Autor: laia mirabet » dl. feb. 02, 2009 11:55 am
Hola!!!!
Acabo de rebre les càmeres que vaig demanar!! El confetti, les targetes amb l'explicació i els globus de just married!!! kina ilu!!!!! val molt la pena demanar-hom perqués és tot moníssim!!!! Ole!!!
también he anat a la pelu a demanar cita per la prova, serà el 6 de març (encara em queda molt fins al 2 de maig pr tinc ganes d'anar fent coses ja, que jo m'estresso molt!!!). I ara quan vingui ma mare anirem a mirar les coses pel cabell que crec que ja les tinc decidides... és uan estrella i tot de brillants solts pel cabell, em vull fer un semirecollit i crec que quedarà xulo... a veure què diu ma mare quan ho vegi!!
Noies, nosaltres vam provar l'amanida de salmó, el bolauvent, la cua de rap i el suquet de rap, i la veritat és que el que més ens va agaradar a tots va ser el suquet (el més car también, clar), i després de segon vam provar els tournedos i l'espatlla de xai, i ens vam quedar el tourndeo amb salsa de ceps. boníssim tot!!! de postres al final el mojito, pq tot i que hi havia postres realment més bons, cap era tan divertit i original com aquell!! I per votació popular vam triar aquell. I de pastís, el blanc, el més clàssic. A veure què trieu vosaltres!!!
Zakira et queden només dos mesos!!!! esnenyam el vestit que em fa molta ilu!!! Que tu i jo som les primeres!!!! On aneu de viatge?? Nosaltres a la Costa Oest dels EUA i dp de resort a Riviera Maya!!!! Que guai tot!!! Quina sort que et queda tan poc!!!!!!! Què poratràs damunt del vestit per la fresca???
Muaaaaaaaaaa a totesssssssssssss
Laia