DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

temes off-bodes..

Re: DIETA KOT 5kg EN 2 SEMANAS YUPI YEAHHHH

EntradaAutor: dory » dj. set. 30, 2010 11:38 am

Yana YEAHHHHH!!! :-)ok: perfecte guapi! molt molt bé!!
a mi sabeu que em pasa? estic bastant pasota :-( començo els dilluns i dimecres ja estic cansada i peco!! a juny quan vaig començar us asseguro que en 3 setmanes d'intensiva, no vaig fer res prohibit, era 100 % estricte i funciona!!! lo que em passa que ara em fa mandra, uffff el que faré un altre cop es tornar a passar la dieta per dilluns vinent ok? pero en comptes de fer 2 setmanes intensiva, potser fare 1 - 1- i 2 i aviam si axí ho porto millor!! Mare meva, pero sifa menys de 4 mesos vaig conseguir perdre 10 kg amb aquesta dieta!! jajajaja pero com que ara em queda menos, i em veig prou bé... doncs fa mandra!!!

Doncs ja us he posat al dia, dilluns intento per tots els medis posar-m'hi sí o sí que el nadal sacosta i vull menjar turrons!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: DIETA KOT 5kg EN 2 SEMANAS YUPI YEAHHHH

EntradaAutor: NANI » dj. set. 30, 2010 12:20 pm

JJA IAX DORY ETS LA MONDA LIRONDA.
JO EN UN MES HE PERDUT 6,5KG :-///: :-///: :-///: :-///:
ESTIC MOLT CONTENTA ::love:: ::love::
EL ME MILLOR ÀNIM ES EL MEU HOME QUE NO PARA D'ANIMAR-ME I DIR-ME LO ESTUPENDA QUE ESTIC...JAJAJJAJAJ AIXÒ AJUDA!!!!!
ÀNIMS NOIES QUE AL NADAL ENS POSSAREM TIBIES DE TURRONS I JA SI AIXÒ FAREM UNA MICA DE DIETA DESPRES...JAJJAJAJA >.-<: >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

soy una princesa ilusionada
Avatar de l’usuari
NANI
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3931
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 9:29 am

Re: DIETA KOT 5kg EN 2 SEMANAS YUPI YEAHHHH

EntradaAutor: Yana » dv. oct. 01, 2010 8:57 am

Nani felicitats!!!!

Estarem guapissimes!!!! ole! ole! jajajaja jo m'apunto a menjar torrons encara que singuin lights!!!
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: NANI » dv. oct. 01, 2010 12:18 pm

YANA I D'AQUÍ POC QUÈ FAREM AMB ELS PANELLETS!!!!!!!!!!!!! AIX A MI M'AGRADEN MOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLT..JAJAJJAJAJ :-( :-(
EN MENJAREM UN...NOMÉS UN...AJJAJJAJA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

soy una princesa ilusionada
Avatar de l’usuari
NANI
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3931
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 9:29 am

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: esteruchy » ds. oct. 02, 2010 9:23 am

JA porto 5 kilets i 300 grams!! :D :D en 3 setmanes :D

M'he psoat a la bascula i... quina felicitat!!!

Pralant de pecar... a finals de més marxem a Sevilla i ens controlarem això intentarem....pero el repte es tornar d'allà sense pesar més en mantenir-nos estem contents. Si ens aprimem millor que millor pero.. ja se sap... no pel fet de que sigui Sevilla i ens menjem montaditos... sino perque anirem a veure la familia i clar cada dia será comilona (menjare poquet i ja està :D )
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: Yana » ds. oct. 02, 2010 8:44 pm

Nani els panellets ni olorarlos!!!! jajajaja ufff quina tortura chiquetes!!! :yium:-), espero poder controlar les mans.

Esteruchy molt be!!!!! se sent una orgullosa de l'esforç oi?
A Sevilla procura controlar els hidrats , els dolços i el vinet que son lo pitxor per les dietes i la resta poquet clar, pero sobre tot pasa'ho beeeee!!
Ja ens faras cinc centims del teu viatje :-///: (i de pas ens fas dentetes :-( )
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: Yana » dl. oct. 04, 2010 6:42 am

Porto 4 dies sense baixar ni un gram y encara no m'ha baixat la regla :--( , a vere si aquesta semana baixa i amb ella els kilets perque començo a desesperar agggrrrrrr-

Com aneu vosaltres noies? baixen aquets kilets o que.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: NANI » dl. oct. 04, 2010 9:03 am

hola guapisimes!!!
jo el dissabte vaig pecar amb pizza...jajajja no he engreixat però tampoc he aprimat..grrrrrrrrrrrrrrrr :-( :-( :-( :-(
No ens hem de desesperar, a mi el mes passat ja em va passar que una setmana semblava que no m'aprimava i al final van ser 800gr. Paciencia i ànims!!!
Aix Sevilla que guay!ª!!! a mi m'agrada molt aquesta ciutat!!! disfruteu molt esther i tranquil.la si us passeu ja n'hi haurà temps per continuar amb la dieta!!!!
Moltes felicitats per els quilos que porteu de menys!! quina alegria que dona la bàscula eh???
petonets >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

soy una princesa ilusionada
Avatar de l’usuari
NANI
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3931
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 9:29 am

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: dory » dc. oct. 06, 2010 10:32 pm

Bueeeeno molt bé totes no?? algun pecadillo jejejeje
Nenes, jo no estic psicologicament preparada :-( tinc alguns fronts oberts que fins que no ho centri tot no em veig capaç.... mhe plantejat dies de reflexio i aviam si em torno a animar una mica..

Bueno, molt molt bé per les que ho porteu de conya!
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: VaneMenorca » ds. oct. 09, 2010 9:37 am

dory ha escrit:Bueeeeno molt bé totes no?? algun pecadillo jejejeje
Nenes, jo no estic psicologicament preparada :-( tinc alguns fronts oberts que fins que no ho centri tot no em veig capaç.... mhe plantejat dies de reflexio i aviam si em torno a animar una mica..

Bueno, molt molt bé per les que ho porteu de conya!



jajajaja, és que si no estàs mentalitzada és molt dificil seguir una dieta...

Jo vaig fer la Pronokal, que pel que veig es mooolt similar a la KOt, i ara havia probat la Dukan però m'anava millor la Pronokal...

Ara que he vist la Kot, just estigui preparada la faré, per què vull perdre 6-7 k pel casament.... I uuuf!!! Em fa mooolt pal tornar a començar a fer dieta però... m'hi he de posar ja! Però penso, encara tinc temps.... Quin desastre!!! :star::

I vosaltres,teniu una força de voluntat... admirable!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
VaneMenorca
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: Yana » dt. oct. 12, 2010 5:15 am

Vane, es practicament igual que pronokal la de kot, inclus pots seguir el protocol de pronokal si vols, els sobres son els mateixos, be a mi m'agraden mes els de kot. Jo faig KOT amb protocol de PNK i de moment vaig molt molt be, les analitiques les demano al metge de capçelera i fins hara no ha possat cap impediment.
Ja porto 10 kilets menyssss!!!! estic molt molt contenta, a vere si els 20 que em queden baixen igual de rapits que ja tinc ganes d'anar a probar vestits joo.

Be noies a vere si animem una mica aixo no? esta molt parat!
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: euterpe » dt. oct. 12, 2010 11:55 am

Hola a totes! Vaig anar a la farmàcia a preguntar si els productes de la dieta Kot són aptes per a celíacs. Van haver de trucar a la casa perquè ells tampoc ho sabien. Al final resulta que hi ha productes que sí que ho són i altres que no. Potser a alguna de vosaltres li interessava saber-ho!
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: VaneMenorca » dt. oct. 12, 2010 12:00 pm

Yana ha escrit:Vane, es practicament igual que pronokal la de kot, inclus pots seguir el protocol de pronokal si vols, els sobres son els mateixos, be a mi m'agraden mes els de kot. Jo faig KOT amb protocol de PNK i de moment vaig molt molt be, les analitiques les demano al metge de capçelera i fins hara no ha possat cap impediment.
Ja porto 10 kilets menyssss!!!! estic molt molt contenta, a vere si els 20 que em queden baixen igual de rapits que ja tinc ganes d'anar a probar vestits joo.

Be noies a vere si animem una mica aixo no? esta molt parat!




Ohhhh!!! Qué be!!!! I me dius que els sobres de Kot són més bons!!?? M'ho hauré de plantejar!!! Són més econòmics también??

Molt beee 10 kilos ja!!!! Enhorabona!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
VaneMenorca
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: Yana » dt. oct. 12, 2010 8:24 pm

Vane molt mes barats, inclus tens pots economics (venen amb un dosificador), be, ja saps per als gustos els colors, pero en general amb la gent que he parlat que ha probat els dos tambe m'han dit el mateix, mes bons! i millor preu!, les caixes de sobres no arriben als 15€ i els pots que tens per a unes 20 tomes et surten per uns 23€ aixi que t'estalvies bastant. Espero haver-te ajudat.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: VaneMenorca » dc. oct. 13, 2010 8:22 pm

Yana ha escrit:Vane molt mes barats, inclus tens pots economics (venen amb un dosificador), be, ja saps per als gustos els colors, pero en general amb la gent que he parlat que ha probat els dos tambe m'han dit el mateix, mes bons! i millor preu!, les caixes de sobres no arriben als 15€ i els pots que tens per a unes 20 tomes et surten per uns 23€ aixi que t'estalvies bastant. Espero haver-te ajudat.



Si Yana!!! Moltes gràcies!!!

I hi ha alguns sabors que no siguin gaire bons?? Per exemple els Pronokal, jo odiava les truites, i molt!!!! I el pa era horrible!!!! Però els batuts m'encantaven!
Imatge
Avatar de l’usuari
VaneMenorca
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: Yana » dj. oct. 14, 2010 6:20 am

A mi personalment, les truites i les tortes m'encanten, pero si no t'agradaben a pnk.... doncs no se que dir-te, lo que no agrade es el pure de patata amb formatge i parmentier que es com una betxamel (es molt forta), de liquits no he pres gaires aixi que tindras que fer la proba igual que vas fer amb pnk sino malament.

Ya porto 12kilets perduts!!!!!! quines ganes tinc de anar a probar vestits!!!! encara em falte un mes, trobo que m'han donat hora molt tart no? el 20 de novembre, RC i Aire a lleida i m'han dit que han de rebre mes vestits de lanova coleccio, a veure si trobo el que vull. En fins.

Vinga noies que aixo va molt be!!
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: gemmapeke » dj. oct. 21, 2010 12:05 pm

Buenas,

ostres..a mi m'aniria bé tmb, pero no sé quan hauria de perdre...

Peso 64 kilos i medeixo 1,57, suposo que 8 kilets i cinc???pero aixo de perdre'ho tant rapid, no fa que tmb ho recuperis molt rapid???
PEKE-17-09-2011
Imatge
Avatar de l’usuari
gemmapeke
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: euterpe » dg. oct. 31, 2010 8:43 am

Ahir vaig anar a la farmàcia a comprar-me els pots... ja n'estic farta d'esforçar-me a fer dietes que només em fan perdre un quilo o dos. Provaré amb la Kot a viam si em va tan bé com dieu totes per aquí. L'únic problema és que, com que sóc celíaca, puc escollir entre poca varietat, però almenys m'agraden tots els que puc prendre! Ja us explicaré...

La començaré dimarts, que vull menjar algun panellet o moniato!
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: XIKAAA » ds. nov. 27, 2010 4:51 pm

como os ha ido xikas???

yo lo de herbalife lo dejé, por el precio, y la verdad pq le cogí un odio tremendo al batido... no podia con él...

y vosotras?
Imatge
Avatar de l’usuari
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

Re: DIETA KOT 6,5KG EN UN MES!!!!! OEEEEEE OEEEE

EntradaAutor: euterpe » ds. nov. 27, 2010 6:34 pm

Jo estic acabant la 4ª setmana de la dieta Kot (la fase intensiva) i he perdut una mica més de 5 quilos. La veritat és que cada cop que vas a la farmàcia t'hi deixes diners, però després menges poquet i coses barates, així que una cosa compensa l'altra. I pel que fa als batuts... els tres qe jo he provat són boníssims! No crec que els puguis arribar a odiar. Estic molt contenta! A viam què tal les altres fases.
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron