OPOSICIONES

temes off-bodes..

EntradaAutor: Liti » dg. gen. 11, 2009 10:58 pm

Pujo aquest post noies q estaba molt aball!!!

Q tal aquestes q estem preparant opos???
Jo de mestra, encara que finalment aquest any no surten, diuen q per culpa de la crisi!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 22, 2009 6:23 pm

Jo m'estic preparant les de professora de secundària però no ho porto gaire bé... aquest any que hi ha places no estudio... arribo a casa que no m'aguanto i entre feina de l'insti i tot... no tinc gens de ganes d'estudiar i això que tinc 72 temes... no arribo ni de calle... bufff!! Stik agobiada!!! :-( :-( :-( :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ainos28 » dl. feb. 16, 2009 11:31 am

Bon dia noies!!!!!!
Primer de tot moltes felicitats a les que ja sou funcionaries, veure això anima!!!
Jo m'estic preparant per la Generalitat, ja sigui al Cos de Gestió (previstes pel novembre 2009) o per aux. administrativa (previstes pel febrer 2010), tot i que ara mateix m'he apuntat a les del ICS per veure com funciona tot això de les opos... estic una mica espantada ja que s'ha d'estudiar moooooolt, sobretot pel Cos de Gestió, moltes lleis, empollar i empollar, i la veritat és que massa temps no tinc, però bé, serà qüestió d'anar provant i sinó és un any serà un altre...
Algu sap quins són els curset que conten com a mèrtis per a aquest tipus d'oposició?????
Anims a tothom!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: marysol » dj. feb. 19, 2009 12:16 am

hola chicas!!!!

yo estoy decidida a hacer las opos para auxiliar de biblioteca... me podeis informar de que academias del baix llobregat dan este tipo de temario??? la verdad esque estoy muy pez en todo esto...

muchos besitosssss y gracias de antemano....
Avatar de l’usuari
marysol
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3910
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 5:24 pm
Ubicació: cubelles

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: neus29 » dv. nov. 05, 2010 8:31 pm

hola noies, jo avui he anat a informarme per opos per auxiliars administratius ajuntaments i diputacions provincials pel maresme i dimarts em matriculo, ,m acabo de kedar al atur i com m han indemnizat i tinc dos anys d atur dons aprofito.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: laureen » dc. nov. 10, 2010 6:44 pm

Yo, la semana que viene, voy a informarme sobre tema oposiciones y aver qué tal!Quiero saber que opciones hay para poder elegir!La cuestión es comenzar e hincar los codos,no?
Avatar de l’usuari
laureen
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dv. març 10, 2006 8:02 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: neus29 » dj. nov. 11, 2010 5:10 pm

laureen ha escrit:Yo, la semana que viene, voy a informarme sobre tema oposiciones y aver qué tal!Quiero saber que opciones hay para poder elegir!La cuestión es comenzar e hincar los codos,no?


hola laureeen wapa, ke tal? pues yo bien, hasta hace un ratillo he estado estudiando, yo me kiero presentar a opos para auxiliar administrativa para ayuntamientos locales y diputaciones provinciales y ahora como estoy en paro pues tengo mas tiempo para estudiar y tambien para dedicarme a mi casa a mas mi marido y yo vamos en busca del bebe.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: Nata|ia » dl. nov. 22, 2010 10:40 pm

Hola wapes,
A veure si alguna professora en educació secundària i batxillerat em pot ajudar. Jo soc arquitecta llicenciada d'aquest any, i m'estic pnsant en ser profe de tecnologia o mates per la meva llicenciatura clar.
A veure si ho entenc be... el curs vinent m'hauria de treure el nou master de professorat (amb el B1 dangles inclos... que ja m'he apuntat per fer l'examen aquest febrer)
I despres del master... o sigui d'aqui dos cursos, ja podre apuntar-me a les oposicions??

Quin lio!

I de totes maneres, mentre m preparo les opos, es pot anar treballant a un centre públic o sols podre fer de professora despres del master en un centre concertat? ja que encara no tindre les opos... (opos i master a la vegada no es pot oi? jeje)



GRACIESSSSSSSSSSSS
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nata|ia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: sushy » dg. nov. 28, 2010 12:22 pm

Hola!!
Jo també m'estic preparant per les oposicions d'auxiliar administratiu per ajuntaments y corporacions locals, ja fa un any i pico que estic amb el tema, hem vaig quedar a l'atur i vaig començar... ara estic treballant, pero tot i així encara continuo amb el tema, es mes dificil pq no tinc tant de temps però tinc anys per estudiar i anys per probar-ho. Al maig hem vaig presentar a les de la diputació de BCN pero res de res.. així que ara a per un altre!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sushy
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: neus29 » dt. nov. 30, 2010 10:05 pm

sushy ha escrit:Hola!!
Jo també m'estic preparant per les oposicions d'auxiliar administratiu per ajuntaments y corporacions locals, ja fa un any i pico que estic amb el tema, hem vaig quedar a l'atur i vaig començar... ara estic treballant, pero tot i així encara continuo amb el tema, es mes dificil pq no tinc tant de temps però tinc anys per estudiar i anys per probar-ho. Al maig hem vaig presentar a les de la diputació de BCN pero res de res.. així que ara a per un altre!!!



hola sushy jo tot ara começo a estudiar, com va AIXO DE Presentarte? et presentes cuant estas preparda? o tens una data? jo es ke vaig a classes i com dic tot ara començo.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: sushy » dg. des. 05, 2010 11:44 am

Hola Neus,

Personalment crec que una mai se sent preparada al 100%, n'hi ha tant de temari que sempre n'hi ha un tema o altre que es resisteix.
Jo et recomano que quan surti una convocatòria que t'interessi, estiguis o no estiguis preparada t'apuntis, mes que res per "tantear" com funciona, i com va tot. Si no surt be l'únic que perds es la tasa de dret d'examen que son 10 o 15€ com a molt i si surt be, doncs DE CONYA!! ejejje
Encara que hagis començat ara, quan es publica una convocatòria triguen 5 o 6 mesos fins la data d'examen (normalment...) així que una miqueta bastant si machaques a saco pots anar preparadeta.
Imatge
Avatar de l’usuari
sushy
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

Re:

EntradaAutor: chapi » dg. gen. 23, 2011 3:49 pm

lluneta29 ha escrit:Jo m'estic preparant les de professora de secundària però no ho porto gaire bé... aquest any que hi ha places no estudio... arribo a casa que no m'aguanto i entre feina de l'insti i tot... no tinc gens de ganes d'estudiar i això que tinc 72 temes... no arribo ni de calle... bufff!! Stik agobiada!!! :-( :-( :-( :-(



Hola jo també vull presentar-me però m'han comentat que segurament no hi haurà i si n'hi ha, de 140 places que hi ha a educació física, no passaran de les 20 places. Uffff!!!!!

On estàs fent classes? Jo SAbadell
El futuro está en nuestras manos!!!!

Imatge
chapi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 15, 2010 2:23 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: neus29 » dg. març 13, 2011 8:07 pm

hola noies¡¡¡¡¡¡¡ com porteu les opos, jo de moment be, jo estic fent per auxiliar administrativa per ajuntaments i hu porto be, aunque hi han temes ke em costen mes ke uns altres pero hu porto be.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: meritxell7 » dc. jul. 20, 2011 1:33 am

jo he estat estudiant per les opos de profe de secuindaria, de geografia i història pero no he aprovat.... no he aprovat cap examen... estic flipant... que carai volen que possi en el tema?n He fet un resum excel.lent... no ho entenc... algu d'aqui les ha aprovat<?
meritxell7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 4:57 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: Angie18 » dl. ago. 29, 2011 9:46 pm

Pues yo me preparé las de laboratirio de la Generalitat. Me examinén marzo. Lo he aprobado todo pero me he quedado fuera. Eramos casi 400, hay 13 plazas, y yo me he quedado la nº 15 ¿os lo podéis creer? que rabia me da haberme quedado ahí justito a las puertas! ::brr::
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: MeryMark » dc. nov. 02, 2011 12:43 pm

Cotilleando unos perfiles para ver información sobre banquetes he encontrado este post, así que aprovecho para sumarme uno más (lo que tardo en llegar a los dichosos cien) para decir que aquí está otra compi opositora, a Juez. A ver si este año hay suerte que me quiero casar libre de Códigos!
Avatar de l’usuari
MeryMark
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: ds. oct. 22, 2011 10:26 am

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: promisa1 » dt. nov. 22, 2011 1:17 am

Yo me estoy preparando las oposiciones para correos.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 27, 2012 2:22 pm

Yo quiero llegar a ser funcionaria en prisiones y me estoy sacando la titulación exigida. voy a hacer un grado medio de Gestión Administrativa para probar mientras puedo entrar en Justicia, de entrar como administrativa. suerte a todas!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 27, 2012 2:56 pm

Jo sóc mestra d'educació infantil i estic a l'espera de què convoquin oposicions, però em sembla que poster les convocaran quan ja em toqui jubilar-me... Ja em vaig presentar l'any 2010, però aquell no va ser el meu any... Sort a les que si teniu convocatòries!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

Re: OPOSICIONES

EntradaAutor: alegria27 » dt. març 27, 2012 8:25 pm

Yo me vuelvo a presentar el año que viene a las opos de Enfermeria, para estudiar Comadrona! El 2013 será el cuarto año que me presento y espero que el último,jeje.
Avatar de l’usuari
alegria27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron