POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%
 
Vots totals : 119

EntradaAutor: aliaga79 » dt. ago. 25, 2009 9:17 am

gràcies, solet!!! ::love::
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: LABANDA » dt. ago. 25, 2009 8:55 pm

hola siflidesssssssssss!!
L DIETA CONTRATACA!!

k tal les casaderes??? esteu estupendes!i Arare vigila amb aquestes baixades!!
Nyinyi wapa, que aixo ja ho tens aki!!!
Aliaga, nena,...tu et cagues en les hambutrguesses de new york i jo en la mar de hidrats d carboni que m'he fotut, i gelats etc...

retomo el post! perque he de pedre el que he guanyat, que pel post boda no m'entrará el vestit!!!jejeje

Xurdit, noet desanimis!! xino xano, vas perdre molt ràpid i ara el cos suposo que necesita amoldarse.


petonsssssss
Avatar de l’usuari
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » dc. ago. 26, 2009 7:03 am

Boon dia nenes!!

Lídia, quina il·lusió veure't de nou per aquí! Quan feu postboda? On? jiji

Vaa nenes a por ello totes!!
Jo aquest matí m'he pesat i finalment he vist -1,200kg!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 7:23 am

xurdit!!! quina sort, tia, vas com una moto... kilo i pico més...!!!
fas molta bondat?
labanda, ben tornada al post... ufff... postboda, en el meu cas, crec que seria impossible... jejeje... hauria de llençar-me des de el balcó i que algú estigués a baix amb el vestit ben obert... jeje
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: xurdit » dc. ago. 26, 2009 7:41 am

ALIAGA NENA!! ets una exagerada ajajajaja!
Jo vaig fer post boda i el vestit em va entrar i es va cordar eh! Us ho puc ben assegurar!!! jijijij

Doncs ara torno a vigilar molt pq sinó no hi ha manera, m'han trobat les tiroides alterades (per això he guanyat tan d pes i em costa tan d baixar) i sinó vigilo mooolt,... pos no em serveix per res! Prefereixo tornar a fer un esforç ben gran i listos!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 7:46 am

ufff... ens haurem de recolzar les unes amb les altres... joooderrr.. quina enveja em fan aquesta gent que tenen un metabolisme que poden mejar de tot i no s'engreixen :-(
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: xurdit » dc. ago. 26, 2009 7:56 am

amb això estic amb tu...
aixxx...

sort del post! ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 8:12 am

i tant! jejeje
és el nostre paño de lágrimas...
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: LABANDA » dc. ago. 26, 2009 9:34 pm

noies, es que a mi em perd el HAGEN DAZS, avui me menjat mig pot!! vainilla amb nous de macadamiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

el dia 1 aixo s'acabaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatar de l’usuari
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: sylvya » dc. ago. 26, 2009 10:33 pm

jajajajaja entre mi marido y yo nos acabamos de comer un bote de helado de kit kat mmmmmmmmmmmmmm no lo habiamos probado y esta buenisimooooooo!!!
Esto no puede ser!! la boda ha pasado pero la linea no se tiene que perder que ya nos costo lo nuestro perder los kilos de mas!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sylvya
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: xurdit » dj. ago. 27, 2009 7:25 am

LABANDA ha escrit:noies, es que a mi em perd el HAGEN DAZS, avui me menjat mig pot!! vainilla amb nous de macadamiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

el dia 1 aixo s'acabaaaaaaaaaaaaaaaa



Jajajaja Lídia això té una solució que és la que utilitzo jo: NO COMPRAR-NE jajajaja!

Nenes, com ho porteu???
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dj. ago. 27, 2009 8:58 am

LABANDA ha escrit:noies, es que a mi em perd el HAGEN DAZS, avui me menjat mig pot!! vainilla amb nous de macadamiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

el dia 1 aixo s'acabaaaaaaaaaaaaaaaa


doncs nenes, jo he descobert fa poc el gelat de vainilla del guissona, amb caramelo... i ufff...
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dj. ago. 27, 2009 9:16 am

doncs jo, nyinyi, fatal, aquests dies que em quedo a casa a la tarda, veient salvame, tot s'ha de dir (sóc una cutre... jejejej... arriba la esteban!) m'agafa com una ansietat... ahir em vaig fotre un tros enorme de gelat de crema catalana, que casi exploto...
a veure si avui me'n vaig a la piscina, amb una amiga, i evito temptacions...
la veritat és que quan acabo de menjar-me'l em sento fatal... crec que no em compensa la boda estona que passo menjant amb lo malament que em sento encabat... crec que m'he de concentrar en aquesta sensació...
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: xurdit » dj. ago. 27, 2009 9:37 am

aliaga cert, si estàs a casa és lo pitjor! sembla q la nevera et cridi, oi?

NyiNyi jo aquest finde crec q tampoc faré molta bondat,... marxant a fora, ya vurem ya vurem!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dj. ago. 27, 2009 9:38 am

xurdit ha escrit:aliaga cert, si estàs a casa és lo pitjor! sembla q la nevera et cridi, oi?

NyiNyi jo aquest finde crec q tampoc faré molta bondat,... marxant a fora, ya vurem ya vurem!


jo ahir vaig anar a comprar meló a veure si em desintoxico una mica, perquè el meu atracón de gelat d'ahir va ser brutal... :--(
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

Re: POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

EntradaAutor: Meskhenet » ds. ago. 29, 2009 6:04 pm

Es que a l'estiu hauria d'estar prohibit fer regim, perque entre gelats, terrassetes (cerveseta, tapes, etc etc) es imposible. Encara sort no haver agafat més pes del que ja tinc de més. A veure si ara a partir de setembre, entre la piscini i controlar una mica el dinar/sopar fora aconsegueixo baixar un parell o tres kilets.

Després arribaran festes, i a deu donaré gracies si no agafo pes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meskhenet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1523
Membre des de: dv. ago. 07, 2009 3:49 pm

Re: POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

EntradaAutor: sandradani » dl. set. 07, 2009 4:12 pm

Crec que a totes ens passa una mica a l'estiu! a mi em passa mb la jornada intensiva, plego tard i lhora de dinar es converteix en picar......
Avatar de l’usuari
sandradani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dt. juny 27, 2006 2:41 pm

Re: Ejercicios a tope :D

EntradaAutor: RosaBlanca » dc. oct. 07, 2015 10:48 am

nimi ha escrit:No sé si serà veritat o mentida...però de tota la vida s'ha dit que fer exercici sense a ver menjar res estava mal fet perquè et podia donar una lipotimia per una baixada de tensió. S'ha de tenir molt compte amb això! Si vols prova-ho però no et maxaquis molt, vale?? QUE AL FINAL ENS DONARÀS UN DISGUST!!! anims wapa, que poc a poc aniràs aprimant-se fins quedar-te com una silfide!! ajajajja. Quants kilos et queden per perdre?

ARARE ha escrit:Noies, avui he llegit per internet (en diferents webs i articles) que l'exercici és millor fer-ho pel matí en desjú. Expliquen que quan fas exercici per la tarda cremes greixos dels que has menjat durant el dia i els hidrats de carboni els transformes en energia. Si fas exercici al llevar-te, com que portes moltes hores sense menjar, cremes els greixos acomulats i per tant baixes molt de pes..

No us he d'enganyar, també he llegit 1 article que deia que això no era veritat.. però molts d'altres deien que si.

Així que JO el dilluns començo (jejejej como no.. havia de ser un dilluns), em llevaré mitja hora abans al matí (tot i que serà matinar, matinar.. pq ara em llevo a les 7) i ho faré!.. A veure que tal va...

Els articles deien que la gent que vol fer muscul no ho ha de fer això, que això només és per perdre pes!!!!

A més parlaven de moltes coses positives de l'exercici pel matí, no només la perdua de pes sinó la energia pel dia, ajuda a mantenir-te sa mentalment, a evitar menjar malament....


Lo primero que hay que hacer para perder peso, es hacer una buena dieta, pero no de estas de adelgazar 3kg en una semana, porque esas luego tienen efecto rebote y al final coges más kilos que los que ya tenían. La dieta es un 70% para poder perder peso y 30% el ejercicio. Lo mejor es seguir consejos de gente que entiende, por ejemplo, esta rutina está siendo muy seguida
http://www.estarguapas.com/223438-esta- ... renamiento
RosaBlanca
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 9:57 am

Re:

EntradaAutor: RosaBlanca » dj. oct. 08, 2015 8:55 am

anaycarlos ha escrit:hola chicas soy nueva por aqui os cuento un poquito mi historia..
hace 2 años me opere del estomago haciendome un bypass pesaba casi 120 kilos y me qde con 75 ( mido 1.73 ) se puede decir q solo me afectan los dulces y las chuches pero es de lo q mas peco.

despues de unas anginas malisimas me quede con 72.700 q el lo minimo q he pesado yo creo q desde los 10 o 12 años. jejjeje

pero hace un año al venirme a vivir conmi novio y malcomer me plante en 84.

hace 3 semanas q estoy a dieta ( una dieta basada en unos preparados de proteinas) y a voy por los 78 pero me quiero casar con 70, lo malo es q me caso el 12 de septiembre y esta el verano por medio y no como me lo voy a montar... las costilladas, el las sangrias, LOS HELADOS!

EN FIN OS IRE CONTANDO....ver q no soy la unica anima ya q mis amigas estan toda estupendas...

UN BESO Y FUERZA!


Ánimo, que tu puedes!!!! Estoy segura de que al final lo conseguiste, a mí me pasó casi lo mismo, cuando me quedé embarazada empecé a engordar y engordar y me planté en los 110, pero luego me propuse que tenía que bajar de peso y 2 añitos después peso 65kg, es difícil pero se puede y sobretodo si te ayudas con allgún profesional o algo que te oriente, yo seguí unas pequeñas directrices como estas
http://www.estarguapas.com/221408-dieta-alcalina-para-adelgazar
RosaBlanca
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 9:57 am

Anterior

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron