NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 5:45 pm

laiac ha escrit:Eiiiiiiiiii!!!!!

Per cert......ahir ja em vaig acabar d'empatxar de fotògrafs...mare meva!!!! i crec que ja he acabat; gràcies tara per la web però em nego a mirar més...estic agotada...!!!! ahir vam venir els de caro bianco i força bé, s'adapten molt bé al que vols, però......crec que entre fotografia i video...em quedo amb DIVISION RM.......xupiiiiiiiiiiiiiiii ja ho he decidit!!!!!!!

Buf buf quin fart de suar m'ha costat.......tot i que vull veure un àlbum amb tot junt (nuvis i familia) per veure com queda..i fins dissabte no podem quedar...i potser estem fora!!!! o no perque tinc l'avi del meu novi malaltó a l'hospital!!!!! aix nu sé!!!!!!!!!!!!

Voleu que us expliqui un secret????serà una sorpresa i com que al restaurant no estareu........quan vam anar al Division rm, al video, uns novis van fer un primer ball molt diferent.....segur que ho heu vist al youtube, o per la tele....pos eso....al final....vaig estar pensant i.-.......com que tot el dinar (entrada, plats, regals...) ho vull ambientar als 60-70 doncs, al primer ball començarem amb una lenta.....i.........ja hem decidit fer una coreografia de GREASE....a lo travolta!!!!! també ho hem vist per internet...i potser és típic...però la gent no s'ho esperarà i així el farem diferent...tindrem la nostra lenta i després això........que us sembla????
El meu novi ha dit molt decidit que si però...........ara, ningú, ningú de la boda ho sabrà!!!!!

Què us sembla????

Ara si que em poso a treballar!!!!
Petonets ninetes!!!

Ja t'has decidit? Que bé! Els Division RM ho fan molt bé. I saps? el dia que vam quedar amb ells per fer el contracte i donar la paga i senyal i havia una parella al nostre davant que estava veient el seu album de boda i en van quedar molt contents!!
El Jordi i jo estavem alla al sofa esperant-nos i ho sentiem... i nena! no vegis com els va agradar veure de primera mà uns clients satisfets amb la feina feta pels fotografs!
Nosaltres ja estavem convençuts d'agafar-los, pero allo ens va acabar de convèncer més encara, jejeje!

En quant a lo del ball... nosaltres tambe farem algo diferent. No volem ballar el típic vals... Agafarem una cançó que significa per nosaltres i sorprendrem tambe als invitats...
Per cert... vosaltres us montareu el ball solets o anireu a classes de ball? Nosaltres tenim pensat en anar a algun lloc que ens ajudin una mica, perque no sabem com posar-nos-hi!

:ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball:
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 13, 2009 6:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 5:51 pm

_eLi_ ha escrit:Nenes mireu que xulos!! M'encanta!!

Ei, a nosaltres tambe ens agraden molt!!

En la quedada quan la Laia ens va ensenyar els obridors i va comentar que hi havia l'opció de fer-los individuals o amb la parella... pos quan vaig arribar a casa ho vaig buscar i em va agradar molt! Els dos en la caixeta, i amb el dibuix dels nuvis!
Li vaig ensenyar a Jordi i tambe li va agradar molt!
No m'ho podia creure! Mira que em mirat detallets per internet... i lo que m'agradava a mi a ell no li agradava... i al revés!
I en aquest detallet és la primera vegada que coincidim i ens agrada als dos!!! Woooooooooooowww!!!
I en principi hem dit de fer-ho, però com que encara queda temps no ens tanquem davant altres possibilitats.
Nosaltres no volem fer un detall per homes i per dones. Solament un detall per parella, i aquest de l'obridor i el tap el veiem molt complert per fer-ho com a detall de parella...

Es bonic aquest detall, i original!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 6:03 pm

laiac ha escrit:Aixxxx!!!!!!

quin dilema això del nom.....per mi ninetes ho trobo xulo...però potser no és significatiu!!!! però més xulo quedaria la foto també!!! jo m'apunto quan sigui!!!!

Eiii l'altre dia vaig aconseguir entrar al vistaprint i ja he encarregat les etiquetes aquelles de remite, i només pago els ports!!! està molt bé eeeeeee!!!!

I ara mateix.....estic a punt de plegar i he quedat amb ma mare per anar a comprar la roba interior....aix mare, com ha de ser??? on anem a comprar-la?? també li fa gràcia comprar-me un collaret i arrecades perque no en tinc però.....pica una mica els dits els preus que hi ha, i jo voldria que m'ho deixessin!!!!!!

Ànimu xiques!!! seguiu amb això dels noms!!!que jo avui no tinc inventiva!!!!!

Petonets!!!

Lo de la roba interior no et puc aconsellar massa, pero en el 2009 vaig llegir que algunes novies recomenaven la firma Emperatriz o Selmark.

En quan a les joies, si no vols que ta mare te les compri, podries demanar que te les deixessin com tu mateixa dius, així ja tindries lo "prestado" seguint la tradició...

Per cert, ja tens lo nuevo, lo viejo, lo prestado y lo azul?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dc. maig 13, 2009 6:03 pm

Ja ens ensenyaras el conjuntet!
Ja saps on aniras, ja ens explicaras! >.-<: >.-<:
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 6:15 pm

Si hi voleu donar una ullada... :[]:-):
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 6:42 pm

nur_jor ha escrit:Si hi voleu donar una ullada... :[]:-):

gracies wapi!!!!

jejej no sabia que es llençava una sabata i no el ram de flor juas juas!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 6:45 pm

jajajaj! de tradicions sempre en trobaràs mil i una, i de ben extranyes com vulguis!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 13, 2009 8:00 pm

Nenes¡¡¡¡¡

Com escribiu¡¡¡¡¡¡ jajajajjaaj, jo es que a la feina no tinc ordinador.....estic al taller amb els nois discapacitats i no tinc acces a cap ordinador i encara sort¡¡¡¡¡¡ sino no els hi faria cas jajajajajajajaaj¡¡¡¡¡

Sobre el nom Ninetes està guay¡¡¡¡¡¡¡

Per el tema de la foto a la platja m'apunto¡¡¡¡¡¡ podriem intentar quedar algun dia totes i si voleu li puc demanar una camara que te mun pare guapa i li puc dir al meu xicot que vingui i ens faci varies fotos, a no se que hague pensat amb una altre idea de qui ens tiri la foto a la platja¡¡¡¡¡

El tema dels detalls jo també vull fer un detall per parella però no se que fer....a mi m'agrada l'incens i potser faig algu pack que he vist a alguna pàgina d'incens, conos, espelmes etc......

Sobre el tema de Roba interior no en tinc ni idea d'on es pot anar a mirar...suposo que a qualsevol botiga de roba inerior tindran col.lecions de nuvia no?

Tara¡¡¡¡¡¡¡¡ espero que tinguis sort a pronovias¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Papallona...jo estic com la monxi...dintre de la pàgina de la web de julio, no se que faig però sempre vaig al començament de la pàgina que és com una galeria de fotos.....

Un petonet i fins demà amores mios¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dc. maig 13, 2009 8:19 pm

Huola ninetes!

jeje... aquest finde faré algun disseny del logo de les samarretes... ok? vosaltres aneu pensant en idees... imatges... noms... frases... tot el que se us acudeixi ok?

Petonets!

Gloria.-
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dc. maig 13, 2009 8:53 pm

Torseann, no treballaras per casualitat a la muntanyeta de sant pere i sant pau?
Es que hi ha un centre per a discapacitats, i jo trballo al costat!
Bueno noies vaig a tragar-me el futbol, no tinc mes remei!
Em sembla be lo de les samarretes, lo de la foto, be tot!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. maig 13, 2009 9:46 pm

Noies!!!!

jo com que m'he quedat sola a casa amb el futbol, puc fer les dues coses!!!!

segueixo dient que el detall amb el tap i l'obridor és una passada, a mi em va encantar, però jo a diferència d'algunes volia fer un regal per a cadascú..i se me n'anava del meu pressupost!!!

Bé, tema roba interior.....noies...dec tenir els pits raros, perque ostres, casi cap m'acabava d'agradar; al minimum hi havia un molt molt bonic, però no m'acabava de.....i després he anat a 4 botigues de roba interior més i al final, hem passat per casualitat davant de la botiga on m'e comprat el vestit i hi havia una botigueta petita de roba interior, i m'ha dit que el dimecres que ve amb la prova em deix agafar els que vulgui i me'ls provo amb el vestit!!!!!molt simpatica la noia!!!!

I res...suposo que dimecres que ve em decidiré!!!!

PEtonetssss!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. maig 13, 2009 9:48 pm

nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiii!!!!!

Per cert......ahir ja em vaig acabar d'empatxar de fotògrafs...mare meva!!!! i crec que ja he acabat; gràcies tara per la web però em nego a mirar més...estic agotada...!!!! ahir vam venir els de caro bianco i força bé, s'adapten molt bé al que vols, però......crec que entre fotografia i video...em quedo amb DIVISION RM.......xupiiiiiiiiiiiiiiii ja ho he decidit!!!!!!!

Buf buf quin fart de suar m'ha costat.......tot i que vull veure un àlbum amb tot junt (nuvis i familia) per veure com queda..i fins dissabte no podem quedar...i potser estem fora!!!! o no perque tinc l'avi del meu novi malaltó a l'hospital!!!!! aix nu sé!!!!!!!!!!!!

Voleu que us expliqui un secret????serà una sorpresa i com que al restaurant no estareu........quan vam anar al Division rm, al video, uns novis van fer un primer ball molt diferent.....segur que ho heu vist al youtube, o per la tele....pos eso....al final....vaig estar pensant i.-.......com que tot el dinar (entrada, plats, regals...) ho vull ambientar als 60-70 doncs, al primer ball començarem amb una lenta.....i.........ja hem decidit fer una coreografia de GREASE....a lo travolta!!!!! també ho hem vist per internet...i potser és típic...però la gent no s'ho esperarà i així el farem diferent...tindrem la nostra lenta i després això........que us sembla????
El meu novi ha dit molt decidit que si però...........ara, ningú, ningú de la boda ho sabrà!!!!!

Què us sembla????

Ara si que em poso a treballar!!!!
Petonets ninetes!!!

Ja t'has decidit? Que bé! Els Division RM ho fan molt bé. I saps? el dia que vam quedar amb ells per fer el contracte i donar la paga i senyal i havia una parella al nostre davant que estava veient el seu album de boda i en van quedar molt contents!!
El Jordi i jo estavem alla al sofa esperant-nos i ho sentiem... i nena! no vegis com els va agradar veure de primera mà uns clients satisfets amb la feina feta pels fotografs!
Nosaltres ja estavem convençuts d'agafar-los, pero allo ens va acabar de convèncer més encara, jejeje!

En quant a lo del ball... nosaltres tambe farem algo diferent. No volem ballar el típic vals... Agafarem una cançó que significa per nosaltres i sorprendrem tambe als invitats...
Per cert... vosaltres us montareu el ball solets o anireu a classes de ball? Nosaltres tenim pensat en anar a algun lloc que ens ajudin una mica, perque no sabem com posar-nos-hi!

:ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball:

Eiiiiiii!!!!! nur_jor tu tamé agafes video???? el dissabte hi tornem però una cosa, saps o has demanat, si et pot donar el video "original" de la boda?? no el que està muntat, sinó la maqueta original tal i com fan amb les fotos?? es que tamé m'agradaria, i els de caro bianco la donen!!!!!

nu sé!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. maig 13, 2009 9:50 pm

nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:Aixxxx!!!!!!

quin dilema això del nom.....per mi ninetes ho trobo xulo...però potser no és significatiu!!!! però més xulo quedaria la foto també!!! jo m'apunto quan sigui!!!!

Eiii l'altre dia vaig aconseguir entrar al vistaprint i ja he encarregat les etiquetes aquelles de remite, i només pago els ports!!! està molt bé eeeeeee!!!!

I ara mateix.....estic a punt de plegar i he quedat amb ma mare per anar a comprar la roba interior....aix mare, com ha de ser??? on anem a comprar-la?? també li fa gràcia comprar-me un collaret i arrecades perque no en tinc però.....pica una mica els dits els preus que hi ha, i jo voldria que m'ho deixessin!!!!!!

Ànimu xiques!!! seguiu amb això dels noms!!!que jo avui no tinc inventiva!!!!!

Petonets!!!

Lo de la roba interior no et puc aconsellar massa, pero en el 2009 vaig llegir que algunes novies recomenaven la firma Emperatriz o Selmark.

En quan a les joies, si no vols que ta mare te les compri, podries demanar que te les deixessin com tu mateixa dius, així ja tindries lo "prestado" seguint la tradició...

Per cert, ja tens lo nuevo, lo viejo, lo prestado y lo azul?

Eiiiiiiiiiiii!!!! a vere a verem....
nou: el vestit
vell: el vel de les meves germanes (ja té 12 anys)
prestat:potser les sabates, que me les deixen noves!!!
i blau: per ara no tinc res, espero qe alguna lliga caigui!!!!

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: María&Xavi » dc. maig 13, 2009 10:01 pm

Hola guapes!!!!

Avui he fet un munt coses amb el tema boda. He anat a veure al fotògraf, Joan Duch, i m'ha agradat molt. Divendres tornarem a anar el meu nòvio i jo i si tot va bé, segurament ens quedarem amb aquest.

I després he estat a PRONOVIAS!!! La meva mare ha trucat a les 4 i li han donat hora per les 6. Quina emoció! Quan he sortit del cole i m'ho ha dit m'he posat molt nerviosa! He arribat allí i m'han ensenyat dos catàlegs: la col·lecció 2009 i l'avanç 2010. En total, m'he emprovat 6: quatre de 2009 i dos de 2010 (i això que el que havia vist per internet no m'agradava gens). Tots eren molt bonics però posats, hi ha hagut un que m'ha encantat i a la meva mare també. De moment no he fet la reserva perquè vull mirar més, però crec que aquest és el meu vestit.

Per cert, el nom de "Ninetes" a mi ja m'agrada i la idea de la foto a les samarretes també és bona.

Mmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuaaaaaaaaaa
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: tara » dc. maig 13, 2009 10:01 pm

Esta molt be aixo que t'els deixin provar, quina botiga es que hi enirem d'excursio!
Tinc ganes de veure el teu vestit, ja el queda poquet, que tal de nervis!
Jo tambe vull fer detallets per a les dones i per als homes, havia pensat en una agulla de pit ( ja us l'ensenyare, la fafe jo) per les dones, i una ampolla de vi per als homes, pero encara no es res segur!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. maig 13, 2009 10:05 pm

Ahhhhhhhhhhhh! maria a que tens mono de vestits, jo creia que no hem passaria, i estic desitjant que arribi dissabte per anar a pronovias a emprobar-me vestidets, aixi sortire de dubtes!
Fa una illusio!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 10:15 pm

laiac ha escrit:
Eiiiiiii!!!!! nur_jor tu tamé agafes video???? el dissabte hi tornem però una cosa, saps o has demanat, si et pot donar el video "original" de la boda?? no el que està muntat, sinó la maqueta original tal i com fan amb les fotos?? es que tamé m'agradaria, i els de caro bianco la donen!!!!!

nu sé!!!!

doncs això no ho sé, no els hi vaig preguntar, però crec que no hi haurà cap problema, perquè ve a ser el mateix que les fotos, que te les donen gratis.
recordo que quan ens va explicar que ens regalaven el cd amb totes les fotos ens van dir que ens les regalaven perque estavem en tot lo dret de tenir-les, perque eren nostres, que ells nomes cobraben per fer-te un album o el muntatge del video, pero que el material en si (les fotos) no ens les cobraven per aixo ens les regalaven...
si segueixen aquesta teoria, jo dono per suposat que amb el video poden fer el mateix, no?
en fi, es questio de pregunta'ls-hi.
hi vas aquest dissabte? si els hi preguntes diga'm algo, que ara m'ha entrat curiositat, jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 10:25 pm

María&Xavi ha escrit:Hola guapes!!!!

Avui he fet un munt coses amb el tema boda. He anat a veure al fotògraf, Joan Duch, i m'ha agradat molt. Divendres tornarem a anar el meu nòvio i jo i si tot va bé, segurament ens quedarem amb aquest.

I després he estat a PRONOVIAS!!! La meva mare ha trucat a les 4 i li han donat hora per les 6. Quina emoció! Quan he sortit del cole i m'ho ha dit m'he posat molt nerviosa! He arribat allí i m'han ensenyat dos catàlegs: la col·lecció 2009 i l'avanç 2010. En total, m'he emprovat 6: quatre de 2009 i dos de 2010 (i això que el que havia vist per internet no m'agradava gens). Tots eren molt bonics però posats, hi ha hagut un que m'ha encantat i a la meva mare també. De moment no he fet la reserva perquè vull mirar més, però crec que aquest és el meu vestit.

Per cert, el nom de "Ninetes" a mi ja m'agrada i la idea de la foto a les samarretes també és bona.

Mmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuaaaaaaaaaa

Maria!! Quantes novetats que ens portes!!!

Ja teniu fotografs mes o menys decidit... Enhorabona! N'he sentit a parlar molt bé d'aquest fotograf! La Eli tambe el té!

Ja has començat a provar-te vestits! Has trobat el "teu vestit"? És impresionant aquesta sencació! Però crec que fas bé en esperar-te i mirar més, que dintre de quatre dies tindrem la colecció completa a la botiga.

Jo sóc de les que opinen que s'han de provar molts molts vestits abans de decidir-te... jajajja!! Vestits vestits!!

El que t'ha agradat és de l'avanç del 2010 o es del 2009?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 10:30 pm

laiac ha escrit:
Eiiiiiiiiiiii!!!! a vere a verem....
nou: el vestit
vell: el vel de les meves germanes (ja té 12 anys)
prestat:potser les sabates, que me les deixen noves!!!
i blau: per ara no tinc res, espero qe alguna lliga caigui!!!!

Petonets!!!!

ja ho tens tot!!! :-)ok:
les tradicions son les tradicions!! jejeje!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 13, 2009 10:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 10:33 pm

Veig que a totes lo de "Ninetes" ens agrada... jejeje!
Sona molt dolcet, no?
::love::

fins dema guapes!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010