15 dies?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: lluneta » dv. juny 02, 2006 3:52 pm

Ostres nenes m'heu deixat de pedra, no eren 20 dies???? :-( :-( :-(

o me'n vaig de l'olla????? Ara em feu dubtar :hmm::
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
lluneta
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: Stella » dv. juny 02, 2006 4:07 pm

Lluneta segons els estatuts dels treballadors son 15 dies, a no ser q el conveni amb l'empresa ho millori.....hauries de preguntar-ho, teniu dep. de recursos humans???
Avatar de l’usuari
Stella
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: lluneta » dv. juny 02, 2006 4:10 pm

Sip, i hem sembla recordar que hem van venir a veure els del sindicat i hem van dir que eren 20 dies; però de totes formes ho tornaré a preguntar.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
lluneta
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 02, 2006 4:16 pm

Guau, 20 dies =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 02, 2006 8:21 pm

Quina sort 20 dies!!! a l'estatut gral dels treballadors posa q són 15 i comencen a comptar el mateix dia del casament, el meu xicot en é 17 pq com treballen els caps de setmana tenen millora de conveni >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 02, 2006 8:36 pm

Doncs molt bé maromilla >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » ds. juny 03, 2006 4:43 pm

Doncs si pq així tots dos comencem a treballar el mateix dia, el 7 d'agost >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: ARAN » dl. juny 05, 2006 9:59 pm

un dia abans del meu cumple >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
ARAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3270
Membre des de: dc. maig 10, 2006 5:33 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 8:31 am

Uis doncs ja m'ho recordaràs pq no crec q me'n recordi :--( jejeje
Visitant
 

EntradaAutor: nys » dj. juny 15, 2006 6:51 pm

eeei noies yo tinc un dubte, com alguna de vosaltres yo em caso just al començar les vacances ( començo 1 de juliol i em caso el 30 de juny) com que pertoquen 15 dies, no podrien agafarse abans de la data? es a dir del 15 al 30 o com a mínim alguns dies abans de la boda per poder acabar de preparar-ho tot...
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
nys
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

EntradaAutor: Stella » dj. juny 15, 2006 7:04 pm

Art. 37.3 del reial Decret Legislatiu 1/1995 de 24 de març per el q s'aprova el Text refós de la Llei del Estatuts dels Treballadors:
"El Trabajador, previo aviso y justicficación, podrá ausentarse del trabajo, con derecho a remuneración, por alguno de los motivos y por el tiempo siguiente:
a) quince naturales en caso de matrimonio
[...]"

L'Estatut dels Treballadors no diu res més que el treballador té dret a 15 dies remunerats en cas de matrimoni pero res especifica sobre a partir de quin dia començen ja que deixa un ampli marge pq l'emrpesa potestativament pugui decidir, en el meu cas, el Conveni de la Generalitat tampoc especificaba res i la meva superiora em va dir q els podia agafar quan volgues, es a dir, com q teniem una jrodana extraña pq treballabem 9 dies i ens donaven 5 de festa doncs si coincidia q el dia q et casaves tenies festa podies agafar-los més tard..peró no sol ser habitual ja que les empreses començen a comptar desde el dia q et cases, el q si q no deixen es começar el comput el dia abans del casament.
A més malauradament no és compta amb jurisprudencia al respecte que es posicioni, ja que el legislador preten que l'empresa pugui determinar-se sobre la qüestió.
Avatar de l’usuari
Stella
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Stella » dj. juny 15, 2006 7:05 pm

noeliasanti lo millor çes q li preguntis al teu jefe i q et digui a partir de quan els pots començar a comptar.
Petons guapa :-()-)
Avatar de l’usuari
Stella
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Juliette » dv. juny 16, 2006 2:10 pm

Noelia santi,

Jo estic igual que tu. Em caso el 30 de juny i és quan acabo de treballar. En el meu cas em puc agafar el permís durant l'any vinent però això depèn d'on treballis. Si hagués volgut m'hauria pogut agafat els 15 dies a partir d'avui. De fet el meu futur marit s'agafa els 15 dies començant una setmana abans del casament i ho empalma amb les vacances de manera que té 1 mes i mig.
Avatar de l’usuari
Juliette
 
Entrades: 32
Membre des de: dj. set. 29, 2005 3:52 pm

EntradaAutor: Pumeta » dt. juny 20, 2006 2:43 pm

Yo lo pregunté y eso q me queda un montón :-) pero me dijeron q 15 días naturales q son: desde el mismo día de la boda, naturales son todos incluidos fines de semana, a mí al menos no me empieza a contar desde el lunes, yo cogeré dos semanas enteras y el viernes antes de la boda q ya harán los 15!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
TE QUIERO PUME
Avatar de l’usuari
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

Anterior

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron