POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%
 
Vots totals : 119

EntradaAutor: aliaga79 » dt. jul. 21, 2009 9:25 am

chicas, cómo lo lleváis!?
yo doy fe que he perdido tres kilitos (por suerte, en el vestido se nota) y a parte, la crema roc se ha convertido en mi mejor amiga, jejeje
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: uxue » dt. jul. 21, 2009 11:26 am

Hola noies!jo ja estic un altre en 51kg pero em vui quedar en 49 per tenir un parell de kilos de marge que si no jo els recupero de seguida. ah! y jo també utilitzo la roc desde fa una parell de setmanes y tinc la pell mes llisa i suau suposo que per notar la perdua de celulitis hauré de estar mesos però amb la meso aniré mes rápid, peró l'utilitzaré tot l'any per prevenir que em torni a sortir...
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
Avatar de l’usuari
uxue
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dt. jul. 21, 2009 11:37 am

uxue ha escrit:Hola noies!jo ja estic un altre en 51kg pero em vui quedar en 49 per tenir un parell de kilos de marge que si no jo els recupero de seguida. ah! y jo també utilitzo la roc desde fa una parell de setmanes y tinc la pell mes llisa i suau suposo que per notar la perdua de celulitis hauré de estar mesos però amb la meso aniré mes rápid, peró l'utilitzaré tot l'any per prevenir que em torni a sortir...


ostres, 51!!! això és el que fa només una cuixa meva...
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dt. jul. 21, 2009 11:39 am

NyiNyi ha escrit:Primer dilluns superat!!!!!

A veure avui.. suposo que aniré a comprar síndria per sopar.. sort que ara a l'estiu es posa de conya!! ara, he d'aguantar fins dijous!!! aix!!! jo no hi ha manera de perdre els 3 kg que em sobren.. hauré de fer un cop de cap a l'agost!!!!! :o-o:

aliaga, com vas???? ja no et queda res!!!!

metalhet, un 10 per el teu futur!!! jajaja molt bo tirar-les!! si senyor!

Judit, el meu maromu tampoc m'ajuda gaire... ahir jo verdura, i ell... torrades, carn amb salsa.. buf!!!! però bé, ho vaig superant!!!!


la síndria per sopar va be?
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: ARARE » dt. jul. 21, 2009 1:03 pm

La sindria per sopar va fenomenal. La meva doctora em recomana 3 nits a la setmana fruita però SEMPRE acompanyada d'unes pastilles de proteïnes. Jo sempre us ho dic, no es pot menjar només fruita! Si ho fas el que perds no és greix, és carn magra, massa muscular!!! (m'ho recalca molt la doctora, segur que és important!).

Jo avui he dinat meló i pechuga (vaig fer-la al forn amb una mica de mostassa de pot, d'aquesta que és amb boletes.. i mmmm estava de muerte!!!!).
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: desastredenovia » dt. jul. 21, 2009 3:18 pm

hola a todas!
Estoy muy desanimada y al leerlos mi animo ha subido un pokito. Os explico ... en mi ultimo embarazo me engordé 25 kgs, mi hijo tiene 16 meses y he adelgazao 16 kgs, pero los kilos k me faltan para mi peso normal (57 kg) no hay manera de quitarmelos. Ni tengo voluntad, tengo vida sedentaria (trab. sentada) y mi jornada es 8 h seguidas, kon lo k no como hasta k llego a casa 18:00 h. Hay dias que tengo voluntad pero los k no seria capaz de comerme lo k se pusiera por delante!!!!. Me pongo la ROC, he hecho PRESOTERAPIA, y nada de nada. Keria saber si alguien puede pasarme una dieta de esas rapidas, he intentao buscar em el post pero hay tantaaaaas paginas, k me he vuelto :star:: :hmm:: :hmm::

Gracias
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

EntradaAutor: uxue » dt. jul. 21, 2009 7:57 pm

aliaga79 ha escrit:
uxue ha escrit:Hola noies!jo ja estic un altre en 51kg pero em vui quedar en 49 per tenir un parell de kilos de marge que si no jo els recupero de seguida. ah! y jo també utilitzo la roc desde fa una parell de setmanes y tinc la pell mes llisa i suau suposo que per notar la perdua de celulitis hauré de estar mesos però amb la meso aniré mes rápid, peró l'utilitzaré tot l'any per prevenir que em torni a sortir...


ostres, 51!!! això és el que fa només una cuixa meva...


si pero jo soc baixeta eh!1.60!
per cert que et cases en 4 dies!!!! :-()-)
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
Avatar de l’usuari
uxue
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. jul. 21, 2009 8:22 pm

Desastredenovia (tela amb el nom eh!) no et desanimis que segur que trobes aquesta voluntat que et fa falta. Per començar aqui ens tens per explicar el teu dia a dia dietil, ja veuràs que t'anirà bé compartir amb nosaltres els bons i mals moments en la carrera de perdre pes!

En quant a les dietes, jo et penjo els choques però només son per fer un o dos cops per setmana, son bastant depuratius i van bé per desinflar-te (per exemple després d'un cap de setmana amb excessos).

Segur que la Metalhet et recupera la seva dieta i te la penja (és la dieta més famosa del foro i a les que la han fet els hi a anat molt be).

Ara, primera pauta 5 APATS AL DIA. Això és fonamental i ho has de fer, no pots dinar a la feina mentres treballes? (una amanida per exemple?). Bueno ja ens explicaràs
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: IreneM » dt. jul. 21, 2009 8:41 pm

Hola floreteeeeesssssss silfideeeesss!!!!


Com va la dieta????


Feia un munt de temps que no posava un peu al foro....la feina i els preparatius em tenen al 100% ocupada!!!!!


Jo la dieta la vaig deixar pk estava aprimant-me massa....i ara estic als 56-57 així que perfecte!!!!com que faig molt d'esport i cremo moltissim durant el dia amb la feina, la calor (em passa la gana!!!) i fent recados ja compensaré!!!!!!


Igualment continuo cuidant-me molt pk no em tornin els dolors d'estomac que tenia abans!!!!i enlloc de prendrem pasta amb salsa prenc pasta amb oli i formatge ratllat!!!!!


AIxxx neenessssss...que ja queda menysssssss!!!!


Molts ànims a totes!!!!!


Sou les meves idoles!!!!


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: metalhet » dc. jul. 22, 2009 6:44 am

Bon dia a la vil·la del Pingüí!!!

Bueno, jo avui estic fatal de los fatales: tinc mal de cap, estic amb un tap a la orella (ja m'estic posant el líquid aquest per a que es desfaci) i a més m'ha baixat la regla! :--(

Però bueno, aquí estem al peu del canó! Jo avui per dinar, amanida i costelletes a la planxa!! Sort que em va fer el dinar d'avui ahir el Joan, perque estava amb uns ànims que pa qué!!

Bueno, vaig a fer namica de feinaaaaaa! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: metalhet » dc. jul. 22, 2009 6:52 am

ARARE ha escrit:Desastredenovia (tela amb el nom eh!) no et desanimis que segur que trobes aquesta voluntat que et fa falta. Per començar aqui ens tens per explicar el teu dia a dia dietil, ja veuràs que t'anirà bé compartir amb nosaltres els bons i mals moments en la carrera de perdre pes!

En quant a les dietes, jo et penjo els choques però només son per fer un o dos cops per setmana, son bastant depuratius i van bé per desinflar-te (per exemple després d'un cap de setmana amb excessos).

Segur que la Metalhet et recupera la seva dieta i te la penja (és la dieta més famosa del foro i a les que la han fet els hi a anat molt be).

Ara, primera pauta 5 APATS AL DIA. Això és fonamental i ho has de fer, no pots dinar a la feina mentres treballes? (una amanida per exemple?). Bueno ja ens explicaràs


jejejeje Juer, que s'em posen els coloretes i tot!!! (com si la dieta l'hagués inventat jo...jijijiji)

Desastredenovia, aquí et deixo la dieta. També és una dieta de xoc baixa en hidrats, amb lo qual l'has de fer entre 7-14 dies. I la pots anar fent de tant en tant si veus que recuperes. Jo ara feia 1 mes i mig que la vaig deixar i ara l'estic tornant a fer. És una mica estricta, però a mi ja em va bé, perquè així sé que haig de menjar el que posar allà i res més!!!

En fines, espero que et serveixi i ànims!!! Aquí estem pel que faci falta!!!

IreneM, tu sí que ets la nostra ídol!!! Mira que haver de deixar la dieta perquè t'estaves aprimant massa...Jo quan acabi de fer les dues setmanetes de dieta estricta, tornaré a còrrer. El Joan ja està bé del peu, i com fa tant de temps que no hi va, estem més o menys en la mateixa forma i ara ja tinc més ganes d'anar-hi! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: aliaga79 » dc. jul. 22, 2009 7:31 am

bon dia a totes les figurines...!!!!
com esteu?? segur que super estupendes.,.. i si no, perque ens pugi la moral, mireu el cutre-programa SALVAME, a telecinco, on fan el concurs de miss fea 2009... això síq ue puja l'ànim! jejejjee
(què dolenta sóc... :hmm:: )
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: metalhet » dc. jul. 22, 2009 8:12 am

aliaga79 ha escrit:bon dia a totes les figurines...!!!!
com esteu?? segur que super estupendes.,.. i si no, perque ens pugi la moral, mireu el cutre-programa SALVAME, a telecinco, on fan el concurs de miss fea 2009... això síq ue puja l'ànim! jejejjee
(què dolenta sóc... :hmm:: )


Noietaaaaaa!!! Quina gràcia que et passis per aquí!!! Que et queden 3 dieeeeeeees!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: desastredenovia » dc. jul. 22, 2009 9:05 am

Buen dia! GRACIAS GRACIAS GRACIAS y mil GRACIAS. Ya lo tengo todo, ahora a preparerme psicologicamente y ya está. El nombre tela con él, pero es k ultimamente toi :star:: :star:: :star:: por eso lo primero k vino a la cabeza fue DESASTRE!!!!.
Pues eso os iré explicando, que me he enganxao al foro y toi continuamente mirando.
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

EntradaAutor: xurdit » dc. jul. 22, 2009 9:57 am

Boon dia neneees!!!

Avui estic xoof xoofff, m'ha de venir la regla i em noto super inflada!
Ahir el Jordi em va regalar una bàscula! Feia dies que li demanava!! És molt graciosa, de ratlletes de colors, almenys anima! ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dc. jul. 22, 2009 10:23 am

xurdit ha escrit:Boon dia neneees!!!

Avui estic xoof xoofff, m'ha de venir la regla i em noto super inflada!
Ahir el Jordi em va regalar una bàscula! Feia dies que li demanava!! És molt graciosa, de ratlletes de colors, almenys anima! ::love::


ànimus, dona!!!! ::love::
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: metalhet » dc. jul. 22, 2009 10:29 am

xurdit ha escrit:Boon dia neneees!!!

Avui estic xoof xoofff, m'ha de venir la regla i em noto super inflada!
Ahir el Jordi em va regalar una bàscula! Feia dies que li demanava!! És molt graciosa, de ratlletes de colors, almenys anima! ::love::


A mi m'ha vingut aquest matí i ho estic passant "d'alló més bé" a la feina... :--(

Que wai lo de la bàscula!!! Jo avui he perdut 200gr!!! jejejeje estic fatal... :: orrr::
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: aliaga79 » dc. jul. 22, 2009 10:35 am

bravoooooooooooooooooooo
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dc. jul. 22, 2009 10:36 am

per animar-nos!!!
si som silfides!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: desastredenovia » dc. jul. 22, 2009 10:43 am

Aliaga k he visto k te faltan dias!!!! como lo llevas?? nerviosa????
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants