El Bulli

temes off-bodes..

El Bulli

EntradaAutor: Toni » dv. juny 16, 2006 5:54 pm

Heu estat alguna vegada al Bulli ??, ... hmmm... jo no..

bé.. en aquest link podeu veure les fotos d'un dinar al Bulli:
http://forums.egullet.org/index.php?showtopic=88797

:e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 16, 2006 6:42 pm

Jo tampoc pero en tinc moltes ganes...

Tinc dos amics que si varen treballar durant un any al Bulli >.-<: >.-<: >.-<: ara tenen un restaurant a sta cristina d'aro que es per l'estil i ho fan molt be =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 16, 2006 7:58 pm

M'encantaria anar al Bulli, però no vegis com pica de preu, a més a més has de reservar amb mooooooolt de temps d'antelació. Hi va gent de tot el món >.-<: >.-<: >.-<:

La Chabeli Iglesias es va casar allà crec recordar amb el Bofill >.-<: >.-<: >.-<:

Pel que m'ha dit gent que hi ha anat, pots accedir-hi amb barco >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Toni » ds. juny 17, 2006 8:25 am

mirita, digue'ns l'adreça del restaurant dels teus amics, que pot estar molt guapo anar-hi un dia.. :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: JESSI » ds. juny 17, 2006 8:57 am

que buena pinta tiene todo lo que con esos platos tan pequeños tendria que pedirme toda la carta para llenarme!!!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
JESSI
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1567
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 7:26 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: monix » ds. juny 17, 2006 11:22 am

Fa molt bona pinta, però a mi tanta sofisticació no em diu massa... serà pq li tinc una mica de tirria al senyor Ferran Adrià, però reconec que això d'anar al Bulli és una cosa de les que s'ha de fer com a mínim un cop a la vida!

Em crida molt més anar al restaurant dels nois aquests que coneix la Mirita, així que ja ens posaràs l'adreça!!

Monix
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]


www.nuvis.org/monicaivictor2006
Avatar de l’usuari
monix
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7455
Membre des de: dj. nov. 03, 2005 11:40 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ELEN » ds. juny 17, 2006 4:43 pm

la chabeli se casó en Sant Just, quizás a lo que te refieres es que el catering se lo hizo Ferran Adriá, pq de sant just hasta allí tienen un trozo!!!! bueno para ir abriendo el apetito
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
ELEN
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 150
Membre des de: dt. gen. 31, 2006 7:37 pm
Ubicació: castelldefels

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 18, 2006 10:33 am

TONI ET PASO LA FULLA D'UN LLIBRE ON VAREN SORTIR ELLS QUE ES DEIA: LA COLECCION DEL GRAN GOURMET :-)ok: ALLÀ DIU L'ADREÇA :-)ok:

Bueno has d'ampliar la image pero es ctra. de Llagostera a Sta Cristina, km 9 (Pertany a Llagostera pero es just al límit de Sta.Cristina)

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 18, 2006 10:37 am

HAS DE CLIKAR LA IMATGE I DESPRÉS AMPLIARLA SINO NO ES VEU BÉ :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Toni » dg. juny 18, 2006 11:31 am

eih!!! doncs moltes gràcies!!
ja m'aproparé un dia i us explico :-)ok: :e:-)e :e:-)e
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 18, 2006 11:34 am

JEJEJEJ SI !!

TENEN MOLTA TRAÇA I GRÀCIA PER ELABORAR ELS PLATS!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: A MÉS LA MASIA ES MOLT ACOLLIDORA =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 8:01 am

Jo tampoc hi he estat mai al Bulli però també tinc un amic que hi ha treballat dues temporades!!!!! :-)ok:
Ara està al Celler de Can Roca!! >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: ISSIMA » dl. juny 19, 2006 10:23 am

Ei!! JO SI QUE HI HE ESTAT!!!! Alguns ja ho sabeu, pero estic una mica ficada en el mon de la restaurancio, i sempre havia dit que hi havia d'anar ni que fos un cop a la vida. I HO HE ACONSEGUIT! :-) :-)
Ara! Va costar, sangre, sudor y lagrimas!!!

Si voleu us puc penjar fotos!

La veritat es que poder-hi anar va ser una odisea de 4 anys trucant per trobar taula.... i al final PER PESADA! Que malauradament es com s'ha de fer si s'hi vol anar.... i no coneixes ningú que t'hi enxufi. :-(

Com va anar? Us penjo una cronica que tinc escrita de quan hi vaig anar l'anys passat ok!



Aquest mes de maig i després de 5 anys d'inentar acoseguir taula al BULLI ho vem aconseguir!
Un dimecres a les tres del migdia jo estaba treballant al restaurant i em van dir que tenia una trucada del BULLI, juas! us imagineu la meva cara no??? DE PEDRA!!!
Com m'imaginava era en Lluis García que es posava en contacte amb mi per dir-me que tenia una taula per 4 persones per l'endemà, es a dir pel dijous mateix...És clar! Li dic que per descomptat me la guardi; només faltaría que li hagués dit que no! I cames ajudeu-me em poso a trucar al Joan Vicenç i al meu cosí per donar la gran notícia!!! (Més nerviosa....)
Dijous, un cop confirmat tot, amb uns quants calers a la butxaca que a ningú no ens anava bé gastar, i just després d'haver acabat les nostres jornades de treball vem posar rumb cap a Roses, allà hi vam arribar cap a les 9 del vespre, l'hora justa a la que teniem la reserva.

Només arribar ens van convidar a entrar a la cuina on hi habia el Ferran Adrià i el seu germa l'Albert, quin respecte que feia aquella cuina! els vem dir hola sense intenció de molestar gaire i ens van acompanyar cap a la nostra taula, situada just en mig del menjador! ah! els ultims en arribar... nosaltres! jejeje

Apartir d'aqui tot van ser sorpreses, una rere l'altre! Les olives verdes, el núvol de formatge parmesà, el caviar de meló, l'ostra amb caipirinha, els pesols, les faves, les garotes... tot!!

Allò, es un circ de la gastronomia! aquesta es la meva definició, de veritat... et passes la nit al.lucinant, plat rere plat!

Al final de tot, vem estar parlant una estona amb en Lluis, i ens va desitjar bon viatge de tornada, eren dos quarts de dues de la matinada que tornàvem a posar rumb a Castellbisbal, i a l'endemà tots teniem que tornar a treballar.

Vam sortir contents, i amb ganes de repetir!!! Cosa... complicada..... Ho tinc comprovat!!!!!
Avatar de l’usuari
ISSIMA
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5503
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 10:17 am

EntradaAutor: Desdemona » dl. juny 19, 2006 12:26 pm

issima me lo ptarduces porfi??? esque eso me interesa!!! :-) :-) :-) :-)
"Muchas maravillas hay en el universo; pero la obra maestra de la creación es el corazón materno"
Imatge
Avatar de l’usuari
Desdemona
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4896
Membre des de: dv. des. 10, 2004 1:03 pm
Ubicació: Los Alcázares, Murcia

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 12:54 pm

VUI FOTOS!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

EL MEU SOMNI TAMBÉ ES PODER ANAR AL BULLI >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: a28 » dl. juny 19, 2006 5:54 pm

jo porto 3 anys intentantho i no hi ha manera.... :--( :--(
tu hi has anat toni?? :hmm::

on si que he anat es al de la carme ruscalleda i :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
a28
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Desdemona » dl. juny 19, 2006 6:02 pm

he visto el post ese que has puesto en ingles...debo decir q yo tanto experimento...nu se y que dodne este un paletilla lechal al horno....mmmmm, q se quite lo demas!!!

amm, por cierto por si no habeis fijado en el detalle....cuadno consigais mesa...preparar al menos 170 euros por cabeza para el menu degustacion!
"Muchas maravillas hay en el universo; pero la obra maestra de la creación es el corazón materno"
Imatge
Avatar de l’usuari
Desdemona
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4896
Membre des de: dv. des. 10, 2004 1:03 pm
Ubicació: Los Alcázares, Murcia

EntradaAutor: a28 » dl. juny 19, 2006 6:06 pm

ebn la ruscalleda también era rollo experimetno y salimos encantados desdemona!! :-)ok: =0-0-) :-)ok: =0-0-) :-)ok: =0-0-)
Avatar de l’usuari
a28
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Toni » dl. juny 19, 2006 6:12 pm

yo creo que hay cosas que no tienen precio.. :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Desdemona » dl. juny 19, 2006 6:16 pm

bueno, no se....probablemente sea una maravilla....pero prefiero no probarlo..primero pq nunca me darian mesa...y segundo...asi no sabes lo que te pierdes!!!!
:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
"Muchas maravillas hay en el universo; pero la obra maestra de la creación es el corazón materno"
Imatge
Avatar de l’usuari
Desdemona
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4896
Membre des de: dv. des. 10, 2004 1:03 pm
Ubicació: Los Alcázares, Murcia

Següent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
cron