NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dc. maig 13, 2009 9:41 am

Eiiiiii!!!!

La veritat és que em va sorprendre quan el meu novi em va dir de fer-ho.....primer vam veure una coreografia d'un ball super currat....però quedarà més espontani amb el travolta i la newton john...a més, ja us dic, la resta del ball no, però el que és el dinar el vull fer a los 60 i 70!!!!! i quedaria bé........i després es clar, un vals pels papis, perque no digui mun pare que no pot ballar amb la seva filla!!!!

jijiji.....

Però....aquest 1 d'agost ja podreu venir a la meva boda????que guai seria...i ho de la foto no és mala idea eeeeee!!!!!però juntar-nos a totes no serà més complicat!!!!!??? per cert, no ho he pogut preguntar al toni i encara no veig la foto de l'altre dia!!!!!!

Apa!!!! petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dc. maig 13, 2009 9:50 am

monxi_bp ha escrit:
Papallona* ha escrit:uola nenes!!!

una coseta:

he de demanar això:

http://picasaweb.google.com/madrid906/N ... 1240873890

si algu ne vol o una altra cosa de la web del julio que m'ho digui i compartim gastos!!!!

dewwwwwwww

Buenas i en aqesta web no i an mes coses???esq es una mica extranya em sembla a mi....!!!!no trobo mes coses i quan clico algo sem obre el google :star::

sento ser ta pesada xo tots aqets vanos de qina pagina son???xq aixo del picassa no es un album de fotos virtual???esq tic xduda.... :star::

Bueno jo e trobat uns vanos xulis i baratos en aqesta pagina encara q es masa aviat x demanals no???esq encara em qeda mes dun any i si pasa algo q fai am tants vanos???
monxi_bp
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. maig 13, 2009 10:05 am

Osea, que si la eli acaba les classes al juny ens haurem d'espavilar, sino no ens donara temps i lo de la foto no es mala idea, pero la laia te rao, per quedar totes es complicat, podriem mirar un dissabte, encara que sigui una estoneta curta!
I lo de les fotos a la platja em sembla perfecte! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dc. maig 13, 2009 11:26 am

Eli! Ese es el detallito que he elegido yo para los hombres.
A que es precioso? Me encanta!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dc. maig 13, 2009 11:34 am

laiac! que guay que ja tinguis fotògraf i que comencis ja a tancar cosetes... quina enveja! Jo no havia sentit a parlar mai d'aquests fotògrafs, però els miraré a veure que tal, com que tinc temps... doncs miraré uns quants a veure quin em convenç més.

Sobre lo del ball... me encanta! que xulo! i qué atrevits! nosaltres no farem vals, perquè no ens agrada... obrirem el ball amb una cançó que m'encanta i que per mi és molt significativa: boig per tu.
Desrés el meu novi farà una coreografia però amb el seu millor amic... jo passo d'aquestes coses, em fa més vergonya! a ell no, li encanta fer shows! jajaja
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dc. maig 13, 2009 11:35 am

Eliiii!!!!!

Siiiiiiiiiiiiii això és el que vaig dir a la kedada!!!!!!jo com que vull fer un regal per la dona i un per l'home, al final d'aquestes dues coses només he agafat el sacacorchos....i ja us vaig explicar que era així quan hi ha dos!!!!!és moníssim!!!!!

Però pel preu que era, volia una altra cosa per la dona!!!!! l'has vist el sacacorchos sol???? i el tap??? però la gràcia és el dibuix!!!

Petonets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dc. maig 13, 2009 11:39 am

Per cert... hauriem de quedar un dia i que cadascuna de nosaltres portés alguns exemples de logotips per poder decidir. El meu nuvi és informàtic i ens pot fer el disseny del logo...
A mi m'agrada la núvia que surt a la pàgina principal de nuvis.org

Sobre els noms hauriem de proposar-ne uns quants més... A mi m'agrada el de ninetes i el de ilusion girls, però hauria de ser alguna cosa representativa de nosaltres, i que tingués a veure amb el dibuix que escollim
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 12:40 pm

Nenes ja estic a casona!!!!

dino i us llegeixooooooooo!!!!

dewwwwwwwwwwww
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:10 pm

nataliaferre ha escrit:Noies jo también m'apunto a les camisetes ehhhhh.

I referent els noms del bodatour crec que les ninetes esta molt be, no se a veure si el dia d'avui vaig pensant i despres us les dic.

Bon dia a totes

ieee una més doncs!!!! :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:11 pm

tara ha escrit:Bon dia a totes, em sembla be el nom de ninetes!
Papallona a pronovias hi vaig el dissable a les 4.30, aixi m'amare em pot acompanyar, que la comunio es a les 6, pero si et vols passar seras benvinguda!
Be totes les que volgueu!

gracies wapi!!!
pero es més intim si ho veus amb la mamiiiiiiiiiiiiiii jijiji

>.-<:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:13 pm

laiac ha escrit:Noieeeeeeeeeessss!!!!

Mare meva.......tinc un problema......moltes vegades us puc anar llegint però el que no tinc temps és d'escriure jo.....ahir a la 1 de la matinada casi vaig llegir tot el que havia dit i proposat sobre el nostre nom...(espero que tot i ser d'aquest any em volgueu dins del grups :-/ ) però el meu novi quan em va veure a aquelles hores amb el portàtil me'l va treure de les mans!!!!

Com diu la Tara...és que això enganxa!!!!només obrir qualsevol ordinador ja tinc la pàgina del foro oberta (i que no se'n enterin els de la feina)!!!!!!

Pos això....ninetes..o les cuore està bé....tot i que ninetes queda més català!!!! m'agrada..i a aquestes hores del matí no em venen idees!!!! a vere a vere...hauria de ser algo significatiu!!!

Apaaaa...bon diaaa!!!!

si que enganxa siiiiiiii... cada vegada escribim més jejej.. ei quant més llegeixo Ninetes més m'agrada ;P

jo a la consulta también fico al pc la pàgina jejej.. (sense que ho veign...) jejje
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:15 pm

laiac ha escrit:Eiiiiiiiiii!!!!!

Per cert......ahir ja em vaig acabar d'empatxar de fotògrafs...mare meva!!!! i crec que ja he acabat; gràcies tara per la web però em nego a mirar més...estic agotada...!!!! ahir vam venir els de caro bianco i força bé, s'adapten molt bé al que vols, però......crec que entre fotografia i video...em quedo amb DIVISION RM.......xupiiiiiiiiiiiiiiii ja ho he decidit!!!!!!!

Buf buf quin fart de suar m'ha costat.......tot i que vull veure un àlbum amb tot junt (nuvis i familia) per veure com queda..i fins dissabte no podem quedar...i potser estem fora!!!! o no perque tinc l'avi del meu novi malaltó a l'hospital!!!!! aix nu sé!!!!!!!!!!!!

Voleu que us expliqui un secret????serà una sorpresa i com que al restaurant no estareu........quan vam anar al Division rm, al video, uns novis van fer un primer ball molt diferent.....segur que ho heu vist al youtube, o per la tele....pos eso....al final....vaig estar pensant i.-.......com que tot el dinar (entrada, plats, regals...) ho vull ambientar als 60-70 doncs, al primer ball començarem amb una lenta.....i.........ja hem decidit fer una coreografia de GREASE....a lo travolta!!!!! també ho hem vist per internet...i potser és típic...però la gent no s'ho esperarà i així el farem diferent...tindrem la nostra lenta i després això........que us sembla????
El meu novi ha dit molt decidit que si però...........ara, ningú, ningú de la boda ho sabrà!!!!!

Què us sembla????

Ara si que em poso a treballar!!!!
Petonets ninetes!!!

que fortttttttttt!!!!!
a mi es que me dona vergonya jejejej!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiii
doncs ja vorem el video OLIVIAAAAAAAAAAAAAAA jijiji
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:17 pm

_eLi_ ha escrit:Hola niñas!!

Dios mio cuantas cositas que habeis hablado!! Ayer no me pude conectar por la noche, estuve cenando en casa de los suegros.

¡¡¡HEMOS LLEGADO A LA PAG.100!!!

Sobre los nombres a mi no se me ocurre ahora mismo ninguno para ponernos, ya iré pensando si se me ocurre alguno, entro y lo escribo. (acabo de ver un folleto de publicidad por akí rondando de la hello kitty; "las kittys") bueno, da igual, ya me pienso alguno.

Otra cosa sobre las camisetas, hay que ir pensando en que keremos que salga en nuestro diseño para que nos represente un poco, algun logo del foro, los novios de nuvis.org, un logo creado por nosotras, nuse; para ir empezando a hacerlo (yo en junio acabo las clases y ya no vuelvo hasta septiembre)

tens 3 mesos de vacanes com aquell qui diu.. madre miaaaaaaaaaaaaaa
=0-0-) ... i jo que es quan més trballo aixxxxxxxxxxxxx... molt rebé nena gaudeix!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:20 pm

monxi_bp ha escrit:Ostres laiac q valenta...jo no o podria fer qina vergonya...!!! :-///:
Auria daver begut molt de vi i no es plan dana boraxa el dia del casament!!! >.-<:
Aixo de les samarretes esta be encara q ens podriem fer una foto totes juntes qedar un dia a la platja x exemple i fer-nos una foto aixi com a record no???

i de nom a mi de moment no men be cap quan men vingui un ja us el dire

ei bona idea lo de la foto!!! :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:26 pm

monxi_bp ha escrit:
monxi_bp ha escrit:
Papallona* ha escrit:uola nenes!!!

una coseta:

he de demanar això:

http://picasaweb.google.com/madrid906/N ... 1240873890

si algu ne vol o una altra cosa de la web del julio que m'ho digui i compartim gastos!!!!

dewwwwwwww

Buenas i en aqesta web no i an mes coses???esq es una mica extranya em sembla a mi....!!!!no trobo mes coses i quan clico algo sem obre el google :star::

sento ser ta pesada xo tots aqets vanos de qina pagina son???xq aixo del picassa no es un album de fotos virtual???esq tic xduda.... :star::

Bueno jo e trobat uns vanos xulis i baratos en aqesta pagina encara q es masa aviat x demanals no???esq encara em qeda mes dun any i si pasa algo q fai am tants vanos???

nena!!!
doncs si es un algum virtual...que utilitzen com a tenda!!! foreres d'altres anys han comprat molt i una companya de feina que es casa l'agost tmb ha demanat i tot ok.

tu si no estas segura no demanis res dona... no sigui que després sobri!!!! jeej
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:27 pm

tara ha escrit:Osea, que si la eli acaba les classes al juny ens haurem d'espavilar, sino no ens donara temps i lo de la foto no es mala idea, pero la laia te rao, per quedar totes es complicat, podriem mirar un dissabte, encara que sigui una estoneta curta!
I lo de les fotos a la platja em sembla perfecte! >.-<: >.-<: >.-<:

jo el caps de 7mana amb les guardies ho tinc xungui.. pero bueno ja vorem...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:29 pm

_eLi_ ha escrit:Nenes mireu que xulos!! M'encanta!!

eiiiiiiiiiiii
siiiiiiiiiii
a mi m'encanta l'any passat el van donar en 2 bodes d'amics i a tothom li va agradar..
es clar jo no vull repetir pero sinò ho hagués agafat!!!!

ho van presentar amb un superllaç i va quedar molt xulo!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 13, 2009 1:31 pm

Giss ha escrit:Per cert... hauriem de quedar un dia i que cadascuna de nosaltres portés alguns exemples de logotips per poder decidir. El meu nuvi és informàtic i ens pot fer el disseny del logo...
A mi m'agrada la núvia que surt a la pàgina principal de nuvis.org

Sobre els noms hauriem de proposar-ne uns quants més... A mi m'agrada el de ninetes i el de ilusion girls, però hauria de ser alguna cosa representativa de nosaltres, i que tingués a veure amb el dibuix que escollim

Doncs va proposa!!!!! proposaaaaaaaa!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dc. maig 13, 2009 4:54 pm

Aixxxx!!!!!!

quin dilema això del nom.....per mi ninetes ho trobo xulo...però potser no és significatiu!!!! però més xulo quedaria la foto també!!! jo m'apunto quan sigui!!!!

Eiii l'altre dia vaig aconseguir entrar al vistaprint i ja he encarregat les etiquetes aquelles de remite, i només pago els ports!!! està molt bé eeeeeee!!!!

I ara mateix.....estic a punt de plegar i he quedat amb ma mare per anar a comprar la roba interior....aix mare, com ha de ser??? on anem a comprar-la?? també li fa gràcia comprar-me un collaret i arrecades perque no en tinc però.....pica una mica els dits els preus que hi ha, i jo voldria que m'ho deixessin!!!!!!

Ànimu xiques!!! seguiu amb això dels noms!!!que jo avui no tinc inventiva!!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 13, 2009 5:39 pm

tara ha escrit:Bon dia a totes, em sembla be el nom de ninetes!
Papallona a pronovias hi vaig el dissable a les 4.30, aixi m'amare em pot acompanyar, que la comunio es a les 6, pero si et vols passar seras benvinguda!
Be totes les que volgueu!

Wow! Un altre dia emprovant vestidets! Ja ens explicaras nena!
Ho volem saber tot, tot i tot!! Jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants