LUNA DE MIEL THAILANDIA

un gran any!

LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. oct. 14, 2010 7:58 pm

Bueno chicas abro este post para las chicas que tengan intención de viajar el próximo año como destino de luna de miel a Thailandiaaaaaaaa!! como ya e comentado en algun que otro post...nosotros aun dudamos del destino :-( estamos entre varios, pero que si por dinero o por malas épocas climaticas de los lugares hacen que pesen unos más que otros.
Thailandia es un firme candidato por reunir las condiciones económicas y climaticas!
Si vamos estariamos en un principio por un circuito por Bangkok, Chiang Rai, Chiang Mai y acabar con una extensión a playa paradisiaca ::love:: y por tema tiempo sería Koh Samui!

Así que chicas si teneis intención de viajar a Thailandia...buen lugar es este para hablarlo y aconsejarnos!!!!!!!!!!!! :mu::
Lista foreras Luna de Miel Thailandia!!!!!!


larabcn-----> 24/05/2011 a Bangkok, Chiang Rai,Triangulo de oro, Chiang Mai, Mae Hong Son, Phuket,
Phi Phi. Total 15 días!!!! Mayorista Iberoyet


Erfre-----> 31/05/2011 a Bangkok (Hotel Lebua) ruta a determinar por libre Total 24 Días!!!!

VaneMenorca----->07/06/2011 a Bangkok 3 noches (Hotel S31 Sukhumvit), Koh Samui 6 noches (Hotel Sala samui en villa garden pool), Por libre, total 11 días!!!!

Sasrom----->27/06/2011 a Bangkokg 5 noches (ruta por determinar) 3/07/2011 a Phuket 5 noches en una pool villa en Two Villas holiday oriental style layan beach

Dreams0411----->30/06/2011 a Bangkok (Hotel Sofitel Silom),Circuito de 6 días por Rio Kwai,Ayutthaya, Phitsanulok, Sukhotai, Chiang Rai, Chiang Mai,4 noches en Koh Samui (Hotel Nora Beach Spa & Resort en Villa) y 3 noches en Bangkok (Hotel Sofitel Silom).Total 16/17 días!!!! Mayorista Julià Tours

KRYSTA----->12/07/2011 a Bangkok 3 días,2 días Kanchanaburi,1 día Ayutthaya,1 día Sukhotai,3 días Chiang Mai,6 días Koh Tao. Total 28/07 18 días!!!! (Billetes,seguros,alquiler coche durante 5 días y 10 noches de hotel 3 4* por agencia. Excursiones,visitas por libre)

Syl05/05/02-----> 15/07/2011 a Bangkok 6 noches (Hotel Lebua), Ayyuthaya 2 noches (Hotel Krungri River),Chiang Rai 3 noches(hotel La Luna Resort),Chiang Mai en bus express 4 noches (Hotel The Chedi), Koh Phi Phi 8 noches (Hotel Phi Phi Island Village Beach Resort and Spa) Total 24 días!!!!

anetta----->19/07/2011 a Bangkok 3 noches (Hotel Sofitel Silom),Phitsanuloke 1 noche (Hotel Amarin Lagoon), Lampang 1 noche (Hotel Lampang River Lodge), Chiang Rai 1 noche (Hotel Le Meridien), Chiang Mai 2 noches (Hotel Le Meridien), Phuket 4 noches (Hotel Indigo Pearl) Total 14 días!!!! Mayorista Ambassador

neus-----> 13/09/2011 a Bangkok (Hotel Sofitel Silom), Chiang Rai, Chiang Mai, Koh Samui 3 días
(hotel Anantara Lawana) Total 13 días!!!! Mayorista Ambassador


Jessjavi -----> 03/10/2011 a Bangkok 4 noches (Hotel SOFITEL SILOM), Chiang Mai (Hotel THE EMPRESS)
2 noches, Chiang Rai (Hotel DUSIT ISLAND)1 noche, Krabi 4 noches (Hotel CENTARA GRAN BEACH, habitación DELUXE SPA OCEAN)Total 15 días!!!! Mayorista Julià Tours
Dreams0411 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 13, 2011 11:08 pm, en total s’ha editat 21 vegades.
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: ada77 » dj. oct. 14, 2010 9:13 pm

Hola Dreams 0411!
Jo vaig anar de viatge a Tailàndia aquest any, a l'abril i em va agradar mooolt! El que passa és que feia moolta calor, a l'abril és el mes més calurós i no hi ha pluges, depèn de quan hi vagis mira-ho bé que no s'escaigui el monzó que crec que és de maig a octubre, després tinc entès que plou molt... però no sé si és de les pluges que paren al cap de no res.
La gent molt maca, el país fantàstic i si t'agrada tot lo dels temples, els budes, etc. t'encantarà! Jo era el primer cop que anava a Àsia i em va agradar molt! Tant que crec que de viatge de nuvis anirem a Xina! jejeje!
Ànims! >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ada77
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: MISAC » dj. oct. 14, 2010 10:29 pm

Hola!!
Nosotros estamos mirando para ir a Tailandia, es lo único que teníamos claro desde el principio. Es un viaje que siempre hemos querido hacer y hasta ahora no habíamos podido. También estamos mirando de hacer el circuito que has puesto Dreams, pero no sabemos si contratarlo por una agencia o montarnos el viaje por nuestra cuenta. Las agencias nos han comentando que vayamos para finales o principio de año para que nos den los presupuestos. No sé.... esperaremos a ver que nos dicen.
Ada77 fuistes por libre o ya tenías el circuito contratado?? Este tema me tiene un poco preocupada, ya que mi novio dice de hacerlo por libre y a mí me da cosilla...
MISAC
 
Entrades: 14
Membre des de: dl. març 22, 2010 11:41 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. oct. 14, 2010 11:43 pm

ada77 ha escrit:Hola Dreams 0411!
Jo vaig anar de viatge a Tailàndia aquest any, a l'abril i em va agradar mooolt! El que passa és que feia moolta calor, a l'abril és el mes més calurós i no hi ha pluges, depèn de quan hi vagis mira-ho bé que no s'escaigui el monzó que crec que és de maig a octubre, després tinc entès que plou molt... però no sé si és de les pluges que paren al cap de no res.
La gent molt maca, el país fantàstic i si t'agrada tot lo dels temples, els budes, etc. t'encantarà! Jo era el primer cop que anava a Àsia i em va agradar molt! Tant que crec que de viatge de nuvis anirem a Xina! jejeje!
Ànims! >.-<:


Siiiiiiiiiiiii ya estem informats sobre el monzó, com be dius cau per el maig fins al octubre,pero ya ens han dit que per la part nort de Tailandia, bangkok etc etc les pluges son de curta durada y enseguida escampa! y per la part de les platges que es on nosaltres estabem preocupats perque és on estariem més al sol i més a la bartola... el temps ens han dit (y també ens hem informats per forums)que de maig al octubre cau el monzó a la part sudoest y que per la part nordest y sudest no cau el monzó, per aixó he dit que aniriem a l'illa de Koh Samui, que és on hi ha el bo temps fins al Octubre cosa contraria en la part de Phuket,Phi Phi,Krabi (llastima perque també ens agradaria anar')*.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: *Sandri* » dv. oct. 15, 2010 11:44 am

Hola noies!!

Nosaltres tambe tenim intencio d'anar a Taliandia!!! Tot dependra del pressupost si ens arriva o no, i de com estigui el tema politic per alla....Tenim unes altres opcions, pero aquesta es la que mes ens agrada. Fariem Bkk, CM, CR i platja.
El que no volem es el tipic tour que et porten en bus desde Bangkok fins a Chiang Mai ni el tren, volem anar amb avio, i en principi ens agradaria fer-ho per la nostra compte ja que no volem les tipiques excursions que et deixen 10 minuts per fer fotos i et porten a la botiga a comprar...
Mirarem a veure si trobem alguna agencia que es busqui el vol fins alla i els vols internes i els hotels i la resta a la nostra bola...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
*Sandri*
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. oct. 15, 2010 1:11 pm

Lo del tema politico tal y como me informado, no hay problema :-)ok: sobre el tema economico.....e ojeado mucho y ronda los 4700 5000 los dos unos 15 dias, y en esto incluyo unos 5 días en una islita jijiji
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: eritrea84 » dv. oct. 15, 2010 3:17 pm

Nosotros también es uno de los viajes candidatos con mas posibilidad!!!!y de prico mas o menos no queremos gastarnos mas de 5000...a poder ser...y si llegamos!!! también hacer unos 5 dias de realx en playa...!!!!!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. oct. 15, 2010 5:14 pm

eritrea84 ha escrit:Nosotros también es uno de los viajes candidatos con mas posibilidad!!!!y de prico mas o menos no queremos gastarnos mas de 5000...a poder ser...y si llegamos!!! también hacer unos 5 dias de realx en playa...!!!!!


Pues como ya e dicho de tanto ojear este viaje con combinado en playita ronda los 5 mil y sin llegar (segun ke hotelazo cojas) La verdad es un viaje muy chulo! haver si nos decidimos ya! cuando te casas tu?
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: eritrea84 » dv. oct. 15, 2010 7:17 pm

el 18 de junio!!!!!!una semanita anets q tu!!q guai!!!!!!!!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. oct. 15, 2010 7:21 pm

eritrea84 ha escrit:el 18 de junio!!!!!!una semanita anets q tu!!q guai!!!!!!!!


Siiiiiiiiiiiiii jeje, lo miraras por agencia o por libre? yo este tipo de viaje...preferimos por agencia y todo atadito ke si tengo ke estresarme que salga todo bien cuando venimos de todo el follon de la boda....y ese viaje es para descansar :star:: Puedeque salga más carillo...pero voy trankila
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: ada77 » dv. oct. 15, 2010 9:41 pm

Hola noies!

Doncs jo vaig anar per agència, tot lligat, tot i que crec que és un lloc molt segur i no hi ha cap problema per anar per lliure. És més, sino hagués sigut que el vol em costava més que tot el viatge organitzat, hi haguéssim anat per lliure segur!
De fet, hi tornarem per lliure! A la platja només vam anar a Pattaya i la veritat que no ho recomano gens, perquè les platges eren molt lletges i l'aigua del mar súper calenta! Però suposo que vosaltres al ser viatge de nuvis, anireu a les illes que diuen que són precioses i al sud!
Pel que fa al tren, si és viatge de nuvis, no us ho recomano gens... són trens súper vells i bastant bruts. Vam fer el trajecte Chiang Rai o Chiang Mai no m'en recordo fins a Bangkok i un desastre! Passes fred, no dorms bé i sobretot molts retrassos! Si ho podeu fer amb avió, molt millor! Sinó, doncs tota una experiència que pels més aventurers no està mal!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ada77
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. oct. 16, 2010 12:07 am

ada77 ha escrit:Hola noies!

Doncs jo vaig anar per agència, tot lligat, tot i que crec que és un lloc molt segur i no hi ha cap problema per anar per lliure. És més, sino hagués sigut que el vol em costava més que tot el viatge organitzat, hi haguéssim anat per lliure segur!
De fet, hi tornarem per lliure! A la platja només vam anar a Pattaya i la veritat que no ho recomano gens, perquè les platges eren molt lletges i l'aigua del mar súper calenta! Però suposo que vosaltres al ser viatge de nuvis, anireu a les illes que diuen que són precioses i al sud!
Pel que fa al tren, si és viatge de nuvis, no us ho recomano gens... són trens súper vells i bastant bruts. Vam fer el trajecte Chiang Rai o Chiang Mai no m'en recordo fins a Bangkok i un desastre! Passes fred, no dorms bé i sobretot molts retrassos! Si ho podeu fer amb avió, molt millor! Sinó, doncs tota una experiència que pels més aventurers no està mal!


Pattaya?no sé donde esta esta playa...pero de ir si! iriamos a las islas del sud ke son PARADISIACAS totales! con decirte que en esa zona se rodo "La Playa" de mi querido leooooooooo *.-o-o.*
Koh Samui.jpg
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:12 am

Sí aquesta platja és preciosa! De fet a França hi ha un programa que es diu Koh Lanta gravat aquí, platges de somni....
Què guai el viatge!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ada77
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. oct. 16, 2010 12:20 am

ada77 ha escrit:Sí aquesta platja és preciosa! De fet a França hi ha un programa que es diu Koh Lanta gravat aquí, platges de somni....
Què guai el viatge!

Donde esta la playa de Pattaya?
De que va este programa de Francia?
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:30 am

http://www.tf1.fr/koh-lanta/ Aquest es el programa de França, crec que es com una espècia de supervivientes a Espanya, o algo així.. no ho sé, fa tant temps que visc a França que no tinc ni idea de que fan a la TV!
I Pattaya està a 2h de Bangkok, les platges més a prop que hi ha de la capital, i la veritat no valen la pena, jo no les recomano! Normalment la gent hi va per veure el barri roig de prostitutes però ni per això val la pena... molt millor Bangkok, Sukhotai, el Temple de vidre, etc... a mi em va encantar Tailàndia, hi tornaré no hi ha dubte, però per lliure! :-///:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ada77
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. oct. 16, 2010 12:41 am

ada77 ha escrit:http://www.tf1.fr/koh-lanta/ Aquest es el programa de França, crec que es com una espècia de supervivientes a Espanya, o algo així.. no ho sé, fa tant temps que visc a França que no tinc ni idea de que fan a la TV!
I Pattaya està a 2h de Bangkok, les platges més a prop que hi ha de la capital, i la veritat no valen la pena, jo no les recomano! Normalment la gent hi va per veure el barri roig de prostitutes però ni per això val la pena... molt millor Bangkok, Sukhotai, el Temple de vidre, etc... a mi em va encantar Tailàndia, hi tornaré no hi ha dubte, però per lliure! :-///:

Pues sin haver ido aun a Tailandia...ya te recomiendo ke visites las islas del sud, son espectaculares, Las playas cerca de la ciudad...aix aix...
Ui me informare sobre ese programa ejej y si aun sigue por aqui supervivientes este año fue en Nicaragua (vaya playas también) y los otros años en Honduras
Te has dado cuenta que estamos saturando entre las dos solicas el foro?????? mañana fliparan cuando vean to escritos por nosotras! y encima gracioso tu en catalan yo te sigo en castellano jajaaj
Ya e ojeado la pagina que me has pasado...y e visto fotos por que lo que es leer....yo me quede en castellano,catalan y algo de ingles jaja
Dreams0411 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 16, 2010 12:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:43 am

Sí sí ja ho sé que les platges del sud valen molt la pena, per això tinc tant clar que hi tornaré!
Ja teniu el viatge comprat? Quants dies hi aneu? Organitzat?
Serà genial1 : ban :
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ada77
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:44 am

Sí la veritat és que sí que entre les dues.... anem postejant! jajaaa! I que fort lo del català i tu en castellà, però oi que ens entenem? Doncs això és lo més important! :-)ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ada77
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. oct. 16, 2010 12:48 am

claro que nos entendemos! si hablo y escribo catalan, va a ratos aunque si que primeramente me sale todo en castellano aunque a veces cambio el chip y me da por el catalan...mientras no me hables en francés....ajjaaj
Tema viaje..uffffffffff este es muyyyyyyyyyyyyyyyyyyy buen candidato y serian unos 15 días, ruta por norte de tailandia y luego relax en playa.
Tambien más barato esta Nueva York combinado con Riviera Maya y más caro...Maldivas, Seychelles, Bora Bora...jaja pero son muy INALCANZABLES ECONOMICAMENTE asi ke o Nueva York con playa o Tailandia con playa!
y tu?????????????
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: LUNA DE MIEL THAILANDIA

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:54 am

Uf es que jo escric fatal en castellà i prefereixo escriure en català! I en francès pues el parlo i l'entenc molt bé, però escriure'l.. ufff! Ara estic amb el bretó aprenent i em foto uns lios....
Doncs tema viatge estem pensant XINA per lliure però clar només tenim màxim 10 dies (amb vols i tot que ja perds dos de viatge) i clar no és gaire, màxim per fer Pekín, Shangai i Guilín, però no sé.. és que ja hem estat a bastants llocs i si tot va bé, a l'estiu que tindrem més temps (unes 3 setmanes) farem la costa oest d'Estats Units, per tant, es tracta d'un viatge light, que ens surti per uns 2000 euros, sinó res de res que amb el gasto, super gasto de la boda.... tindrem poc temps per estalviar!
Amb 15 dies teniu molts viatges guais per fer! NY i Riviera Maya també ho veig bé, jo he estat 3 vegades a NY i m'encanta, ara anar només a Bora Bora o a un lloc a només descansar, a mi no em mola gaire, vam anar a la República Dominicana i amb 3 dies de Todo Incluido ens vam agobiar moolt! Però això depèn de cadascú, a mi perquè m'agrada visitar coses, conèixer la cultura, etc, però també reconec que alguns dies de platja per descansar i fer lluna de mel, van bé! I tant!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ada77
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron