Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

Comença una nova vida..

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: anetta » dt. nov. 17, 2009 8:53 pm

Por lo k veo casi todas creeis k es mejor la convivencia antes del matrimonio.Yo creo ke tambien y estoy contenta pk del dia 4 de diciembre k ya keda pokito nos vamos a vivir juntitossssssss!!
Esperooo k todo vaya genial.Nosotros nos casamos si todo va bien en el 2011,asi k probaremos haver k tal :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
anetta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 17, 2009 9:05 pm

felicidades anetta por ese pequeño gran pasito que vais a dar. :-///: :-///:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: anetta » dt. nov. 17, 2009 9:22 pm

Muchas gracias guapi ::love:: k guay!!
Imatge
Avatar de l’usuari
anetta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: XIKAAA » ds. des. 05, 2009 5:07 pm

yo considero que sí, que es muy importante la convivencia antes de casarse.
Imatge
Avatar de l’usuari
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: heydy » dc. gen. 20, 2010 2:26 pm

Yo también considero que es mejor convivir antes de casarse. Así es como realmente se conoce a la otra persona y.
Muchas felicidades.
Avatar de l’usuari
heydy
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dt. des. 29, 2009 11:00 am

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: inqueta » dl. juny 28, 2010 10:56 pm

Totalment d'acord, millor provar abans la convivència. Fa tres anys que visc amb la meva parella i estem genial. Al principi vam estar un any en un pis de lloguer per no lligar-nos tant i provar a veure què tal. Passat aquest any ens vam comprar una caseta amb jardí on ens hi trobem la mar de bé. És la manera de conèixer l'altra persona a diferents hores del dia, al sortir de la feina, al despertar i amb mal humor. :-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: tara25 » dj. jul. 01, 2010 8:22 pm

Jo porto 6 anys sortin, 1 any vivint junts i dintre d'un mes serem mart i muller. No trobo que sigui essencial anara viure junts abans, pero si que es veritat que si tens oportunitat millor fer-ho perque d'aquesta manea pot coneixer millor a l'alre persona.
Imatge
Avatar de l’usuari
tara25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:34 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: mamarc » dt. jul. 06, 2010 1:41 pm

Jo respecto totes les postures però penso que depèn molt de cada cas, no es pot generalitzar, és veritat que potser no arribes a coneixe't un 100% fins que convius, però si sou compatibles en gairebé tot, teniu caràcters afins i fa temps que us coneixeu, heu anat de vacances junts...crec que també és molt bonic fer coincidir el moment de viure com a parella amb el moment de la boda, trobo que si ja vius junt abans li treus una mica de protagonisme al fet de casar-te, sinò és només anar a firmar uns papers però poca cosa més canvia...no sé, és la meva opinió. Nosaltres vam començar a viure junts un cop casats i va ser molt bonic, ens vam anar "descobrint" com a parella dia a dia, també és veritat que portàvem 9 anys de novios i ens coneixiem bastant, jo si tornés enrera repetiria esperar-me sense pensar-m'ho dues vegades :-))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mamarc
 
Entrades: 7
Membre des de: dv. oct. 16, 2009 10:53 am

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: sipama » dc. jul. 21, 2010 3:12 pm

Jo estic força d´acord amb la mamarc, cada parella és un món. També crec que ha de ser una decisió mutua, no perque un dels dos vulgui l´altre ha d´acceptar. A mi m´hauria agradat casar-me al principi, era molt nena i em feia ilusió, a més semblava que casar-se era el que s´havia de fer per poder viure junts. Ara no m´hi veig entrant a l´esglesia i demés, tot i que la meva parella és la mateixa d´aquells moments.

Una qüestió que em sorprèn és que conec a molta gent que portava anys vivint junts i han decidit casar-se i al poc s´en separat... :-/ :-/ :-/ , no ho entenc...
sipama
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: mariaijuan » dg. ago. 08, 2010 11:16 pm

Doncs jo i la meva parella fins que no ens casem ni haurem viscut junts ni haurem mantingut relacions sexuals, de fet tots 2 som verges; pel que veig em sembla que som els únics però és igual. Som molt tradicionals i pensem que és millor així tot i que respectem a tothom, i ojo perquè tenim 21 anys jo i 26 anys ell.

Per nosaltres el dia de la boda serà molt especial i serà la porta d'entrada a una nova vida.
mariaijuan
 
Entrades: 47
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 9:14 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: fiona84 » dl. ago. 09, 2010 1:44 pm

Yo creo que es muy importante para conocerte del todo y aprender a compartirlo todo, nosotros cuando nos casemos llevaremos 2 años conviviendo!!!
Avatar de l’usuari
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: Anna&Carlos » dt. ago. 10, 2010 7:43 pm

Yo también creo que va bien, convivir antes de casarse, pero bueno, eso es opinión personal, porque nunca se sabe, pero por si acaso yo para la boda llevare 1 año y medio conviviendo con mi chico..

s2
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna&Carlos
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: fetnah » dj. set. 02, 2010 7:10 pm

Nosotros hemos pasado el control de calidad de 5 años y el año que viene nos casamos!
Imatge
fetnah
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: bixu » dt. set. 07, 2010 10:53 pm

Jo penso que és importantissim viure junts abans de casar-se, la convivència pot ser molt diferent de com t'imaginaves!
bixu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: Sita_yo » dc. set. 15, 2010 10:43 am

nosaltres portem gairebe 8 anys de relaciò, 1 un convivint junts i la veritat es que ens casem d0aqui 8 mesos i...crec que es molt milor conviure abans. Si que es veritat que portavem molts anys de relació i ens coneixiem molt pero...quan vius el dia a dia, saber compaginar la feina-casa-parella....tot aixó fa que encaraet complementis més amb la persona. Jo com sempre respecto totes les postures, i jo estic molt contenta de haber viscut abans un temps amb ell abans de donar el gran pas.!

també es veritat que molt agent ho diu pel fet de que potser despres les coses surten millor..i jo penso que si le scoses t'han d'anar malalment tant pot ser abans viscut abans amb ell o no....les coses així mai se saben!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: Marta82 » dg. nov. 07, 2010 7:50 pm

Yo también pienso que es mejor vivir una temporada juntos antes de casarse porque por muchos años que llevéis juntos no es lo mismo convivir, compartir tareas, gastos del hogar, que quedar para ir al cine o cenar.
Avatar de l’usuari
Marta82
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dc. nov. 03, 2010 8:17 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 1:48 pm

doncs jo també estic d'acord en que primer s'ha de conviure amb la persona que t'has de casar. Has de saber com és realment i quina és la millor manera de saber-ho? convisquent.
No és el mateix estar amb ell durant unes horetes, arreglar-te, posar-te guapa per ell, anar a sopar, dinar o al cinema i després cadascú a casa seva que no llevarse fins l'hora d'anar a dormir.
Un cop convius amb la teva parella veus tots els defectes i manies que tenim i potser hi ha molta gent que peca de no haver tingut l'experiència aquesta i quan s'han casat es troben q el seu marit no té ni idea de cuinar, que deixa pèls al bany, que deixa la roba bruta pel terra, etc.....
Nosaltres vam estar dos anys convisquent junts i va ser molt xul.lo no em va sorprendre de res, al contrari, és un home que m'ajuda en les feines de la casa, des del primer dia que ho va fer, neteja el lavabo i posa la rentadora i planxa, m'ajuda a fer el dinar si li demano i quan venen convidats ell està al meu costat en tot. La resta de les feines les faig jo.
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: sonson » dl. nov. 15, 2010 5:42 pm

yo també soc partidaria de conviure abans del matrimoni. Tot i que quan ens vem anar a viure junts ja portavem 8 anys com a parella i ens coneixiem molt, preferiem probar la convivencia i per mi a sigut la millor opció perquè a reforçat encara més la parella i ara la nostra complicitat es del 100%. Per cert, ja són gairabé 2 anys vivint junts! :-))
Imatge [/url
Avatar de l’usuari
sonson
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: Mistyc85 » ds. nov. 20, 2010 11:22 am

En el meu cas, portem 9 anys de parella i 1 any vivint junts. Per la data del casament portarem vivint casi 2 anys... Per la meva part, jo crec que convivir abans de casar-se es lo millor per conèixer a una persona abans de donar aquest gran pas. Perque? Doncs perque convivint es una forma molt bona de conèixer a una persona. Quan no es viu junts, si hi ha una discusió cadascú cap a casa i demà serà un altre dia, però en el moment que compartiu casa, quan hi ha una discusió esteu convivint a la mateixa habitació... i dormiu junts... no pots evadir-te d'això i has de saber conviure amb la teva parella i sobretot, saber compartir les tasques a la llar. Per sort, nosaltres dos podem dir que ens sabem repartir tot això i que estic super encantadaaaa..!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mistyc85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

Re: Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

EntradaAutor: werty » dl. des. 27, 2010 12:59 pm

Jo también hi estic d'acord!! A més veig que la gran majoria también!!
Imatge
Avatar de l’usuari
werty
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 3:33 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Vida de parella

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
cron