Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dt. març 16, 2010 6:15 pm

Hola Hansen guapa!!

Al final també agafem l'Art de la LLum, ens fan millor preu que en Roig (tot i que amb aquest ultim el meu xicot hi té amistat, pero li va dir que no podia ajustar més el preu) i realment, tots ofereixen el mateix producte i és un dia que tothom porta càmara de fotos i són millor les fotos esporàdiques que no les de fotograf.

Ara busco el bestit i us en penjo una fotikoo!!!jejeje

Petoents!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dt. març 16, 2010 6:23 pm

Hola guapes!!!

Aqui la fotiko del meu bestidet!!! M'encanta!!!! Ja el tenia entre cella i cella, i quan vaig anar a la botiga li vaig fer una descripció del que m'agradava i la dona va i m'ensenya directament del catàleg aquest!!!jejejeje i li vaig dir: Osti! això si que és entendre a la clienta!!!
Va ser el primer que em vaig provar, després em vaig provar d'altres, i la meva mare i la meva sogra dient-me que tots en kedaven bé!!!jejejej (em van pujar l'autoestima akell dia!jejejeje

Finalment, entre tots, que m'agradaven varis, em vaig kedar amb aket! el primer k ja havia vist i k em vaig provar!

Ara a veure si us sé penjar bé la foto!!!
berna-col-aire-barcelona--fvb3062[1].jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dt. març 16, 2010 6:26 pm

Ja em direu que us sembla!!!

Uallaaa!!! M'acabo d'adonar!!! D'aki 7 mesos justos a aquestes hores ja estarè casada i camí del Mas per celebrar-ho amb tots aquells que ens estimen i k volen compartir aket moment amb nosaltres!!!

Petonets maques, vaig a fer-me la motxilla k demà marxo de colònies amb l'escola!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dt. març 16, 2010 10:30 pm

És preciòs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'agrada molt molt i molt!

Per cert: demana que el fotògraf sigui Josep Balcells, és el millor fotògraf que tenen amb diferència. Truca'ls el més aviat possible perquè te'l reservin, perquè està molt sol.licitat!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dt. març 16, 2010 11:08 pm

Hansen ha escrit:És preciòs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'agrada molt molt i molt!

Per cert: demana que el fotògraf sigui Josep Balcells, és el millor fotògraf que tenen amb diferència. Truca'ls el més aviat possible perquè te'l reservin, perquè està molt sol.licitat!



Merci Hansen!!!

M'apunto el nom del fotograf! Segurament aquest dissabte pujarem a Igualada a concretar amb ells quatre coses i ja demano per aquest home.

Vaig a dormir que m'esperen 3 dies intensos amb els meus nens!!!

Petonets!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dc. març 17, 2010 8:39 pm

Ei k ja tens vestit?!!??!!!!

Felicitats és molt MACOOOOOOOO!!!!!!!! I segur k keda molt bé posat!!! La part de dalt me recorda una mica al meu, ainssss kina añorança de tot plegat!!
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dv. març 19, 2010 3:15 pm

FELICITATS ROSERETA PEL VESTIT!!! Molt xulu!!! :-))

A mi el meu em va passar igual, l'havia vist al catàleg i n'estava enamorada =0-0-) , va ser el primer que em vaig provar i després ja no me'n agradava cap més!!!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dc. abr. 07, 2010 3:37 pm

Hola,
Sóc nova en aquest foro i Mas dels Vivencs és un dels restaurants que estem valorant... de fet ens voliem casar al 2011 però em sembla que hem despertat tard i com queden poques dates si no ho podem coordinar ho deixarem pel 2012, per allò de no anar amb presses i poder valorar altres opcions (tot i que llegint-vos ho comencem a tenir clar).
Només una pregunta a les ja casades, quants convidats éreu?
Gràcies maques i felicitats a totes!!!
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dc. abr. 07, 2010 5:01 pm

Benvinguda JS! Si escolliu el Mas t'asseguro que no us arrepentireu. Nosaltres erem 113 convidats, i tothom va quedar encantat. El menjar boníssim i quantitat. A la meva signatura hi ha la meva crònica de la boda. Ja ens diràs!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dc. abr. 07, 2010 6:50 pm

Hola a totes!!!

Benvinguda JS!! Doncs nosaltres vam ser 136 si no recodo malament. I com ja t'ha dit la Hansen, tot un 10!! pregunta el que vulguis!

Hansen k tal la pancheta, ja et va kedant poket, no???
Scarlet, ja saps es sexe del baby??
Rosereta, tenim novetats??

Petons!!
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dc. abr. 07, 2010 9:14 pm

Nosaltres vam ser uns 85-90 ara no ho recordo, i tot perfecte!!!! Qualsevol altre dubte pregunta!!! :-)ok:

Si Hermi, jo també porto un NEN!!!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dc. abr. 07, 2010 10:09 pm

Hola guapes!! que feia dies que no em passava per aki!!!

Benvinguda JS! Jo encara no m'hi he casat!jejeje, pero estem "en ello". Ens casem al Mas el proper 16 d'octubre i m'encanta el lloc, n'estic enamorada!!!
Aquest diumenge 11 d'abril hi ha la jornada de portes obertes i allà hi serem, amb la càmara de fotos apunt!jjejeje

Hermi, els preparatius d'alló més bé, poc a poc tot es va fent i prenent forma. Ara ja tenim també el fotograf, l'Art de la LLum d'Igualada gracies a la Hansen que em va aconsellar. Les invitaciones estan també ja començant a fer-se, el viatge acabant de decidir, anem a Tanzania, ara estem acabant de valorar la relació de dies-preu i qualitat del viatge....i avui hem fet ja també la reserva d'un Jaguar MK V que em portarà a l'esglèsia i després als dos cap al Mas....

Ais, quantes coses i que guay prepara-les!!!

EStem en contacte i petonets!!

Na Niiiittt!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dg. abr. 11, 2010 9:39 am

Scarlet un NEN también!!! ara a buskar-li nom!!

Rosereta ja casi ho tens tot tancat, kin vaitge mes chulo! k vagi mb avui la jornada de portes obertes i fes moltes fotos!! nosaltres ens vam decidir a kedar-nos amb el mas el dia de portes obertes, pero era novembre del 2008!! Estava tot tan maco..
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dc. abr. 14, 2010 2:33 pm

Hola noies!
Doncs ja està: Mas dels Vivencs, al meu xicot ja li agradava, vosaltres el recomaneu (això dona molta confiança), diumenge vam anar a la jornada de portes obertes i ja ens hem acabat de decidir!!
He intentat llegir les vostres cròniques, malauradament la teva Hansen no he pogut: "No teniu autorització per llegir aquest fòrum" :-( ... té a veure algo de 100 missatges? Amb la crònica de l’Scarlet no he tingut cap problema... estic feta un lio!, al final el que he fet és tirar enrere i almenys he vist les fotos (i encara m'han vingut més ganes de llegir la teva crònica) i només puc dir que la teva boda és d’aquelles a la que tots hi voldríem anar!!
Què hi vas anar al final a les portes obertes Rosereta? Què en vas fer fotos de la decoració de la sala? Saps si realment la decoren així el gran dia?... si en tens, podries penjar alguna sisplau?
Fins aviat!!
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dc. abr. 14, 2010 3:43 pm

Gràcies JS! La meva crònica està a l'apartat de cròniques 2009, i es necessiten els 100 missatges per accedir-hi. L'Scarlet la va posar en aquest mateix post, per això no et calen els permisos. També la vaig posar a un altre fòrum, però no sé si calen també permisos.

Quant a la decoració que vau veure a les portes obertes, penseu que allà van ficar molta cosa, que no tot us entra gratis. És a dir, que segons quines coses, si les voleu, les haureu de pagar. L'any passat la decoració va ser de FlorAlba, que va ser els que jo també vaig agafar. Vaig agafar el bàsic, sense haver de pagar res a part, i quedava tot preciòs igualment. El que vull dir, que el dolent d'haver vist la sala tan decorada és que penseu que potser el vostre dia no quedarà tan maco, però d'això oblideu-vos. Tot ja és suficient maco i nomès li calen els centres de taula i quatre detallets més perquè quedi preciòs.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dc. abr. 14, 2010 5:58 pm

Hola guapes!!!

Hola JS!!! si, si que hi era diumenge per allà tombant amb la meva càmara per inmortalitzar-ho tot!jejejeje

La decoració extra, és el que et diu la Hansen, tots els gerros blancs i el que penjava del sostre va a part!

Nosaltres vem preguntar si ens podiem fer algo de decoració , i ens van dir que si, si mires el post del 2010 allà ho he explicat millor i he penjat algunes fotos!!! En tinc moltes més de totes les taules muntades, amb les diferents estovalles, cadires amb funda i sense funda... els centres.... he penjat el centre que ens va agradar a nosaltres i el muntatge de taula.

En tinc moltes més, si les vols t'ho envio per privat pk triga molt a penjar-se!!! Anima't i participa al forum del '10!!!jejejje

Totes esteu convidades a pasar-vos pel post del Mas i veure les fotos que he penjat!!!

Petonets!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dc. abr. 14, 2010 5:59 pm

Per cert, JS quin dia us hi caseu? Aquest any o al 2011???

D'on sou???...
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dj. abr. 15, 2010 3:13 pm

Hola noies,
100????!!!!... bueno, amb aquest són 3, només em queden 97...
Permeteu-me que mantingui "l'anonimat" una mica més, és que tot això s'ha precipitat una miqueta (no ho tenim tot confirmat) i el nostre entorn encara no ho sap (excepte els papis i germans) i com tinc companyes que ronden per aquesta web.... us dic que SI TOT VA BÉ serà al setembre del 2011.
He fet una ullada a les fotos, els comentaris els escriuré allà (objectiu 100)... només em feia gràcia tornar-ho a veure, de fet encara em queda la jornada de portes obertes de l'any vinent i... les fotos de la teva boda!!! (espero haver arribat als 100 llavors).
Fins aviat maques!
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dl. abr. 26, 2010 4:37 pm

Hola!!!

K tal tot nenes???
K tal va anr la jornada de portes obertes?? em passo pel pot del 2010 a cotillejar jiji
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: JS » dl. maig 31, 2010 3:06 pm

Ei, per on paren les Masviverenques?????
Sabeu si la Hansen ha tingut ja el seu nen? la Scarlet? Em deixo alguna?
I com van els preparatius de les d'aquest any?
Una abraçada forta a totes!
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron