Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dl. feb. 01, 2010 8:00 pm

Gràcies Hermi per la benvinguda!!!

Buf, el tema ja està tot "en dansa". Ja tenim un munt d'idees apuntades. Ara aviat a enpadronar-nos on vivim, perquè cap dels dos és d'aqui, per poder anar a la Parroquia a tramitar l'expedient i que ens diguin quan hem de fer el curs prematrimonial aquest. I a partir d'aixó, doncs ja a posar "fil a l'agulla" amb el bestit i les invitacions ( suposo que són les dues coses més urgents), després hem de mirar un cotxe per llogar i també lligar el tema del fotograf....

Ais, ja aniré explicant més cosetes i us aniré penjant fotos quan comenci a fer cosetes...
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dv. feb. 05, 2010 7:13 pm

Rosereta, com ho portes???

Ja has tancat algun tema?? segueixes mirant vestit, fotograf, invis.. etc??
Per cert, d'on ets?? kin dia te cases al MAs?? us caseu pel civil o per l'esglesia?? nosaltres ens vam casar al jardí del mas i va kedar molt xulo!! perdona tanta pregunta :P es k així podem seguir donant vidilla la post del Mas!! xDD
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 07, 2010 1:35 pm

Hola nenes!!! Com aneu? Jo vaig arribar anit de Roma i estic reventada!!!! Jejejej.

Porto un nen i es dirà Ahren!!!!!


Això, Rosereta, ho volem saber tooooot!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dg. feb. 07, 2010 4:16 pm

Hola guapis!!!

Jejejeje, a veure, començo a respondre preguntetes!!!

Ens casem el 16 d'octubre, voleiem setembre però ja estava tot ple i un dia que tenia lliure no ens coincidia amb l'esglèsia.
Doncs això, ens casem per l'esglèsia, més que res per fer contentes les iaies i les families. Això serà a sant pere de Ribes, ja que jo soc d'allà i despres cap al Mas dels vivencs, que tenim uns 25-30 minutets.

Tema invitacions tenim el model escollit, pero encara no hem encarregat res, ens van dir que anavem amb molt de temps. És una molt mona de la casa Busquets, quan les tingui ja penjaré fotos.
Tema fotograf hem demanat un parell de pressupostes i si fa no fa, els dos ronden el mateix preu. Suposo que ens quedarem amb un d'igualada, ja que el meu xicot és d'allà i és un vei seu que el coneix des de petit.

El vestit estic encara a "la parra". He mirat per internet Rosa Clarà i hi ha 3-4 models que m'encanten. Ara al març ja anirè a la botiga que tenen a Sabadell ( la meva germana gran viu allà i aixi m'hi podrà acompanyar)a provar-me i ja triar un!

A veure... que més... ah! si, hem mirat cotxes també ja que n'hem de llogar un perque em porti a l'esglèsia.´Això és un tema complicat ja que el meu pare és mort i la mare no condueix, i no vull lligar a ningú de la família perque em porti, tot i que se que ho farien encantats, i que carai! que em fa molta il·lusió un cotxe anitc!jejeje

Tema Dj, com que no tenen exclusivitat amb cap em va perfecte, perquè el meu cosí s'hi dedica i serà el seu regal, ens ho farà ell!!!

Altres detalelts com els detalls pels convidats hem pensat regalar la foto que ens fem amb ells abans d'entrar a la sala i després haviem pensat també pels homes un "set" d'obreampolles i tap per a vi, i per les dones un "cuelgabolsos" i clauer...

També tenim pensat alguna mena de joc per fer durant el sopar... com seran els cartelelts de les taules...

bé, quina parrafada us he explicat!jejejeje

Ja aniré penjant coses quan tingui fotos!!!

petonets!!

Hansen, et vaig deixar un missatge al forum del mas del 2010!!! que no te gaire exit, em sembla que em passarè definitivament aqui amb vosaltres!jejeje

petons guapes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dj. feb. 11, 2010 7:31 pm

Hola guapes!!

Hansen, un nen!! Ahren no l'havia sentit mai, es molt maco!

Rosereta ja vas tenint molta feina feta, jo al RC de sabadell m'hi vaig comprar les sabates, les noies van ser bastant ambles amb mi tot i k jo no em vaig comprar un RC. De tota manera encara tens temps així k tankila.
Ja ens aniras contant mes cosetes :D
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dj. feb. 18, 2010 9:24 pm

PER FI TINC L'ALBUM!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

K BONIC K ES EL MAS DELS VIVENCS!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Aki us en poso un parell de fotos, espero k us agradin!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dj. feb. 18, 2010 9:27 pm

Per cert una pregunta noies: Sabeu a quina parella del 2009 li ha tocat el viatge al carib??? a nosaltres evidentment NO :'(
No ens van ni donar numero pel sorteig.... al menys ho podriem publicar a la web, no??
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dj. feb. 18, 2010 9:54 pm

Hermi!!! Kines fotos més xules!!!

Gràcies per compartir-les!

Cada dia estic més enamorada del Mas dels Vivencs, i veient aquestes fotos és genial, genial, genial! Estic molt contenta amb l'eleccio que hem fet!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dv. feb. 19, 2010 3:26 pm

HERMI que xules les fotos!!! fa molt ailu tenir l'àlbum oi!!! Quins records!!! =0-0-)

Hermi ha escrit:Scarlet k tal per japó????? jo vull veure alguna fotooooooooooooooooooooooooooo xD


Per japó molt i molt bé! Aquí us deixo un parell de fotos (després les treuré). A més ens quedarà un record especial del viatge ja que d'allà ha vingut encarregat un bebito, estic embarassada de 16 setmanes! :-))
scarlet l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 13, 2010 4:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » ds. feb. 20, 2010 9:19 pm

Gracies nenes!!! m'alegro k us hagin agradat les fotos xD i siiiiiiiii fa molta ilu tenir l'album :-)) :-))

Rosereta ja et vam dir k has triat el millor lloc!

Scarlet, moltissimes FELICITATS!!!!!!!!!!!!! kin superregal k us heu portat del Japó!! el millor ::love::
La Hansen porta un nen, suposo k tu encara no he saps, oi? ostres k les dos sereu mames al 2010!!!
Gracies per posar alguna foto, m'encantaria anar a Japó, k xulo!! :-)) :-)) , ja ens ho vam miara com a viatge de noces pero llavors no va poder ser, pero ho tenim pendent, si tot va bé i acabem de fer net de despeses potser cap al setembre o l'octubre ens hi podrem escapar, a veure!!
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 20, 2010 11:16 pm

Hermi i Scarlet, quines fotos!!!!!!!!!!!!!!! Jo vaig estar fa 15 dies a Roma! Mooolt bonic, però no hi aneu amb bombo, que s'ha de caminar massa!!!! Jejejjej.

Scarlet, ja et vaig felicitar :-)ok:
Va Hermi, no t'animes a ser també una mami masvivenquera el 2010???

A mí m'han donat també l'àlbum i el vídeo. Ja penjaré alguna foto més!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dg. feb. 21, 2010 11:02 am

Gràcies wapes! És un record japonès que no oblidarem! Hansen ja ens anem veiem per l'SP! Encara no sabem el sexe, anem dimecres al gine a veure si es deixa veure i sinó fins el 15 de març...

Hansen nosaltres vam fer una paradeta a Roma quan vam anar a Japó, vam veure poca cosa per està xulu! Això si hi havia moltíssima gent!!!

Hermi si us decidiu a anar a Japó i necessites info o qualsevol vosa i et puc ajudar ja saps on trobar-me!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dg. feb. 28, 2010 9:46 pm

Hola noies!!!

A veure si alguna de vosaltres veu aquest missatget!!

Tenim un dubte!!! A veure si em podeu ajudar!!!

Ens han arribat veus que el 2009 al hotel Robert regalaven l'habitació per la nit de nuvis,és cert?? en sabeu algo???
A vosaltres us van oferir allà la nit de nuvis???

A veure, ja sabem que no serà un luxe, però d'alla a casa tenim un tros i preferim kedar-nos a domir!!

Ja em direu algo!

Petonets.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dg. feb. 28, 2010 10:04 pm

A nosaltres no ens van oferir res, ni tan sols preu especial pels convidats. :--( Molts dels nostres convidats eren de fora i vam preguntar si ens feien preu especial ja que voliem reservar força habitacions. Ens van dir que no i el preu, pel que és l'hotel el vam trobar força car. Així que vam optar per llogar un bus i allotjar-los a un hotel on si ens feien descompte i els deixan sortir l'endemà a les 15h enlloc de les 12h.
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 28, 2010 10:05 pm

A nosaltres no ens la van regalar!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dg. feb. 28, 2010 10:39 pm

Hola scarlet i hansen!!

Moltes gràcies! Carai, doncs ja es podrien estirar una mica!!

Hem mirat la pàgina web de l'hotel Robert i es cutrillu la veritat i he vist que una habitació normal val 65 eurus, clar, trobo que ho podrien ajustar pels convidats. En tenim que venen de França, Alemania i Tunisia que hi passarien dues nits...

Demà trucarem a la Blanca a veure que ens diuen!! Ja us informaré....
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dt. març 02, 2010 8:14 pm

Hola nenes!!!!

Pos a nosaltres tpc ens van regalar res de res!! i això que al final sí ens vam kedar al H.Robert, ja k també tenim familia de molts llocs diferents i per ells compensava k tot kedés junt, doncs també va haver gent k va fer dues nits (per davant o per detràs, vam tenir de tot!!) i coordinar això amb el tema bus ens ho complicava molt!!.

Nosaltres vam insistir molt, però no vam aconseguir preu especial ni res.. el tema habiatacions: a veure tenen de tot, algunes estan reformades i estan prou bé i n'hi ha d'altres k son bastant "antiguetes", però totes estan molt netes, cosa k per mi és important. Barat lo que es qualitat preu pues la veritat k no és. Amb el preu de l'habitació t'entra l'esmorzar i nosaltres vam parlar amb la Blanca per poder sortir una mica més tard (ens vam casar a la tarda i es clar vam nar a dormir bastant tard!! això sip vam aprofitar la piscina quan vam arribar del restaurant xD, i tot i el xibarri k vam montar no ens van cridar l'atenció, cosa k es d'agraïr, ens ho vam passar molt bé jejeje).

Per cert suposo que ja saps que no tenen masses habitacions i no totes valen 65 euros, n'hi ha k valen 80, i si vols k et possin un llit supletori, crec recordar k eren 15 euros (amb el tema supletoris sí es va portar bé, en teniem bastants, i no problem).

A nosaltres ens van donar una de les habitacions reformades: el WC era nou amb secador de cabell, tele plana penjada a la paret, llit de matrimoni, minibar, aire acondicionat (a l'agost el vam agraïr), terrasseta a la piscina i decoració moderneta :-)ok: Això sip 80 euracos!! :--( pero mira era la nostra nit de noces: així k "from lost to the river"!!
Per tant jo de l'habitació no tinc keixa i en genaral la gent va kedar contenta els k van passar per la piscina més xDD), això sí a alguns els va tocar alguna de les velletes amb decoració bastant estil Venecià k dic jo.... pero total per descansar una mica... tot es valorar lo que a vosaltres us compensa més. El meu consell: neu a veure la Blanca i k us ensenyi les habitacions i parleu amb ella. LLavors podreu decidir millor.
Un últim apunt: el mossos es possen sovint a la carretera k baixa del Mas, per tant OJO!!!

Baja rotllo m'he marcat :P

Scarlet: si al final podem nar al Japó fijo k t'acribillo a preguntes xD
Hansen: de moment el tema maternal el deixo a les vostres mans, k segur sereu molt bones mames!
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Rosereta » dt. març 09, 2010 4:52 pm

Moltes gràcies Hermi, feia dies que no em conectava per aki i ara he vist el teu missatget.

El meu company va parlar amb la Blanca i es veu que aquesta va ser una mica borde amb el tema. Ens va dir que el preu era 65 eurus com tu dius i si voliem "la suite" eren 80 eurus. No sé, per com li va parlar per telèfon em sembla que passarem.
Hem estat mirant l'hotel ciutat igualada i el preu de l'habitació son 60 eurus i ens han dit que si fem unes 8-10 habitacions de convidats ens regalen la suitte i està millor tot plegat (habitacions i preu) que a l'hotel Robert, per tant, suposo que ens decantarem cap aquest altre!!

Ais, ja tinc bestit!!!oeoeoeoe, em fa molta il·lu!!!

Tema fotografs, els veu agafar d'igualada??? Tenim pressupost d'en Roig (que es vei dels pares del meu company i ens fa bon preu que el coneix de petit) i també l'Art de la LLum que feien una super oferta per la fira de nuvis d'igualada... en coneixeu algun altre per la zona??

Petonets de dia soleiat que ahir ja en vaig tenir prou amb la neu i el cotxe fent patinatge per la carretera!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dt. març 09, 2010 11:32 pm

Rosereta a nosaltres la Blanca també ens va semblar una mica borde, molt millor tracte amb el Jordi però ell a l'hotel no decideix. Nosaltres també els vam allotjar en un altre hotel, 4 estrelles i ens van fer millor preu!

Fotògraf nosaltres vam agafar Artboda, però estan a Bcn...

Quina ilu ja tenir vestit eh! :-)ok:
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dj. març 11, 2010 12:20 pm

Qué bé Rosereta, ja vestit! Podem saber quin és???? Jejejje

Jo de fotògraf vaig agafar l'Art de la Llum! (he treballat amb ells)
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
cron