BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nuvit » dt. jul. 13, 2010 11:20 am

Hola a tot i a totes!!!! Obro aquest tema per tal que els/les que us caseu al 2012 ens puguem conèixer i compartir els nostres preparatius, donant i agafant idees per que el nostre dia sigui inoblidable, i aquelles que ho desitgin ens aconsellin amb les seva pròpia experiència.

Jo encara no tinc ni data establerta, ni restaurant, ni ser si serà per l’església o pel jutjat, ni tinc peles ni res de res, fins i tot encara no m'han regalat ni l'anell :-(

L’únic que tenim clar és que al 2012 ENS CASEM!!!! *.-o-o.* Ja està decidit!! hem tingut que posar una data límit perquè si no mai trobarem el moment, ja que actualment ja portem 10 anys com a parella!!! i 4 vivint junts, i al 2012 els dos ja en tindrem 30!!! :star::

Bé, si és així segurament sigui per setembre o la primera d'octubre, tot el demés estar PER FER!!!! Així soc tota orelles ( o més ben dit: tota vista jejejej)per agafar tot les sugerencies, idees etc que hem pugueu donar. A més aquest setembre tinc una boda d'uns amics al palau d'albatarrec, agafaré apunts jejejejej, i al octubre del 2011 una altra a les caves de Raïmat, tot i que allí no hem fa gaire el pes i la butxaca és la butxaca...

Us animo a totes les de Lleida que us caseu al 2012 a fer d'aquest fòrum una eina útil per a totes a més de passar bones estones conversant!!! AMUNT LLEIDA!!!! :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
nuvit
 
Entrades: 4
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 10:23 am
Ubicació: Lleida

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: carlina » dt. jul. 13, 2010 12:17 pm

Hola Nuvit!
Sóc una casada del 2009, hem vaig casar el 28/06/09 cerimònia civil i banquet a la Boscana.Pots llegir la meva mini cronica a la pàgina 100del post del 2009 nuvies de lleida 2009.Si tens qualsevol dubte o necessites rés aquí està una casada per ajudar-te.
Felicitats pel teu futur casament!T'he enviat un privat.a10.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nuvit » dt. jul. 13, 2010 12:33 pm

Gràcies Carlina!!! s'agraeix el reconçament d'una que ja ha passat per una experiència. MOLTES GRÀCIES!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nuvit
 
Entrades: 4
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 10:23 am
Ubicació: Lleida

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: carlina » dt. jul. 13, 2010 1:32 pm

De rés per això estem aquí.Fins una altra guapa!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dv. jul. 30, 2010 7:38 pm

hola nuvit, enhorabona per la decisió de casar-vos al 2012. Nosaltres ens casem al 2011 a Barcelona (som de Lleida però vivim a Bcn des de fa 3 anys) i et convido a que et passis també pel post Bodes Lleida del 2011 :-)ok: hi ha gent molt maca i trobaràs mooooltes idees pel teu casament!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: buniketa » dv. ago. 27, 2010 9:15 am

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nosaltres també som de Lleida i ens casem el 14 de maig del 2011, igual que la Cadui, però nosaltres ho fem a Lleida. Cerimònia religiosa a la Catedral i després el convit al Palau de Margalef. Els amos del Palau han comprat el Castell d'Albatàrrec, així que et puc assegurar que el casament al que has d'anar serà perfecte!

Igual que les foreres lleidatanes d'abans, et recomano que passis pel post del 2011, allà ens aniràs coneixent i podràs prendre moltes idees boníssimes, a més de trobar gent molt maca que t'ajudaran en tot allò que necessitis...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dt. nov. 23, 2010 5:59 pm

Hola nuvit!!!!! Primer de tot felicitarte, FELICITATS!!!!!!!
bueno jo también soc de lleida i la nostra data es el 4 d'agost del 2012.ara estic començan a mirar restaurants i tal pero no macabo d decidir magraden uns quans.. vatros ja teniu data???? :..:
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dc. nov. 24, 2010 9:42 pm

No hi ha ningu de lleida???? :-/
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. des. 02, 2010 6:26 pm

No tenim novies de Lleida del 2012???? :-/ Vinga noies animeuvos : ban :
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dj. des. 02, 2010 6:44 pm

nika25 ha escrit:No tenim novies de Lleida del 2012???? :-/ Vinga noies animeuvos : ban :


no hi han núvies a Lleida al 2012 perquè som totes del 2011 jiji! *.O.-O*
Si vols passa't pel nostre post, hi estàs convidada :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. des. 02, 2010 6:58 pm

Moltes gracies Cadui :-)ok:
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dj. des. 02, 2010 7:32 pm

nika25 ha escrit:Moltes gracies Cadui :-)ok:


de res guapi!! mentre no apareguin lleidatanes pel 2012 pots passar-te pel nostre i així anar agafant idees :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. des. 02, 2010 7:54 pm

cadui ha escrit:
nika25 ha escrit:Moltes gracies Cadui :-)ok:


de res guapi!! mentre no apareguin lleidatanes pel 2012 pots passar-te pel nostre i així anar agafant idees :-)ok:



Ja hos estic llegin ja pero no matrebeixo a parlar ja q vatros ja o teniu tot i jo sol estic començan a mirar restaurant,pero de totes maneres m'agrada llegir els vostres comentaris i opinions!!!
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dj. des. 02, 2010 8:02 pm

nika25 ha escrit:Ja hos estic llegin ja pero no matrebeixo a parlar ja q vatros ja o teniu tot i jo sol estic començan a mirar restaurant,pero de totes maneres m'agrada llegir els vostres comentaris i opinions!!!


Doncs res de vergonyes!! pensa que fa un any nosaltres estàvem igual que tu... dona lo divertit del fòrum és poder xerrar i compartir idees, pensaments i emocions. No et tallis i a xerrar!!

Ja tens restaurant o de moment només mires? algun candidat?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. des. 02, 2010 8:29 pm

cadui ha escrit:
nika25 ha escrit:Ja hos estic llegin ja pero no matrebeixo a parlar ja q vatros ja o teniu tot i jo sol estic començan a mirar restaurant,pero de totes maneres m'agrada llegir els vostres comentaris i opinions!!!


Doncs res de vergonyes!! pensa que fa un any nosaltres estàvem igual que tu... dona lo divertit del fòrum és poder xerrar i compartir idees, pensaments i emocions. No et tallis i a xerrar!!

Ja tens restaurant o de moment només mires? algun candidat?



Pues ja manimare ja Cadui!!!! Estic miran de moment,auet cap de setmana tinc q anar a veure La Prats i La Boscana.Estos dos son els meus preferits ja q vui casam x lo civil i magradaria algo am jardi.Macosnelles algun mes?????
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. des. 02, 2010 8:32 pm

Per cert Cadui, i tu on et cases??? ja et queda poquet,eh??? ja o tens tot a puesto???? jejejejeje. : ban :
Espero q et vagi molt b i tinguis molta sort :-)ok:
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dj. des. 02, 2010 8:43 pm

nika25 jo no et puc ajudar massa en quant a restaurants per Lleida perquè tot i ser els dos d'allà, ens casem a Barcelona que és on vivim. Així amb jardinet però, també hi ha el Palau de Margalef, d'aquest així com de la Prats i de la Boscana m'han parlat força bé. Les lleidatanes del 2011 et podran ajudar millor amb aquest tema.
Ja tinc moltes coses avançades, així gros només ens falta el papeleo (estem en ello) i les aliances, a part de tornar a fer la ronda de fotògrafs, vestits i restaurant per començar a concretar les coses pel gran dia.
Gaudeix moltíssim de tots els preparatius perquè encara que no t'ho sembli ara, el temps passa volant!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. des. 02, 2010 8:49 pm

Gracies Cadui!!! Sol llegirte se me fique la pell de gallina!!! suposo q tu l'any passat estaves com jo i ara et queda no res....
Si q man parlat del Palau de Margalef per ma cusina es cases al juny alli i no m'agradaria repetir!! Et fare cas y entrare al foro del 2011 per avere si les noies em poden dir cosetes dels restaurants.D totes formes moltes gracies. Continuem parlan per aqui Cadui :..: molts besikos i gracies per tot :-)ok:
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dj. des. 02, 2010 8:59 pm

nika25 ha escrit:Gracies Cadui!!! Sol llegirte se me fique la pell de gallina!!! suposo q tu l'any passat estaves com jo i ara et queda no res....
Si q man parlat del Palau de Margalef per ma cusina es cases al juny alli i no m'agradaria repetir!! Et fare cas y entrare al foro del 2011 per avere si les noies em poden dir cosetes dels restaurants.D totes formes moltes gracies. Continuem parlan per aqui Cadui :..: molts besikos i gracies per tot :-)ok:


de res guapi, tu qualsevol cosa demana que si puc t'ajudaré!
si ta cosina es casa allà al juny i trobes un altre que us agradi millor canviar :-)ok: així no hi han comparacions jiji!
si noia, l'any passat per aquestes dates vam trobar el nostre restaurant i ara sols ens queden 5 mesos per la boda, uff com passa el temps!! :.0.-0.:
passa't pel 2011 que segur que les noies et poden ajudar amb aquest tema... si no recordo malament a les primeres pàgines del nostre post hi havia una llista amb els restaurants i les opinions d'algunes, et pot ser d'ajuda :-)ok:
petons per tu també guapa!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dl. des. 06, 2010 10:21 pm

Q passa q cap lleidatana es vol casar al 2012?????? :-/ soc la unica o q??? :--(
Somi noiesssssssssssssssss :-///: animeuvoss : ban :
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
cron