BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: L&R2011 » ds. set. 04, 2010 4:25 pm

Cadui!

Avui he anat a buscar catàlegs, i la veritat, els que més em criden l'atenció són els de Cymbeline. He sentit a parlar d'una botiga que hi ha a Molins de rei on diuen que els bestits solen ser més barats, el que no sé és si en tenen d'aquesta firma allà. N'has sentit a parlar??

He tornat a copiar el missatge pk el d'abans se m'ha colat!!....ho sento....és la inexperiència encara.... :star::
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: inqueta » dg. set. 05, 2010 12:55 pm

Neneeees estic uns quants dies desconectada i ara tinc una feinada a llegir tooot el que heu escrit ::love::

Benvinguda al foro L&R 2011!!! jo fa tres anys hi vaig estar en una boda i ho tenen tot supercontrolat a part que el menjar és mooolt bo :-)ok: que ràpids sou en preparatius bodorrils ehh molt bé :-)ok:

Noara, jo faig el convit a la Dida (Vallfogona de Balaguer) i sé que si et cases en divendres o diumenge es pot negociar fer una boda "petita". Jo vaig anar a mirar el restaurant un diumenge i vaig veure tot preparat per unes 40 persones amb boda civil :-)ok: si t'ho vols mirar...

Pel que fa a vestits Cymbeline desconec si venen vestits de la firma en d'altres botigues, però botigues Cymbeline a Espanya només n'hi ha a Bcn, Girona, Lleida, València i Saragossa.

Gemma, quants dies sense passar-te pel foro... devies deixar al Jordi bocabadat havia de ser per veure'l >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets a totes guapis.
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: L&R2011 » dg. set. 05, 2010 3:00 pm

inqueta ha escrit:Neneeees estic uns quants dies desconectada i ara tinc una feinada a llegir tooot el que heu escrit ::love::

Benvinguda al foro L&R 2011!!! jo fa tres anys hi vaig estar en una boda i ho tenen tot supercontrolat a part que el menjar és mooolt bo :-)ok: que ràpids sou en preparatius bodorrils ehh molt bé :-)ok:

Noara, jo faig el convit a la Dida (Vallfogona de Balaguer) i sé que si et cases en divendres o diumenge es pot negociar fer una boda "petita". Jo vaig anar a mirar el restaurant un diumenge i vaig veure tot preparat per unes 40 persones amb boda civil :-)ok: si t'ho vols mirar...

Pel que fa a vestits Cymbeline desconec si venen vestits de la firma en d'altres botigues, però botigues Cymbeline a Espanya només n'hi ha a Bcn, Girona, Lleida, València i Saragossa.

Gemma, quants dies sense passar-te pel foro... devies deixar al Jordi bocabadat havia de ser per veure'l >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets a totes guapis.

Gràcies per la benvinguda!!

Jo a la Dida també hi he estat i la veritat és que molt i molt bé!!, el menjar boníssim, un super aperitiu que hi havis de tot i ho vaig trobar molt original pel que fa a la presentació.

Ens anem veient per aquí!
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: Noara » dg. set. 05, 2010 3:24 pm

L&R2011 ha escrit:Hola noies!!

Us saluda una altra nuvia de Lleida!!!, a més a més, pel que veig em caso el mateix dia que la gemmaijordi!!!jajajajajaja....just fa dues setmanes que ens vam decidir, i ja tenim restaurant i fotógraf....ara queda tot el demés que no es poc!!

Sóc nova al fòrum i espero que m'ajudeu a l'hora d'anar a gafant idees sobre detalls de boda, botigeus de bestits, etc.....

Salutacions a totes!!! *.-o-o.*

Moltes Felicitats!!!!! Caraiiii q ràpid aneu!!!! Bé m'en alegro ja som una Lleidatana més! *.-o-o.*

Jo encara estic en busca d restaurant, espero trobarlo aviat!!!
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: Noara » dg. set. 05, 2010 3:29 pm

LA vaig liar l'altre dia!!!! no vam anar a veure el mas del txep!!!! :star:: Vam anar a veure el mas dels arcs!!!! quin lio!!!
Avui tenim la visita al Mas del Txep,i dimarts a la Dida. Tot i q a la Dida no tenen lloc pel dia 10, xo ens van dir q anesim igual, q ens informarien per fer-ho el divendres o el diumenge....
Tot i q ho veig massa molest pels invitats fer-ho tant el divendres (pq treballen) i el diumenge pq treballen el dia següent... aix no se... xo bé... si hagués d ser algun dels 2 dies, preferiria el divendres. Xo bé molt bona oferta ens han d fer pq ens casem en divendres...
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dg. set. 05, 2010 3:32 pm

L'unic q tenim segur fins al moment és el fotograf, no hem agafat cap d'aqui Lleida, sino q el vaig trobar x internet, i crec q está molt bé d preu... no se... però ja tenim una cosa menys q buscar!!! :-)ok:
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: inhus » dg. set. 05, 2010 6:50 pm

cadui ens casem a girona pq ell es d'allí i com que anirem a viure a lleida (ara vivim a barcelona per questio de feina) doncs hem arribat a aquest acord :D
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inhus » dg. set. 05, 2010 6:51 pm

buniketa estas molt posada en tema vestits eh? jeje jo ja he demanat hora per a cymberline y aire ja us contare que tal :D
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 9:40 pm

Noara ha escrit:LA vaig liar l'altre dia!!!! no vam anar a veure el mas del txep!!!! :star:: Vam anar a veure el mas dels arcs!!!! quin lio!!!
Avui tenim la visita al Mas del Txep,i dimarts a la Dida. Tot i q a la Dida no tenen lloc pel dia 10, xo ens van dir q anesim igual, q ens informarien per fer-ho el divendres o el diumenge....
Tot i q ho veig massa molest pels invitats fer-ho tant el divendres (pq treballen) i el diumenge pq treballen el dia següent... aix no se... xo bé... si hagués d ser algun dels 2 dies, preferiria el divendres. Xo bé molt bona oferta ens han d fer pq ens casem en divendres...

Jo personalment penso que entre divendres i diumenge, triaria diumenge, tot i que tampoc m'agrada, eh? Però al menys no haurien de demanar festa per anar-hi; en divendres això és força més complicat... Diumenge sempre poden marxar una mica més aviat...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dg. set. 05, 2010 9:59 pm

Noara, jo penso el mateix que la buniketa, a mi tampoc m'agrada cap dels dos dies però entre divendres i diumenge, potser preferiria en diumenge a migdia... Sobre el fotògraf quin heu agafat???

Inhus, ja ens contaràs com va la visita a Cymbeline i a Aire!!! jo he de trucar a Cymbeline a veure si tornen a tenir el meu vestit per provar-me'l un altre cop que ja tinc mono jejejeje!
Bon acord el què vas fer amb el teu noi, boda a Girona i viure a Lleida :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 06, 2010 11:19 am

Noara, doncs jo, entre divendres i diumenge escolliria divendres. És una mala jugada per qui ve de fora i també per qui treballa divendres, però és que en diumenge veig l'impediment que no acabaran de gaudir de la festa si han de marxar aviat...

Ai, no sé, és complicat tot plegat, per això vam escollir dissabte nosaltres! Encara que si l'oferta és bona i el lloc us agrada, per què no fer-ho?

Què et va semblar el Mas dels Arcs? Bé, ja ens diràs també què tal el Mas d'en Txep.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 06, 2010 1:29 pm

aairinn ha escrit:Noara, doncs jo, entre divendres i diumenge escolliria divendres. És una mala jugada per qui ve de fora i també per qui treballa divendres, però és que en diumenge veig l'impediment que no acabaran de gaudir de la festa si han de marxar aviat...

Ai, no sé, és complicat tot plegat, per això vam escollir dissabte nosaltres! Encara que si l'oferta és bona i el lloc us agrada, per què no fer-ho?

Què et va semblar el Mas dels Arcs? Bé, ja ens diràs també què tal el Mas d'en Txep.

Home, segons t'ho miris... en realitat, si el casament és en diumenge serà de matí, així que la festa s'allargaria fins les 22 màxim. Al casament que nosaltres vam anar, marxàvem a les 21 i encara es va quedar gent, però no gaire... més aviat fins les 22 o 23h En realitat, la festa dura el mateix. I els que la volen fer durar més sempre poden anar a un altre lloc... Per mi és preferible al divendres, ja que hi ha gent que dissabte al matí també treballa, i demanar els dos dies festa és mooooooooooolt complicat...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XeXe » dl. set. 06, 2010 3:15 pm

Esta molt be , pensa això del dia que si divendres, dissabte o diumenge, però sempre es igual, la gent que de veritat vol anar anirà donarà igual el dia, esta clar que el dissabte es el millor dia, però sempre sa de mira molt pq si per preu et va millor o simplement pq els llocs que vols estan agafats pos has de canviar.

Però per la gent crec q no sa de pati, si no ja veureu que la gent que vol, sempre pot.

Les bodes fica a la gent en la seva casella, alguns os defraudaran i uns altres os portareu grans sorpreses, jijijiji

Així que agafeu lo que vosaltres mes os vingui de gust que per això sou els que pagueu, jijiji.
XeXe

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 06, 2010 3:20 pm

A mi el que em fa patir de les bodes en diumenge és la ressaca del dilluns. I no ressaca d'alcohol precisament, si no de cansament, de tot plegat vaje.

El que està clar, com diu la Xexe és que cadascú es casa el dia que pot o que vol. Els convidats faran de més i de menys per venir, però això també passarà a les que ho fem en dissabte. Així que, a lo dicho, escolliu el que millor trobeu!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: XeXe » dl. set. 06, 2010 3:24 pm

aairinn ha escrit:A mi el que em fa patir de les bodes en diumenge és la ressaca del dilluns. I no ressaca d'alcohol precisament, si no de cansament, de tot plegat vaje.

El que està clar, com diu la Xexe és que cadascú es casa el dia que pot o que vol. Els convidats faran de més i de menys per venir, però això també passarà a les que ho fem en dissabte. Així que, a lo dicho, escolliu el que millor trobeu!

Estic totalment d'acord amb tu.
XeXe

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: carlina » dl. set. 06, 2010 5:21 pm

Ho he seleccionat i ho he copiat no sé com ho feu per copiar-ho amb un recuadre:Esta molt be , pensa això del dia que si divendres, dissabte o diumenge, però sempre es igual, la gent que de veritat vol anar anirà donarà igual el dia, esta clar que el dissabte es el millor dia, però sempre sa de mira molt pq si per preu et va millor o simplement pq els llocs que vols estan agafats pos has de canviar.

Però per la gent crec q no sa de pati, si no ja veureu que la gent que vol, sempre pot.

Les bodes fica a la gent en la seva casella, alguns os defraudaran i uns altres os portareu grans sorpreses, jijijiji

Així que agafeu lo que vosaltres mes os vingui de gust que per això sou els que pagueu, jijiji.

XEXE no ho podria haver dit millor, estic totalment d'acord amb tu en tot el que has dit.El meu casament va ser en diumenge al migdia i no me n'arrepenteixo gens d'haverlo fet amb diumenge en cap aspecte( com diu la buniketa la festa es va fer igual que en un casament en dissabte) i la gent no se'ns va queixar, al contrari que pel casament de ma germana que vaig sentir cada comentari per ser en divendres(comentaris que mai van arribar a orelles de ma germana pq li vaig amagar esclar).

Al meu casament qui es va voler quedar fins més tard s'hi va quedar i qui va voler marxar més aviat va marxar.Al casament de ma germana la majoria de la gent a les 12-13van marxar, i va haver poca gent que es va quedar fins les 15h.Jo no dic ni que sigui millor, divendres, ni dissabte ni diumenge com diu la xexe heu de triar el dia que a vosaltres us agradi i no heu de patir per la gent.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Noara » dl. set. 06, 2010 5:46 pm

carlina ha escrit:Ho he seleccionat i ho he copiat no sé com ho feu per copiar-ho amb un recuadre:Esta molt be , pensa això del dia que si divendres, dissabte o diumenge, però sempre es igual, la gent que de veritat vol anar anirà donarà igual el dia, esta clar que el dissabte es el millor dia, però sempre sa de mira molt pq si per preu et va millor o simplement pq els llocs que vols estan agafats pos has de canviar.

XEXE no ho podria haver dit millor, estic totalment d'acord amb tu en tot el que has dit.El meu casament va ser en diumenge al migdia i no me n'arrepenteixo gens d'haverlo fet amb diumenge en cap aspecte( com diu la buniketa la festa es va fer igual que en un casament en dissabte) i la gent no se'ns va queixar, al contrari que pel casament de ma germana que vaig sentir cada comentari per ser en divendres(comentaris que mai van arribar a orelles de ma germana pq li vaig amagar esclar).

Al meu casament qui es va voler quedar fins més tard s'hi va quedar i qui va voler marxar més aviat va marxar.Al casament de ma germana la majoria de la gent a les 12-13van marxar, i va haver poca gent que es va quedar fins les 15h.Jo no dic ni que sigui millor, divendres, ni dissabte ni diumenge com diu la xexe heu de triar el dia que a vosaltres us agradi i no heu de patir per la gent.

Carlina, pq te surti un recuadre has d clicar al comentari al q et vulguis referir, i a la part dreta dl recuadre surt entre cometes la paraula CITA, cliques allà, i ja et sortirà el recuadre.
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dl. set. 06, 2010 5:57 pm

Uoooooo noies!!!!! Ja tenim restaurant!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* Es el Mas del Txep, es ne'm enamorat!!! ::love:: jijijijiji tan pel tracte, com pel bonic q és, pq no ens han posat peges per la quantitat d persones q som, i tampoc ens pujen res per ser tan poquets, pel preu... en fi!!!!! per TOT!!!!
De fet quan vam sortir d'allà quan tornavem cap a casa, ja vam trucar pq ens tinguesin en compte... el dia???????? això ja és un tema apart!!!
Resulta q quan vam anar, va haver una parella q havia anat al mati q también va triar el dia 10, no se'n va enrecordar q li haviem demanat nosaltres aquest dia... total q li vam comentar q si finalment no podia ser el 10, podriem canviar pel dia 3. Ja q ell va dir q si els altres descartaven el restaurant o el dia, ens el donava...
Ves!!! Ara no se quan temps tinc q esperar per q ens digui algo... si triar el dia 3 directament, o q fer!!! :-/
Però ja m'havia encaprixat del dia 10 :-(
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dl. set. 06, 2010 6:02 pm

aairinn ha escrit:Noara, doncs jo, entre divendres i diumenge escolliria divendres. És una mala jugada per qui ve de fora i també per qui treballa divendres, però és que en diumenge veig l'impediment que no acabaran de gaudir de la festa si han de marxar aviat...

El Mas dels Arcs el vem trobar pel meu gust eh? una mica descuidat tot... no se, i el home q ens va atendre, q ara no me'n recordo com es deia, molt campexano, tot i q ens va costar bastant treure-li la informació, ja q d'explicar, no explicava massa si no preguntavem... En comparació del Mas del Txep, ara el trobo carissim!!! Serà pq no volia fer una boda d 40? jajaja, en fi!!! No se a nosaltres no ens va convençer massa...
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: inqueta » dl. set. 06, 2010 6:07 pm

Noara a natres ens va passar el mateix :-)ok: esperat una setmana o una miqueta més i torna a trucar... és possible que l'altra parella finalment es quedi un altre restaurant.

Natres volíem el 21 de maig i una altra parella el tenia mirat, sinó havia de ser el 28 però ens anava més bé el 21 pels companys de feina, a part que ens agradava més... i al cap d'una setmana i mitja vam trucar i ells van trucar a la parella, aquests havien triat un altre restaurant... era nostre >.-<: >.-<:

És nostre!!! :-))
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant