laiac ha escrit:Eiiiiiiiiii!!!!!
Per cert......ahir ja em vaig acabar d'empatxar de fotògrafs...mare meva!!!! i crec que ja he acabat; gràcies tara per la web però em nego a mirar més...estic agotada...!!!! ahir vam venir els de caro bianco i força bé, s'adapten molt bé al que vols, però......crec que entre fotografia i video...em quedo amb DIVISION RM.......xupiiiiiiiiiiiiiiii ja ho he decidit!!!!!!!
Buf buf quin fart de suar m'ha costat.......tot i que vull veure un àlbum amb tot junt (nuvis i familia) per veure com queda..i fins dissabte no podem quedar...i potser estem fora!!!! o no perque tinc l'avi del meu novi malaltó a l'hospital!!!!! aix nu sé!!!!!!!!!!!!
Voleu que us expliqui un secret????serà una sorpresa i com que al restaurant no estareu........quan vam anar al Division rm, al video, uns novis van fer un primer ball molt diferent.....segur que ho heu vist al youtube, o per la tele....pos eso....al final....vaig estar pensant i.-.......com que tot el dinar (entrada, plats, regals...) ho vull ambientar als 60-70 doncs, al primer ball començarem amb una lenta.....i.........ja hem decidit fer una coreografia de GREASE....a lo travolta!!!!! també ho hem vist per internet...i potser és típic...però la gent no s'ho esperarà i així el farem diferent...tindrem la nostra lenta i després això........que us sembla????
El meu novi ha dit molt decidit que si però...........ara, ningú, ningú de la boda ho sabrà!!!!!
Què us sembla????
Ara si que em poso a treballar!!!!
Petonets ninetes!!!
Ja t'has decidit? Que bé! Els Division RM ho fan molt bé. I saps? el dia que vam quedar amb ells per fer el contracte i donar la paga i senyal i havia una parella al nostre davant que estava veient el seu album de boda i en van quedar molt contents!!
El Jordi i jo estavem alla al sofa esperant-nos i ho sentiem... i nena! no vegis com els va agradar veure de primera mà uns clients satisfets amb la feina feta pels fotografs!
Nosaltres ja estavem convençuts d'agafar-los, pero allo ens va acabar de convèncer més encara, jejeje!
En quant a lo del ball... nosaltres tambe farem algo diferent. No volem ballar el típic vals... Agafarem una cançó que significa per nosaltres i sorprendrem tambe als invitats...
Per cert... vosaltres us montareu el ball solets o anireu a classes de ball? Nosaltres tenim pensat en anar a algun lloc que ens ajudin una mica, perque no sabem com posar-nos-hi!

![llegiu aixó :[]:-):](./images/smilies/contrato.gif)