Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dl. maig 31, 2010 10:46 pm

Hola! El meu nen està programat que neixi aquest dijous al matí per cessàrea (no s'ha volgut girar i està de cul :--( ). Així que d'aquí a res seré mare!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dc. juny 02, 2010 3:12 pm

Pares amb personalitat, fill amb personalitat!.... Moltes i moltes felicitats parella!!!!
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dc. juny 02, 2010 5:23 pm

Hansen ha escrit:Hola! El meu nen està programat que neixi aquest dijous al matí per cessàrea (no s'ha volgut girar i està de cul :--( ). Així que d'aquí a res seré mare!!!!



Enhorabona papis!!! Comença una nova etapa amb un petitet que us ben omplirà de somriures i alegries!!!! k guay!!! Que vagi molt bé el dijous, i ja ens el presentaràs amb una fotiko!!! petonets!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dc. juny 02, 2010 8:20 pm

Que vagi mb tot demà!!
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dc. juny 02, 2010 8:57 pm

Gràcies wapes!!!! Per cert, avui hem dinat al Mas!!!!! Són un encant, com sempre tot genial amb ells.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dc. juny 16, 2010 6:54 pm

Hansen avui pensaba... k ja ha fet un any de la teva festa pagana!!! k fort com passa el temps!!!!!! i ja deus tenir el teu nen amb tú!!! Espero k tot t'anés mb!!
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dc. juny 16, 2010 7:28 pm

Síiiii Hermi! Ja tenim a l'Ahren! Aixxx se'm cau la baba amb ell! Jejejej
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dj. juny 17, 2010 5:59 pm

Hola Hansen!!!

Enhorabona pel nen!!! Gaudiu de cada moment, fins i tot quan plori, perquè cada instant és únic!!!

Em queden 4 mesos!!! Quines ganes! Tinc ganes de tornar a veure el Mas!!jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dt. juny 22, 2010 7:23 pm

Ara toca dormir poc Hansen!!! Quina bona manera de celebrar el primer anivesari de la festa pagana!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Quan de temps Rosereta! Com van els preparatius? Jo els meus els tinc molt i molt abandonats (menos mal que encara ens falta molt de temps perquè sino anava llesta!)
Una abraçada enorme a totes!
Pd- a veure si espavilo perquè a aquest ritme no aconsegueixo llegir ni una sola crònica... :-(
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dt. juny 22, 2010 7:28 pm

Bueno, se m'oblidava, algo sí que he fet i algo important! He parlat amb el capellà que vull que ens casi... ens casem per l'església al poble del meu xicot, però si em caso per l'església vull un capellà en el que cregui, res de poca vergonyes estirats que viuen d'esquenes a la gent, molt millor que la majoria i que encara donen lliçons de moral...
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dc. juny 23, 2010 4:17 pm

Hola JS!!! Si,si, quant de temps, últimament el ritme de feina i de preparatius i coses ... que no em contecto gaire!!!
Ara a l'estiu em posaré les piles per la meva precrònica que també tinc abandonada.

Els preparatius van molt bé!!!

Aquesta setmana, suposo que dinvendres ja anirem a confirmar el viatge i fer-ne la paga i senyal, que ens ha costat molt trobar el que relació qualitat-preu estava millor. Anem a Tanzania a fer safari, i la majoria t'ofereixen dormir en una mena de tendes d'acampada que està molt bé, però si hi vas en grup i més plan aventura. Tenint en compte que és el nostre viatge de nuvis, voliem dormir entre 4 parets i amb dutxes i tal més en condicions... però bé, ja el tenim!!!!

També ja tenim les invitacions i hem començat a donar a la familia. Són forces invitacions, i tenint en compte que només disposem de caps de setmana, això de donar-les serà super llarg. Però al mateix temps és divertit!!!jejeje. Aquest cap de setmana passat vem anar de dinar a sopar i tornar a dinar per entregar-les a la familia... és entretingut.

Tema cotxe ja fa temps que el tenim reservat, també la música per l'esglèsia.... i el fotograf també.

El meu vestit ja està fet!!! UUUuAAAAAuuuu quina impresió quan em vaig veure amb el que ja és el meu. A més a més me l'han clavat!!!! Em va a la mida!!!! Tant si guanyo 3 kilos com si els perdo!jejejeje. L'únic a arreglar és la zona del pit pk en tinc poc i em kedava gran!jejejejeje
Ara a mitjans d'agost em toca prova pentinat i maquillatge, i amb aixó anar a provar-me el vestit altre cop.

També em falta anar a BCN a una botiga que tenen tot tipus de sabates de nuvies i llenceria i escollir. També hauria d'anar a Rosa Clarà, ja que el vestit és d'Aire Collection, que també és una firma seva, però la "jaqueteta" que hi porta no m'agrada i vull anar a Rosa Clarà a comprar-me una que ja tinc "calada"

Que més que més... ah! tema detallets buf!!!! això si que és una agonia!!!! Vem tenir la genial idea de llogar un caricaturista que fes caricatures de la gent durant el banquet i que això fos el detall..... però se'ns disparava un munt de presupost.

Ara sembla que ja tenim una altra idea. Comprar tasses d'aquestes de café en llet blankes als xinos i aleshores amb plantilles i pintura per a ceràmica em passaré tot l'estiu fent tasses personalitzades amb el nom de cada convidat.En les dels adults hi posarem bombonets i en els nens gominoles i les embolicarem boniques amb paper de celofan i llacet amb targeteta i llestos.

també hem comprar arros de colors en una pagina d'internet. El voliem fer nosaltres, però després de veure'n el resultat de la prova vem decidir comprar-lo. Faré saquets embolicats amb paper de seda amb llacets i també això ja estarà.

La música del banket s'encarrega el meu cosí. Es dedica a fer de dj en festes i tal. Només hem de llogar el tema de les llums, que amb una mica de sort em deixen les que tenen a l'esplai on havia estat monitora i em surt gratis!!!jejejeje

Tema restaurant, al setembre farem el tast!!! en tinc moltes ganes!!!! ja penjaré fotikos quan hi vagi!!!

Les taules no tindran numeret, sino que cada taula serà una pelicula de dibuixos animats. Les músiques estan relacionades també amb bandes sonores de pelis de dibuixos. (entrada dels nuvis, entre plats, les entregues i inclos el bals) la resta de música ja no eh!!jejeje

Voliem fer alguna cosa per a cada entrada de plat amb música, pero no acabavem de trobar algo divertit per totes. Finalment farem llençar globos a la nostra entrada a la sala i pel pastís voliem comprar uns "cachirulus rarus" dels xinus que són de fibra optica i fan llum, així crear un ambient bonic a l'entrda del pastís.

Buf, buf,... ale, ja us he entretingut una estona bonikes!!!

us deixo que tinc feina a fer i avui toca revetlla!!! tot i que en jordi el tinc de fira a Alemania i em fa pal agafar sola el cotxe... però almenys a sopar amb la colla una copeta i cap a casona!!!

Petonets!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dt. juny 29, 2010 2:36 pm

ai mare quantes coses que em falten!!!... i sobretot el que més por em fa es deixar-me algo... però fins al setembre no crec que faci res, aquest mes ens donen el pis ( *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ) i suposo que entre comprar lo bàsic i fer trasllat...
Al setembre/octubre ens posarem amb el fotògraf, vestit, etc etc etc etc... lo del caricaturista m'ha encantat!!!
Una abraçada
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dt. ago. 03, 2010 5:54 pm

hola a totes!!!!!!!!!!!

Com van les calors??? jo amb ganes de vacances!!!!!
Rosereta ja et va kedant molt poc!, pel k acabo de llegir ja ho tens casi tot tancat! i veig k tens el tast al setembre no?? això ja està aki!
Us volia fer una pregunta: m'agradaria anar a sopar al MAs per celebrar el nostre primer aniversari (buf sembla mentida però sip ja casi ha passat un any!!!) en cap de setmana, suposo k si fan casaments no pots anar a sopar, o sip??

Ptonssssss!
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dt. ago. 17, 2010 9:36 am

Hola Hermi guapa!!!

Doncs sips, ja tenim molta cosa tancada!!!

Ahir ja vem rebre els detallets!!! són unes tasses moníssimes amb un dibuixet, amb els nostres noms i la data del casament!!!! Ara falta embolicar-les!!!!

Bé, tot el que falten són tonterietes... pero tenim una llista que mai s'acaba: que si comprar les figures de nuvis a regalar... que si comprar altres detallets per embarassades... com emboliquem l'arros de colors que hem comprat.... mirar detalls que volem posar per animar el banquet... ( de moment ja tenim globus per l'entrada dels nuvis a la sala... però també volem fer collarets de hawaianos per primer plat, música de la sirenita, antifaç verd pel segon plat, música del shrek... i falta pels postres que fem la música del rey lleó alguna idea.... s'accepten propostes!jejejeje
Per al pastís ja no fem res, que el moment ja es bonic de per si, i a més si apaguen les llums... no lluiria tenir tots els convidats amb algun objecte fent algo tots a la vegada...

El tema que comentes d'anar a sopar o dinar al Mas, crec que el millor que pots fer es trucar i pregutnar, potser algun cap de setmana no tenen casament... o si no, doncs entre setmana...

Petonets!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dt. ago. 17, 2010 10:11 pm

Hola nenes!

Entro per informar-vos que la Scarlet ja és mare!!! Felicitats wapa!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dc. set. 01, 2010 5:58 pm

HOLA NOIESSSSSSSSSSSSS !!!!!

SCARLET MOLTISSIMIES FELICITATS WAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! amb una mica de retard veig... pero felicitats igualment!!!! ja tenim dos mamis del mas >.-<: >.-<: >.-<:

Rosereta us ho heu currat molt, segur k tindreu una boda molt animada!! No se kin dia vas, pero se k feies el tast ara al setembre, k vagi molt bé!!! ja ens contaras amb kins plats te kedes i si te cal preguntar ja saps k per aki encara estem pel k calgui :-)ok:
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dj. set. 02, 2010 5:49 pm

MOLTES MOLTES MOLTES FELICITATS SCARLET!!!
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: la regina » dg. set. 11, 2011 5:17 pm

Hola noies! Sóc un núvia del 2009 i estic participant en un concurs. M´ajudeu a guanyar? Només heu de clickar l´enllaç i votar-me!!! Moltes gràcies!!!
http://dm10m.diagonalmarcentre.es/index ... 6047319263
Avatar de l’usuari
la regina
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: ds. març 29, 2008 1:31 pm
Ubicació: Sant Adrià de Besòs

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Cristina1986 » dv. feb. 15, 2013 10:59 am

Yo me casé allí hace un tiempo y no os lo recomiendo para nada. El trato fue nefasto, con mucha prepotencia por parte de les dueños del local. Y por no hablar de la cena: nos la sirvieron fría y algunos de mis invitados salieron indignados por el trato recibido tanto por los camareros como por el jefe del local. En resumen, fue fatal, son unos aficionados prepotentes. Además, a mi ya me ha comentado alguna amistad que también habían ido allí por alguna boda de algún amigo y habían quedado muy decepcionados.
Cristina1986
 
Entrades: 1
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 10:41 am

Anterior

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
cron