Hola noies !! ja estic aqui!!
Doncs, tot va anar molt bé. Al principi, esl dos primers dies esrtavem una mica estranys ja que és un tipus de viatge que no estem acostumats a fer. Passar del estres de la ciutat a la tranquilitat allà, tumbada en una hamaca,sota una palmera prenent una caipirinya...al principi va costar ara m'hi vaig acostumar ràpid eh? jejejeejejeje
L'hotel estava molt bé. Vam anar al Riu Bambú i la veritat és que és molt xulu.
Vam fer la excursió dels quads i la de Samanà tal i com vau recomanar per aquí.
La dels quads ens ho vam passar molt bé tot el grup que hi anavem. va estar molt bé.
Ara, la de Samanà una passada, xulissima. Vam anar fins al "superaereoport" de Punta Cana jejeje i allà vam agafar una avioneta que t'hi c....jejejeje Era una tartana,molt vella i amb bitxos dins. Quasi quasi que hem d'empenyer entre tots per fer-la enlairar. Vaya tela! jejeje
va ser tota una aventura veure les cares d'acollonits de la gent dins l'avioneta jejeje. però vam arribar bé .
Una vegada a Samanà ens van portar a provar fruites, cafe, cacau i caña de azucar. I cap a buscar cada un un cavall per anar a la cascada limon.
Pobres cavalls, havien de fer unes piruetes per baixar sense patinar per aquells camins de muntanya amunt i avall. Jo amb el cavall vaig flipar, m'encanten els cavalls...
Ens vam banyar a la cascada i ens en vam tornar.
Despres de dinar vam agafar la lancha ràpida que fotia uns bots que no vegis , ens vam banyar a la platja i de tornada cap a l'avioneta ( que no era la mateixa, sinó una amb més bona pinta jeje) i cap a l'hotel.
Al fer excursions i tal ,vam fer molt bones amistats da'ltres llocs d'Espanya. Fins i tot l'ultim dia abans de marxar vam fer un sopar tots junts i despres unes quantes caipirinyes jejejeje

i al dia següent ...
Així és que tot em va agradar, bé, el que em va fer molta pena és quen surts del recinte de l'hotel la pobresa que hi ha...quina pena...Els hi tiravem caramels als nens i es toirnavem bojos d'alegria.pobrets.
Ah! i el que vaig flipar és que no vegis amb els dominicans i dominicanes...van a la caça i captura d'estrangers. A la minima que ens separavem un momentet el meu marit i jo, ja en tenia algun dient-me cosetes...que si quieres un legalito mi amol...o jo que sé què jejejejee
Encara no tin fotos perque les haig de revelar, quen les tingui deseguida en poso ok?
adeeeeeeeeeu!