fer un sopar tots junts i despres unes quantes caipirinyes jejejeje : beer : i al dia següent ... :star::

Així és que tot em va agradar, bé, el que em va fer molta pena és quen surts del recinte de l'hotel la pobresa que hi ha...quina pena...Els hi tiravem caramels als nens i es toirnavem bojos d'alegria.pobrets.

Ah! i el que vaig flipar és que no vegis amb els dominicans i dominicanes...van a la caça i captura d'estrangers. A la minima que ens separavem un momentet el meu marit i jo, ja en tenia algun dient-me cosetes...que si quieres un legalito mi amol...o jo que sé què jejejejee

Encara no tin fotos perque les haig de revelar, quen les tingui deseguida en poso ok?

adeeeeeeeeeu! :-)ok:
superju

EntradaAutor: Alyssea » dt. jul. 18, 2006 10:46 pm

més fotos, no en tinc moltes perque me les tenen que pasar
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Alyssea

Entrades: 555
Membre des de: dg. oct. 30, 2005 12:27 am
Ubicació: Gandía (Valencia)

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. jul. 19, 2006 7:36 am

:-) :-) :-) Quins records, m'en alegro superju que t'agradés Samaná, ja us vaig dir que era acollonant :-)ok:

Lo de la pobressa.... uf!!! és un tema delicat, no són rics... pero tampoc es moren de gana... lo que passa viuen a banda del capitalisme que ens envolta a nosaltres i aquest tipus de vida... de vegades pot xocar i bastant. Si que es veritat que no viuen amb tantes floritures com nosaltres, pero jo vaig parlar amb gent d'allà i com ja he dit de gana no es moren.

Un altre cosa és el "acoso" que comentes... jo no el vaig sentir... només em vaig sentir incòmode quan vàrem anar a Pacha (al vostre recinte) la veritat que allà és veia molt. :-/
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Stella » dc. jul. 19, 2006 9:35 pm

Superju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: oeeee vas fer l'exrcursio a samana!!!!!!!! :-)ok:
Noia el q dius q estan alla "al acecho" jejeje jo tmb ho vaig notar!!!!!!!!! i havia un cambrer al meu hotel q semrpe q en juanma s'aixecaba a buscar alguna cosa em deia 2hola bonita" o coses per l'estil... i despres va pasar una altra noia i li va dir exactament el mateix! jajajaja lo bo es q nomes em parlaba quan estaba sola!
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Alyssea » dc. jul. 19, 2006 9:49 pm

Jo també ho vaig viure en les meues carns, uno de la recepció em va tirar els trastos a saco, diguent-me eres muy bella, dame tu pasaporte y quedate aquí conmigo,...i a la meua amiga li deia que em deixara asoles en ell, fins i tot em va deixar el seu mòvil per cridar a ma casa; jo al principi no volia acceptar perque dic "a saber que voldrà este" però la meua amiga em va dir que no pasaba res, que aprofitara.
I en les discoteques ja ni te digo, lo que s´arrimen.
Però són graciosos, sobretot la manera de parlar em feia molta risa.
Imatge

Imatge
Alyssea

Entrades: 555
Membre des de: dg. oct. 30, 2005 12:27 am
Ubicació: Gandía (Valencia)

EntradaAutor: Stella » dc. jul. 19, 2006 10:43 pm

Jajajaja Aly m'hagues agradat veure la teva cara!!!! la veritat es q al principio crea desconfiança pero despres ja veus q son aixi la majoria alla....
Stella

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. jul. 20, 2006 7:25 am

Si... al principi espanta la seva manera de ser... pero després t'acostumes... doncs no se... nosaltres a l'hotel moltes vegades, el cambrer em deia a mi Hola bonita y al sebas les cambreres tu que quieres mi amol!!! Y nosaltres ens ho pasavem genial. :-)ok:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: superju » dj. jul. 20, 2006 7:56 pm

Hola amols!!! jejejeje

Nosaltres també vam anar a Pacha i vam flipar. Tots els treballadors de l'hotel estaven allà "a la caza". I les i els turistes lliures també.Així que tots contents :-)
Stella, al final vam fer l'excursió de Samana tal i com vas recomanar tu, Ruth. La veritat és que és molt cara però val la pena ja que és molt complerta i va ser tota una aventura jeje. Tu la vas fer?

D'això de la pobresa, sí que és veritat que no passen gana. Ens van comentar que no els hi falta menjar, però és això, que veus aquelles cases, res de luxes, els nens i nenes sense gaire roba,els animalets alguns fets pols (gatets, gossos) i em fa pena.

Alyssea, que xules les fotos. Tinc unes ganes de tenir revelades les meves...

:-()-)
superju

EntradaAutor: Stella » dj. jul. 20, 2006 9:07 pm

Jo la de Samana la volia fer pero quan estaben alla no la vam poder agafar pq estaba tot cubert per tota la setmana :-( ens vam quedar amb les ganes.....
Lo q diueu de la pobresa, nosaltres en una excursio vam parar i ens vam posar a esmorzar i van venir uns nens a demanar a diners i els vaig donar les magdalenes de xocolata del meu esmorzar i em van dir q no pq no els agradaven q si teniem croasants... jo em vaig quedar parada... es un altre estil de vida, com diueu sense luxes.
Jo tinc una amiga meva q es d'alla i em va dir q a la propera no poertes ni euros ni dolars, q ja em diria qcom va la moneda d'alla pq aixi es mes dificil q t'enganyin....
Stella

EntradaAutor: Ruth_2006 » dv. jul. 21, 2006 8:20 am

aysss, que maco Samaná allá si que veus una mica més de país i surts de lo que és el nucli turistic de Punta Cana, que la veritat .... tot es botigues i hotels!!!

Sí lo de pacha es de jutjat de guàrdia el meu home es va quedar flipant i no va voler tornar :-)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Stella » dg. jul. 23, 2006 9:22 pm

Ruth q es lo de Pacha?? :hmm:: :hmm:: :-(
Stella

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. jul. 24, 2006 7:42 am

La discoteca Pacha (la de les cireretes) que està ubicada al complexe dels hotels Riu :-)ok:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: superju » dt. jul. 25, 2006 7:24 pm

Stella, a Pacha hi vam anar una estoneta per veure si era veritat que hi havia tant de turisme sexual. Vam entrar per la porta i només entrarja feia olor a feromones jejejejejejejejejejeee Hi havien moltes parelles embolicant-se i a la pista no te digo naaa.Un xou...

Dijous ja tindré les fotos. De tant esperar em surtirà barba...

Aix...no ens estressem! com diuen els dominicans...

:*:-)
superju

EntradaAutor: yesi_27 » dt. jul. 25, 2006 8:26 pm

hola chicas quien de vosotras estuvo en punta cana entre los dias 4 de julio y 11-julio. Y si alguna estuvo en el hotel gran paradise bavaro. O en otro hotel.
yesi_27
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 137
Membre des de: dg. des. 11, 2005 6:08 pm
Ubicació: rubi

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. jul. 26, 2006 7:57 am

Pues o bien nuvia o bien alyssea creo??? :hmm:: :hmm::
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: superju » dc. jul. 26, 2006 2:32 pm

Yesi, yo estuve esos dias en el Riu Bambu. ::-)
superju

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. jul. 26, 2006 2:34 pm

:-) :-) Os he dicho a todas menos a ti
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any