NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. nov. 14, 2008 12:42 pm

Nani... has de venir a la quedada amb vestit de núvia!!!!!! jo també m'he engreixat.. i ja veurem com hi entrem... encara que ho haguem d'acabar de tancar amb un imperdible... no hi ha cap problema... però nena que al Pou segur que li farà gràcia que tu hi siguis... i hem d'anar totes... serà molt divertit!!!! hem de trobar un rato que hi poguem anar totes!!!!


i per la quedada de demà proposo que ens veiem al Papaxoc a la planta de baix.. que es pot connectar l'ordinador i sempre hi ha espai. Què us sembla???? Ara hem de proposar hora... matí o tarda?????
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. nov. 14, 2008 12:59 pm

Nani, HAS DE VENIR!! mirem quin dia ens va bé a totes, clar que sí, això és una cosa que no tenim oportunitat cada dia i, evidenment al Pou li fà més gràcia si les tres núvies a les que li ha fet el reportatge hi podem ser.

Jo avui he anat a demanar per rentar el vestit, anava sempre a una bugaderia de cappont pe`ro han tancat... al final, ho he mirat al costat de casa, em diuen que entre 52 i 74€.... no tinc ni idea si està bé.... tampoc se com treballen, perquè han tornat a canviar d'amos.... el que tinc clar és que el tinc negre, MOLT negre i em fa vergonya anar així.... :o-o:


Per demà, a mi com vulgueu, matí o tarda, com us vagi millor :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 14, 2008 1:13 pm

Key a mi me costo 57 euros mi traje y el traje de Manel... eso si fue en una lavanderia de Almacelles....
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. nov. 14, 2008 2:01 pm

Nani... que xaxi.... que las dos tenemos el mismo vestido.... puede ser brutal.... dos novias con el mismo vestido... y queremos conocerte!!!!


nenes... les que no podeu quedar aquest finde què hi dieu??? Montse... Davinia, Elena... i la Raquel...Glori tu no deus pas pujar a lleida no??? jolines... es que estàs tant lluny....


vinga q serà molt xaxi i una oportunita com aq no la tindrem!!!!!!!!!!


Jo el vestit encara no l'he portat però no va quedar gaire brut... més el can can que el vestit... però ara no el duré.. m'esperaré a que passi l'esdeveniment!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: silviangel » dv. nov. 14, 2008 3:37 pm

Bona tarda noies!!! soc del foro de lleida del 2009 i amb el vostre permis me colo al vostre :-)) es que m'ha fet molta gracia aixo que fareu de fer-vos una foto totes vestides de novia!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: si us plau penjeu-la aki perque me moro de ganes de veurela!!! ha de ser xulisima!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
Avatar de l’usuari
silviangel
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ica » dv. nov. 14, 2008 4:49 pm

A mí em van cobrar 68 € al Subirós de Mollerussa però tot lo negre de baix no ha marxat... ja m'ho van avisar, aquestes teles tant delicades que no es poden tractar amb cap líquid... quina pena!

Ahhh i jo també m'he engreixat, a veure què passarà... jejeje

Miraré de venir, però matí o tarda?
Imatge
Avatar de l’usuari
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 14, 2008 5:12 pm

A mi lo negro del cancan tampoco me ha salido....y el vestido tambien tiene un poco negro y tampoco.. pero bueno.....
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: RAKI32 » dv. nov. 14, 2008 5:14 pm

Hola noietes,crec ke no tinc perdó de Deu per no parlar cap vegada mes,la veritat ke de tant en tant vaig entrant i estic al corrent de les vostres aventuretes,he llegit ke feu una quedada dissabte,igual m´escapo per saludar-vos a totes,lo del vestit potser costará una mica mes,jo ja fa 6 mesos de la boda i penso ek ja no entro..........dos kilos son dos kilos,de totes maneres m´ho pensaré la idea es divertida,vui saber l´hora ke kedeu demá dissabte.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. nov. 14, 2008 5:18 pm

nenes a mi tant més al matí o la tarda.. vosaltres com us va millor? quedem a l'hora que li vagi millor a la majoria!!!!


vinga quan us va millor!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. nov. 14, 2008 5:35 pm

wapis!!!!!!jo vinc!!!!!!!!!!!! a mi em va be a partir de les 10,30 perque he d'anar a comprar abans que venen uns amics a sopar a casa i despres de dinar ja no em vull moure del sofa....

Gema, a mi me ha costado 45 euros en la tintoreria del clot de les granotes! yha quedado perfecto!! 72 euros me parece un robo....

Bsitos fins dema al Papaxoc!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. nov. 14, 2008 5:46 pm

vinga doncs nenes a les 10,30h al papaxoc????? us va bé???? q així no matinem.... i tenim molt de matí.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 14, 2008 5:49 pm

Que vaya bien la quedada besitos para todasssssss...........
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ica » dv. nov. 14, 2008 5:57 pm

A les 10:30 em va bé... a veure si m'animo i baixo!

Per cert Mar, si vols quedem i aprofitem el viatge!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dv. nov. 14, 2008 6:03 pm

Nani, tu piensa cuando puedes quedra para hacernos la foto!


Elena, pués lo llevaré al clot, ahora intentaré lo que esté un poco mascarado, limpiarlo un poco para hacernos las fotos, porque queríamos hacer un reportaje tambien y así ya lo lavaré después...
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 14, 2008 6:08 pm

Bueno os digo, el finde que viene estoy por aqui y del 24 al 27 tengo vacaciones... asi que ya me direis.... pero me tendreis que decir como lo hacemos, en su estudio, nos llevamos el vestido y nos lo colocamos alla o que explicarme como lo montaremos..... Un besito
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. nov. 14, 2008 7:13 pm

XAXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


demà a les 10,30h pues!!!!!!!!!!


Nani.. pues entonces miiramos de estos dias que estás más libre!!! Vamos allí al estudio y nos vestimos allí, no? Casi que es lo más fácil.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. nov. 15, 2008 10:36 pm

nenes... com sempre... m'ha encantat l'esmorzaret!!!!!!!!!!!!! sou genials!!!!!!!!!


i ara....


a preparar l'esdeveniment!!!!!!!!!!!!!!!!!


bon cap de setmana!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dl. nov. 17, 2008 9:29 am

Hola,
JA veig que us ho passeu molt bé! Si quedeu un dia per a posar-nos el vestit... a veure si m'hi puc apuntar, encara que potser no el podrem cordar ni per darrere! Jo de moment... aquest dissabte i el següent, segurament els tindré ocupats, almenys al matí fins al migdia, treballo i a més lluny. A les tardes hi podria ser... vosaltres decidiu i jo m'intento adaptar... encara que ha de ser divertit!!
Una abraçada guapíssimes!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: feminacora » dt. nov. 18, 2008 1:50 pm

Chicas que, nos animamos... .el sabado por la tarde seria buen dia... que os parece.... yo este finde estoy por aqui.... ya direis alguna cosa, ademas voy a la pelu el sabado... podria aprovechar....jejejejjeje
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. nov. 18, 2008 4:43 pm

Ei Nani...


bona idea... per mi quan vulgueu.... estic xunga de l'esquena però estic emocionadíssima amb la idea!!!!!!!!!!!!!!!!


però la Montse ha dit que ho te xungo aquests dos findes següents.... viam si podem trobar un dia que hi siguem totes...
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron